این کامنت که کاملا مربوط به ساختاره سخت افزاری نینتندو میشه! آیا ربطی به قوتی ترین کنسول حال حاظر بازار داره ؟
فرض بر اینکه هزاران هزار محاسبه پشت صفحه ی بازی داره صورت میگیره که بازی رو سنگین میکنه و بنا به همین کامنت Pop in ها با این انتخاب کمتر میشه!
پس نتیجه نمیشه انتخابه خلاقانه ! میشه محدودیت فنی! درست نمیگم ؟
ip ماله raven بوده، حالا اینکه ماکرو اومده وسط یا براساس اینه که اکتی رو داره میخره و صاحبشه، رفته جلو.نمیدونم راستش حق مالکیت برندش دقیقا برای کدوم اینا هست، id یا raven یا activision؟ قدیم ناشر بیشتر بازیای خود id هم activision بود و hexen رو id توی انتشارش همکاری کرده با raven . توی ساختش هم یه جورایی نظارت داسته هم روی عملکرد انجین و هم توی کانسپتش ولی الان به چه صورت هست رو نمیدونم واقعا. فقط هرچی که هست مطمئنم اسپنسر الکی تیشرتی با لوگوی hexen رو نمیپوشه، تابلو هست که میخواست بازی رو tease کنه
کاش همینقدر هم دلربا بودن
امیدوارم بالاخره این ip رو زنده کنن، نمیدونم الان raven توانایی قدیم رو برای ساخت همچین عناوینی داره یا نه، اینا یه مشت اثر کالت بودن و DNA این دو تا استودیو یعنی id و raven دقیقا شبیه به هم بود و برای همینم بود که id عناوین quake 4 و wolfenstein 2009 رو داد به اینا بسازن. هرچند که با وجود زیبایی هر دو بازی ولی در صورت کلی خیلی عقب تر از عناوین کلاسیکشون بودن. البته کووئک ۴ خیلی بازیه خوبی بود انصافا ولی خب نسخه های کلاسیک شاهکار بودن.ip ماله raven بوده، حالا اینکه ماکرو اومده وسط یا براساس اینه که اکتی رو داره میخره و صاحبشه، رفته جلو.
با ایپی رو از قبل خریده و چون ترید مارک ثبت نشده، نمیدونیم.
یا یه قرارداد بستن، گفتن شما که نمیسازید، بدید ما بسازیم.
مصاحبه Tim Willitsیعنی من یکی مردم دیگه بخدا از دست مارکتینگ اینا، هر شوکیس و هر ایونتی گه میرسه خبرش میاد ولی خودش نمیاد . تصمیم گرفتم دیگه بیخودی دلخوش نکنم تا اگر نشون ندادن حالم گرفته نشه.
عجب چیز پیچیده ایهمصاحبه Tim Willits
برای سال 2016 در این مورد
View attachment 296931
پ.ن : متن اصلی رو پیدا کردم میگذارم ، این رو از تویتر برداشتم
این قسمت هم از مصاحبه فیل بعد از خرید اکتیویژن در سال 2022 هست
View attachment 296932
Activision Blizzard Buyout Could See King's Quest, HeXen And Other Classic Games Rebooted
عجب , یاد بگیر هرکی نقدی از صحبتی داره! فنِ فلان محصول یا کمپانی نیست! که اگر هم باشه و نقدش درست باشه , جوابش مغلطه نیست!!View attachment 296930
نینتندو این وسط چی میگه؟
اتفاقا pop in رو مخ ترین چیز برای من در یک بازیه،
من نمیفهم از کی تا حالا برای کسی که کنسول داره فریم مهم شده،
مرد حسابی ما 99٪ بازیای عمرون 30 فریم بوده این یکیم روش،
شما ps فنا که کمال گرایید چرا یهو جمال گرا شدید
زیر پای استارفیلد له شدحس میکنم در حق سایبرپانک و فنتوم لیبرتی کم لطفی شد دیشب. نمایشش عالی بود.
والا سبحان جون، از خدا که پنهون نیست از تو چه پنهون، تایم شوکیس خوب نبود منم همون تایم در حال بستن قرارداد بودم با یه انسان پر حرف و نشد دیگه شوکیس ببینم. اومدم تعریف ها رو خوندم و خب خوشحالم برای جعبه. چند سالی بود همش در انتظار بازی و تریلر های In Game بودن فن ها بلاخره بعضی بازی ها تریلر درست حسابی نشون دادن (از همون فیک تریلر هایی که هر سال تو E3 پخش میشد) و بعضی بازی ها تاریخ خوردن و به قول دوستان طرفدارا، این بهترین شوکیس ایکس باکس بود. تکلیف یه سری گیم هم مشخص نشد نه شدو دراپی شد، نه گریز 6 معرفی شد، نه کالکشن گیرز، هیچی به هیچی
حرفی نیست. از 2013 تا 2023 وضعیت خوبی نداشته ایکس باکس برای همین این شوکیس 8 ماه وقت گذاشتن برای تریلر هاش و خب عزیزانی که کنسول نسل قبلی و فعلی رو خریدن، بلاخره باید یه جایی چارتا بازی برای هایپ شدن و مطمئن شدن از خریدشون میدیدن دیگه. اتم شکافی که نکرده اسپسنر و ایکس باکس، کرده؟
ولی خب سمت ما از 2013 تا 2021، کنفرانس پشت کنفرانس، E3 و گیمز کام و SOP و شوکیس پشت شوکیس بود تا همین آخری که گس بازا رو خوشحال کرد و فن های اکشن سوم شخص و آی پی های هورنی کننده رو نا امید.
به قول کوروش کبیر: هر کس برای نداشته هایش می جنگد. مایکروسافت برای جبران ضعف 10 ساله، سونی برای جبران نداشتن بازی های گس.
منتظر شوکیس بعدی سونی باشید. قطار ما تا اون موقع تعمیراتش کامل میشه و این بار سپر ایمنی جلوش میبندیم
خوش باشید.
پ.ن: استارفیلد خیلی ازش تعریف میکنید، این بلاخره گیم 2.0 همینه؟ یا اینم به سرنوشت سایبرباگ دچار میشه؟
من خودم بعد از ۳۶۰ دیگه سمت ایکس باکس نرفتم ولی سوالی که پیش میاد اینه که کدوم بازی ps5 تا الان به این سطح هلبلید ۲ رسیده ؟چقد شبیه ساز پیاده روی ( به معنای واقعی کلمه ) بین دوستان محبوب شده
گرافیک hellblade 2
ظاهرا دوستان چند سال اخبار گیم دنبال نمی کنن
تو گوگل سرچ کنید و قدرت ue5 ( با تیم های غیر حرفه ای زیر 5 نفر ) تماشا کنید
طراحی چهره و انیمیشن
تو گوگل سرچ کنید metahuman ( هر تیم معمولی مستقل هم می تونه به این سطح برسه )
هنوز raffel و اینا تو استودیو هستن، حالا چچقدر بخاطر کالاف تغییر ذائقه دادن، معلوم نیس.امیدوارم بالاخره این ip رو زنده کنن، نمیدونم الان raven توانایی قدیم رو برای ساخت همچین عناوینی داره یا نه، اینا یه مشت اثر کالت بودن و DNA این دو تا استودیو یعنی id و raven دقیقا شبیه به هم بود و برای همینم بود که id عناوین quake 4 و wolfenstein 2009 رو داد به اینا بسازن. هرچند که با وجود زیبایی هر دو بازی ولی در صورت کلی خیلی عقب تر از عناوین کلاسیکشون بودن. البته کووئک ۴ خیلی بازیه خوبی بود انصافا ولی خب نسخه های کلاسیک شاهکار بودن.
الان به نظرم id استویویی با قابلیت های خیلی بالاتر از raven هست و امیدوارم خود id بسازه بازی رو.
id حق نشر قبلو داره، مثل اکتی که حق نشر sekiro داشت، چک کنی، heretic 2 رو خود اکتی ناشرش بود که بعدا هم تو استیم نیاورد.عجب چیز پیچیده ایه
این رو دیدم اره احتمالا دارن کوئک میسازن وقتش شده مخصوصا کوئک ۴ ریمیک !نمیدونم کسی اشاره کرد یا نه اما تاد یه مصاحبه نیم ساعته هم با IGN داشته.
اون قضیه کمک گرفتن سر کامبت و شوتینگ رو رد کرد اما گفت سر گرافیک خیلی از ID کمک گرفتن و تکنیکایی که تو ID Tech استفاده میشده رو با کمک اونا وارد انجین خودشون کردن
و همینطور بازی جدید ID رو هم دیده، که اومد حرف بزنه جلو خودشو گرفت
View attachment 296920