Leon.Fox
کاربر سایت
خُب اگه بخوای اینطور قضاوت کنی که اسطوره هایی تو این زمینه وجود دارند که آقای 47 در مقابلشون به زانو در میاد... مثل King Snakeو اینجاست که سیستم ناب گیمپلی سری بازی هیتمن خودش رو نشون میده.....مامور 47 از همه وسایل،امکانات و روشهایی که یک قاتل ممکنه استفاده کنه بهره میبره... استفاده از سرنگ خواب آور،سیم برای خفه کردن،پیستول های مجهز به صدا خفه کن و... ممکنه مدت ها منتظر بمونه تا موقعیت مناسب برای کشتن براش مهیا شه، بعد از قایم کردن جسد با زیرکی لباس طرف رو میپوشه و بدون اینکه کسی متوجه شه بین دشمنانش قدم میزنه ...
![3 ;) ;)](/styles/default/xenforo/smilies/meep/3.gif)
این بحث مختص GamePlay هستش... اتفاقاً Max اگه میخواست خونسرد عمل نکنه هرگز موفق به پیدا کردن قاتلین خانوادش نمیشد. MAX شرایط پیرامونش ایجاب می کرد تا به قول تو به دل دشمن بزنه. اما به وقتش بسیار زیرکانه و با صبر و حوصله ئارد عمل میشد.برخلاف مکس پین که دیوانه وار به دل دشمن میزنه سعی میکنه دشمنانش رو مخفیانه از میدون به در کنه.
به هیچ وجه موافق نیستم. جو حاکم بر بازی MAX چه چیز واقع گرایانه ای نداشت...؟ فساد افسران پلیس NYPD رو آیا زیر سوال میبری... به قتل رسوندن خانواده ی یک شخص رو چطور...؟ نابود کردن زندگی یه آدم که میخواد جلوی بی عدالتی بایسته چی؟ گرفتن انتقام از این دنیای به ظاهر واقعی کجاش دروغه...؟ تنها موندن توی زندگی و نداشتن یه همراه کجاش باورپذیر نیست...؟به نظرمن جو حاکم بر سری بازی هیتمن خیلی واقع گرایانه تر و ملموس تره تا مکس پین. مکس پین مرگ زن و بچش رو دید و از سیستم فاسد پلیس نیویورک شاکی شد یک تنه مثل رامبو زد به دل دشمن و صدها نفر رو کشت تا انتقامش رو گرفته باشه و خشمش فروکش کنه.....خشمی که تا امروز هم فروکش نکرده!.....دقیقا برعکس مکس، 47 یک قاتل اجاره ای هستش که فقط کسی رو که تو لیستش باشه باید بکشه..(هرچند بقیه رو هم میتونه بکشه!)![]()
MAX یکی از باورپذیرترین کارکتر هایی که تا به حال دیدم...
به چی چیه اون پروژکتور می ناری آخه...؟یکی دیگه از دلایلم برای انتخاب 47 خصوصیات ظاهری فوق العادشه..... اُبهت از سر و کله کچلش میباره! یکی از خوشتیپ ترین شخصیتاست ، هر لباسی هم که دلش بخواد میپوشه!….![]()
Oh… come on…
MAX رو چرا نمیگی با اون بارونی مشکی رنگش، چهره ی خسته شدش از دنیا، له شده زیر فشار غم از دست دادن خانوادش و با این حال مثل یه کوه ایستادنش... چشمایی که یه دنیا حرف دارن ولی کسی نیست که بشنوه... شنیدن پیشکش... آدمی رو پیدا نمیکنی که درک کنه...
خط داستانی و شخصیت پردازی ارتباط مستقیمی با GamePlay دارن. قبول دارم داستان نقش بسیار مهمی ایفا می کنه اما همین شخصیت پردازی و داستان خیلی خوب می تونه فدای یه GamePlay سطحی و بد بشه و اصلاً به چشم نیاد.چرا بحث گیم پلی رو پیش می کشین ؟!
ما دو تا بازی رو که رو به روی هم قرار ندادیم دو تا شخصیت رو رو به روی هم قرار دادیم
برای مقایسه ی دو کاراکتر باید به شخصیت پردازیشون و خط داستانی توجه بشه