Multi Platform WUCHANG: Fallen Feathers

سازنده
Leenzee Games
تاریخ انتشار
2025
ناشر
505 Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
WUCHANG_GIF-6_600x200.gif


بازی WUCHANG: Fallen Feathers یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی (Action RPG) در سبک سولزلایک (Soulslike) است که توسط استودیوی چینی Leenzee Games توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر خواهد شد

در اینجا اطلاعات کلیدی در مورد این بازی آورده شده است:

داستان و محیط بازی:

  • بازی در اواخر دوران سلسله مینگ در چین، در سرزمین جنگ‌زده و طاعون‌زده‌ی "شو" (Shu) جریان دارد.
  • یک بیماری مرموز به نام "Ornithropy" یا "Feathering" در حال شیوع است که باعث جهش‌های وحشتناک و تبدیل انسان‌ها به موجودات هیولایی می‌شود.
  • بازیکنان نقش "بای ووچانگ" (Bai Wuchang) را بر عهده می‌گیرند، یک دزد دریایی زن که از فراموشی رنج می‌برد و به بیماری Feathering مبتلا شده است.
  • ووچانگ باید ضمن کشف رازهای گذشته فراموش‌شده خود، با بیماری‌اش مقابله کرده و حقیقت پشت پرده این طاعون و جهش‌ها را در سرزمین شو کشف کند.
  • داستان بازی از اساطیر چین، به‌ویژه افسانه‌های باستانی شو و مکان‌هایی مانند Sanxingdui و Jinsha الهام گرفته شده است.
  • انتخاب‌های بازیکن، متحدانی که به آن‌ها اعتماد می‌کند و اسراری که کشف می‌کند، به پایان‌های مختلفی در بازی منجر خواهد شد.
گیم‌پلی:

  • این بازی یک تجربه سولزلایک با مبارزات چالش‌برانگیز و از دید سوم شخص است.
  • سیستم مبارزات بر واکنش‌پذیری تمرکز دارد. با جاخالی دادن یا دفع حملات (Parry) در زمان‌بندی مناسب، "امتیاز مهارت" کسب می‌کنید که برای استفاده از حملات ویژه و طلسم‌ها ضروری است.
  • تنوع سلاح‌ها بالاست و شامل ۲۵ سلاح منحصر به فرد در ۵ دسته مختلف می‌شود. بازیکن می‌تواند یک سلاح اصلی و یک سلاح فرعی حمل کند.
  • علاوه بر سلاح‌ها، حدود ۴۰ طلسم و جادو نیز در بازی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر آن‌ها نیز بازی را به اتمام رساند.
  • بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و مهارت‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های جدیدی از دشمنان شکست‌خورده به دست آورند.
  • دنیای بازی شامل مناطق به‌هم‌پیوسته است که بازیکنان را به کاوش تشویق می‌کند.
  • شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) متعددی در دنیا وجود دارند که می‌توان با آن‌ها تعامل کرد و ماموریت‌های جانبی دریافت نمود.
  • باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز با فازهای متعدد، بخش مهمی از گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند.
  • بازی مسیری غیرخطی را ارائه می‌دهد و بازیکنان می‌توانند ترتیب مقابله با باس‌ها را انتخاب کنند.
جزئیات فنی و انتشار:

  • بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است که امکان ارائه گرافیک بالا، نورپردازی واقع‌گرایانه و جلوه‌های مبتنی بر فیزیک را فراهم می‌کند.[6]
  • این بازی برای پلتفرم‌های PC (از طریق Steam و Epic Games Store)، پلی‌استیشن ۵ (PS5) و ایکس‌باکس سری X/S منتشر خواهد شد.
  • تاریخ انتشار بازی برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بازی در تابستان ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
  • بازی از روز اول انتشار در سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.
به طور خلاصه، WUCHANG: Fallen Feathers یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک با فضایی تاریک و فانتزی است که در چین باستان جریان دارد و بر مبارزات چالش‌برانگیز، کاوش و داستانی عمیق با الهام از تاریخ و اساطیر چین تمرکز دارد.
 
یه ویدئو ضبط کردم که نشون بدم چطوریه. الان باس بلایت بیلد آپش پر میشه ولی از جونش چیزی کم نمیشه :D

View attachment 388718
خب من چون اصلا مجیک باز نیستم شاید اشتباه کنم ولی فکر کنم اون بیلدآپی که داره برای Blight شدن باس پر میشه با اون بیلدآپی که روی خود خط سلامتیش داره پر میشه ارتباط مستقیم داره.(اون بخش سبزرنگ که داره میره به سمت قرمز)
چون اون به بخش قرمز نوار سلامتیش نمیرسه پس تاثیر خودش رو نمیزاره.

سعی کردی اسلحه ای برداری که Blight رو باف یا اسکیل کنه؟
 
  • Like
Reactions: ce7en44
یه ویدئو ضبط کردم که نشون بدم چطوریه. الان باس بلایت بیلد آپش پر میشه ولی از جونش چیزی کم نمیشه :D

View attachment 388718
این باس رو باید از دور زد و وقتی راش میکنه سمتت جا خالی بدی و بک استپ بزنی.اصلا نزدیکش نباش.
 
خب الان رفتم تست کردم ، نظرم درست بود.
Blight برای کم کردن ماکزیمم نوار سلامتیه.
دفعه اول کار میکنه چون خط جونش نزدیکه و پر میشه و بهش میرسه که بتونه کمش کنه.

ولی از دفعه های بعد چون نمیتونه به بخش قرمز باقیمونده جونش برسه خب تاثیری نداره.

سعی کن از اسپلهای دیگه استفاده کنی.

حتی اگه میخوای مجیک بری تمرکز رو بزار روی وقتی که از بالا میاد پایین سمتت ، یه داج بده و با Echo of Dhutanga Screenshot 2025-08-11 005433.jpg دوبار بزنش ، استگر هم میشه.
=======
البته با لانگسورد که حتما راحت تره ولی با اسپل Echo of Dhutanga هم دقیقا همونکار رو میشه کرد ولی شاید کمی بیشتر طول بکشه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Rohshen
خب من چون اصلا مجیک باز نیستم شاید اشتباه کنم ولی فکر کنم اون بیلدآپی که داره برای Blight شدن باس پر میشه با اون بیلدآپی که روی خود خط سلامتیش داره پر میشه ارتباط مستقیم داره.(اون بخش سبزرنگ که داره میره به سمت قرمز)
چون اون به بخش قرمز نوار سلامتیش نمیرسه پس تاثیر خودش رو نمیزاره.

سعی کردی اسلحه ای برداری که Blight رو باف یا اسکیل کنه؟
مجیک برای باس ببری خیلی جواب بود چون اون به هر حال وان شاتت میکرد به فایر هم حساس بود و با حفظ فاصله راحت با مجیک میشد زدش :D

یکم سرچ کردم ظاهراً فقط کارش اینه که جون رو یه مقدار کم کنه و نزاره باس خودش رو هیل کنه که فعلا تا اینجای بازی که به کار نمیاد :D اون خط سبز یعنی اینکه جون بیشتر از اون هیل نمیشه.

برای بو سورسرر با همون مجیک اوکی بودم ولی فقط چون جونم کم بود سر اون واتر اتکش هر سری میمردم، دیگه تنگ کردم و با همون فیزیکال زدمش، فقط باس نامرد سه بار سر ۲۰ درصد جون یادش افتاد که grab attack هم داره و به فنام داد، دیگه بار آخر به زور با یه ذره جون از چنگالش زنده بیرون اومدم و کشتمش :D
 
این باس رو باید از دور زد و وقتی راش میکنه سمتت جا خالی بدی و بک استپ بزنی.اصلا نزدیکش نباش.
همین کار رو کردم و با بک استپ زدمش. البته دیگه اونقدر حرکاتش رو حفظ شده بودم که اون می‌گفت ب، من می‌گفتم چپ راست جلو عقب :))
برای فاز دوم هم پیرمرد رو آوردم و این سری دیگه راحت میرفتم پشت سرش و یک استپ میکردم :D
خب الان رفتم تست کردم ، نظرم درست بود.
Blight برای کم کردن ماکزیمم نوار سلامتیه.
دفعه اول کار میکنه چون خط جونش نزدیکه و پر میشه و بهش میرسه که بتونه کمش کنه.

ولی از دفعه های بعد چون نمیتونه به بخش قرمز باقیمونده جونش برسه خب تاثیری نداره.

سعی کن از اسپلهای دیگه استفاده کنی.

حتی اگه میخوای مجیک بری تمرکز رو بزار روی وقتی که از بالا میاد پایین سمتت ، یه داج بده و با Echo of Dhutanga دوبار بزنش ، استگر هم میشه.
=======
البته با لانگسورد که حتما راحت تره ولی با اسپل Echo of Dhutanga هم دقیقا همونکار رو میشه کرد ولی شاید کمی بیشتر طول بکشه.
همه اسپل ها رو تست کردم، burning flames از همه بهتر جواب میداد ولی کلا باسش زیاد به اسپل حساسیت نداشت و با بیلد مجیک هم دمیجی که می‌خوردم خیلی زیاد بود :-"
 
خب آپدیت Qol بازی تو راهه.
آپدیت 1.5 که هفته بعد میاد کلی از این ویژگی ها داره.

از اصلیها سریعتر شدن انیمیشن هیل کردن و اینکه میشه با داج کردن کنسلش کرد(این واقعا مهم بود)
iframe هنگام بلند شدن از زمین بهبود پیدا کرده
سرعت آسانسورها بیشتر میشه (مخصوصا وقتی منتظری که برسه)...

مشکل رزولوشن سوپر-سمپلینگ هم که با آپدیتهای قبلی ایجاد شده بود فیکس میشه.

کاملش رو دادم chagpt ترجمه کنه:

  • یه مقدار زمان بی‌ضربه بودن (invincibility frames) ووشانگ موقع بلند شدن بعد از زمین خوردن تغییر کرده تا بازیکنا موقع بلند شدن راحت آسیب نبینن و تجربه‌ی بازی توی مراحل اولیه بهتر بشه.
  • سرعت انیمیشن درمان (heal) ووشانگ یه کم بیشتر شده تا بازیکن وقت کافی برای درمان داشته باشه. حالا بعد از خوردن دارو، می‌تونی با یه جاخالی (dodge) انیمیشن ریکاوری رو قطع کنی، که باعث میشه بازی استراتژیک‌تر بشه.
  • یه سری تغییرات توی انیمیشن‌ها، مقادیر و طراحی مرحله برای بعضی از NPCها و هوش مصنوعی‌ها انجام شده.
  • مشکل لگ‌دار شدن صدا روی بعضی سخت‌افزارها برطرف شده.
  • توضیحات بعضی آیتم‌ها و تجهیزات اصلاح شده و چند خط دیالوگ صوتی هم اضافه یا ویرایش شده.
  • مشکل اینکه نمی‌شد بعضی دکمه‌ها رو تو منوی کنترل تنظیم کرد (مثل شیفت چپ، کنترل چپ، آلت چپ) و تغییرات کلیدها ذخیره نمی‌شدن، درست شده.
  • مشکل ناپدید شدن مجسمه بودا از اینونتوری بازیکن بعد از خروج اجباری از بازی (وقتی مجسمه توی Palace Hill فصل اول قرار گرفته) حل شده.
  • مشکل کار نکردن بعضی باف‌ها مثل Benediction و Jade Pendant توی NG+ برطرف شده.
  • یه سری مشکلات مپ که باعث گیر کردن بازیکن در زمین و ... می‌شدن، درست شدن.
  • زمان انتظار آسانسور کمتر شده (سرعتش بیشتر شده) و مشکلی که تو فصل ۵ باعث گیر افتادن بازیکن توی مقصد آسانسور می‌شد، برطرف شده.
  • مقاومت در برابر ضربه بعضی دشمنای سطح پایین کمتر شده.
  • مشکلی که باعث می‌شد رزولوشن سوپر-سمپلینگ (super-sampling) روی تنظیمات بالا به‌درستی اعمال نشه، رفع شده.
  • یه سری باگ کوچیک دیگه هم درست شدن.

رفع کرش‌ها


  • مشکلی که با تغییر رزولوشن صفحه تو بعضی شرایط باعث کرش بازی می‌شد، حل شده.
  • باگ‌های مربوط به شیدر (shader) روی بعضی کارت‌های گرافیک NVIDIA برطرف شدن.
  • یه مشکل مربوط به کرش GPU به خاطر آبجکت‌های نیمه‌شفاف تو بعضی شرایط خاص درست شده.
  • یه کرش مربوط به رندرینگ غیرضروری توی بعضی صحنه‌ها درست شده.
  • کرش مربوط به هنگ کردن GPU تو شرایط خاص رفع شده.
  • یه کرشی که ممکن بود آخر بارگذاری نقشه، به خاطر تداخل انیمیشن‌ها اتفاق بیفته، رفع شده.
اپدیت 1.5 منتشر شد :

WUCHANG: Fallen Feathers - WUCHANG: Fallen Feathers – Patch 1.5 for Steam is AVAILABLE NOW! - Steam News
 
بازی رو با لول 103و بیلد لانگ سورد تموم کردم باس اخر بازی اون حس رضایتی که باید باس فایت اخر یه بازی سولز داشته باشه رو نداشت من انتظار یه باس سخت دو استیچ داشتم و ناامید کننده بود.
بازی در کل معمولی بود فقط اگه بازی سولزی برای بازی کردن ندارید تجربش پیشنهاد میشه گزینه های بهتری هم هست بنظرم جا داشت بازی کوتاه تر هم باشه و چپتر 4 کلا حذف شه.
سخت ترین باس های بازی برای من این دو دوست عزیز بودن
vermilion feather honglan
eternal glory zhao yun
 
واقعا هیچ پلتفرمی استیم نمیشه.
مثلا از روزی که پچ 1.5 معرفی شده تو انجمنهای استیم دهها تاپیک ایجاد شده و گاها ده ها صفحه پیش رفتن ولی الان روی گیم پس من حتی نمیدونم آپدیت منتشر شده و خودش دانلود کرده و یا قراره که امشب منتشر بشه؟
همش باید گوگل کنی ببینی بقیه چی میگن.

پلتفرمهایی مثل گیم پس واقعا خیلی لخت هستن ، هیچی ندارن.
==========
 
روی گیم پس همچنان نیومده.

برای کنسول ها هنوز نیومده. نمیدونم چرا به کاربرای کنسولشون‌ زیاد اهمیتی نمیدن. حتی نگفتند پچ جدید برای کنسول ها منتشر میشه یا نه. البته چون عمده فروش بازی احتمالا روی استیم بوده و درخواست های کاربرها اونجا بیشتره، طبیعیه استیم رو توی اولویت قرار بدن. ولی در کل حیفه بخشی از یوزر بیسشون اینطوری نادیده بگیرن.
 
برای کنسول ها هنوز نیومده. نمیدونم چرا به کاربرای کنسولشون‌ زیاد اهمیتی نمیدن. حتی نگفتند پچ جدید برای کنسول ها منتشر میشه یا نه. البته چون عمده فروش بازی احتمالا روی استیم بوده و درخواست های کاربرها اونجا بیشتره، طبیعیه استیم رو توی اولویت قرار بدن. ولی در کل حیفه بخشی از یوزر بیسشون اینطوری نادیده بگیرن.
منظورم گیم پس PC بود.
حالا برای کنسولها توجیه میتونن داشته باشن ، اینکه باید با سونی/مایکرو آپدیتها رو چک کنن و تایید بگیرن و...
ولی استیم این دنگ و فنگها رو نداره و سازنده خودش مستقیم آپدیتها رو منتشر میکنه.
ولی انگاری گیم پس PC مثل استیم نیست و شرایطش متفاوته.
 
  • Like
Reactions: ChampionOfLight
واقعا هیچ پلتفرمی استیم نمیشه.
مثلا از روزی که پچ 1.5 معرفی شده تو انجمنهای استیم دهها تاپیک ایجاد شده و گاها ده ها صفحه پیش رفتن ولی الان روی گیم پس من حتی نمیدونم آپدیت منتشر شده و خودش دانلود کرده و یا قراره که امشب منتشر بشه؟
همش باید گوگل کنی ببینی بقیه چی میگن.

پلتفرمهایی مثل گیم پس واقعا خیلی لخت هستن ، هیچی ندارن.
==========
رو گیم پس پی سی عصری اومد و 3.3 گیگ بود
 

Attachments

  • gamepass.png
    gamepass.png
    22.4 KB · مشاهده: 14
رو گیم پس پی سی عصری اومد و 3.3 گیگ بود
ممنون.
پس اگه اینطوره من واقعا تغییر محسوسی حس نمیکنم.

جز انگاری انیمیشن هیل کردن سریعتر شده.
ولی اونطور که گفته بودن هنوز نمیشه کنسلش کرد ، احتمالا من از متن پچها درک اشتباهی داشتم.
الان دوباره پچ نوت رو خوندم که نوشته انیمیشن ریکاوری بعد از هیل کردن رو میشه کنسل کرد و نه خود هیل کردن رو.

البته همه اینها حتما به این خاطره که من با مودها انیمیشنهای از زمین بلند شدن ، هیل کردن ، از نردبون بالا رفتن و دویدن رو خودم بهبود داده بودم و سریعتر کرده بودم :D
 
  • Like
Reactions: rahavard
اساتید یه سوال من چه جوری از این مجیک ها استقاده کنم؟

مثلث میزنم با جهت فقط عوض میشه با کدوم دکمه باید پرتابشون کنم تا اینجا از اسپل مجیک نور بنفش پرت میکنه چجوریه؟!,
دورش خط خطی کردم تو عکس
وقتی پر میشه گل بنفش میگیرم
هرچی مثلث میزنم پرت نمیشه
نکنه یه دکمه دیگه است یا باگه!!؟
باس کماندر هونگلان سرویس کرده گفتم با اسپل چیزی بزنمش🥹
 

Attachments

  • IMG_۲۰۲۵۰۸۱۳_۰۳۰۱۴۰.jpg
    IMG_۲۰۲۵۰۸۱۳_۰۳۰۱۴۰.jpg
    395.4 KB · مشاهده: 10
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: jaferpour
بازی رو با لول 103و بیلد لانگ سورد تموم کردم باس اخر بازی اون حس رضایتی که باید باس فایت اخر یه بازی سولز داشته باشه رو نداشت من انتظار یه باس سخت دو استیچ داشتم و ناامید کننده بود.
بازی در کل معمولی بود فقط اگه بازی سولزی برای بازی کردن ندارید تجربش پیشنهاد میشه گزینه های بهتری هم هست بنظرم جا داشت بازی کوتاه تر هم باشه و چپتر 4 کلا حذف شه.
سخت ترین باس های بازی برای من این دو دوست عزیز بودن
vermilion feather honglan
eternal glory zhao yun
والا الان اکثریت بازیا اون باس اخرشون واقعا باس اخر نیست
الان الدن رینگ باس اخرش واقعا باس آخر بود؟
دی ال سی بازی رو نمیگما چون کلا خصلت دی ال سی به همون باس اخرشه(برعکس شده جدیدا)
دارک سولز ۳ هم همین وضع بود
تنها بازی که معنای واقعی باس آخر رو تداعی میکرد بلادبورن بود برام چه خود بازی چه اون بی پدر باس آخر دی ال سیش😅
الان سولزلایکا شدن مصداق بارز از مسیر لذت ببر نه از پایان راه :D
 
  • Like
Reactions: MMDMO and rahavard

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or