Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
بهتر نبود مايكرو بجاي اين ول خرجي ها
يه انحصاري در حد دث استرندينگ مي داد؟
اها دث انحصاري نيست؟
عجب :D
در جستجوي دكل :))
شرود و نينجا حركتهاي خفني بود ببينيم تو نوامبر تو گيم پس چه خبره

ارسلان جان بذار این تاپیک کنج و خلوت خودمون، برای خودمون باقی بمونه و راه پای پارازیت ها باز نشه (هرچند یکی دوبار شده که با هوشمندی بچه ها تیر شون به سنگ خورده) :D

ولی درباره صحبتی کردی که جدی واقعا قابل بحثه و به نظرم مایکروسافت اره واقعا میتونست با پول اوردن نینجا، شرود و این بنده خدا جدیده یک بازی درست و حسابی AAA بسازه ولی به نظرم فرقش تو این هست که مایکروسافت الان با اوردن این بنده خداها میتونه ده ها بازی و اسکارلت رو مارکتینگ کنه! فرض کن تا 7 8 ماه دیگه رشد میکسر خیلی بیشتر شده و مارکتینگ نسل بعد به اوج تب و تاب خودش رسید شرود و نینجا روزی ده بار هیلو اینفینیت و اکس باکس اسکارلت رو تبلیغ کنند

این روش هزینه بابت اینکه استریمر های توییچ و یوتیوب بازیها رو تبلیغ کنند از اول نسل هشتم برپا بوده ولی این حرکت مایکروسات مثل خریدن آش با جاش میمونه.

اینم نمودار رشد سایت میکسر به گواه الکسا:

اون خیزه اولیه سه ماه پیش به خاطر امدن نینجا بوده

Untitled.png

هرچند هنوز بعد از توییچ که فاصله زیادی داره پشت سره یوتیوب گیمینگ و فیسبوک گیمینگ هست
 
ارسلان جان بذار این تاپیک کنج و خلوت خودمون، برای خودمون باقی بمونه و راه پای پارازیت ها باز نشه (هرچند یکی دوبار شده که با هوشمندی بچه ها تیر شون به سنگ خورده) :D

ولی درباره صحبتی کردی که جدی واقعا قابل بحثه و به نظرم مایکروسافت اره واقعا میتونست با پول اوردن نینجا، شرود و این بنده خدا جدیده یک بازی درست و حسابی AAA بسازه ولی به نظرم فرقش تو این هست که مایکروسافت الان با اوردن این بنده خداها میتونه ده ها بازی و اسکارلت رو مارکتینگ کنه! فرض کن تا 7 8 ماه دیگه رشد میکسر خیلی بیشتر شده و مارکتینگ نسل بعد به اوج تب و تاب خودش رسید شرود و نینجا روزی ده بار هیلو اینفینیت و اکس باکس اسکارلت رو تبلیغ کنند

این روش هزینه بابت اینکه استریمر های توییچ و یوتیوب بازیها رو تبلیغ کنند از اول نسل هشتم برپا بوده ولی این حرکت مایکروسات مثل خریدن آش با جاش میمونه.

اینم نمودار رشد سایت میکسر به گواه الکسا:

اون خیزه اولیه سه ماه پیش به خاطر امدن نینجا بوده



هرچند هنوز بعد از توییچ که فاصله زیادی داره پشت سره یوتیوب گیمینگ و فیسبوک گیمینگ هست
من تو اين نسل چيزي كه ميبينم مايكروسافت اون هزينه خفني كه نسل قبل روي هيلوها و گيرزها كرد رو نكرد.
كه خوب يه قسمتي مربوط به خريد همين استديوهاي جديد ميشه يك قسمت رشد و توسعه گيم پس و خوب پروژه اكس كلاود كه تقريبا تمام اين موارد رو نياز داره .
يعني ميتونست خيلي هزينه كنه رو گيم هاش و اين كارا رو هم در كنارش انجام بده اما خوب بهرحال بيزنس هدف اصليش سود بيشتره
بنابراين الان كاملا ريشه اي عمل كرده تا هم بتونه بازيهاي قوي و بلاك باستري بده بيرون مثله همين هيلو اينفنيت و هم روي سرويس استريمش بتونه با گوگل رقابت كنه.
تا يه حدي بازيهاي اين نسل قرباني شدن ولي در كل جنبه كاريشون مثبت بود.
البته قرباني كه مي گم گيرز ٥ واقعا خوب بود
هيلو ٥ و كلا هيلو كلا هميشه عاليه براي من.
منتهي اون تحول هيلو٤ و گيرز ٣ رو تو اين نسل نديديم بر خلاف فورتزاها كه حتي ميشه گفت قوي ترين نسلشون رو تجربه كردن.
تيم مديريتي مايكرو به اين نتيجه رسيده بود كه با كم كردن هزينه تو اين نسل مي تونه بيس خيلي قوي تري رو ايجاد كنه كه الان حدود يكساله داريم نتيجه هاشو ميبينيم.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Ali Venom
خبر اول اینکه Ninja Theory رسما اعلام کرد که تو X019 حضور داره، در درجه اول به نظر میاد صرفا قرار هست BE رو نمایش بدن ولی با توجه به اینکه از الان حضورشون رو اعلام کردن و یکی از اینسایدرهای ریست ارا هم به این مورد واکنش نشون داده، یه احتمال خیلی کمی وجود داره بازی بعدیشون رو هم معرفی کنن :دی البته با توجه به سابقه مایکروسافت و اینکه هر چی داره و نداره رو میزاره واسه E3، احتمال اینکه خبر خاصی هم نباشه زیاده.

خبر دوم رزومه این بابا هست :دی

phj0_66.jpg


مشخصه یه بازی از استودیو Third Party در دست توسعه دارن.
 
خبر اول اینکه Ninja Theory رسما اعلام کرد که تو X019 حضور داره، در درجه اول به نظر میاد صرفا قرار هست BE رو نمایش بدن ولی با توجه به اینکه از الان حضورشون رو اعلام کردن و یکی از اینسایدرهای ریست ارا هم به این مورد واکنش نشون داده، یه احتمال خیلی کمی وجود داره بازی بعدیشون رو هم معرفی کنن :D البته با توجه به سابقه مایکروسافت و اینکه هر چی داره و نداره رو میزاره واسه E3، احتمال اینکه خبر خاصی هم نباشه زیاده.

خبر دوم رزومه این بابا هست :D

phj0_66.jpg


مشخصه یه بازی از استودیو Third Party در دست توسعه دارن.
اتفاقا این که هرچی داری بذاری واسه E3 دیگه گندش درامده
یعنی طرفدار باید1 سال صبر کنه تا یک محتوای جدید معرفی بشه خب اگر قراره این طوری باشه غلط میکنی XO برگزار میکنی بذار همه رو همون E3 معرفی کن کلی هم هایپ میکنی
 
  • Like
Reactions: Arsalan_xe
خبر اول اینکه Ninja Theory رسما اعلام کرد که تو X019 حضور داره، در درجه اول به نظر میاد صرفا قرار هست BE رو نمایش بدن ولی با توجه به اینکه از الان حضورشون رو اعلام کردن و یکی از اینسایدرهای ریست ارا هم به این مورد واکنش نشون داده، یه احتمال خیلی کمی وجود داره بازی بعدیشون رو هم معرفی کنن :D البته با توجه به سابقه مایکروسافت و اینکه هر چی داره و نداره رو میزاره واسه E3، احتمال اینکه خبر خاصی هم نباشه زیاده.

خبر دوم رزومه این بابا هست :D

phj0_66.jpg


مشخصه یه بازی از استودیو Third Party در دست توسعه دارن.
فكر كنم محسوس ترين نتيجه اين گردهمايي يه بازي خوب رو گيم پس باشه و خداكنه F76 نباشه.
__________
اها يه نكته هم بگم كه اسم اين ايونت همون طور كه محمد نوشته Xzero19 هست و Xo نيست
نكته بي اهميتيه ولي جون براي خودم هم سوال بود نوشتم
 
خبر اول اینکه Ninja Theory رسما اعلام کرد که تو X019 حضور داره، در درجه اول به نظر میاد صرفا قرار هست BE رو نمایش بدن ولی با توجه به اینکه از الان حضورشون رو اعلام کردن و یکی از اینسایدرهای ریست ارا هم به این مورد واکنش نشون داده، یه احتمال خیلی کمی وجود داره بازی بعدیشون رو هم معرفی کنن :D البته با توجه به سابقه مایکروسافت و اینکه هر چی داره و نداره رو میزاره واسه E3، احتمال اینکه خبر خاصی هم نباشه زیاده.
در مورد بازی جدیدشون هم اینو گفتن :D
In-house we are creating some of the most advanced interactive characters and realistic environments ever seen.

Over the next few months and years, we will be sharing our approach publishing our findings and growing our team. The project will grow in complexity as we tackle harder and harder problems for which solutions may not exist yet.
 
در مورد بازی جدیدشون هم اینو گفتن :D
In-house we are creating some of the most advanced interactive characters and realistic environments ever seen.

Over the next few months and years, we will be sharing our approach publishing our findings and growing our team. The project will grow in complexity as we tackle harder and harder problems for which solutions may not exist yet.
کاش توی سبک هل بلید باشه من خیلی با هل بلید حال کردم
ولی به این نسل فکر نکنم برسه حیف
 
کاش توی سبک هل بلید باشه من خیلی با هل بلید حال کردم
ولی به این نسل فکر نکنم برسه حیف
هل بليد از نظر فني واقعا چيزي از tomb raider كم نداشت اما شديدا رو اعصاب بود منم اصلا حال و حوصله قديما رو ندارم بشينم رو بازي رو اعصاب فكر كنم .اميدوارم يه نسخه كامل تر از نظر داستاني يدن حال كنيم :D
 
  • Like
Reactions: X B I T B
هل بليد از نظر فني واقعا چيزي از tomb raider كم نداشت اما شديدا رو اعصاب بود منم اصلا حال و حوصله قديما رو ندارم بشينم رو بازي رو اعصاب فكر كنم .اميدوارم يه نسخه كامل تر از نظر داستاني يدن حال كنيم :D
اگه با هدفون بازی کنی اره از بس که صدا میپیچه توی گوش هات اعصابت بهم میریزه
دوربین هم مشکلاتی داشت
ولی بازی خیلی خوب بود کلا
 
  • Like
Reactions: Arsalan_xe
در مورد بازی جدیدشون هم اینو گفتن :D
In-house we are creating some of the most advanced interactive characters and realistic environments ever seen.

Over the next few months and years, we will be sharing our approach publishing our findings and growing our team. The project will grow in complexity as we tackle harder and harder problems for which solutions may not exist yet.
یه تیکه هایی از تصاویر in-engine هم نشون میده اونجایی که داره در مورد کاراکتر و محیط های ریلیستیک حرف میزنه:

120924

120923



به نظر مجهز به Ray Tracing هم هست که مشخصه روی اسکارلت داره اجرا میشه :D
 
آخرین ویرایش:
اپیزود تکراری چندم کنفرانس های اکس باکس: آرون گرینبرگ و هایپ هاش ....

Untitled.png


هرچند پارسال از لحاظ محتوا خیلی بد نبود و اتفاقا آبسیدین و استدیو برایان فارگو بمب خوبی بودند ولی امیدوارم نحوه اجرا خیلی باکلاس تر باشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or