Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
Fallout London ماد داستانی بزرگ Fallout 4 چند روز پیش تریلرش منتشر شد :


من همیشه ایده اینو گوشه ذهنم داشتم که بتزدا (Bethesda/Xbox الان) باید یـ روزی از این ماد ساز ها به صورت رسمی حمایت کنه . دوتا کار بیشتر نمیخواد بکنه اول اینکه بره سراغشون و به صورت رسمی لایسنسش کنه دوم هم اینکه تا جایی که جا داره در حد یـ پروژه کوچیک ساپورت مالیشون کنه بعد که ماد تکمیل شد برا همه پلتفرما پورتش کنه (الان فقط PC گیمر ها فقط میتونن بهش دسترسی پیدا کنن) . این وسط نیاز نیست به عنوان یـ بازی مستقل باهاشون برخورد بشه و اصلا نیازی به کمپین تبلیغاتی نیست خود بازیای BGS اینقدر کامیونیتی خفن داره که له له میزنن واسه کانتنت جدید (همین تریلر تو یوتیوب حدود 1.5 میلیون بازدید گرفته که رقم نسبتا خوبی برا یـ ماد که از ناکجا آباد پیداش شد محسوب میشه) صرفا تو همون فضای مجازی بهشون تریبون بدن کافیه . واسه اینکه ملت هم زیاد رو این پروژه ها از نظر اسکوپ حساس نشن کامل توضیح بدن که اینا صرفا ماد هستن که توسط کامیونیتی ساخته شده و به صورت کلی Canon محسوب نمیشه . خلاصه انتظارات رو در حد یـ بسته الحاقی بزرگ که کلا از بازی اصلی جداست پایین بیاره . همینکه کامیونیتی بازی رو راضی نگه داره کافیه (کی میدونه شاید در آینده یکی از همین ماد ها اینقدر موفقیت کسب کنه که بعدا براش ادامه رسمی ساخته بشه) .ساپورت کردن اینا چند تا مزیت برا بتزدا داره در وحله اول به صورت غیر مستقیم یـ تیم دولوپر دور هم تشکیل داده چه بسا همین ها رو بعدن خودش میتونه جذب کنه در وحله دوم یـ عالمه ایده جدید خلق میشه که میتونه برا Fallout بعدی استفاده کنه سوم هم اینکه کامیونیتی بازی تا چند سال آینده بدون اینکه سرمایه گذاری بزرگی شده باشه پیگیر سری میمونن خلاصه یـ معامله دو سر برده و به نفع هر دو طرف ـه .

پ.ن 1 : در حال حاضر چهار تا ماد بزرگ داره برا Fallout 4 ساخته میشه یکیش همین London که به تازگی معرفی شد یکی دیگش Fallout Miami که چند سالیه در حال ساخت ـه اون دوتای دیگش ریمیک نسخه 3 و New Vegas هستن که روند توسعشون داره به خوبی سپری میشه.

پ.ن 2 : همین قضیه برا اسکایریم هم صدق میکنه . دوتا ماد بزرگ داره براش ساخته میشه (ریمک Morrowind و Oblivion) قبلا هم اگه اشتباه نکنم چند ماد داستانی بزرگ براش ساخته شده
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
Fallout London ماد داستانی بزرگ Fallout 4 چند روز پیش تریلرش منتشر شد :


من همیشه ایده اینو گوشه ذهنم داشتم که بتزدا (Bethesda/Xbox الان) باید یـ روزی از این ماد ساز ها به صورت رسمی حمایت کنه . دوتا کار بیشتر نمیخواد بکنه اول اینکه بره سراغشون و به صورت رسمی لایسنسش کنه دوم هم اینکه تا جایی که جا داره در حد یـ پروژه کوچیک ساپورت مالیشون کنه بعد که ماد تکمیل شد برا همه پلتفرما پورتش کنه (الان فقط PC گیمر ها فقط میتونن بهش دسترسی پیدا کنن) . این وسط نیاز نیست به عنوان یـ بازی مستقل باهاشون برخورد بشه و اصلا نیازی به کمپین تبلیغاتی نیست خود بازیای BGS اینقدر کامیونیتی خفن داره که له له میزنن واسه کانتنت جدید (همین تریلر تو یوتیوب حدود 1.5 میلیون بازدید گرفته که رقم نسبتا خوبی برا یـ ماد که از ناکجا آباد پیداش شد محسوب میشه) صرفا تو همون فضای مجازی بهشون تریبون بدن کافیه . واسه اینکه ملت هم زیاد رو این پروژه ها از نظر اسکوپ حساس نشن کامل توضیح بدن که اینا صرفا ماد هستن که توسط کامیونیتی ساخته شده و به صورت کلی Canon محسوب نمیشه . خلاصه انتظارات رو در حد یـ بسته الحاقی بزرگ که کلا از بازی اصلی جداست پایین بیاره . همینکه کامیونیتی بازی رو راضی نگه داره کافیه (کی میدونه شاید در آینده یکی از همین ماد ها اینقدر موفقیت کسب کنه که بعدا براش ادامه رسمی ساخته بشه) .ساپورت کردن اینا چند تا مزیت برا بتزدا داره در وحله اول به صورت غیر مستقیم یـ تیم دولوپر دور هم تشکیل داده چه بسا همین ها رو بعدن خودش میتونه جذب کنه در وحله دوم یـ عالمه ایده جدید خلق میشه که میتونه برا Fallout بعدی استفاده کنه سوم هم اینکه کامیونیتی بازی تا چند سال آینده بدون اینکه سرمایه گذاری بزرگی شده باشه پیگیر سری میمونن خلاصه یـ معامله دو سر برده و به نفع هر دو طرف ـه .

پ.ن 1 : در حال حاضر چهار تا ماد بزرگ داره برا Fallout 4 ساخته میشه یکیش همین London که به تازگی معرفی شد یکی دیگش Fallout Miami که چند سالیه در حال ساخت ـه اون دوتای دیگش ریمیک نسخه 3 و New Vegas هستن که روند توسعشون داره به خوبی سپری میشه.

پ.ن 2 : همین قضیه برا اسکایریم هم صدق میکنه . دوتا ماد بزرگ داره براش ساخته میشه (ریمک Morrowind و Oblivion) قبلا هم اگه اشتباه نکنم چند ماد داستانی بزرگ براش ساخته شده
برای اسکایریم یه ماد داستانی forgotten City ساخته شد که مثل بمب ترکوند. سازنده اش رو بانجی جذب کرد. الانم یه بازی مجزا با همین نام داره بر اساس ایده فوق العاده اون ماد ساخته میشه.

کلا همویه سر و گردن از همه کوئست چین های اصلی بازی هم بالاتر بود به نظرم.

رو کنسول هم در دسترسه مادش. اگه کسی خواست بازی کنه حتما این مادم بره. شاید هفت هشت ساعت طول بکشه
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,246
نام
سروش
البته استایل گرافیکی فیبل احتمالا کارتونیه ولی فورزا real هست
در کل انجین رفته جز top 5 های حال حاضر صنعت گیم
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
البته استایل گرافیکی فیبل احتمالا کارتونیه ولی فورزا real هست
در کل انجین رفته جز top 5 های حال حاضر صنعت گیم
فکر کنم گفتن این نسخه از فیبل برخلاف قبلی ها بازی واقع‌گرایانه تر شده حالا هرچند که بهرحال فیبل با ارت استایل و فضاسازی فانتزی شناخته میشه ولی امیدوارم روی حالت واقع‌گرایانه بازی بیشتر تمرکز کنن
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,246
نام
سروش
فکر کنم گفتن این نسخه از فیبل برخلاف قبلی ها بازی واقع‌گرایانه تر شده حالا هرچند که بهرحال فیبل با ارت استایل و فضاسازی فانتزی شناخته میشه ولی امیدوارم روی حالت واقع‌گرایانه بازی بیشتر تمرکز کنن

احتمال استایل کارتونی دیگه وجود نداره با توجه به تریلر معرفی بازی

بیشتر منظور همون فانتزی و اینا بود :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
آرت استایل Fable مثل ویچر 3 باید باشه (تو Blood and Wine یـ فیلتر سبز مایل به زرد استفاده کرده بودن تا یـ حالت فانتزی بگیره بازی به خودش) Fable هم چون ستینگش فانتزی ـه احتملا باید با رنگای اغراق شده روبه رو بشیم تا یـ نورپردازی photo realistic مثل عکس زیر :

Forza Horizon 5 Official Gameplay Demo - Xbox & Bethesda Games Showcase 2021.mkv_20210621_1412...jpg
 
آخرین ویرایش:

KING.RG

کاربر سایت
Jun 12, 2021
465
آرت استایل Fable مثل ویچر 3 باید باشه (تو Blood and Wine یـ فیلتر سبز مایل به زرد استفاده کرده بودن تا یـ حالت فانتزی بگیره بازی به خودش) Fable هم چون ستینگش فانتزی ـه احتملا باید با رنگای اغراق شده روبه رو بشیم تا یـ مشت محیط photo realistic مثل عکس زیر :

View attachment 213757
یه نکته در مورد ویژوال Fable که من بسیار براش هیجان دارم اینه که تو Fable دیگه نیاز نیست با سرعت 200 مایل حرکت کنیم و موتور بازی مجبور باشه حجم زیادی از asset های بازی رو با سرعت بالا لود کنه. در نتیجه میتونه جزییات بیشتری on-screen به نسبت Forza ببینیم + اینکه Fable کاملا بر پایه نسل بعد ساخته میشه و محدودیت های نسل قبل رو هم نخواهد داشت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر