Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,167
نام
∂αнмα
نمیشه گفت قطعا بازی نهایی بر اساس همین طرح ها ساخته میشه، این طرح ها رو یه بابایی 10 ماه پیش کشیده و بعدش هم به استخدام PG در اومده. ولی یه Fable با حال و هوای نسخه اول خیلی عالی میشه، دومین تصویر دقیقا همین چیزی هست که من میخوام :D
البته همینکه لیبل استدیو رو خوردن و الان هم پاک شدن نشون میده همچین بیراه هم نیستن بالاخره نوشته تست هستن و نمیشه انتظار حضور نهایی داشت ولی خوب تا حدود زیادی سبک کلیش رو میشه برداشت کرد که چیه
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
یکسری اطلاعات جدید از شبیه ساز پروارز مایکروسافت

انجین بازی برای Asobo هست. از سال 2016 روند ساخت بازی اغاز شده و در ابتدا از کدهای FSX استفاده کردند ولی بعدا همه چیز دوباره از نو نوشته شده.
حدود 200 نفر روی بازی کار میکنند. 120 نفر تیم asobo، حدود 20 الی 30 نفر از مایکروسافت (کمک برای یادگیری ماشین) و باقی تیم های کوچک تر از نقاط مختلف دنیا مثل اتریش
بازی مود کژوال نداره و سازندگان گفتند برای عشق پروازها این نسخه رو میسازند. و گفتند این اثر رو به عنوان یک بازی و یا شبیه ساز نبینید، به چشم یک پلتفرم بهش نگاه کنید
اثر هم در مرحله Pre Tech Alpha قرار داره.
و .... که میتونید داخل اسپویلر بخونید


Jörg Neumann once worked for Digital Anvil (founded by Chris Roberts (Star Citizen);

they had to solve the issue of dark sides of buildings;

around 300 landmarks are handmade, the rest is made by using algorithms;

they build 1.5 billion houses in the cloud every day;

every airplane that is currently on the move can also be found in the simulator. You can fly and watch the other airplane fly over the clouds;

engine is from Asobo and is using Double-precision floating-point;

they had ATC from day one working in MSFS (taken from FSX);

they used code from FSX at the start but then rewrote everything (starting in 2016);

the world is divided into squares with a side length of 64 meters each, up to a height of 65,000 feet. For each of these cubes there are values for humidity, air pressure, which particles float around and other sensor data. This also means that the air is moving in the right wind direction and strength;

the clouds are made out of voxels and are rendered with raymarching - a kind of raytracing. In addition, the clouds are generated dynamically. When it rains and gets warmer, it generates lift;

CPU is used for instruments and autopilot. Everything else is done by the GPU, this offers a lot of computing power because it can use multi threading;

Is there a casual mode? Neumann: No, not at all. We don't want to do this as a game. Our target group are people for whom flying is a hobby. They know a lot about it;

How important are mods? Neumann: [...] I see the Flight Simulator as a platform, not as a game or simulation;

Around 200 people are working on this sim, 120 from Asobo and 20 to 30 people at MS (they help with machine learning). There are also a few smaller teams, including in Austria;

How far has development progressed? Neumann: We're in Pre Tech Alpha. The simulation is there, you can do anything. But not all planes are ready yet. For the 47,000 airports, we would like to go through the data and correct them if necessary. We are still working on accessibility. There is always something to do. We simulate the world, you can go into endless detail.
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
با استدیو هایی که ماکرو داره سل بعد رقابت ماکروسافت و Bethesda دیدنی میشه :D
Inxile و obsidian و پروژه دوم playgrounds که گفته میشه action rpg هست
چی بشه نسل بعد استدیو های داخلی و بازی های فرست پارتی>:)
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
ارون گرینبرگ تایید کرده گیمپلی گیرز تاکتیک هم + تریلر جدیده ori رو در TGA میبینیم
Yes what we have officially announced is that we will have a new trailer for Ori Will of the Wisps and world premiere of Gears Tactics gameplay.

مایکروسافت اگر میخواست TGA رو درنظر نگیره چقدر X019 باشکوه تر برگذار میشد
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
ارون گرینبرگ تایید کرده گیمپلی گیرز تاکتیک هم + تریلر جدیده ori رو در TGA میبینیم
Yes what we have officially announced is that we will have a new trailer for Ori Will of the Wisps and world premiere of Gears Tactics gameplay.

مایکروسافت اگر میخواست TGA رو درنظر نگیره چقدر X019 باشکوه تر برگذار میشد
اتفاقا هر ایونتی محتوای خودشو داشته باش که بهتره
اما ای کاش x19 یا نمایش های اختصاصی با محتوای انحصاری تاپ همراه باش مثل psx که همه عاس هاشو تو کنفرانس های اختصاصی خودش تایید و رونمایی میکنه که برندش رو یونیک جلوه میده و نمایش گیم پلی یا اطلاعات بیشتر رو با هایپ و دست پر میبرهe3 یا نمایشگاه های عمومی
به هر حال بنظرم وجود هر محتوای انحصاری وجودش تو ایونت های مختلف برای قوی جلوه کردن برند الزامیه
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
یکسری اطلاعات جدید از بعدی فورزا موتوراسپورت که در طی لایواستریم ماهانه سری فورزا اعلام شد:

Last Friday 6 Dec was first play test in the studio, all day test.
New tire model
Dynamic track temp
New tire pressure system
Dynamic rubber in on track
New suspension model.
"Rubber meets the track"

photo_۲۰۱۹-۱۲-۱۲_۰۲-۴۰-۰۰.jpg
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
Seasoned Gaming: Xbox Game Studios Beginning to Show its Strength in 2020

لیست بازی های رسما معرفی شده استودیو های مایکروسافت رو میشه دید اینجا
دقت کنید خیلی از استودیو ها هنوز چیزی نگفتن.
پلی گراند یه ریسینگ و یه rpg داره در دست توسعه
ابسیدیت قطعا بازی داره در دست توسعه‌ .کلا همون the outer worlds هم نصف استودیو رو درگیر کرد.
ایتیشیتیو هنوز خبری ازش نیست و همه میدونیم چقدر کیفیت عضو گیریش بالاست.
شروع کار هم از ۲۰۲۰ عه و تو e3 بعدی قطعا بازی های بیشتری معرفی میشن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر