Xbox Game Studios

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,332
نام
ali






سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.



=================================================



استودیوهای داخلی

110406
343 Industries


استودیو 343i در سال 2007 و توسط مایکروسافت پایه گذاری شد تا امانت دار تمام محتویات تولید شده برای سری شناخته شده هیلو (Halo) باشه، از بازی‌های ویدیویی گرفته تا فیلم و سریال‌های تلویزیونی و کمیک‌ها و غیره. در ادامه یکسری اطلاعات در خصوص این استودیو رو مرور می‌کنیم :

افراد اثر گذار: بانی راس (مدیر کل)، فرانک اوکانر (کارگردان فرانچایز)

اندازه استودیو: 600+ نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 15 جایگاه


بازی‌های قابل ذکر:

(Halo: Spartan Assault (XB1, Steam, Mobile | 2013 | Metascore 53/70/86
(Halo: The Master Chief Collection (XB1 | 2014 | Metascore 85
(Halo 4 (XB360 | 2012 | Metascore 87
(Halo 5: Guardians (XB1 | 2015 | Metascore 84
(Halo: Spartan Strike (Win10, Mobile | 2015 | Metascore 66
(Halo 5: Forge (Win10 | 2016 | No Metascore
(Halo Wars: Definitive Edition (XB1, Win10, Steam | 2017 | Metascore 81
(Halo Wars 2 (XB1, Win10 | 2017 | Metascore 79

پروژه‌های آینده و شایعات:

Halo Infinite
Halo: The Master Chief Collection PC version با همکاری استودیوهای Ruffian و Splash Damage

110407
The Coalition
این استودیو که در ابتدا در سال 2010 و با نام Zipline Studios تشکیل شده بود و در سال‌های بعد با تغییر نام‌های دیگری نیز روبرو شد (ابتدا Microsoft Studios Vancouver و سپس Black Tusk)، در سال 2014 و پس از بر عهده گرفتن سری گیرز آو وار (Gears of War) به The Coalition که نامی برگرفته از دنیای سری گیرز است تغییر نام داد تا انحصاراً به ساخت بازی و محتویات مرتبط با دنیای گیرز مشغول شود. در ابتدای سال 2020 آقای راد فرگوسن رییس استدیو تایید کرد کوالیشن را به مقصد بلیزراد ترک خواهد کرد. در ادامه اطلاعات بیشتری را در خصوص این استودیو مرور می‌کنیم:

افراد اثر گذار: ؟

اندازه استودیو: 350+ نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 6 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Gears of War: Ultimate Edition (XB1, Win10 | 2015 | Metascore 82/73
(Gears of War 4 (XB1, Win10 | 2016 | Metascore 84/86
Gears Pop! (iOS, Android | 2019)
(Gears 5 (XB1, Win10 | 2019 | Metascore 84/81

پروژه‌های آینده و شایعات:
Gears Tactics با همکاری Splash Damage
Gears 6 (ساخت بازی از هم اکنون توسط د کوالیشن تایید شده است و قرار است بخش های نقش افرینی بازی همچون نقشه جهان باز، قابلیت ارتقا گجت ها و... گسترش یابد)



110408
Turn10
Turn 10 که در سال 2001 و ظاهرا بخاطر فقدان وجود یک سری ریسینگ شبیه ساز روی ایکس باکس ارجینال پایه گذاری شده بود، طی سالیان گذشته سری فورتزا موتور اسپورت (Forza Motorsport) را به یکی از ستون‌های اصلی ایکس باکس در دوران حاضر تبدیل کند. همچنین از سال 2012 به بعد سری فورتزا هورایزون (Forza Horizon) با همکاری این استودیو و استودیو Playground Games در دست ساخت قرار گرفت. در ادامه اطلاعات به مرور اطلاعات مهم این استودیو می‌پردازیم:

افراد اثر گذار: آلن هارتمن (رهبر استودیو)، دن گرین اوالت (کارگردان خلاق)

اندازه استودیو: +130 نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 6 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Forza Motorsport 5 (XB1 | 2013 | Metascore 79
(Forza Motorsport 6 (XB1 | 2015 | Metascore 87
(Forza Motorsport 6: Apex (Win10 | 2016 | No Metascore
(Forza Motorsport 7 (XB1, Win10 | 2017 | Metascore 86/82


پروژه‌های آینده و شایعات:

Forza Motorsport 8 ( براساس اطلاعات منتشر شده بازی از ری تریسینگ پشتیبانی میکند و قرار است در زمینه قوانین مسابقات آنلاین متحول بشود)


110409
Rare
این استودیو که در سال 1985 توسط برادران استمپر با نام Rareware پایه گذاری شد عمده تمرکز خود را روی ساخت و توسعه بازی‌ برای سیستم‌های نینتندو گذاشته بود، تا اینکه مایکروسافت این شرکت را در سال 2002 خریداری کرد و جهت گذاری آنها را به ساخت بازی‌های ایکس باکس تغییر داد و طی همین فرایند نام این استودیو را به Rare تغییر داد. برخی اطلاعات مرتبط با این استودیو:

افراد اثر گذار: کریگ دانکن (رئیس استودیو)، گِرِگ میلز (کارگردان خلاق)

اندازه استودیو: ~250 نفر (2 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 17 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Kinect Sports Rivals (XB1 | 2014 | Metascore 60
(Rare Replay (XB1 | 2015 | Metascore 84
(Sea of Thieves (XB1, Win10 | 2018 | Metascore 68

پروژه‌های آینده و شایعات:

بازی جدید Everwild که توسط یک تیم 40-50 نفری در حال توسعه است.
Rare بجز سی آو تیوز مشغول کار روی یک جدید معرفی نشده دیگر است.
Rare به یک کارخانه تولید IPهای جدید تبدیل شده است.
همکاری با Dlala Studios برای خلق بازی جدید از سری بتل تودز (Battletoads)


110410
MOJANG
این استودیو که در سال 2009 و توسط مارکس پرسون (بازیساز معروف) پایه گذاری شده است، حول ساخت و توسعه پدیده دنیای مدرن گیمینگ یعنی ماینکرفت (Minecraft) تشکیل شد. بعدها این استودیو در سال 2014 توسط مایکروسافت خریداری شد و هنوز هم به طور عمده بر توسعه و مدیریت IP ماینکرفت متمرکز است. برخی از اطلاعات مهم در مورد تیم ماینکرفت:

افراد اثر گذار: جنس برگنستن (طراح خلاق ارشد)، لیدیا وینترز (مدیر برند)

اندازه استودیو: 200-300 نفر (چندین تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 10 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Minecraft (360, PS3, Wii U, XB1, PS4, Switch, Win10, PC, Mobile | 2012-2017 | Metascore 88
(Cobalt (XB1, PC | Collab w/ Oxeye Studios | 2016 | Metascore 66
Minecraft Earth (iOS, Android | 2019)

پروژه‌های آینده و شایعات:

Minecraft Dungeons (عرضه در بهار 2020 بر روی تمامی پلتفرم های اصلی)


110411
Playground Games
استودیو Playground Games که سال 2010 و توسط گروه بزرگی از بهترین توسعه دهندگان بازی‌های ریسینگ پایه گذاری شده است در چند سال گذشته چندین نسخه از اسپین آف فوق العاده موفق سری فورتزا موتور اسپورت، یعنی فورتزا هورایزون (Forza Horiozn) را عرضه کرده است. آنها به تازگی نسخه چهارم از این سری موفق را عرضه کرده‌اند و به طور همزمان مشغول کار روی پروژه‌های دیگری نیز هستند.

افراد اثر گذار: رالف فالتون (کارگردان خلاق)

اندازه استودیو: 250+ نفر (2 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 139 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Forza Horizon (360 | 2012 | Metascore 85
(Forza Horizon 2 (360, XB1 | 2014 | Metascore 86
(Forza Horizon 3 (XB1, Win10 | 2016 | Metascore 91/86
(Forza Horizon 4 (XB1, Win10 | 2018 | Metascore 92/88

پروژه‌های آینده و شایعات:

بازی اکشن نقش آفرینی جهان باز معرفی نشده (Fable IV)
تشکیل تیم سوم برای یک پروژه جدید (شایعه)


110412
Ninja Theory
این استودیو که در اصل در سال 2000 با اسم Just Add Monsters پایه گذاری شده بود در سال 2004 و زمانی که مشغول توسعه هوونلی سورد (Heavenly Sword) بود به نینجا تئوری تغییر نام داد. این استودیو که از افراد خبره در ساخت بازی‌های اکشن و داستان محور در صنعت بازی تشکیل شده است، یکی از پیشروان ساخت بازی‌های دارای اکشن سنگین و طراحی ست پیس‌ها در صنعت بازیسازی به شمار می‌آید.

افراد اثر گذار: نیاز به بروزرسانی

اندازه استودیو: 140~ نفر (چندین تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 11 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Kung Fu Chaos (OGXB | 2003 | Metascore 68
(Heavenly Sword (PS3 | 2007 | Metascore 79
(Enslaved: Odyssey to the West (360, PS3, PC | 2010 | Metascore 80
(DmC: Devil May Cry (360, PS3, PS4, XB1, PC | 2013 | Metascore 86
(DmC: Devil May Cry Definitive Edition (XB1, PS4 | 2015 | Metascore 86
(Hellblade: Senua's Sacrifice (XB1, PS4, PC | 2017 | Metascore 81

پروژه‌های آینده و شایعات:

Bleeding Edge برای عرضه در ابتدای 2020 برنامه ریزی شده است
Senua's Saga: Hellblade II در حال توسعه برای نسل اینده توسط یک تیم 40 نفری
Project: Mara یک اثر جمع و جور که به نظر قرار است روش جدیدی در قصه گویی مدیوم ویدیو گیم به وجود بیاورد

110405
THE INITIATIVE
این استودیو سال 2018 و توسط دارل گالاگر پایه گذاری شد. THE INITIATIVE یک استودیو کاملا جدید است که در سانتامونیکای کالیفرنیا واقع شده و مشغول کار روی بازی‌های AAA کاملا جدید برای کنسول ایکس باکس است.

افراد اثر گذار: دارل گالاگر (رئیس استودیو)، دن استلی، کریستین کانتامسا، برین وسترگارد، دن نایبورگر و تام شپرد.

اندازه استودیو: 60~ نفر
استخدام‌های جدید: 5 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

با انتشار اطلاعات بیشتر بروزرسانی خواهد شد.

پروژه‌های آینده و شایعات:

با انتشار اطلاعات بیشتر بروزرسانی خواهد شد.


110413
Undead Labs
این استودیو که در سال 2009 توسط جف استرین پایه گذاری شده است، تا کنون به طور اختصاصی روی بازی‌های زامبی محور فعالیت کرده است. اولین بازی آنها، استیت آو دیکی (State of Decay) یک موفقیت بزرگ روی Xbox Live Arcade بود. UNDEAD LABS که در سال 2018 به جمع استودیوهای ایکس باکس اضافه شده قصد دارد تا بهترین بازی‌های مرتبط با ژانر زامبی و سبک بقا را برای پلتفرم ایکس باکس تولید کند.

افراد اثر گذار: جف استرین (رئیس استودیو)

اندازه استودیو: 85~ نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 0 جایگاه
30 استخدام آخر از استودیو ArenaNet خالقان سری Guild Wars بوده است (خبر رسمی)

بازی‌های قابل ذکر:

(State of Decay (360, PC | 2013 | Metascore 78
(State of Decay 2 (XB1, Win10 | 2018 | Metascore 68

پروژه‌های آینده و شایعات:

State of Decay 3

110822
Compulsion Games
این استودیو در سال 2009 توسط گیلیوم پراوست و در فرانسه پایه گذاری شد. Compulsion Games از اعضای سابق والو (Valve) و یوبی سافت (Ubisoft) تشکیل شده است و بر ساخت بازی‌های داستان محور و با پیچ و تاب‌های داستانی عجیب تمرکز دارد.
افراد اثر گذار: گیلیوم پراوست (رئیس استودیو)

اندازه استودیو: 50~ نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 8 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:
(Contrast (360, PS3, XB1, PS4, PC | 2013 | Metascore 59/62
(We Happy Few (XB1, PS4, PC | 2018 | Metascore 65/68/62

پروژه‌های آینده و شایعات:
پروژه جدید استودیو از اواسط 2019 در حال ساخت است.
بازی در حال ساخت سوم شخص اکشن ادونچر است (مشخصات آگهی شغلی)


110414
Obsidian Entertainment

استودیو آبسیدین که در سال 2003 و توسط برخی از اعضای سابق Black Isle پایه گذاری شده است یکی از بهترین استودیوهای سازنده بازی‌های نقش آفرینی غربی در صنعت بازی به شمار می‌آید. تاریخچه این استودیو پر است از بازی‌های تحسین شده‌ای همچون Pillars of Eternity، Fallout: New Vegas و South Park: The Stick of Truth. مایکروسافت این استودیو را در نوامبر 2018 خریداری کرد. این استودیو قول داده است تا به ساخت بازی‌های WRPG کاملا جدید یا دنباله IPهای قدیمی ادامه دهد و بدون شک پروژه‌های با کیفیتی را در بخش‌های مختلف ارائه خواهد داد.

افراد اثر گذار: فرگوس اورکهارت (مدیر عامل)، کریس جونز (مدیر ارشد فناوری)

اندازه استودیو: 200~ نفر (4 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 9 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Fallout: New Vegas (360, PS3, PC | 2010 | Metascore 84/82/84
(South Park: The Stick of Truth (360, PS3, XB1, PS4, Switch, PC | 2014 | Metascore 82/85/85/85
(Pillars of Eternity (PC | 2015 | Metascore 89
(The Outer Worlds (X1, PS4, PC | 2019 | Metascore 86/86/84

پروژه‌های آینده و شایعات:

Grounded برای PC و Xbox توسط یک تیم 13 نفری در دست توسعه است و در 2020 عرضه میگردد
براساس اعلام رسمی استدیو آبسیدین چندین پروژه مختلف بزرگ و کوچک در دست توسعه دارند

110415
inXile Entertainment

اینگزایل در سال 2002 و توسط برخی از اعضای سابق Interplay Productions پایه گذاری شده است. این استودیو خالق برخی از بهترین CRPGهای صنعت بازی همچون Wasteland 2 و Torment: Tides of Numenera است. این استودیو در اصل در نیوپورت بیچ کالیفرنیا واقع شده بود اما در نوامبر 2015 آنها استودیو دوم خود را در نیواورلئان راه اندازی کردند.

افراد اثر گذار: برایان فارگو (موسس، مشغول به کار در استودیو نیوپورت بیچ، کالیفرنیا)، مت فایندلی (رئیس سابق، رئیس استودیو نیواورلئان)، جورج زیتس

اندازه استودیو: 85+ نفر (2 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 9 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Wasteland 2 (XB1, PS4, Switch, PC | 2015 | Metascore 77/80/74/87
(Torment: Tides of Numenera (XB1, PS4, PC | 2017 | Metascore 79/76/81
(The Bards' Tale IV: Barrows Deep (PC | 2018 | Metascore 71

پروژه‌های آینده و شایعات:

Wasteland 3
(Bard’s Tale IV (console port


AEhrBMX.png
World's Edge
Age of Empires

مایکروسافت در سال 2019 استودیو مختص بازی‌های استراتژی ریل تایم (RTS) خود را با مدیریت شنون لفتیس پایه گذاری کرد. فعالیت‌های این استودیو جایگزین فعالیت‌های صورت گرفته توسط دیگر استودیوهای بیرونی که با همکاری MSGP مشغول به توسعه و انتشار بازی‌هایی از سری Age of Empire و Age of Mythology بودند نخواهد شد. این استدیو در حقیقت پوشش دهنده استدیو ثالث است و مسیر کلی فرانچایز با اهمیت Age of Empires را مشخص میکند. همچنین به گفته آدام ایزگرین (کارگردان خلاق استودیو MSGP و بازی‌های KI 2013 و SO و AoE IV) نام رسمی این استودیو به زودی نهایی و اعلام شده و AoE تنها تمرکز این استودیو نخواهد بود. این استدیو در X019 با نام Worl's Edge به همگان معرفی شد.

افراد اثر گذار: شنون لفتیس (رئیس استودیو)، ادام ایزگرین (کریتیو دایرکتور)

اندازه استودیو: 15 نفر
استخدام‌های جدید: 4 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

Age of Empires II: Definitive Edition (PC | 2019) با همکاری استدیو Forgotten Empires

پروژه‌های آینده، شایعات و اخبار حائز اهمیت:

Age of Empires III: Definitive Edition با همکاری استدیو Tantalus Media
Age of Empires 4 با همکاری Relic Entertainment


lzpc9XZ.png
Double Fine Productions
این استودیو آمریکایی در جولای 2000 توسط تیم شفر پایه گذاری و در سال 2019 توسط مایکروسافت خریداری شد. از جمله بازی‌های تحسین شده این استودیو می‌توان به سایکوناتس (Psychonauts) و بروتال لجند (Brütal Legend) اشاره کرد.

افراد اثر گذار: تیم شفر (رئیس استودیو)

اندازه استودیو: 80~ نفر (حداقل 2 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 2 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Psychonauts (Xbox, PS2, PC, PS4 | 2005 | Metascore 88/86/87
(Brütal Legend (XB360, PS3, PC | 2009 | Metascore 82/83/80
(RAD (Xbox One, PS4, PC, | 2019| Metascore 76/74/71
پروژه‌های آینده و شایعات:

Psychonauts 2



110823
Microsoft Studios Global Publishing
این استودیو وظیفه شناسایی و بکارگیری استودیوهای خارج از مایکروسافت را بر عهده دارد. در ادامه به برخی از پروژه‌های اجرا شده و برخی از پروژه های در حال انجام این استودیو اشاره خواهد شد:

افراد اثر گذار: آدام ایز گرین (کارگردان خلاق)، جو استیتن (کارگردان خلاق)، کن لاب (کارگردان خلاق)

اندازه استودیو: 100~ نفر
استخدام‌های جدید: نامشخص

بازی‌های قابل ذکر:

(Ryse: Son of Rome (XB1, PC | 2013 | Metascore 60/61
(Killer Instinct (XB1, PC | 2013-1016 | Metascore 86
(Sunset Overdrive (XB1, PC | 2014 | Metascore 81/83
(D4: Dark Dreams Don't Die (XB1, PC | 2014 | Metascore 76/67
(Ori and the Blind Forest (XB1, PC | 2015 | Metascore 88/88
(ReCore (XB1, PC | 2016 | Metascore 63/58
(Crackdown 3 (XB1, PC | 2019 | Metascore 60/54

پروژه‌های آینده، شایعات و اخبار حائز اهمیت:

Ori and the Will of the Wisps

- معرفی: جون 2017
- در حال ساخت با همکاری مون استودیو (Moon Studios) در سبک پلتفرمر مترویدوانیا و در سال فوریه 2020 عرضه خواهد شد
- سازنده بازی Ori and the Blind Forest


Microsoft Flight Simulator

- معرفی: جون 2019
- بازی توسط استدیو فرانسوی Asobo با همکاری مایکروسافت ریسرچ (Microsoft Research) و استفاده از Microsoft AI در سبک شبیه ساز پرواز در حال ساخت است و در سال 2020 عرضه خواهد شد

- Tell Me Why

- معرفی: X019
- این اثر درام تعاملی توسط استدیو Dontnod در حال توسعه است و به صورت اپیزودیک در تابستان 2020 برای پلتفرم های مایکروسافت به صورت انحصاری منتشر خواهد شد



=================================================


دیگر تیم‌ها و استودیوها

ID@Xbox، حمایت برای انتشار و هدایت برنامه‌ها برای بازیسازان مستقل
استودیو Microsoft Studios Global Publishing، که وظیفه عقد قرارداد و انتشار بازی‌ها با استودیوهای خارج از مایکروسافت را عهده دار است
Mixer، سرویس استریم
تیم بکوارد که وظیفه پیش‌برد و مدیریت بازی‌های بکوارد ایکس باکس وان و اسکارلت را بر عهده دارد.
Microsoft Foundry، برنامه مختص بازیسازان تازه کار
تیم واقعیت ترکیبی (Mixed Reality)، که وظیفه کار روی محتویات AR/VR برای ایکس باکس و ویندوز 10 را بر عهده دارد
Microsoft Casual Games، وظیفه کار روی بازیهای کژوال مایکروسافت همچون MS Solitaire، Wordament و MS Mahjong را بر عهده دارد
Xbox Growth Team
Xbox Game Pass
Project xCloud



استودیوها و تیم‌های خریداری شده (نسل هشتم)

Mojang – با خرید ماینکرفت در سال 2014 خریداری شد
Havok – در سال 2015 خریداری شد
Beam (بعدتر Mixer) – در سال 2016 خریداری شد
Simplygon - در سال 2017 خریداری شد
PlayFab – در سال 2018 خریداری شد
Playground Games – در سال 2018 خریداری شد
Undead Labs – در سال 2018 خریداری شد
Ninja Theory – در سال 2018 خریداری شد
Compulsion Games – در سال 2018 خریداری شد
Obsidian Entertainment – در سال 2018 خریداری شد
inXile Entertainment – در سال 2018 خریداری شد
Double Fine – در سال 2019 خریداری شد



استودیوها یا تیم‌هایی که جدا یا تعطیل شدند (نسل هشتم)

Twisted Pixel – سازنده بازی‌های The Maw و Splosion Man در سال 2015 جدا شد
Press Play – سازنده بازی‌های Max and the Curse of Brotherhood و Kalimba در سال 2016 بسته شد
Lionhead Studios – سازنده سری فیبل (Fable) در سال 2016 بسته شد
Team Dakota – سازنده Project Spark در سال 2016 منحل شد
Xbox Fitness Team – در سال 2016 منحل شد
Decisive Games – در سال 2016 و پیش از معرفی رسمی منحل شد


بازی‌های کنسل و رها شده

IP جدید Black Tusk –ساخت این بازی از دستور کار خارج شد تا به ساخت ادامه سری Gears of War پرداخته شود
Project Spark – سرورهای این بازی در سال 2015 بسته شد
Fable Legends – همزمان با بسته شدن Lionhead در سال 2016 ساخت بازی نیز از دستور کار خارج شد
Project Knoxville – همزمان با بسته شدن Press Play در سال 2016 ساخت بازی نیز از دستور کار خارج شد
Xbox Fitness – سرورهای بازی در جون 2017 بسته شدند​
 
آخرین ویرایش:

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
2,604
نام
سروش
the initiative چرا لاک پشتی استخدام میکنه ؟:D
 

Code:888

کاربر سایت
Jul 3, 2013
489
the initiative چرا لاک پشتی استخدام میکنه ؟:D
استودیوی تازه تاسیس هستند و تا زمانی که هسته اصلی تیم شکل بگیره (اعضای سنیور) روند استخدامی کند پیش میره.
Playground هم همین روند رو داشت و از زمانی که هسته اصلی شکل گرفت بصورت گسترده تر شروع کردن برای استخدام
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
2,604
نام
سروش
استودیوی تازه تاسیس هستند و تا زمانی که هسته اصلی تیم شکل بگیره (اعضای سنیور) روند استخدامی کند پیش میره.
Playground هم همین روند رو داشت و از زمانی که هسته اصلی شکل گرفت بصورت گسترده تر شروع کردن برای استخدام
اینو میدونم خیلی طولانی شده :D
 

GZ545

کاربر سایت
Nov 2, 2019
133
زیر تویتش چه خبره؟! همه اومدن توییت کردن و خیلی ها هم دارن در مورد آرزوهاشون، خرید سگا میگن!:D
بهترین استودیو ژاپنی برا مایکروسافت پلاتینیوم گیمز بود که با گندی که مایکروسافت زد سر اسکیل باند غیر ممکن شد خریدش
 
  • Like
Reactions: g4mer

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,332
نام
ali


خدا برکت بده به پلی گراند، ۹۲ تا خانواده رو قراره نون بده!!! :D
رشد ترن 10 برای من قابل توجهه
تا قبل از انقلاب فرست پارتی ها صد عضو ثابت داشت که الان به 126 رسیده و 13 تا موقعیت شغلی جدید هم بازه! تقریبا رشد 40% ای داشته + بازه زمانی بیشتر برای توسعه نسخه جدید موتوراسپورت
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
915
میگم داش اولین باره پست گذاشتی بدون ده ها لینک و اسکرین شات :D
حالا طرفی که شایعه کرده بهش اعتمادی هست؟
سیستم اپلود سایت مشکل پیدا کرده :D
احتمالش زیاد
--------
به گفته
OsirisBlack
ظاهرا مایکروسافت با Konami یا Capcom قرارداد همکاری بسته

Next-Gen PS5 & Next Xbox |OT| Speculation/Analysis/Leaks Thread
Konami
vs
Capcom
Who's games do you like more

Next-Gen PS5 & Next Xbox |OT| Speculation/Analysis/Leaks Thread

MS is definitely KILLING it, shit just got very real. It’s safe to say MS will have quite a few new titles for Xbox fans to sink their teeth into.

edited to add
It’s 5:07am
Or is it 7:07pm
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
761
نام
مبین
یکی تو ردیت مفصل راجب برنامه های مایکرو صحبت کرده بود ولی خب از اونجا که صرفا شایعات بودن و هیچ اساس خاصی نداشتن دیگه کسی اینجا بیانشون نکرد ولی من یه اشاره کلی میکنم:

یه بخشی از حرفاش این بود که گفته بود مایکرو تو e3 خرید ۳ استودیو رو اعلام میکنه.
اولیش ژاپنیه. که این منبع گفته بود به احتمال زیاد فرام سافتور. ولی خب باید قبول کرد خیلی بعیده و دور از ذهن. اصولا خرید استودیو ژاپنی قطعیه. ولی خب خیلی بعیده فرام سافتور باشه. بهترین گزینه پلاتینومه که نه به خاطر اسکیل باند، ولی به دلایل دیگه ای بعیده چنین اتفاقی بیفته.
سگا هم خیلی گرونه و غولیه برا خودش.
پس من فک میکنم استودیویی که میخرن قرار نیست خیلی بزرگ باشه. بیشتر یه چیزی میخرن که بازار ژاپنو براشون هماهنگ کنه.
دومیش رو میگفت کاناداییه.
سومیشم لهستانی. سی دی پراجکت که کلا منتفیه.
میمونه تکلند یا people can fly .
شایعات استودیو لهستانی هم چند وقتیه هست ولی خب به اندازه ژاپنی قطعی به نظر نمیرسه.



راجب لانچ تایتل ها هم گفته بود. هیلو و فورزا ۸ و ریبوت پرفکت دارک ۳ تا لانچ تایتلن که البته تو همون سال اول چنتا انحصاری دیگه هم اضافه میشه. و چنتا ip جدید هم معرفی میشه از استودیو های مایکرو مثل نقش افرینی های اپن ورد جدید پلی گراند و ابسیدین.


چنتا همکاری با راکستار و سی دی پراجکت و راکستدی و یوبیسافت هم گفته بود اعلام میشه.(در حد محتوای زمانی و مارکتینگ و ... . نه کلا عنوان انحصاری اکس باکس)


همه اینا رو همون یارو تو ردیت گفته بود ولی خب من به نظرم منبع و اساس درست حسابی نداشت حرفاش. همینجوری یه چیزی گفته بود برا خودش‌.
لینک شایعات:
تو اسپویلر هم متن حرفاشو میزارم:
Xbox E3 Leak I have some friends that work at the marketing team at Xbox and they told me that its gonna be a crazy E3. There are 3 big things that Xbox will show off besides the price, date, and lock hart ( coming 2021). 1. More Studios- They are going to talk about new japan beside the studio that they bought, don't know who it is but my friends hinted that is FromSoftware. Also, they are buying 2 more, one is from Poland(NOT CD PROJECT RED!) the other from Canada. 2. Exclusivity deals- they are going all-in with this one. They have the marketing and exclusive content from Rocksteady's new game. They also have exclusive content for Cyberpunk 2077 and announcing CDPR next game (Witcher Based). They are also reviling quantic dream's new game with no release date just teaser. That's all I know but they told me they're more than more deal going on with publishers such as Rockstar, Ubisoft, EA and a lot of indie studios. 3. Launch Titles- The 3 big ones are Halo Infinite, Forza Motorsport 8, and Perfect Dark Reboot(made by Rare and The Coalition) ALL COMING AT LAUNCH(Subject to change). Launch Window November-April 2021. Fable (Playground Games) House Of Thieves (Compulsion Game new IP inspired by uncharted and BioShock. Obsidian Entertainment next game (AAA Open world RPG) mix between Skyrim and The Outer Worlds with some new intonations been in development since 2016. That's all the first party now the 3rd party launch. Assassins Creed: Ragnarok February 14th, 2021. Rocksteady new game November 28th. Mafia IV March 3rd. and last but not least GTA VI April 2021. (ALL DATES ARE SUBJECT TO CHANGE!!!).

در کل یه کم زیادی رویایی به نظر میاد. مثل همون تاپیکی که راجب برنامه های رونمایی کنسول نسل بعد سونی زده شد.
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
984
نام
مصطفی
پروژه دیگه نینجا هم معرفی شد
Project mara کلا اینا زدن تو فاز بیماری های روانی
 
  • Like
Reactions: Cj_sa

g4mer

Gold User
Nov 18, 2017
1,155
نام
سعید ربانی
بنظرم e3 امسال ماکرو خاطر انگیز ترین e3 عمرم میشه!! با اینهمه استدیویی که دارن رو نسل بعد کار میکنن و از سمتی چه تیم سخت افزاری و استدیوهای بازی تو بهترین شرایط تاریخ اکس باکس قرار دارن خدا میدونه چ نمایشای خفنی میتونیم داشته باشیم :Drooling:
البته اگه نمایش ps5 و رونمایی های خفنش خیلی شرایط رو تحت شعاع قرار نده :D
 

g4mer

Gold User
Nov 18, 2017
1,155
نام
سعید ربانی
128025

موسس نینجا تئوری: پروژه‌ی Dreadnought می‌تواند مفهوم سرگرمی را دوباره تعریف کند
آقای تامیم انتونیادز (Tameem Antoniades)، موسس و طراح ارشد استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory)، اخیرا با مجله‌ی GQ مصاحبه کرده و در این مصاحبه به صحبت درباره‌ی پروژه‌ای مرموز تحت عنوان Project Dreadnought پرداخته است. در طول این مصاحبه، آقای انتونیادز بیان کرده است که این پروژه قابلیت «تعریف دوباره‌ی مفهوم سرگرمی» را دارد:



این پروژه قرار است مفهوم سرگرمی و یا حتی واقعیت را دوباره تعریف کند. این پروژه قرار است یک رابط جدید و یا حتی آخرین رابط جدید باشد؛ چرا که شما بیش از این نمی‌توانید به واقعیت نزدیک شوید.
من این کار را به طور حتم انجام خواهم داد و بعد از آن، احتمالا بازنشسته می‌شوم.
به طور حتم، این یک برنامه و ایده‌ی بسیار جاه‌طلبانه از سوی استودیوی نینجا تئوری برای دنیای واقعیت مجازی است. البته این موضوع نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت لزوما مشکلی با این حوزه از صنعت بازی‌های ویدئویی ندارد.

علاوه بر این پروژه، استودیوی نینجا تئوری در حال حاضر با دانشگاه کمبریج برروی پروژه‌ای تحت عنوان The Insight Project همکاری می‌کند که قرار است راهی جدید برای درمان و یا مطالعه‌ی بیماری‌های روحی و روانی را در اختیار پزشکان و بیماران قرار دهد.

ایده‌ی اصلی این است که بتوانیم تا حد ممکن به واقعیت نزدیک شویم تا محیطی ایجاد شود که دقیقا همانند یک محیط واقعی است. من فکر می‌کنم این حوزه‌ای است که در حال حاضر ما در آن پیشرو هستیم. ما می‌توانیم میلیون‌ها پوند برروی این پروژه هزینه کرده و بهترین ابزار ممکن، چیزی ورای آن‌چه که دانشمندان پیش از این دیده‌اند، را خلق کنیم.
آقای انتونیادز در سال ۲۰۱۸ استودیوی نینجا تئوری را در ازای مبلغی نامشخص به شرکت مایکروسافت فروخت. بدون شک، موفقیت بالای عنوان زیبا و تحسین شده‌ی Hellblade: Senua’s Sacrifice تاثیر زیادی در این تصمیم شرکت مایکروسافت داشته است. آقای انتونیادز در بخشی از صحبت‌های خود به تجربه‌ی ساخت این بازی نیز اشاره کرده است:

من تقریبا آماده بودم که برای همیشه تسلیم شوم ولی با خودم فکر کردم که یک بار دیگر این کار را امتحان کنم. به همین دلیل، یک تیم کوچک تشکیل داده و بازی Hellblade را ساختم.
من تمام احساستم را در طول روند ساخت بازی سرکوب کردم. کار کردن برروی این پروژه برای من بسیار طاقت‌فرسا بود. علاوه بر این، این ایده در ذهن من خطور کرد که این نتیجه‌ی تنها Senua و شخصیت او نیست؛ بلکه این مجموعه‌ای از ورودی‌های افراد مختلف براساس تجربیات شخصی آن‌ها است و این موضوع بسیار ناراحت کننده بود.
استودیوی نینجا تئوری در حال حاضر برروی دومین نسخه از سری Hellblade برای رایانه‌های شخصی و کنسول نسل بعدی شرکت مایکروسافت کار می‌کند. علاوه بر این، بازی جدید آن‌ها، Bleeding Edge، قرار است در تاریخ ۵ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ (۲۴ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول اکس‌باکس وان منتشر شود.
منبع گیمفا
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 1, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟