Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
343 Industries director steps away from Halo Infinite
این بازی 5 ساله توی جهنم تولید قرار داره. 343 اینکاره نیست. بزرگترین قابلیت 343 کــــژ دادن پروژه ست برای هاپولی کردن بودجه ست!. اینا بعد این همه سال نفهمیدن یکی از مهمترین چیزهای که هیلو رو "هیلو" کرد، کامل بودن پکیچ بوده. یعنی بهترین کمپین کنار بهترین مالتی پلیر.

پ.ن. کاش قبل اینکه راد فرگوسن رو از دست میدادن واسه چند سال میفرستادنش 343 رو سامان بده.
هیچ توجیهی نداره که همچین استودیوی بی عرضه ای باز بمونه لاین هد با همه ی لاین هد بودنش تخته شد این احمق ها برای چی باید باز بمونن؟
ماکرو استودیوهای با سابقه و با اسم رسم رو بسته واسه مواردی خیلی خیلی کمتر از ترکاری های 343. شک نکنید باز موندن این طویله! یه سود مالی بزرگی واسه کسانی داره که به هر نحوی جلوی بسته شدنش رو گرفتن.

قبلا هم گفتم هیلو و گیر باید یه مدت بسیار زیادی استراحت کنن یا اگر قرار تولید بشه، شماره اصلی نباشه یا برون سپاری کنن.
 
آخرین ویرایش:
مایکروسافت اگر با بانجی سر قیمت به توافق می رسید امکان داشت ۳۴۳ رو ببنده ولی با اوضاع فعلی بعید بدونم.

حیف هیلو اینفینیت با اون هایپ شدید اولیه به این اوضاع رسیده!!!!!
در کل به نظرم 343 و The Coalition ضعیف ترین استادیو های مایکروسافت هستند.
راه نجات Gears به نظرم فقط ریبوته با یک استادیو دیگه. گرز عنوان داستان محوری نبوده ولی این خط داستانی فاجعه ای که در پیش گرفتن با این کارکتر های درپیتی به هیچ جا نمی رسه.
و هیلو هم باید بدن دست همون بانجی. حتی اگه شده 2nd Party باهاش کار کنن.
 
آخرین ویرایش:
به نظرم زیادی به 343i بعنوان یه استودیو سخت گرفته میشه. کمپین هیلو 4 مثلا خیلی عالی بود، همینطور مولتی هیلو 5. آشغال درست نکردن که اینقد علیهشون جبهه زیاده. مساله ی اصلی مدیریته توی 343i نه کلیت استودیو. سوالاتی که مطرحه و مدیریت استودیو و هد‌های بخشای مختلف باید میپرسیدن از اول اینه که چرا باید حتما یه موتور جدید توسعه میدادن برای این بازی وقتی مثلا Coalition با آنریل بالاترین کیفیت ممکن رو توی بهینه‌ترین شرایط ممکن ارائه میده؟ وقتی همه میدونستن اون نمایش گیم پلی چقد ضعف تکنیکی داره اومدن نشونش دادن و هنوز خبر کنسلی نسخه نسل فعلی یا حداقل محدودیتش رو ندادن؟ چرا هنوز یه نمایش درست نداشته بازی، میان تبلیغاتشو روی چیتوز و پفک نمکی میکنن و dlc میفروشن؟ چرا برای بازی به این بزرگی دارن از حالا اسکین 5 دلاری تبلیغ میکنن؟
چیزی که نمایش گیم پلی یا تریلر بازی نشون داد این بود که 343i ضعف مدیریتی و تصمیم گیری و ساختاری داره. وگرنه گیم پلی بازی و آرت استایلش خیلی خوب به نظر میرسید. به نظر میاد کارمندا و دولوپرای عادی 343i خوب کارشونو بلدن، اون راس هرمه که تعطیله :D
 
مایکروسافت اگر با بانجی سر قیمت به توافق می رسید امکان داشت ۳۴۳ رو ببنده ولی با اوضاع فعلی بعید بدونم.

حیف هیلو اینفینیت با اون هایپ شدید اولیه به این اوضاع رسیده!!!!!
در کل به نظرم 343 و The Coalition ضعیف ترین استادیو های مایکروسافت هستند.
راه نجات Gears به نظرم فقط ریبوته با یک استادیو دیگه. گرز عنوان داستان محوری نبوده ولی این خط داستانی فاجعه ای که در پیش گرفتن با این کارکتر های درپیتی به هیچ جا نمی رسه.
و هیلو هم باید بدن دست همون بانجی. حتی اگه شده 2nd Party باهاش کار کنن.
باز کوالیشن خیلی بهتره متای ۸۶ گرفت gears 5 که نمره ی خیلی خوبیه و جلوه های بصری بازیشون هم خیلی شگفت انگیزه مگه بانجی چقدر میخواد که مایکرو جا زده؟؟ با این که افت محسوسی هم کردن نمیتونه قیمت بالایی داشته باشه
 
باز کوالیشن خیلی بهتره متای ۸۶ گرفت gears 5 که نمره ی خیلی خوبیه و جلوه های بصری بازیشون هم خیلی شگفت انگیزه مگه بانجی چقدر میخواد که مایکرو جا زده؟؟ با این که افت محسوسی هم کردن نمیتونه قیمت بالایی داشته باشه

گزارشی اومده بود که مایکروسافت چند بار می خواسته بانجی رو بخره اما بانجی قیمت خیلی بالایی گفته.
Gears 4 و 5 فاجعه بودن :D متا ۵ هم ۸۴ اه. در مورد جلوه های بصری هم گیف های انمیشن هاش توی اینترنت پره!!!!!
من فن گرز ای نمی شناسم که از روند گرز های بعد از کلیف بی راضی بوده باشه.
 
  • Like
Reactions: meysam028 and g4mer
گزارشی اومده بود که مایکروسافت چند بار می خواسته بانجی رو بخره اما بانجی قیمت خیلی بالایی گفته.
Gears 4 و 5 فاجعه بودن :D متا ۵ هم ۸۴ اه. در مورد جلوه های بصری هم گیف های انمیشن هاش توی اینترنت پره!!!!!
من فن گرز ای نمی شناسم که از روند گرز های بعد از کلیف بی راضی بوده باشه.
از کی تا حالا ۸۴ شده فاجعه :D:D همین نمره رو ea و اکتیوژن و یوبی بیارن میشه شاهکار
 
از کی تا حالا ۸۴ شده فاجعه :D:D همین نمره رو ea و اکتیوژن و یوبی بیارن میشه شاهکار

مساله شما اینه که کل بازی رو متا می دونی :)
بنده بی نهایت بازی ژاپنی بازی کردم که از نگاه متا در بهترین حالت بازی متوسط ان ولی شاهکارن.
خط جدیدی که برای گرز درست کردن فاجعست. از لحاظ پیشرفت گیم پلی و جلوه های بصری و ... هم باز ضعیف تر از سه گانه اصلی اه.
 
مساله شما اینه که کل بازی رو متا می دونی :)
بنده بی نهایت بازی ژاپنی بازی کردم که از نگاه متا در بهترین حالت بازی متوسط ان ولی شاهکارن.
خط جدیدی که برای گرز درست کردن فاجعست. از لحاظ پیشرفت گیم پلی و جلوه های بصری و ... هم باز ضعیف تر از سه گانه اصلی اه.
باشه من که بدم نیومده
 
آخرش انحصاری یا نه؟
بالا نوشته انحصاری نیست پایین یه جورایی خط داده به انحصاری.
بعد نهایی شدن معامله مشخص میشه.
ولی بعیده انحصاری نباشه.اینطوری مایکرو عملا یکی از دلایل ورود به اکوسیستمش رو به دست خودش نابود کرده.
 
بعد نهایی شدن معامله مشخص میشه.
ولی بعیده انحصاری نباشه.اینطوری مایکرو عملا یکی از دلایل ورود به اکوسیستمش رو به دست خودش نابود کرده.
ولی چندان هم نابود نخواهد بود.
رو گیم پس ۱۰ تا ۱۵ دلار.
رو بقیه ۷۰ دلار.
خودش دلیل ورود هست.
بعلاوه می‌تونه مثلا DLC ها رو انحصاری کنه مثلا.
 
  • Like
Reactions: mahyarxbox
ولی چندان هم نابود نخواهد بود.
رو گیم پس ۱۰ تا ۱۵ دلار.
رو بقیه ۷۰ دلار.
خودش دلیل ورود هست.
بعلاوه می‌تونه مثلا DLC ها رو انحصاری کنه مثلا.
اول این موضوع رو باید در نظر داشته باشید که تاد هاوارد در خصوص اینکه بازیهای ایکس باکس استودیوز انحصاری بشن یا نشن، تصمیم گیرنده نیست. فیل اسپنسر در راس امور قرار داره و این نوع تصمیم گیریها هم صرفن در حوزه اختیارات ایشون هست.

در مورد این مصاحبه هم هیچ جایی به اینکه قراره بازیهای فرست پارتیشون روی کنسولهای رقیب هم منتشر بشه وجود نداره. ولی خب مثل همه مصاحبه ها، رسانه برای جذاب تر شدن خبر، تیترهایی رو میزنن که با اصل ماجرا در مفهوم مغایرت داره. این هم موضوع جدیدی نیست. مختص به ایکس باکس یا حتی صنعت گیم هم نیست.
من قسمت هایی از مصاحبه ایشون رو خوندم و باید بگم کاملن نظر تاد هاوارد با نظر شما متفاوته:

176656

176657

به یه نکته جالب هم اشاره کرده که با وجود گیم پس دولوپرها دیگه نگران این نیستن بازیشون چند نسخه میفروشه و اینکه حالا چطور پابلیشر رو متقاعد کنن تا بتونن نسخه بعدی رو بسازن. و این موضوع کمک بسیار زیادی به دولوپرها و کلن صنعت گیم خاهد کرد.
تقریبن تا جایی که من خوندم تم اصلی این مصاحبه در تعریف و تمجید از سرویس استریمینگ ایکس باکس و گیم پس هست. چندین بار با ادبیات مختلف و با مثالهایی از سینما و تلویزیون این موضوع رو تاکید میکنه که آینده گیمینگ همین سرویس استریم و گیم پس مانند ها خواهد بود.

....................................................
176658

فکر کنم تصویر بالا برای بعضی ها که مصاحبه رو کامل نخوندن ابهام به وجود آورده که اینجا هم منظورش "از دسترسی آسان همه به بازیها" همون سرویس استریمینگ (ایکس کلاود) و البته گیم پس هست.
حتی کامنت خود خبرنگار سایت در ادامه به همین موضوع اشاره میکنه. و خب این حرف هم دقیقن در راستای حرفهای اسپنسر در مصاحبه اخیرش با گیم ریاکتور هست.
 
176754

کارگردان Initiative توییت کرده که با Darrel Gallagher رئیس استودیو بعد از ده ماه دیدار کرده (از زمان کرونا همه دارن از تو خونه کار میکنن). یه صحبت های یواشکی هم درباره پروژه فعلی داشتن :D برن گارسون های رستورانه رو پیدا کنن ببینن چیا شنیدن:|:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or