Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
خوب بله در مقایسه با سه شماره اصلی بازی اصلا یونیک و فوق العاده ظاهر نشده و بنظرم تنها ضعفی که از بازی میشه گرفت همینکه مثل سه گانه اول فوق العاده نیست!!!!
این معنیش متفاوت از نمره ها و متای بازی هست
با تعاریف شما از بازی باید انتظار ی متای زرد رو داشتیم!! :D
اما اگه چک کنیم نمره های کامل و بالای ۹۰ بازی بیشتر از gears 4 هست
gears 4 به واسطه سه گانه ی جورایی ری برند شد و با احتیاط کامل فقط خواستن گرز جدید بسازن
تو Gears 5 خیلی المان ها اضافه شد و رشد کرد که درسته دقیقا اگر کسی سه گانه اول رو بازی کرده باش تو کتش نمیره چرا بازی از اون اورجینال بودن و تو همه وجه ها با انتقال به نسل بعد فوق العاده نیست داره تبدیل به بازی خیلی خوب و خوب میشه!!!
اما اصلا اینطور نیست که بخاییم بی رحمانه اونهمه اتفاقات خوبی که تو gears 5 افتاد رو نادیده بگیریم و بگیم یه بازی بی کیفیت و بی عمق
دیگه واکنش من بر اساس علاقه زیادم به این سری و انتظاراتم بود.
همین الان بازی با متای 82 داره بیگ وینر میشه پس الزاما نمره متا یه پارامتر قطعی نیست. هرچند همون نمراتم به نظر من بابت چیز هایی گرفت که از قبل به صورت آماده به کوالیشن رسیده بودن.
از بزرگترین IP شوتر سوم شخص فعلی صنعت گیم من خیلی انتظارات داشتم. راستش گیرز 4 شاید یه نویدی میدد راجب اینده این بازی ولی گیرز5 جای اثبات توانایی کوالیشن بود که برا من شکست خورد.
 
  • Like
Reactions: g4mer
البته اپيك گيمز بنظره من جز تاپ فايو استديو هاي بازيسازي قرن ٢١ بوده و از كواليشن نميشه اون توقع رو داشت
يعني كاري كه اپيك كرد خيلي خارق العاده بود
و خوب كواليشن واقعا تو اين اي پي خيلي كاري نمي تونه بكنه تغييرات وسيع واكنش فن بيس رو داره و تغييرات جزيي هم يكنواختي
در كل اين احساس جالب نبودن گيرز تو اين نسل بيشتر مقايسه شدنش با شاهكار اپيكه واقعا گيرز مخصوصا تو نسخه سوم حداقل ٥ سال از بازيهاي هم نسلش جلوتر بود.
 
  • Like
Reactions: g4mer
یه نکته جالب در مورد هلبلید یک این هست که به مدت یکسال برای PS4 انحصاری بود اگر اشتباه نکنم فروش نا امید کننده ای هم داشت.بازی از نظر اتمسفر و داستانی خیلی جذاب بود ولی عملا مکانیزم کامبتهاش نابود بود.متای بازی البته خوب بود (8/10) ولی در مجموع نینجا تئوری یه شرکت متوسط در زمینه بازی سازی هست سابقه همکاری قبلی سونی با این شرکت این مورد رو به خوبی ثابت می کنه.به نظرم مایکرو فنها بهتره سطح توقعشون رو از این شرکت به سطح معقولی برسونن تا هلبلید 2 اگر مثل آثار سایر استودیوهای فرست پارتیشون (به استثنا turn 10) فیل شد دچار یاس و نا امیدی نشن
خدائیش فاز اون دوستمون که سنئوا رو با کریتوس مقایسه کرده چیه :D:D
اینجا نقل قول می‌کنم چون بحث اون تاپیک منحرف میشه.

به استودیویی که چند تا بازی آخرش متای بالای ۸۰ گرفته نمیگن متوسط. مقایسه با استودیوهای بزرگ و خفن مثل سانتامونیکا که خنده داره، ولی اینکه بهشون بگین متوسط هم خنده داره، نینجا یه استودیو خوب به شمار میاد. در ضمن استودیو فرست پارتی مایکروسافت همین پارسال بازی با متای ۹۲ عرضه کرد، حتما فراموش کردید :D هلبلید ۲ هم یه بازی در حد و حدود متای ۸۵ بشه قطعا موفق عمل کرده. شکست تجاری هم برای یه بازی که با ۲۰ نفر و بودجه محدود ساخته شده و بالای ۱ میلیون نسخه فروش داشته به نظرم معنی نداره.
 
اقای ارون گرینزبرگ مسئول مارکتینگ بازی های اکس باکس عکسی گذاشته از سفرش در توکیو که رفته یه کافه به اسم کافه جغد و یه جغد روی شونشه! همین باعث شده بعضی ها شایعه کنن که ممکنه مایکروسافت درحال رایزنی با استودیوی ژاپنی white owl هست که به xgs بپیونده!

50208092-8F0D-42BE-93A6-69ACFA16E556.jpeg
 
اقای ارون گرینزبرگ مسئول مارکتینگ بازی های اکس باکس عکسی گذاشته از سفرش در توکیو که رفته یه کافه به اسم کافه جغد و یه جغد روی شونشه! همین باعث شده بعضی ها شایعه کنن که ممکنه مایکروسافت درحال رایزنی با استودیوی ژاپنی white owl هست که به xgs بپیونده!

View attachment 126036

گوگل هم نتیجه ای نمیاره! رزومه کاری استدیو چیست؟
 
  • Like
Reactions: mohsenebrahimi
استدیو کارگردان بازی D4 :D
ای کاش سراغ استدیوی بهتری میرفتن سابقه همکاری با این استدیو هرچند قوی ولی خیلی خروجی مالی خوبی نداشته که بخاییم طولانی مدت روشون حساب باز کنیم
بشخصه cy games رو خعلی دوس میدارم :D
اقای ارون گرینزبرگ مسئول مارکتینگ بازی های اکس باکس عکسی گذاشته از سفرش در توکیو که رفته یه کافه به اسم کافه جغد و یه جغد روی شونشه! همین باعث شده بعضی ها شایعه کنن که ممکنه مایکروسافت درحال رایزنی با استودیوی ژاپنی white owl هست که به xgs بپیونده!

View attachment 126036
ینی ماکرو انقد حماقت میکنه این ابلح رو بفرسته قرار داد ترکمن چای امضا کنه:D(شوخی)
امیدوارم حالا که ماکرو بدون فشار و با دقت بیشتر میتونه خرید کنه فقط دست رو خوباش بذاره
 
هيدتاكا ميازاكي بود بهتر ميشد :D
ی نفر ادمو برداره بیاره ک جاپونی بلغور کنه؟؟؟ :D:D
فرام سافتور بعد سری سولز خیلی با ارزش تر از قبل شده و بعید هم اونا تن به همچین خریدی بدن هم ماکرو دیوونه نشده استدیویی که چپ وو راست داره بازی براش میسازه کلی هزینه کنه که فقط برای پلتفروم دیگه ای نفروشه که بیس اصلیش هم همونجاست!
 
حالا زیاد جدی نگیرید این خبر رو! میگن وکیشن رفته جاپن سفر کاری نبوده ( الانم کریسمسه منطقیه)! :D کاربرا به هدیتاکا هم پیام زدن گفتن خوشحال میشیم بیای xgs اونم خندیده گفته دوستون دارم، فعلا همین بازی ای که سال دیگه میاد رو اکس بکس دریابید پیوستن استودیو پیش کش ( نقل به مضمون) :D
 
البته من مصاحبه های اسپنسر خوندم بیشتر دوست داره اگر استدیو ژاپنی میخره یکجورایی لیدر بخش ژاپن اکس باکس بشه
گفته یک تیم در ژاپن داریم که زیاد بزرگ نیست.
فکرکنم صرفا خرید یک استدیو ژاپنی برای خروجی مثلا یک بازی هر سه سال نباشه
میعارهای دیگه هم مطرح باشه در این زمینه خرید استدیو ژاپنی
 
اگر قصد دارن یه خرید ژاپنی انجام بدن، بهتره یه خرید تاپ باشه. در اضاش بیخیال استودیوی جدید تو لهستان میتونن بشن حتی. دیگه کم کاری مایکرو برا ژاپنی دوستان با این خرید های کوچیک قابل جبران نیست. دیگه تاپ ترین و بهترین گزینه موجود پلاتینوم گیمزه که البته و متاسفانه احتمالش خیلی کمه خودشون راضی بشن.
 
استدیو مستقل بزرگترین ایرادش همینه دیگه
استدیویی که sunset over drive رو به شاهکاری اوایل کار انحصاری با پابلیش ماکرو بیرون داد الان استدیو فرست پارتی سونی هست و ip هم انحصاری سونی شده!!! :D:D
کم نبودن استدیوهایی که با تغییر نسل یهو قش کردن سمت رقیب:D
البته ماکرو انقدری سر شماره دوم زمان و منابع مالی رو باز گذاشته ک ب خود موون هم بگی برای رقیب بازی بساز با بغض میگه نوموخام:D
initative هم انقدر بی حاشیه و بی سروصدا داره کارشو پیش میبره که حس میکنم بی ادعا دارن یکی از بزرگترین بازی های نسل ۹ رو میسازن >:)
که با نفراتی که استخدام کردن فک نکنم جای نگرانی باش
امیدوارم ماکرو موون رو قانع کرده باش و e3 خبر خریدشو بدن
__________________________________
راستی مگه نگفتن امسال e3 کلا درش تختس و دیگه خبری از نمایشگاه نیست امسال؟؟؟
امیدوارم هرجور شده مخشون بزنن نگهشون دارن
راستش من بیشتر از اینکه بخوام حسرت سانست رو بخورم حسرت رایز رو می خورم
از همون اول هم زیاد به اونها اعتماد نداشم چون سابقه ی غش به طرف حریف رو داشتن:D
رایز پتانسیل خالص بود راحت میشد یه hns با المان های rpg از توش کشید بیرون
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or