Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
مایکروسافت باید آرزوی همکاری با یکی مثل کوجیما رو داشته باشه. کوجیما کسیه که ریسک پذیره و کارای متفاوت میکنه، چیزی که مایکرو به شدت بهش نیاز داره. کنار اون یه جورایی سلبریتی هم هست و فن بیس خودشو داره. به DS که نگاه میکنن همه میگن فروشش ناامید کننده بوده توقع فروشی در حد اسپایدرمن داشتن. این بازی کار متفاوتی بود که برای خیلیا از بهترین بازیای عمرشونه برای خیلیا هم غیر قابل تحمل. یه بار مایکروسافت فرصت همکاری با کیج رو از دست داده قطعا کوجیما رو نمیتونن از دست بدن. هرچند هنوز معلوم نیست اصلا همچین فرصتی وجود داشته برای مایکرو یا نه.
 
مایکروسافت باید آرزوی همکاری با یکی مثل کوجیما رو داشته باشه. کوجیما کسیه که ریسک پذیره و کارای متفاوت میکنه، چیزی که مایکرو به شدت بهش نیاز داره. کنار اون یه جورایی سلبریتی هم هست و فن بیس خودشو داره. به DS که نگاه میکنن همه میگن فروشش ناامید کننده بوده توقع فروشی در حد اسپایدرمن داشتن. این بازی کار متفاوتی بود که برای خیلیا از بهترین بازیای عمرشونه برای خیلیا هم غیر قابل تحمل. یه بار مایکروسافت فرصت همکاری با کیج رو از دست داده قطعا کوجیما رو نمیتونن از دست بدن. هرچند هنوز معلوم نیست اصلا همچین فرصتی وجود داشته برای مایکرو یا نه.
ما یه بار از سوراخ افرادی که عشق مدیومی غیر از گیم بودن ولی بازیساز شدن چنان گزیده شدیم که برای هفتاد پشتمون بسه(استاد اعظم بازیساز اشتباهی عشق سینما بزرگوار جناب سم لیک).حقیقتا تحمل یه فرد دیگه از این دسته برای یکی من نشدنیه
 
دعوامون نشه، گفت مایکروسافت نیست. :D
به نظرتون چه استودیو رو تو ژاپن می خرن؟

ژاپن آخه اون مدلی استدیو مستقل و اسمی داره؟ اکثرا زیرمجموعه برندهای بزرگ تر هستند!

یک لیست کاندیدایی چیزی رو کنید :D هرچند پلاتینیوم گیمز مشخصا خط خورد از لیست
 
چرا؟ کوجیما اگه بخواد دوباره مخفی کاری بسازه، مایکروسافت باید رو هوا پروژه رو بزنه! :D یه کم ادا و اطوارش زیاده ولی بازی‌هاش خیلی خوبن. MGS V انصافا یکی از بهترین‌های نسل بود.
با هزینه ی که کوجیما میزاره روی دست ناشر بابت اوردن سلبریتی ها میشه سه تا گیم AAA ساخت با متای بالای 80 :دی.
 
نمیدونم اینجا گفته شده یا نه ولی
KatharsisT که وریفای شده تو ERA گفته بعد بازی VR کوجیما برای سونی، قرار یه بازی واس یه شرکت دیگه درست کنه. چون "یه نفر" یه پیشنهادی بهش داده که اصلا قابل رد کردن نیست. رابطه سونی و کوجیما هم شکرابه، چون DS خوب عمل نکرده دیگه نمی خوان بودجه زیادی بهش بدن.
اون "یه نفر" اگه مایکروسافت باشه، کر کر خنده می شه اینجا. :D
دقیقا چرا کر کر خنده میشه...
کوجیما پروداکشنز یه استودیو مستقل که میتونه برای هر جایی خواست بازی بسازه... والا طرف ما هم مخالف این همه بریز به پاش برای کوجیما بود که نتیجش بشه یه بازی نیچ و من درآوردی...
 
  • Like
Reactions: Kiarash_united7
دقیقا چرا کر کر خنده میشه...
کوجیما پروداکشنز یه استودیو مستقل که میتونه برای هر جایی خواست بازی بسازه... والا طرف ما هم مخالف این همه بریز به پاش برای کوجیما بود که نتیجش بشه یه بازی نیچ و من درآوردی...

کر کر خنده می شه چون از هر ۲ طرف احتمالا نظرا ۱۸۰ درجه بر میگرده همچین اتفاقی بیافته.:D

ژاپن آخه اون مدلی استدیو مستقل و اسمی داره؟ اکثرا زیرمجموعه برندهای بزرگ تر هستند!

یک لیست کاندیدایی چیزی رو کنید :D هرچند پلاتینیوم گیمز مشخصا خط خورد از لیست

۲ تا که الان تو ذهنمه
White owls که استودیو Swery65 قبلا سر D4 با مایکروسافت همکاری داشته.
JP Games که هاجیمه تاباتا تأسیس کرده.

Mistwalker ساکاگوچی هم هنوز فعاله ولی زدن تو کار موبایل خیلی وقت.
 
ما یه بار از سوراخ افرادی که عشق مدیومی غیر از گیم بودن ولی بازیساز شدن چنان گزیده شدیم که برای هفتاد پشتمون بسه(استاد اعظم بازیساز اشتباهی عشق سینما بزرگوار جناب سم لیک).حقیقتا تحمل یه فرد دیگه از این دسته برای یکی من نشدنیه
آقا خدایی کوانتم بر خلاف نمره هاش برای من فوق العاده بود!:D
 
آقا خدایی کوانتم بر خلاف نمره هاش برای من فوق العاده بود!:D
كلا رابطه رمدي-ماكروسافت يكي از بدترين اتفاقات بود
قطعا رندي تو كارهاش ضعفهايي داره و شايد نشه كاملا اونو تو سطح يه تريپل A ساز قدر اوردش
منتهي سبك كاريشون متفاوت و جذابه
حداقل پتانسيل بازي خوب دادن رو دارن و واقعا حيف شد
يكي REMEDY و اون يكي هم Platinum Games
 
ژاپن آخه اون مدلی استدیو مستقل و اسمی داره؟ اکثرا زیرمجموعه برندهای بزرگ تر هستند!

یک لیست کاندیدایی چیزی رو کنید :D هرچند پلاتینیوم گیمز مشخصا خط خورد از لیست

Arc System Works

فایتینگ ساز قابلی هستن، بعضا ژانرهای دیگه هم یه ناخونکی میزنن، بعضی مواقع هم ناشر بازی های کوچیک میشن...

Nihon_Falcom

بهترین گزینه مستقل برای jrpg, از اون استودیو ها هم هست که بازی‌اش انحصاری یا انحصاری زمانی ps میشن، اگه یکی باشه سرمایه گذاری کنه روشن راحت میتونن jrpg کلفتی بسازن...

Vanillaware

با 30 نفر پرسنل، واقعا بازی هایی با ارت فک بر انداز و گیم پلی عالی میسازن...

به نظرم بهترین های مستقل ژاپن که امکان و ارزش سرمایه گذاری داشته باشن این 3 تان.

تو ناشر های بزرگ هم به نظرم نه سگا، نه کپکام نه کونامی نه نامکو و نه تکمو کوئی هیچ کدوم در حد اسکوار انیکس ارزش خرید و IP های دهن پر کن ندارن
 
من خرید استودیو رو محتمل نمیدونم.
از خرید هم چیز نگفت. فقط یه جورایی از افزایش فعالیت تو ژاپن گفت.
چند بار هم گفته شد که فعالیت تو ژاپن و اوردن بازی های ژاپنی برا اینکه تو بازار کنسول ژاپن موفق باشه نیست.
اونجا سونی هم خیلی موفق نیست چه رسد به مایکرو.
نینتندو گرفته بازارو.
ولی ژاپنی دوست ها همه جای دنیا هستن.
برا این افراد الان مایکروسافت اصلا گزینه نیست کلا.
فعالیت تو ژاپن ینی اینکه اکس باکس هم یه اپشن بشه برا کسانی که بازی ژاپنی دوس دارن.
فاینال ۷ چرا ۱ سال انحصاری سونی بشه؟
پرسونا۵ چرا انحصاریه؟
نیر چرا انحصاری زمانی بود؟

دلیلی وجود نداره برا این بازی های تردپارتی که انحصاری باشن.
همینارو بتونه درست کنه ارزشش از خرید استودیو بالاتره.

فرام سافتورو که نمیخواد بخره.پلاتینوم کنسله. کوجیما هم زیر پرچم کسی نمیره(تازه ژاپنی ساز نیست کوجیما و اصلا کمکی به این ضعف مایکرو نمیکنه)

میمونه چنتا استودیوی کوچیک در حد ۲۰ یا ۳۰ نفر که بود و نبودشون کسی رو نمیتونه بیاده سمت اکس باکس از ژاپنی باز ها.
ولی مثلا یه پارتنرشیپ با سگا برا بحث نشر بازی های مایکرو تو ژاپن و اوردن پرسونا ها(نمیدونم قرار دادشون با سونی چجوریه) و کلا مارکتینگ برا پلتفرم اکس باکس بین دولوپر های ژاپنی میتونه خوب باشه.
 
ما یه بار از سوراخ افرادی که عشق مدیومی غیر از گیم بودن ولی بازیساز شدن چنان گزیده شدیم که برای هفتاد پشتمون بسه(استاد اعظم بازیساز اشتباهی عشق سینما بزرگوار جناب سم لیک).حقیقتا تحمل یه فرد دیگه از این دسته برای یکی من نشدنیه
خیلی ببخشید وسط بحثتون اول از اینکه من فن کوجیما نیستم ولی باید عرض کنم یکی از موفقترین کارگردان های تاریخ را خیلی راحت میزارید کنار که همون متالگیرهاش کلی جوایز و فروش داشتند و یه برند ساز مشهور تاریخی بود ! بعد یدونه بازی ds داده که اونم انچنان موفق نبوده بعد راحت پروندش را میپیچید میزارید کنار ؟! کوجیمایی که همیشه طرف سونی بوده برای مایکرو بخواد بازی بسازه باید از خداش هم باشه تازه!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or