Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
نکته خیلی مهم و دلگرم کننده ایه...

اتفاق خوب دیگه اینه که اولین باری هست که مایکروسافت رو یه بازی صرفا داستان محور (Tell Me Why) سرمایه گذاری کرده و حتی خودش ناشر بازی هست
این tell me why بازتاب خوبی داشته و دیدم حتی خبرگذاری غیر گیمینگ cnn هم خبرشو رفته بود بعنوان اولین بازی یه ترنسجندر از سمت xgs و مایکروسافت. اینجا دیدم بعضی از دوستان نسبت به جنسیت شخصیت اصلی بازی واکنش نشون دادن، من خودم مشکلی با این قضیه ندارم تا جایی که واقعا دغدغه ی بازی بازتاب دهنده ی و نوع دنیابینی این شخصیت ها از دریچه ی بازی باشه و حتی برام جالب هم هست.
 
پست اول رو با پروژه های جدید و ... X019 اپدیت کردم

یکسری خبرها هم در طول هفته تاریکی منتشر شده بود که سعی میکنم دیگه تیتر وار به همشون اشاره کنم و شرمنده لینک های اصلی رو نمیتونم بذارم (باید پیدا کرد)

یک مصاحبه از ارون گرینبرگ منتشر شده که اشاره میکنه تمرکز مایکروسافت دیگه روی بازیهای GAAS یا همون سرویس محور نیست از و outer worlds مثال میزنه

فیل اسپنسر یکسری مصاحبه داشته که خیلی زیاد بود ولی برایند همه خلاصه اش اینکه دست از خرید برنداشتند و مورد خوبی در بازار باشه به سراغش خواهند رفت و با خرید استدیوهای جدید تمرکز ویژه ای روی داستان و شخصیت های جدید به وجود امده. مت بوتی هم همینطور یک مصاحبه داشته که استدیو جدید خریداری خواهد شد ولی تمرکز روی رشد 15 استدیو فعلی هست

بازی بشدت مورد انتظار Age of Empires 4 به صورت تلویحی برای کنسول تایید شد. گفتند که تمرکز روی ساخت یک تجربه ناب بر روی پی سی هست و براساس شرایط برای کنسول هم ساخت بازی رو در نظر میگرند

یک مصاحبه از مدیر استدیو Rare یعنی Craig Duncan پخش شده که گفته بازی Sea of Thieves خیلی موفق بوده براشون و همچنان میلیون ها نفر بازی رو تجربه میکنند. مشخصا گفته نمیتونم عدد بدم ولی برای مثال دسامبر امسال از پارسال بهتر بوده و پشتیبانی سال دوم بازی خیلی پرملات تر خواهد بود. در بخش دیگه ای از مصاحبه درباره بازگشت Rare به ip های قدیمی صحبت شده و و Craig Duncan گفته که میخوایم بازیهایی بسازیم که اعضای تیم با عشق به سمت اوناها میرن و بابتش هیجان داشته باشن مثل Everwild. و براساس گفته هاش اینطوری برداشت میشه که به صورت کلی علاقه ای به ساخت ip های قدیمی شون ندارند.

درباره Everwild نمیدونم اینجا اطلاعاتی گذاشتیم یا نه ولی توسط یک تیم 40 50 نفری داخل استدیو در حال توسعه است و تمرکزش بر روی داستانه. همچنین بازی مشخصا حالا ها نمیاد و به نظر برای 2021 هست.

از استدیو د کوالیشن خبر امده که در حال حاضر روی ip دیگه ای کار نمیکنند و تمرکز استدیو روی ساخت سری Gears هست
 
پست اول رو با پروژه های جدید و ... X019 اپدیت کردم

یکسری خبرها هم در طول هفته تاریکی منتشر شده بود که سعی میکنم دیگه تیتر وار به همشون اشاره کنم و شرمنده لینک های اصلی رو نمیتونم بذارم (باید پیدا کرد)

یک مصاحبه از ارون گرینبرگ منتشر شده که اشاره میکنه تمرکز مایکروسافت دیگه روی بازیهای GAAS یا همون سرویس محور نیست از و outer worlds مثال میزنه

فیل اسپنسر یکسری مصاحبه داشته که خیلی زیاد بود ولی برایند همه خلاصه اش اینکه دست از خرید برنداشتند و مورد خوبی در بازار باشه به سراغش خواهند رفت و با خرید استدیوهای جدید تمرکز ویژه ای روی داستان و شخصیت های جدید به وجود امده. مت بوتی هم همینطور یک مصاحبه داشته که استدیو جدید خریداری خواهد شد ولی تمرکز روی رشد 15 استدیو فعلی هست

بازی بشدت مورد انتظار Age of Empires 4 به صورت تلویحی برای کنسول تایید شد. گفتند که تمرکز روی ساخت یک تجربه ناب بر روی پی سی هست و براساس شرایط برای کنسول هم ساخت بازی رو در نظر میگرند

یک مصاحبه از مدیر استدیو Rare یعنی Craig Duncan پخش شده که گفته بازی Sea of Thieves خیلی موفق بوده براشون و همچنان میلیون ها نفر بازی رو تجربه میکنند. مشخصا گفته نمیتونم عدد بدم ولی برای مثال دسامبر امسال از پارسال بهتر بوده و پشتیبانی سال دوم بازی خیلی پرملات تر خواهد بود. در بخش دیگه ای از مصاحبه درباره بازگشت Rare به ip های قدیمی صحبت شده و و Craig Duncan گفته که میخوایم بازیهایی بسازیم که اعضای تیم با عشق به سمت اوناها میرن و بابتش هیجان داشته باشن مثل Everwild. و براساس گفته هاش اینطوری برداشت میشه که به صورت کلی علاقه ای به ساخت ip های قدیمی شون ندارند.

درباره Everwild نمیدونم اینجا اطلاعاتی گذاشتیم یا نه ولی توسط یک تیم 40 50 نفری داخل استدیو در حال توسعه است و تمرکزش بر روی داستانه. همچنین بازی مشخصا حالا ها نمیاد و به نظر برای 2021 هست.

از استدیو د کوالیشن خبر امده که در حال حاضر روی ip دیگه ای کار نمیکنند و تمرکز استدیو روی ساخت سری Gears هست
یکی یکی خبرهاتو خوندم حال کردم و اومدم پایین تا به خبر اخر رسید. گیرز برا من محبوب تر از هیلو هستش حتی دردناکه دیدن مسیری که داره طی میکنه.
 
  • Like
Reactions: Cj_sa
از استدیو د کوالیشن خبر امده که در حال حاضر روی ip دیگه ای کار نمیکنند و تمرکز استدیو روی ساخت سری Gears هست
:|
مگه همین چند وقت پیش نمی‌گفتید که بازی بعدی کوالیشن قراره IP جدید باشه؟ برنامه‌هاشون عوض شد یا اطلاعات اشتباه بود؟!
 
:|
مگه همین چند وقت پیش نمی‌گفتید که بازی بعدی کوالیشن قراره IP جدید باشه؟ برنامه‌هاشون عوض شد یا اطلاعات اشتباه بود؟!
فک کنم بیشتر ابراز امیدواری میکردن بچه ها اکثرا.
خودم یکیشون.
گیرز 6 هم با این اوصاف چندان بهتر از 5 نمیشه. خصوصا که انگار خیلی با گیرز5 حال کردن خودشون
 
View attachment 123160

Martin Bunker - Principal Animation Engineer
from Rockstar North

Projects worked on:
* Red Dead Redemption 2 (XB1, PS4, PC, Stadia)
* Grand Theft Auto V (X360, PS3, XB1, PS4, PC)


Brian Merrill - Lead VFX Artist
from Ready at Dawn

Projects worked on:
* The Order 1886
* Deformers
* Lone Echo
نه از کوالیشن بخاری بلند میشه نه 343i غول نسل بعدی ماکرو سافت همین ها هستن من واقعا با این مدریت و کیفیت که توی کارشون میبینم بهشون ایمان کامل دارن نسل بعدی مطمئنم مثل همیشه میترکونن ....
 
نه از کوالیشن بخاری بلند میشه نه 343i غول نسل بعدی ماکرو سافت همین ها هستن من واقعا با این مدریت و کیفیت که توی کارشون میبینم بهشون ایمان کامل دارن نسل بعدی مطمئنم مثل همیشه میترکونن ....
کوالیشن قبول دارم امیدی بهش نیست ولی 343i باید صبر کرد هیلو اینفینییت دید بعد اون میشه قضاوت کرد.
ولی در کل به نظرم پلی گراند یه سطح دیگه است خیلی کارش درسته.
 
View attachment 123160

Martin Bunker - Principal Animation Engineer
from Rockstar North

Projects worked on:
* Red Dead Redemption 2 (XB1, PS4, PC, Stadia)
* Grand Theft Auto V (X360, PS3, XB1, PS4, PC)


Brian Merrill - Lead VFX Artist
from Ready at Dawn

Projects worked on:
* The Order 1886
* Deformers
* Lone Echo
حس میکنم پلی گراند و اینیشیتیو(میدونم خیلی زوده ولی انصافا لیست استخدامی هاش منتخبی از بهترین های صنعته) نسل بعد غول های مایکرو میشن.
و البته به خلاقیت نینجا و ابسیدین هم ایمان دارم اما باید ببینم پروداکشن بالا رو میتونن مدیریت کنن یا نه
 
  • Like
Reactions: g4mer
:|
مگه همین چند وقت پیش نمی‌گفتید که بازی بعدی کوالیشن قراره IP جدید باشه؟ برنامه‌هاشون عوض شد یا اطلاعات اشتباه بود؟!
یکی از استودیوهای همکار لو داده بود که سریع هم اون پیچ رو پاک کردن. یعنی بخوان 3 سال دیگه باز یه گیرز جدید بدن خیلی مسخره هست :D من که از این نسخه آخر خیلی خوشم اومده هم واقعا برای یه نسخه جدید تو مدت کوتاه به هیچ وجه هیجان زده نخواهم شد. حتما باید این وسط رو یه بازی دیگه کار کنن.
نه از کوالیشن بخاری بلند میشه نه 343i غول نسل بعدی ماکرو سافت همین ها هستن من واقعا با این مدریت و کیفیت که توی کارشون میبینم بهشون ایمان کامل دارن نسل بعدی مطمئنم مثل همیشه میترکونن ....
کوالیشن بره سر وقت بازی جدید به نظرم وضعش خیلی بهتر از این میشه، همین گیرز ایراد اصلی که داره همون فرمول کلی سری هست که خب به هر دلیلی نمیتونن عوضش کنن. 343 هم مشخص نیست ولی به نظرم میشه به Infinite امیدوار بود، وقت و نیروی زیادی برای بازی گذاشتن، نترکونه همون درش رو ببندن بهتره :D غول اصلی هم Playground هست :D
 
یکی از طراحان هنری پلی گراند ماه حدود 9 الی 10 پیش یکسری کانسپت آرت در سطح نت اپلود کرده بوده که klob الان کشف شون کرده

اولی مشخصا مربوط به یک محیط شرقی و ریسینگ هست. رالف فولتون(!) زمان رونمایی FH4 درباره ژاپن صحبت کرده بود و گفته بود ایده اش چندین بار تو استدیو مطرح شده ولی دفعات مختلف به دلایل متفاوت نشده. (برای مثال اخرین بار میخواستن چون محیط بازی رو هر چهارفصل اسکن کنند) ترجیح دادند هم بریتانیا رو بابت موقعیت مکانی استدیو انتخاب کنند. ولی من شخصا چین رو ترجیح میدم به ژاپن بابت اقلیم بشدت متفاوت تری که ارائه میکنه (یاد و خاطر FH3 زنده شد برام)
photo_۲۰۱۹-۰۴-۰۹_۱۸-۲۵-۲۵.jpg


دومین عکس هم مشخصا مرتبط با فیبل هست :D

photo_۲۰۱۹-۰۴-۰۹_۱۸-۲۵-۲۵ (2).jpg

باتوجه به شباهت هایی که پیدا کردند عده ای میگن ممکنه بازی پریکوئل باشه و یا ریبوت سری اصلی. البته من لور فیبل اشنایی خاصی ندارم و کسی میتونه اطلاعات کامل تر ارائه کنه خوشحال میشیم

Oakvale_Old.png
 
Phil Spencer "VR is not a focus of Project Scarlett because our customers aren't asking for it."

“I have some issues with VR — it’s isolating and I think of games as a communal, kind of together experience. We’re responding to what our customers are asking for and…nobody’s asking for VR,” Spencer said. “The vast majority of our customers know if they want a VR experience, there’s places to go get those. We see the volumes of those on PC and other places.”

Spencer admitted that some of the decision was based on cold hard cash, as “nobody’s selling millions and millions” of VR units.

“I think we might get there [eventually],” Spencer concluded. “But yeah, that’s not where our focus is.”

اسپنسر در مصاحبه جدیدش اعلام کرده که اسکارلت تمرکزی روی واقعیت مجازی نداره. در توضیحات ش اینگونه گفته که اوردن VR باعث جدا شدن تجربه پلیرها از هم میشه و برعکس خواسته اشون هست که میخوان اکثریت تجربه مشابه داشتند باشند. و میگه هیچکدوم از مشتریهاشون خواستار VR نیستند و میدونند اگر تجربه ای از VR رو بخوان روی پی سی و یکسری جاهای دیگه قابل تجربه است. در ادامه صحبت هاش این مسله رو هم تاحدی مالی میدونه و میگه هیچکس میلیون ها نسخه از دستگاه VR به فروش نرسونده. و در نهایت ممکنه به اونجا برسیم (پشتیبانی از VR) ولی تمرکز اصلی مون روی این بخش نیست.

پ ن: به نظر شخصی منم VR چیزی نیست که بخوام تو خونه چندین ساعت پاش به تجربه یک اثر بپردازم (جدا از حالت تهوع ی که بهم دست میده) و بیشتر وسیله ای که بدرد شهربازی ها میخوره که چند دقیقه تجربه اش کنی و بذاری کنار. فکرنمیکنم چیزی باشه که بخوام پاش 100 ساعت هیلو بازی کنم
 
نمیشه گفت قطعا بازی نهایی بر اساس همین طرح ها ساخته میشه، این طرح ها رو یه بابایی 10 ماه پیش کشیده و بعدش هم به استخدام PG در اومده. ولی یه Fable با حال و هوای نسخه اول خیلی عالی میشه، دومین تصویر دقیقا همین چیزی هست که من میخوام :دی
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or