X vs Y - Never Walk Alone (FINAL)

X vs Y - Never Walk Alone Final


  • مجموع رای دهنده‌ها
    44
  • نظرسنجی بسته شده است .
نگاه صحنه زیر دوشی که هیچی، رو تختی هم بزارید ارزش همین یه ثانیه رو هم نداره

148321

روایت داریم گیمری که عشق اولش یوردا :xنبوده، عشق و عاشقی رو تجربه نکرده!!!!

باید یه تجدید نظری تو زندگی، روابط و سلایقش بکنه
 
حکم من که ICO رو نزدم چیه؟:-/
کیست از میان شما که با فرستادن کنسول و بازی، مرا یاری کند؟

خب از اینجاها بگیرش و با PCSX2 بازیش کن :D=P~
ICO ROM (ISO) Download for Sony Playstation 2 / PS2 - CoolROM.com
ICO (USA) PS2 ISO - CDRomance

روایت داریم گیمری که عشق اولش یوردا :xنبوده، عشق و عاشقی رو تجربه نکرده!!!!


البته عشق اول من در PS2 بانو یونا بود ولی خب بانو یوردا رو هم دوست داشتم. :D
اما کله بانو یوردا چرا توی عکستون بُریده شده؟ :D این جوری بهتره:

vxpv_ico.jpg


kuc7_ico-.jpg




بدبختی اینه که PE2 قدیمیه و ازش آرت ورک خفنی نیست :D ولی خب بازیش قدیما خیلی حال میداد.

منم بیشتر بخاطر ادای احترام به PE2 این عکسو میزارم وگرنه قلب منم با ICO هست :x=P~

 
148421

جالبی ایکو اینه که با اینکه خودت هزار تا بدبختی داری و یوردا هم به نوعی بهت تحمیل و سر بارت میشه و هزار دردسر و اعصاب خوردی برای پیش میاره... و هی باید بکشیش تا بیاد...
ولی بعد از مدت کوتاهی اصلا دیگه فکر نمیکنی که بازیه که مجبورت میکنه این رو دنبال خودت بکشی.... یه جور احساس وظیفه و مسئولیت میکنی نسبت بهش و هر چی بازی میره جلوتر این احساس شدید تر میشه تا جایی تا جایی که به استرس ها و نگرانی های وابستگی ختم میشه، که دیگه نماد بارزش پایان بندی بازیه... بدون اینکه اسپویل کنم نمیتونم بگم چی میشه و چه احساساتی به خودم دست داده...

همچین چیزی رو سال ها بعد تو یه بازی به اسم the last of us می‌بینیم که کارگردانش نیل دراکمن یکی از منابع الهام و الگوش همین ico بوده...

اگه یکی الان بیاد بگه ico بزرگترین و تاثیر گذار ترین بازی تاریخه من تعجب نمیکنم...

tumblr_n7it19xbhN1scsnv1o6_400.gifv
 
آخرین ویرایش:
جالبی ایکو اینه که با اینکه خودت هزار تا بدبختی داری و یوردا هم به نوعی بهت تحمیل و ی بارت میشه و هزار دردسر و اعصاب خوردی برای پیش میاره... و هی باید بکشیش تا بیاد...
ولی بعد از مدت کوتاهی اصلا فکر دیگه فکر نمیکنی که بازی مجبورت میکنه این رو دنبال خودت بکشی.... یه جور احساس وظیفه و مسئولیت میکنی نسبت بهش و هر چی بازی میره جلوتر این احساس شدید تر میشه تا جایی تا جایی که به استرس ها و نگرانی های وابستگی ختم میشه، که دیگه نماد بارزش پایان بندی بازیه... بدون اینکه اسپویل کنم نمیتونم بگم چی میشه و چه احساساتی به خودم دست داده...

همچین چیزی رو سال ها بعد تو یه بازی به اسم the last of us می‌بینیم که کارگردانش نیل دراکمن یکی از منابع الهام و الگوش همین ico بوده...

البته این نکته ای که بهش اشاره کردی اسمش تحمیل و بار اضافه و اینا نیست :دی فارغ از وارد شدن به بحث داستان و خو گرفتن با کرکتر ، این موضوع کلاس درس بازیسازیه ، نکته هم اینجاس که وقتی سازنده قرار هست یه کرکتری رو به عنوان همراه (هر چیزی جدای از کرکتر اصلی) در نظر بگیره به جز مسئله ی هوش مصنوعی باید باقی چیزاش با پلیر باشه چون اگه بخواد اتومات باشه یعنی رسماً بود و نبودش هیچ فرقی نداره.توی عنوان ICO باید علاوه بر اینکه خودت واسه خودت یه راه پیدا میکنی یه فکری هم برای کرکتر همراه بکنی ، این یعنی معنی دار کردن اون کرکتر :دی
حالا میاییم توی عناوین جدید تر مثل POP 2008 یا گاو نورس یا تلو (حالا این سعی کرده کمتر اینجوری باشه ولی در کل هست) و ... کرکترهای همراه همه اتومات هستن ! هیچ کدوم قرار نیست اینور اونور ول بمونن بدون کرکتر اصلی ، همشون مواقع لازم اتومات میان می چسبن به کرکتر اصلی و باقی ماجرا :دی این یعنی Pointless بودن طراحی اون کرکتر. به قول معروف اگه هدفی از وجود یه چیز توی یه اثر نباشه ، اصلاً نیازی هم به وجود داشتنش نیست :دی الان خیلی بازیا این مشکل رو دارن و خود بازی اتومات همه کارو بدون دخالت پلیر انجام میده ، در صورتی که با یه نیم نگاه به ICO می تونستن چیز بهتری باشن :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or