X Vs. Y (پست اول تاپیک خوانده شود)

Group XXIV


  • مجموع رای دهنده‌ها
    20
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
کامیا، چرا؟
هیچ کدوم از بازی هاش رو بازی نکردم، ولی خوب هِیت عجیبی نسبت به میکامی می ورزم، خودتون بهتر می دونید:))
 

shekib

کاربر سایت
Jul 6, 2011
824
نام
mohammad
قبل از اینکه جواب این دوستمون را بدم باید بگم پدر سبک ترسناک میکامی هست. بازی که ژانر SURVAIVAL HORROR را به وجود اورد رزیدنت بود. یادمه تو بازی رایانه هم که بودم یک نفر میگفت خالق تنها در تاریکی هست در صورتی که تنها در تاریکی فقط HORROR بود نه SURVIVAL HORROR

همه جا این مسئله پذیرفته شده هست و نیازی به بحث نیست. تو صفحه ویکی پدیا انگلیسی تاریخچه SURVIAVAL HORROR هم هست

این هم مدرک


The term "survival horror" was first used by Capcom to market their 1996 release, Resident Evil.[SUP][50][/SUP][SUP][51][/SUP]

و اما راجع به شما

[FONT=&amp]میشه این قضیه را کمی باز کنی؟[/FONT]

[FONT=&amp]بیا یک مثال بزنیم[/FONT]

[FONT=&amp]تو نسل قبل تو پلاتینوم گیمز هر دوتاشون دو تا بازی شاهکار ساختند[/FONT]

[FONT=&amp]بایونتا و ونکوئیش[/FONT]

[FONT=&amp]به نظرت کدامشون کار بزرگتری انجام دادند؟[/FONT]

[FONT=&amp]میکامی یا کامیا[/FONT]

[FONT=&amp]باید قبول کرد بازی ساختن تو سبک هک اسلش به مراتب راحت تر از شوتر هست. چون هم اثار کمتری درش ساخته میشه و هم کمتر انگ شباهت بازی به بقیه بازی ها بهش خورده میشه[/FONT]

درست هست که بایونتا بازی خوبی هست اما باید قبول کرد یک لباس جدید به دویل می کرای پوشانده بود. به شخص تفاوتی با دویل 10 سال پیش توش ندیدم
اما میکامی با ونکوئیش میتونم یک تکانی به سبک شوتر داد


[FONT=&amp]همه در حال تقلید از [/FONT] gears of war [FONT=&amp]بودند اما میکامی واقعا یک اثر بدیع ساخت[/FONT]

[FONT=&amp]حالا اجازه بده ببینیم تو رنکینگ بهترین بازیسازها وضعیتشون چطوره[/FONT]

1- [FONT=&amp]میکامی 7 بازیساز برتر تاریخ از نگاه [/FONT]ign [FONT=&amp]، کامیا 56[/FONT]

2- [FONT=&amp]میکامی 5 بازیساز برتر تاریخ از نگاه گیم تریلرز ، کامیا وجود خارجی نداره[/FONT]

3- [FONT=&amp]میکامی نامزد برترین شخصیت یک دهه قبل از نگاه [/FONT]edge [FONT=&amp]، کامیا وجود خارجی نداره. حتی میاموتو هم نامزد نبود![/FONT]

4- [FONT=&amp]ودر اخر یک مصاحبه میکامی باسایت مترو داره که اولش اینطور اغاز میشه[/FONT]

If you only know the name of one Japanese game developer it’s probably Mario and Zelda creator Shigeru Miyamoto. But if you know two then the second is almost certainly Shinji Mikami.
فرقی نداشت؟! رسما نابود شدم! :-o
منی که با سیستم مبارزات dmc اصلا نتونستم ارتباط بر قرار کنم عاشق بایونتا شدم
اون وقت فرقی نداشت؟جدا؟
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
باید قبول کرد بازی ساختن تو سبک هک اسلش به مراتب راحت تر از شوتر هست. چون هم اثار کمتری درش ساخته میشه و هم کمتر انگ شباهت بازی به بقیه بازی ها بهش خورده میشه
چرا در مورد چیزی که ازش نه اطلاعی داری نه سر در میاری حرف میزنی !؟8-|[2]​
Design و طراحی یه اثر HnS، جزو سخت ترین چلنج های یه گیم دیزاینره، روی هر حرکت باید کلی فکر کنی که آیا این بالانسه، آیا این حرکت باید حرکات قبلی رو کنسل کنه، آیا فلان، آیا بهمان، بعد یه بازی شوتر که نهایتش از این کاور به اون کاوره و نهایت فکر کردنش اینه که دمیج و Recoil فلان سلاح چقدر باشه (که Common Sense محسوب میشه، لازم به فکر نیست) رو با این مقایسه می کنی؟
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
این که از قصد یه نفر دیگه بیای به یکی رای بدی مزخرف ترین حرکتیه که تا حالا دیده بودم:|
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
این که از قصد یه نفر دیگه بیای به یکی رای بدی مزخرف ترین حرکتیه که تا حالا دیده بودم:|
این تاپیک دقیقا از اولین نظرسنجیش اینطوری شد:d قرار بر این بود با دلیل و برهان بگیم فلانی بهتر از فلانیه اما 2 صفحه هم نگذشته بود که تبدیل شد به سلیقه، هیت ورزیدن، دعوا، عشقی و ...:d
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
این تاپیک دقیقا از اولین نظرسنجیش اینطوری شد:d قرار بر این بود با دلیل و برهان بگیم فلانی بهتر از فلانیه اما 2 صفحه هم نگذشته بود که تبدیل شد به سلیقه، هیت ورزیدن، دعوا، عشقی و ...:d

فقط هم نظر سنجی که مربوط به رزیدنت و استاد باشه اینجوری میشه؟:|
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
فقط هم نظر سنجی که مربوط به رزیدنت و استاد باشه اینجوری میشه؟:|
لیون و کریس بودن، ساب زیرو و اسکورپی بودن، ناروتو و لوفی بودن، مارکوس/چیف و کریتوس و نیت بودن، مکس پین و جان مارستون بودن و ...:d
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
این که از قصد یه نفر دیگه بیای به یکی رای بدی مزخرف ترین حرکتیه که تا حالا دیده بودم:|
به قول اون یارویی که خیلی با آهنگاش حال می کنی:
حال نمی کنی نیا، همین که هَ;)
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خب بریم نظر سنجی بعدی:d

Hideaki Itsuno Vs. Tomonobu itagaki چطوره؟:d

جفتشون تقریبا توی یه سبک بازی ساختن. جفتشون HnS ساختن و جفتشون دست بر قضا یه سری فایتینگ هم دارن:d
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
خب بریم نظر سنجی بعدی:d

Hideaki Itsuno Vs. Tomonobu itagaki چطوره؟:d

جفتشون تقریبا توی یه سبک بازی ساختن. جفتشون HnS ساختن و جفتشون دست بر قضا یه سری فایتینگ هم دارن:d

میدونم خیلیا الان با این حرفم مخالفن (و احتمالا نتیجه نظرسنجی هم برعکس اینی میشه که میگم) ولی به نظرم اصلا در حد هم نیستن.

Itagaki فقط Ninja Gaiden و DoA رو داره، ولی در اون سمت کارنامه ایتسونو فوق العادست.

Capcom Vs SNK
Street Fighter Alpha
Power Stone
Rival Schools
Devil May Cry
Dragon's Dogma

این تازه بدون احتساب اینه که روی چندین نسخه از این بازی ها کار کرده و نقش کلیدی توی ساختشون داشته.

بازم میگم، میدونم که احتمالا نتیجه نظرسنجی به نفع ایتاگاکی میشه ولی جدا اگه بخوایم به بازیهایی که این دو نفر ساختن نگاه کنیم ایتسونو خیلی از ایتاگاکی جلوتره.
 

TwistedFate

کاربر سایت
Jul 31, 2013
407
نام
Alireza
میدونم خیلیا الان با این حرفم مخالفن (و احتمالا نتیجه نظرسنجی هم برعکس اینی میشه که میگم) ولی به نظرم اصلا در حد هم نیستن.

Itagaki فقط Ninja Gaiden و DoA رو داره، ولی در اون سمت کارنامه ایتسونو فوق العادست.

Capcom Vs SNK
Street Fighter Alpha
Power Stone
Rival Schools
Devil May Cry
Dragon's Dogma

این تازه بدون احتساب اینه که روی چندین نسخه از این بازی ها کار کرده و نقش کلیدی توی ساختشون داشته.

بازم میگم، میدونم که احتمالا نتیجه نظرسنجی به نفع ایتاگاکی میشه ولی جدا اگه بخوایم به بازیهایی که این دو نفر ساختن نگاه کنیم ایتسونو خیلی از ایتاگاکی جلوتره.

شخصا هیچ نظری درمورد اینکه کدوم بهتره نمیخوام بدم ولی الان این مقایسه ای که شما انجام دادید فقط مربوط به تعداد بازی های ساخته شده توسط هرکدوم از این دو بازی ساز هست و به نظرم اصلا نمیشه بر اساس تعداد بازی ها یکی رو بر دیگری ارجحیت داد .
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
میدونم خیلیا الان با این حرفم مخالفن (و احتمالا نتیجه نظرسنجی هم برعکس اینی میشه که میگم) ولی به نظرم اصلا در حد هم نیستن.

Itagaki فقط Ninja Gaiden و DoA رو داره، ولی در اون سمت کارنامه ایتسونو فوق العادست.

Capcom Vs SNK
Street Fighter Alpha
Power Stone
Rival Schools
Devil May Cry
Dragon's Dogma

این تازه بدون احتساب اینه که روی چندین نسخه از این بازی ها کار کرده و نقش کلیدی توی ساختشون داشته.

بازم میگم، میدونم که احتمالا نتیجه نظرسنجی به نفع ایتاگاکی میشه ولی جدا اگه بخوایم به بازیهایی که این دو نفر ساختن نگاه کنیم ایتسونو خیلی از ایتاگاکی جلوتره.
مشکلی نیس علی میذاریم:d خیلی هم خوبه که این 2تا رو با هم مقایسه میکنیم چون سبک کاریشون به هم میخوره:d
[MENTION=31445]Daemonis[/MENTION]
پیشنهاد خوبیه
yahoo_4.gif
با تایید بچه ها اونو میذاریم برای بعدی
yahoo_4.gif
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر