Multi Platform WUCHANG: Fallen Feathers

سازنده
Leenzee Games
تاریخ انتشار
2025
ناشر
505 Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
WUCHANG_GIF-6_600x200.gif


بازی WUCHANG: Fallen Feathers یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی (Action RPG) در سبک سولزلایک (Soulslike) است که توسط استودیوی چینی Leenzee Games توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر خواهد شد

در اینجا اطلاعات کلیدی در مورد این بازی آورده شده است:

داستان و محیط بازی:

  • بازی در اواخر دوران سلسله مینگ در چین، در سرزمین جنگ‌زده و طاعون‌زده‌ی "شو" (Shu) جریان دارد.
  • یک بیماری مرموز به نام "Ornithropy" یا "Feathering" در حال شیوع است که باعث جهش‌های وحشتناک و تبدیل انسان‌ها به موجودات هیولایی می‌شود.
  • بازیکنان نقش "بای ووچانگ" (Bai Wuchang) را بر عهده می‌گیرند، یک دزد دریایی زن که از فراموشی رنج می‌برد و به بیماری Feathering مبتلا شده است.
  • ووچانگ باید ضمن کشف رازهای گذشته فراموش‌شده خود، با بیماری‌اش مقابله کرده و حقیقت پشت پرده این طاعون و جهش‌ها را در سرزمین شو کشف کند.
  • داستان بازی از اساطیر چین، به‌ویژه افسانه‌های باستانی شو و مکان‌هایی مانند Sanxingdui و Jinsha الهام گرفته شده است.
  • انتخاب‌های بازیکن، متحدانی که به آن‌ها اعتماد می‌کند و اسراری که کشف می‌کند، به پایان‌های مختلفی در بازی منجر خواهد شد.
گیم‌پلی:

  • این بازی یک تجربه سولزلایک با مبارزات چالش‌برانگیز و از دید سوم شخص است.
  • سیستم مبارزات بر واکنش‌پذیری تمرکز دارد. با جاخالی دادن یا دفع حملات (Parry) در زمان‌بندی مناسب، "امتیاز مهارت" کسب می‌کنید که برای استفاده از حملات ویژه و طلسم‌ها ضروری است.
  • تنوع سلاح‌ها بالاست و شامل ۲۵ سلاح منحصر به فرد در ۵ دسته مختلف می‌شود. بازیکن می‌تواند یک سلاح اصلی و یک سلاح فرعی حمل کند.
  • علاوه بر سلاح‌ها، حدود ۴۰ طلسم و جادو نیز در بازی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر آن‌ها نیز بازی را به اتمام رساند.
  • بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و مهارت‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های جدیدی از دشمنان شکست‌خورده به دست آورند.
  • دنیای بازی شامل مناطق به‌هم‌پیوسته است که بازیکنان را به کاوش تشویق می‌کند.
  • شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) متعددی در دنیا وجود دارند که می‌توان با آن‌ها تعامل کرد و ماموریت‌های جانبی دریافت نمود.
  • باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز با فازهای متعدد، بخش مهمی از گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند.
  • بازی مسیری غیرخطی را ارائه می‌دهد و بازیکنان می‌توانند ترتیب مقابله با باس‌ها را انتخاب کنند.
جزئیات فنی و انتشار:

  • بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است که امکان ارائه گرافیک بالا، نورپردازی واقع‌گرایانه و جلوه‌های مبتنی بر فیزیک را فراهم می‌کند.[6]
  • این بازی برای پلتفرم‌های PC (از طریق Steam و Epic Games Store)، پلی‌استیشن ۵ (PS5) و ایکس‌باکس سری X/S منتشر خواهد شد.
  • تاریخ انتشار بازی برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بازی در تابستان ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
  • بازی از روز اول انتشار در سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.
به طور خلاصه، WUCHANG: Fallen Feathers یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک با فضایی تاریک و فانتزی است که در چین باستان جریان دارد و بر مبارزات چالش‌برانگیز، کاوش و داستانی عمیق با الهام از تاریخ و اساطیر چین تمرکز دارد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.a.t and Tatsumaru
این همه باس ها من رو نمودن، یه بار هم من باس رو زور چپون کنم:D

View attachment Wuchang.mp4

وضعیت کنسل کالچر و جماعت آتش به اختیار توی چین ظارها خیلی بدتر از غرب ـه !!

Bizarre Wuchang: Fallen Feathers patch un-murders historical Chinese characters in massive retcon, makes the game way easier, and breaks a whole chapter: "Faint from exhaustion? Are they Pokemon?"

سازنده بدبخت هم از ترس CCP سریع پچ میکنه !!
پس همون بهتر که آپدیت نکردم چون سختی بازی تا اینجا برای من به اندازه بوده و نمیخوام آسونتر بشه :D
 
وضعیت کنسل کالچر و جماعت آتش به اختیار توی چین ظارها خیلی بدتر از غرب ـه !!

Bizarre Wuchang: Fallen Feathers patch un-murders historical Chinese characters in massive retcon, makes the game way easier, and breaks a whole chapter: "Faint from exhaustion? Are they Pokemon?"

سازنده بدبخت هم از ترس CCP سریع پچ میکنه !!
پس بگو بعد از پچ چرا این کارگرهایی که سیب میچینن و... رو نمیتونم بکشم.
پس به خاطر این آپدیته بوده.
خب کاریش نمیشه کرد ، نگید نگفته بودم : :D
در آخر میخوام بگم مواظب باشید که آرزوی چی رو میکنید ، بازی بعد از این آپدیتها ممکنه که گند بخوره توش.
نمونش Lords of the Fallen که واقعا سطح بازی رو چند نمره کشوندن پایین چون خیلی در دسترسش کردن و اون چالش رو از بازی حداقل تو دور اول که بازی میکنیم گرفتن.
البته پلیرهاش خیلی بیشتر شد ولی برای طرفدارهای با تجربه تر سبک عملا عقبگرد بود.

البته این احتماله.
شاید با آپدیتها بهتر هم شد.

ولی به نظرم اگه خریدین یا قصد بازی کردن دارین بشینین بازی کنین تا احتمال همچین بلایی رو رفع کنین.
تهش اگه بهتر شد خب سولزلایک رو که یک بار تموم نمیکنن.
چه بهتر که نیوگیم پلاسهای جذابتری خواهیم داشت.

کلا فکر کنم تو بازیهای بعدی استودیو کلاش هم بیفته سمت فرهنگ چین نیاد ورش داره.
میخوام بگم من خیلی از این ناراحت نمیشم ، یکی از نقطه ضعفهای بازی برای غیر چینی زبانها همین اسامی NPCها ، باسها و فرهنگ چینه که اصلا نمیفهممشون.
حتی تو ذهنم هم نمیمونه فلان باس کی بود که کشتم ، بعضی وقتها باید برم گوگل کنم اسم فلانی چی بوده.

این تو هیچ سولزلایکی برام پیش نیومده بود.

اما آسون تر کردن بازی واقعا ضربه بدی به بازی بود.
 
آخرین ویرایش:
خب بازی تموم شد، خیلی حال داد :D
اون منطقه آخر یکمی طراحیش نسبت به مناطق دیگه افت داشت ولی خب زیاد طولانی نبود خوشبختانه :D
در کل نمره من بهش ۹/۱۰ هست :D

پ.ن: طبق انتظار پایان بد رو هم گرفتم :D
پ.ن۲: ۶۲ ساعت زمان اتمام بازی برای من بود با لول ۱۱۷
 
اساتید یه سوال من چه جوری از این مجیک ها استقاده کنم؟

مثلث میزنم با جهت فقط عوض میشه با کدوم دکمه باید پرتابشون کنم تا اینجا از اسپل مجیک نور بنفش پرت میکنه چجوریه؟!,
دورش خط خطی کردم تو عکس
وقتی پر میشه گل بنفش میگیرم
هرچی مثلث میزنم پرت نمیشه
نکنه یه دکمه دیگه است یا باگه!!؟
باس کماندر هونگلان سرویس کرده گفتم با اسپل چیزی بزنمش🥹
وقتی skyborn might میگیری (با داج کردن به موقع یا اگه اسکیلش فعال باشه، ضربه دوم شمشیر ) یکی از شارژ های اسپلت پر میشه. این اسپلت که گذاشتی سه تا شارژ نیاز داره تا فعال و انجام بشه.
ولی هونگلان رو با مجیک زدن خیلی سخته، بهتره نیمه اول باس فایت رو با دفلکت رد کنی و نیمه دوم رو با داج کردن پشت سرش بری و بک استپ بکنی. وقتی شارژ اسکای بورن داشته باشی نیازی نیست برای شارژ اتک دکمه رو نگه داری و سریع ضربه میزنه.
 
آخرین ویرایش:
من بازم زور زدم. بدترین سولزلایکی که تاحالا بازی کردم بود. فکر نمیکردم از wolong بدتر هم باشه. زشت ترین گرافیک و طراحی هنری که دیدم رو هم با اختلاف این بازی داشت. پرفورمنس و رزولوشن افتضاح. استاتر فاجعه. روی PC زدم و تجربه با موس و کیبورد هم فاجعه. بازی بی روح. کپی پیست. آنبالانس. بخدا تو دارک سولز ۱ هدف اذیت پلیر نبود ولی اینجا هست. این چه رنگ بندی بیخودیه بازی داره؟ همه چیز با اخرین اپدیت. بازیایی مثل lop و lotf و حتی mortal shell شرف دارن به این.

4/10 + 1
اون یک هم واسه کاستوم های بانوی بازی.
 
  • Like
Reactions: all4u
من بازم زور زدم. بدترین سولزلایکی که تاحالا بازی کردم بود. فکر نمیکردم از wolong بدتر هم باشه. زشت ترین گرافیک و طراحی هنری که دیدم رو هم با اختلاف این بازی داشت. پرفورمنس و رزولوشن افتضاح. استاتر فاجعه. روی PC زدم و تجربه با موس و کیبورد هم فاجعه. بازی بی روح. کپی پیست. آنبالانس. بخدا تو دارک سولز ۱ هدف اذیت پلیر نبود ولی اینجا هست. این چه رنگ بندی بیخودیه بازی داره؟ همه چیز با اخرین اپدیت. بازیایی مثل lop و lotf و حتی mortal shell شرف دارن به این.

4/10 + 1
اون یک هم واسه کاستوم های بانوی بازی.
روی چه سیستمی بازی میکنی؟
من با PC فسیلم که برای 8-9 سال پیشه این مواردی که در مورد گرافیک و طراحی هنری گفتی رو اصلا ذره ای درش نمیبینم.
پرفورمنس عالیه.
استاتر و... هم خیلی کم پیش میاد برام.
ولی خب آنریل انجینه و نمیشه که نباشه.

احتمالا گرافیک/طراحی هنری wolong و مابقی یادت رفته.
بازیهای سولزلایک و آسون تر دیگه بد عادتت کردن:D
=======

ویرایش:
برو پستهای اول من رو بخون.
منم خیلی زیاد با بازی مشکل داشتم.
واقعا از بازی بدم اومده بود و از بالا و پایینش ایراد میگرفتم ، فقط چون بدم میاد که یک بازی رو نصفه رها کنم پاش وایسادم و گفتم دهنش رو صاف میکنم :D
ولی بعد چند ساعت گرفتم بازی چی میخواد ازم.
تقریبا بعد از باس Feathered Priest بازی برام معنی پیدا کرد.

اونهم اینکه برگردم به دوران DS1 و مثل اون سولزبورن های اولیه بازی رو پیش برم.

ولی از یه جایی به بعد دیگه تانک میشی و خب حریف میطلبی.
خلاصه اینکه پوستت را کلفت کن برادر من :D
از این سولزلایکهایی که واقعا پلیر رو به چالش بکشه شاید بعد این دیگه نصیبمون نشه.
 
آخرین ویرایش:
روی چه سیستمی بازی میکنی؟
من با PC فسیلم که برای 8-9 سال پیشه این مواردی که در مورد گرافیک و طراحی هنری گفتی رو اصلا ذره ای درش نمیبینم.
پرفورمنس عالیه.
استاتر و... هم خیلی کم پیش میاد برام.
ولی خب آنریل انجینه و نمیشه که نباشه.

احتمالا گرافیک/طراحی هنری wolong و مابقی یادت رفته.
بازیهای سولزلایک و آسون تر دیگه بد عادتت کردن:D
=======

ویرایش:
برو پستهای اول من رو بخون.
منم خیلی زیاد با بازی مشکل داشتم.
واقعا از بازی بدم اومده بود و از بالا و پایینش ایراد میگرفتم ، فقط چون بدم میاد که یک بازی رو نصفه رها کنم پاش وایسادم و گفتم دهنش رو صاف میکنم :D
ولی بعد چند ساعت گرفتم بازی چی میخواد ازم.
تقریبا بعد از باس Feathered Priest بازی برام معنی پیدا کرد.

اونهم اینکه برگردم به دوران DS1 و مثل اون سولزبورن های اولیه بازی رو پیش برم.

ولی از یه جایی به بعد دیگه تانک میشی و خب حریف میطلبی.
خلاصه اینکه پوستت را کلفت کن برادر من :D
از این سولزلایکهایی که واقعا پلیر رو به چالش بکشه شاید بعد این دیگه نصیبمون نشه.
من 6700xt با سی پی یو 11400f رو هر تنظیمی بگی استاتر شدید دارم. اینقدر که کلا نمیتونم هیچکار کنم تو بازی. اره wolong هم هنریش نابود بود قبول دارم. :D ولی این هرچی بهش فرصت میدم نمیتونم انگار. من بازی سخت دوست دارم و مثلا عاشق سکیرو و ds1 هم هستم ولی این رو مخی اش یه جوریه. اونا قشنگ حال میای از سختی. حالا بازم تست میکنم. :D من خودم بعد الدن رنیگ رفتم سراغ بقیه سولزبورن ها و واقعا میتونم بگم هیچ چیز اندازه ds1 بهم صفا نداد. یعنی قشنگ مرد میدون اونطور سختی ام ولی این دهنمو صاف کرده مشکلاتش.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
من 6700xt با سی پی یو 11400f رو هر تنظیمی بگی استاتر شدید دارم. اینقدر که کلا نمیتونم هیچکار کنم تو بازی. اره wolong هم هنریش نابود بود قبول دارم. :D ولی این هرچی بهش فرصت میدم نمیتونم انگار. من بازی سخت دوست دارم و مثلا عاشق سکیرو و ds1 هم هستم ولی این رو مخی اش یه جوریه. اونا قشنگ حال میای از سختی. حالا بازم تست میکنم. :D
نمیدونم چرا اینطور خروجی میگیری ، برای من روی 1080 واقعا همه چی خوبه.

آره بیشتر بازی کن.
نمیگم بازی شاهکاره ،نمرش همین 7 تا هشته.
مشکلات داره ولی خیلی از مواردی که میگن بی روحه و... یا کپی پیسته به نظرم کاملا اشتباست.

برای من البته به خاطر طراحی مراحل تو در تو و سختی و چالش بازی کمی بالاتر از هشته.
 
آره بیشتر بازی کن.
نمیگم بازی شاهکاره ،نمرش همین 7 تا هشته.
مشکلات داره ولی خیلی از مواردی که میگن بی روحه و... یا کپی پیسته به نظرم کاملا اشتباست.

برای من البته به خاطر طراحی مراحل تو در تو و سختی و چالش بازی کمی بالاتر از هشته.
بازی سنتر عزیز بهش 8.5 داده.
همونطور که قبلا گفتی، باید بهش وقت داد. و اینکه به هر حال سخته و یه جاهایی اعصاب خورد کن. گاهی فکر میکنم تو این سن و سال، چرا اینطوری پی پی میکنم تو اعصاب خودم. :D :-??
baz.jpg
بررسی بازی Wuchang: Fallen Feathers | بازی سنتر
 
من 6700xt با سی پی یو 11400f رو هر تنظیمی بگی استاتر شدید دارم. اینقدر که کلا نمیتونم هیچکار کنم تو بازی. اره wolong هم هنریش نابود بود قبول دارم. :D ولی این هرچی بهش فرصت میدم نمیتونم انگار. من بازی سخت دوست دارم و مثلا عاشق سکیرو و ds1 هم هستم ولی این رو مخی اش یه جوریه. اونا قشنگ حال میای از سختی. حالا بازم تست میکنم. :D من خودم بعد الدن رنیگ رفتم سراغ بقیه سولزبورن ها و واقعا میتونم بگم هیچ چیز اندازه ds1 بهم صفا نداد. یعنی قشنگ مرد میدون اونطور سختی ام ولی این دهنمو صاف کرده مشکلاتش.
دیگه بعد از الدن رینگ و بلادبورن و غیره، دارک سولز 1 سخت به نظر نمیرسه واقعا :D اون موقع هم کژوال بودیم و برامون تازگی داشت، الان باس های دارک سولز 1 در حد مینی باس های الدن هستن :D
 
دیگه بعد از الدن رینگ و بلادبورن و غیره، دارک سولز 1 سخت به نظر نمیرسه واقعا :D اون موقع هم کژوال بودیم و برامون تازگی داشت، الان باس های دارک سولز 1 در حد مینی باس های الدن هستن :D
منم پارسال dark souls 1 نصب کردم دیدم چقدر حرکت باس ها آروم و سادس.اون زمان خودش گریمون درمیومد و واقعا پیشرفت خوبی کردیم تو مهارت :D
 
البته منظور من از اینکه از لحاظ اذیت کردن بازی رو باید با سولزبورنهای اولیه مقایسه کرد منظورم باسفایتهاش نبود.
اون ویژگیهای سختی که به مرور تو بازیهای بعدی ساده سازی شد منظور بود.
اون پرت شدن ها از جاهای مختلف ، فاصله بونفایرها ، شورتکاتها ، تو در تویی مپها ، بعضا محیط و طراحی مپ آزاردهنده یا چندش که دوست نداشته باشید به اونجا برگردین و...

البته شاید اینکه مثل دارک سولز خیلی از باسها رو میشه با انداختن دمهاشون زدتشون (معادلش تو ووچانگ میشه بک است کردن) هم شاید بشه از تشابهات دیگش به شمار آورد.
 
بازی رو تموم کردم .
حدودا 34 ساعت و لول های 80 الی 85 بودم .
بنظرم یک سوم آخر بازی مشکل زیاد داره .
باس فایت هایی که صرفا خونشون زیاده .
محیط های یکنواخت .
کات سین و در و نردبون تو مسیر باس اینا که همه رو کپی کرده بودن کاش اینم از الدن رینگ ورمیداشتن .
داستانم تا حد زیادی تکراری بنظر میاد .
ولی حتی با همه این موارد بازی ارزش یک بار بازی کردم رو داره بنظرم و نمره 7 رو میگیره .

یه تیپ هم بدم برای دوستانی که بازی رو شروع میکنن طبق چینش shrine ها برید جلو چون بازی مداوم شما رو میزاره رو دو راهی و اگر اشتباه برید quest از دست میدید که من خودم خیلی آسیب دیدم از این نظر .
 
دیگه بعد از الدن رینگ و بلادبورن و غیره، دارک سولز 1 سخت به نظر نمیرسه واقعا :D اون موقع هم کژوال بودیم و برامون تازگی داشت، الان باس های دارک سولز 1 در حد مینی باس های الدن هستن :D
من دقیقا بعد الدن رفتم و از همشون سخت تره :D بعد رفتم سراغ بقیه. سخت تر بودن هم فقط باس فایت نیست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or