Multi Platform WUCHANG: Fallen Feathers

سازنده
Leenzee Games
تاریخ انتشار
2025
ناشر
505 Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
WUCHANG_GIF-6_600x200.gif


بازی WUCHANG: Fallen Feathers یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی (Action RPG) در سبک سولزلایک (Soulslike) است که توسط استودیوی چینی Leenzee Games توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر خواهد شد

در اینجا اطلاعات کلیدی در مورد این بازی آورده شده است:

داستان و محیط بازی:

  • بازی در اواخر دوران سلسله مینگ در چین، در سرزمین جنگ‌زده و طاعون‌زده‌ی "شو" (Shu) جریان دارد.
  • یک بیماری مرموز به نام "Ornithropy" یا "Feathering" در حال شیوع است که باعث جهش‌های وحشتناک و تبدیل انسان‌ها به موجودات هیولایی می‌شود.
  • بازیکنان نقش "بای ووچانگ" (Bai Wuchang) را بر عهده می‌گیرند، یک دزد دریایی زن که از فراموشی رنج می‌برد و به بیماری Feathering مبتلا شده است.
  • ووچانگ باید ضمن کشف رازهای گذشته فراموش‌شده خود، با بیماری‌اش مقابله کرده و حقیقت پشت پرده این طاعون و جهش‌ها را در سرزمین شو کشف کند.
  • داستان بازی از اساطیر چین، به‌ویژه افسانه‌های باستانی شو و مکان‌هایی مانند Sanxingdui و Jinsha الهام گرفته شده است.
  • انتخاب‌های بازیکن، متحدانی که به آن‌ها اعتماد می‌کند و اسراری که کشف می‌کند، به پایان‌های مختلفی در بازی منجر خواهد شد.
گیم‌پلی:

  • این بازی یک تجربه سولزلایک با مبارزات چالش‌برانگیز و از دید سوم شخص است.
  • سیستم مبارزات بر واکنش‌پذیری تمرکز دارد. با جاخالی دادن یا دفع حملات (Parry) در زمان‌بندی مناسب، "امتیاز مهارت" کسب می‌کنید که برای استفاده از حملات ویژه و طلسم‌ها ضروری است.
  • تنوع سلاح‌ها بالاست و شامل ۲۵ سلاح منحصر به فرد در ۵ دسته مختلف می‌شود. بازیکن می‌تواند یک سلاح اصلی و یک سلاح فرعی حمل کند.
  • علاوه بر سلاح‌ها، حدود ۴۰ طلسم و جادو نیز در بازی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر آن‌ها نیز بازی را به اتمام رساند.
  • بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و مهارت‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های جدیدی از دشمنان شکست‌خورده به دست آورند.
  • دنیای بازی شامل مناطق به‌هم‌پیوسته است که بازیکنان را به کاوش تشویق می‌کند.
  • شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) متعددی در دنیا وجود دارند که می‌توان با آن‌ها تعامل کرد و ماموریت‌های جانبی دریافت نمود.
  • باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز با فازهای متعدد، بخش مهمی از گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند.
  • بازی مسیری غیرخطی را ارائه می‌دهد و بازیکنان می‌توانند ترتیب مقابله با باس‌ها را انتخاب کنند.
جزئیات فنی و انتشار:

  • بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است که امکان ارائه گرافیک بالا، نورپردازی واقع‌گرایانه و جلوه‌های مبتنی بر فیزیک را فراهم می‌کند.[6]
  • این بازی برای پلتفرم‌های PC (از طریق Steam و Epic Games Store)، پلی‌استیشن ۵ (PS5) و ایکس‌باکس سری X/S منتشر خواهد شد.
  • تاریخ انتشار بازی برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بازی در تابستان ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
  • بازی از روز اول انتشار در سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.
به طور خلاصه، WUCHANG: Fallen Feathers یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک با فضایی تاریک و فانتزی است که در چین باستان جریان دارد و بر مبارزات چالش‌برانگیز، کاوش و داستانی عمیق با الهام از تاریخ و اساطیر چین تمرکز دارد.
 
منم بازی رو امروز نصب کردم البته رو پی اس ۵
بازی همون که زدم سیو بره مموری کرش کرد !
خوووب این لعنتییی رو بهینه میکردید اخهههههه
حوصلم باشه رو کنسول سریز هم تست میکنم
 
من هم دیشب +NG رو تموم کردم تا اون چند چیزی که توی دور اول بازی نتونسته و یا نخواسته بودم که انجام بدم (مثل کوئست The Great Yonder Gang) رو به پایان برسونم و همه اچیومنت‌های بازی رو بدست بیارم. بار اول به‌صورت تقریبا انحصاری بازی رو با Longsword پیش رفتم و بار دوم بیشتر با تبر (و یه جاهایی هم با نیزه) که با تبر بازی به‌مراتب راحت‌تر بود. یکی از جذابیت‌های ووچانگ اینه که در زمان کمی بهت اجازه میده تا نوع بازیت رو بسته به چالش‌های فعلی تغییر بدی. مثلا Dual Blades و One-Handed Swrod به سبک بازی من نمی‌خوردند، اما با این وجود قابلیت passive کسب Skyborn Might بوسیله سلاح دوم باعث شد که بعضی جاها ازش استفاده کنم. متاسفانه سیستم آپگرید بازی رو درست متوجه نشده بودم و تا اواخر دور اول نمی‌دونستم که بعضی از بخش‌های درخت مهارت رو میشه چندبار آپگرید کرد، بخاطر همین هم از لحاظ قدرت سلاح و هم از لحاظ بازیابی جون خیلی دیر ارتقا پیدا کردم.
این اولین سولزلایکیه که من رو بارها به یاد دارک سولز اورجینال انداخت و از اونجایی که نسخه اول دارک سولز اولین بازی من در این سبک بود، ووچانگ داشت برام جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کرد که دوستان با تغییرات داستانی نخواستند بازی ماندگار بشه :D گرافیک فنی در این بازی‌ها برای من از اهمیت بالایی برخوردار نیست و من بیشتر به دنبال گیم‌پلی، داستان، موسیقی و گرافیک هنری باکیفیت هستم. ووچانگ گرافیک هنری منحصر به فردی نداره، اما در زمینه‌های دیگه بسیار خوب عمل کرده بود، اما باز به‌راحتی نمیشه از کنار مشکلات داستانی پیش‌اومده بعد از آپدیت 1.5 گذشت.
از لحاظ میزان سختی هم لحظه به لحظه بازی چالش‌برانگیزه و برخلاف یک بازی مثل Lies of P که فقط در زمان مقابله با باس‌ها سخت میشه، در اینجا همیشه باید با حواس جمع و دقت بالا جلو بریم. با این وجود، مکانیک‌های متنوع بازی بطور سخاوتمندانه‌ای در اختیارمون قرار گرفتند و خیلی راحت‌تر از بازی‌های هم‌سبک میشه معادل‌های parry و perfect dodge رو در ووچانگ انجام داد.
قبل از اینکه کمی بیشتر و در اسپویلر درباره داستان ووچانگ حرف بزنم، می‌خوام درباره این صحنه در منطقه دوم بازی صحبت کنم:
WUCHANG_ Fallen Feathers 8_20_2025 3_35_41 PM.png
قبل از پچ 1.5 وقتی به اینجا نزدیک می‌شدیم، صدای گریه زنی رو می‌شنیدیم که ظاهرا شوهرش کشته شده و هیولایی با خنده‌های شیطانی داره ازش تغذیه می‌کنه. من بار اول که اینجا اومدم، به دشمن حمله کردم و از اونجایی که خون زن هم کمک بود، با اولین ضربه‌ام کشته شد. برای تغییر این موضوع یک بار دیگه به اینجا اومدم و دشمن رو به سمت خودم کشوندم تا در مبارزه خانم کشته نشه. این کار هیچ اثر داستانی نداشت چون این فرایند هر بار تکرار میشه، اما باز می‌خواستم که این کار رو انجام بدم. بعد از اون آپدیت منحوس :D دیگه خبری از اون زن و طبیعتا گریه و خنده نیست و همین تغییرات ریز هم به‌نظرم به اتمسفر کلی بازی ضربه زدند. من نمی‌دونم چند مورد مشابه چیزی که گفتم بعد از پچ رخ داده، اما واقعا شاهد تصمیمات عجیب و ناامیدکننده‌ای بودیم. حالا بریم سراغ مشکلات بزرگ‌تر.

ووچانگ دختریه که حافظه‌اش رو از دست داده و در ابتدا بدون هیچ هدف مشخصی داره مسیرش رو طی می‌کنه. در ادامه هرچی گذشته براش روشن‌تر میشه، هدفش هم وضوح بیشتری پیدا می‌کنه تا درنهایت تنها چیزی که براش مهمه، برگردوندن خواهرش به زندگی باشه. اون در این راه باید موانع زیادی رو از سر راهش برداره که بعضی از اون‌ها، آینده احتمالی خواهرش رو در صورت بازگشت به زندگی نشون میدن. کسی مثل سابق به دنیا برنمی‌گرده و همه به نحوی به هیولا تبدیل میشن. بخاطر همین هم پایان واقعی بازی انقدر جالبه چون Fang Yao که خواهرش کشته شده و سپس در قالب یک هیولا به زندگی برگشته بود، حالا ووچانگ رو خواهر صدا می‌زنه. در اینجا ووچانگ چرخه زندگی و مرگ رو قبول و با رد رویاهای احتمالی، تصمیم به زندگی در واقعیت کرده.
تغییرات داستانی بعد از پج فقط به باس‌هایی که دیگه نمی‌میرن خلاصه نمیشن که اون‌ها به اندازه کافی بد هستند. یکی از بدترین این تغییرات، جمله‌ایه که ووچانگ بعد از شکست دادن Zhang Xianzhong یا همون ببر دوست‌داشتنی‌مون (:D) میگه. باس در حال مردن از ووچانگ می‌خواد که به سلسله مینگ خدمت کنه و نه چینگ. حالا ووچانگی که بعد از دو خط دیالوگش در یکی از میان‌پرده‌های ابتدایی تا الآن هیچ دیالوگی نداشته و بعد از این هم نخواهد داشت، میگه که اراده‌اش رو ادامه میده. این از لحاظ داستانی افتضاحه چون ما تا قبل از این شخصیتی رو داشتیم که تماما روی یک هدف متمرکز بود، اما اون حالا خودش رو درگیر مسائل ملی‌گرایانه کرده. بدتر اینه که در هیچ جای دیگه بازی چنین نگرشی رو از ووچانگ نمی‌بینیم. امپراتوری هم که با مردنش باید به یک درس دیگه برای شخصیت اصلی تبدیل می‌شد، حالا زنده می‌مونه و گند می‌زنه به چهارچوب اصلی قصه. من که همه بخش‌های بازی رو تجربه کردم، همه باس‌های فرعی رو شکست دادم و همه کوئست‌ها رو تکمیل کردم و بعیده در آینده دوباره ووچانگ رو بازی کنم، اما این تغییرات باعث شدن تا به بازی بعدی استودیوی سازنده دیگه امیدی نداشته باشم چون می‌دونم دچار خودسانسوری میشن و بار بعدی دیگه نمی‌ذارن کار به آپدیت و پچ برسه.
 
من هم دیشب +NG رو تموم کردم تا اون چند چیزی که توی دور اول بازی نتونسته و یا نخواسته بودم که انجام بدم (مثل کوئست The Great Yonder Gang) رو به پایان برسونم و همه اچیومنت‌های بازی رو بدست بیارم. بار اول به‌صورت تقریبا انحصاری بازی رو با Longsword پیش رفتم و بار دوم بیشتر با تبر (و یه جاهایی هم با نیزه) که با تبر بازی به‌مراتب راحت‌تر بود. یکی از جذابیت‌های ووچانگ اینه که در زمان کمی بهت اجازه میده تا نوع بازیت رو بسته به چالش‌های فعلی تغییر بدی. مثلا Dual Blades و One-Handed Swrod به سبک بازی من نمی‌خوردند، اما با این وجود قابلیت passive کسب Skyborn Might بوسیله سلاح دوم باعث شد که بعضی جاها ازش استفاده کنم. متاسفانه سیستم آپگرید بازی رو درست متوجه نشده بودم و تا اواخر دور اول نمی‌دونستم که بعضی از بخش‌های درخت مهارت رو میشه چندبار آپگرید کرد، بخاطر همین هم از لحاظ قدرت سلاح و هم از لحاظ بازیابی جون خیلی دیر ارتقا پیدا کردم.
این اولین سولزلایکیه که من رو بارها به یاد دارک سولز اورجینال انداخت و از اونجایی که نسخه اول دارک سولز اولین بازی من در این سبک بود، ووچانگ داشت برام جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کرد که دوستان با تغییرات داستانی نخواستند بازی ماندگار بشه :D گرافیک فنی در این بازی‌ها برای من از اهمیت بالایی برخوردار نیست و من بیشتر به دنبال گیم‌پلی، داستان، موسیقی و گرافیک هنری باکیفیت هستم. ووچانگ گرافیک هنری منحصر به فردی نداره، اما در زمینه‌های دیگه بسیار خوب عمل کرده بود، اما باز به‌راحتی نمیشه از کنار مشکلات داستانی پیش‌اومده بعد از آپدیت 1.5 گذشت.
از لحاظ میزان سختی هم لحظه به لحظه بازی چالش‌برانگیزه و برخلاف یک بازی مثل Lies of P که فقط در زمان مقابله با باس‌ها سخت میشه، در اینجا همیشه باید با حواس جمع و دقت بالا جلو بریم. با این وجود، مکانیک‌های متنوع بازی بطور سخاوتمندانه‌ای در اختیارمون قرار گرفتند و خیلی راحت‌تر از بازی‌های هم‌سبک میشه معادل‌های parry و perfect dodge رو در ووچانگ انجام داد.
قبل از اینکه کمی بیشتر و در اسپویلر درباره داستان ووچانگ حرف بزنم، می‌خوام درباره این صحنه در منطقه دوم بازی صحبت کنم:
View attachment 389852
قبل از پچ 1.5 وقتی به اینجا نزدیک می‌شدیم، صدای گریه زنی رو می‌شنیدیم که ظاهرا شوهرش کشته شده و هیولایی با خنده‌های شیطانی داره ازش تغذیه می‌کنه. من بار اول که اینجا اومدم، به دشمن حمله کردم و از اونجایی که خون زن هم کمک بود، با اولین ضربه‌ام کشته شد. برای تغییر این موضوع یک بار دیگه به اینجا اومدم و دشمن رو به سمت خودم کشوندم تا در مبارزه خانم کشته نشه. این کار هیچ اثر داستانی نداشت چون این فرایند هر بار تکرار میشه، اما باز می‌خواستم که این کار رو انجام بدم. بعد از اون آپدیت منحوس :D دیگه خبری از اون زن و طبیعتا گریه و خنده نیست و همین تغییرات ریز هم به‌نظرم به اتمسفر کلی بازی ضربه زدند. من نمی‌دونم چند مورد مشابه چیزی که گفتم بعد از پچ رخ داده، اما واقعا شاهد تصمیمات عجیب و ناامیدکننده‌ای بودیم. حالا بریم سراغ مشکلات بزرگ‌تر.

ووچانگ دختریه که حافظه‌اش رو از دست داده و در ابتدا بدون هیچ هدف مشخصی داره مسیرش رو طی می‌کنه. در ادامه هرچی گذشته براش روشن‌تر میشه، هدفش هم وضوح بیشتری پیدا می‌کنه تا درنهایت تنها چیزی که براش مهمه، برگردوندن خواهرش به زندگی باشه. اون در این راه باید موانع زیادی رو از سر راهش برداره که بعضی از اون‌ها، آینده احتمالی خواهرش رو در صورت بازگشت به زندگی نشون میدن. کسی مثل سابق به دنیا برنمی‌گرده و همه به نحوی به هیولا تبدیل میشن. بخاطر همین هم پایان واقعی بازی انقدر جالبه چون Fang Yao که خواهرش کشته شده و سپس در قالب یک هیولا به زندگی برگشته بود، حالا ووچانگ رو خواهر صدا می‌زنه. در اینجا ووچانگ چرخه زندگی و مرگ رو قبول و با رد رویاهای احتمالی، تصمیم به زندگی در واقعیت کرده.
تغییرات داستانی بعد از پج فقط به باس‌هایی که دیگه نمی‌میرن خلاصه نمیشن که اون‌ها به اندازه کافی بد هستند. یکی از بدترین این تغییرات، جمله‌ایه که ووچانگ بعد از شکست دادن Zhang Xianzhong یا همون ببر دوست‌داشتنی‌مون (:D) میگه. باس در حال مردن از ووچانگ می‌خواد که به سلسله مینگ خدمت کنه و نه چینگ. حالا ووچانگی که بعد از دو خط دیالوگش در یکی از میان‌پرده‌های ابتدایی تا الآن هیچ دیالوگی نداشته و بعد از این هم نخواهد داشت، میگه که اراده‌اش رو ادامه میده. این از لحاظ داستانی افتضاحه چون ما تا قبل از این شخصیتی رو داشتیم که تماما روی یک هدف متمرکز بود، اما اون حالا خودش رو درگیر مسائل ملی‌گرایانه کرده. بدتر اینه که در هیچ جای دیگه بازی چنین نگرشی رو از ووچانگ نمی‌بینیم. امپراتوری هم که با مردنش باید به یک درس دیگه برای شخصیت اصلی تبدیل می‌شد، حالا زنده می‌مونه و گند می‌زنه به چهارچوب اصلی قصه. من که همه بخش‌های بازی رو تجربه کردم، همه باس‌های فرعی رو شکست دادم و همه کوئست‌ها رو تکمیل کردم و بعیده در آینده دوباره ووچانگ رو بازی کنم، اما این تغییرات باعث شدن تا به بازی بعدی استودیوی سازنده دیگه امیدی نداشته باشم چون می‌دونم دچار خودسانسوری میشن و بار بعدی دیگه نمی‌ذارن کار به آپدیت و پچ برسه.
در مورد تغییرات من شنیدم که ظاهراً ملی گرا های چینی حتی اقدام به تهدید به قتل عوامل سازنده هم کرده بودن و کار به دخالت پلیس هم کشیده بوده و سازنده ها چاره ای جز انجام تغییرات نداشتن.
به هر حال سازنده بازی هم دست روی مسأله خیلی حساسی گذاشته بوده که هیچکدوم از رسانه های چینی از چند فرسخیش هم رد نمیشدن و اون ماجرای حمله مغول به امپراطوری مینگ و سقوط این امپراطوری هست و با اینکه اول بازی میگه اقتباس خیالی هست ولی سربازهای مینگ و یه سری از فیگورهای چینی که قهرمان ملی به حساب میومدن این وسط به عنوان دشمن معرفی میشدن و میکشتیمشون :D
به نظر خودم بهترین کار این بود که فقط نسخه چینی بازی رو تغییرات بدن و بزارن غربی ها توی همون گمراهی خودشون بمونن:D
حالا باز خوبه یه مود اومده که میشه آپگرید رو برگردوند و احتمالا در آینده مودی میاد که بشه qol رو بدون تغییرات داستانی به بازی اضافه کرد :-"
 
در مورد تغییرات من شنیدم که ظاهراً ملی گرا های چینی حتی اقدام به تهدید به قتل عوامل سازنده هم کرده بودن و کار به دخالت پلیس هم کشیده بوده و سازنده ها چاره ای جز انجام تغییرات نداشتن.
به هر حال سازنده بازی هم دست روی مسأله خیلی حساسی گذاشته بوده که هیچکدوم از رسانه های چینی از چند فرسخیش هم رد نمیشدن و اون ماجرای حمله مغول به امپراطوری مینگ و سقوط این امپراطوری هست و با اینکه اول بازی میگه اقتباس خیالی هست ولی سربازهای مینگ و یه سری از فیگورهای چینی که قهرمان ملی به حساب میومدن این وسط به عنوان دشمن معرفی میشدن و میکشتیمشون :D
به نظر خودم بهترین کار این بود که فقط نسخه چینی بازی رو تغییرات بدن و بزارن غربی ها توی همون گمراهی خودشون بمونن:D
حالا باز خوبه یه مود اومده که میشه آپگرید رو برگردوند و احتمالا در آینده مودی میاد که بشه qol رو بدون تغییرات داستانی به بازی اضافه کرد :-"
بهرحال شجاعت مثل آزادی هزینه داره و هر کسی که ذره‌ای شناخته‌شده باشه، در فضای مجازی توسط یه مشت آدم بیکار به دلایل مختلف تهدید میشه که 99.9 درصد از این تهدیدات توخالی هستند. اگه یه بازی که کاملا منتشر شده رو به این شکل خرابش می‌کنند، خدا به داد پروسه ساخت بازی بعدی‌شون برسه.
 
  • Like
Reactions: ce7en44
بهرحال شجاعت مثل آزادی هزینه داره و هر کسی که ذره‌ای شناخته‌شده باشه، در فضای مجازی توسط یه مشت آدم بیکار به دلایل مختلف تهدید میشه که 99.9 درصد از این تهدیدات توخالی هستند. اگه یه بازی که کاملا منتشر شده رو به این شکل خرابش می‌کنند، خدا به داد پروسه ساخت بازی بعدی‌شون برسه.
اگه قراره یه فاجعه ای مثل Kyoani پیش بیاد، به سازنده حق میدم که از خودش شجاعت نشون نده. به هر حال این تغییرات رو میشه با چهار تا مود برطرف کرد ولی جون آدم ها رو نمیشه برگردوند:-"
 
  • Like
Reactions: arash1996
در مورد تغییرات من شنیدم که ظاهراً ملی گرا های چینی حتی اقدام به تهدید به قتل عوامل سازنده هم کرده بودن و کار به دخالت پلیس هم کشیده بوده و سازنده ها چاره ای جز انجام تغییرات نداشتن.
به هر حال سازنده بازی هم دست روی مسأله خیلی حساسی گذاشته بوده که هیچکدوم از رسانه های چینی از چند فرسخیش هم رد نمیشدن و اون ماجرای حمله مغول به امپراطوری مینگ و سقوط این امپراطوری هست و با اینکه اول بازی میگه اقتباس خیالی هست ولی سربازهای مینگ و یه سری از فیگورهای چینی که قهرمان ملی به حساب میومدن این وسط به عنوان دشمن معرفی میشدن و میکشتیمشون :D
به نظر خودم بهترین کار این بود که فقط نسخه چینی بازی رو تغییرات بدن و بزارن غربی ها توی همون گمراهی خودشون بمونن:D
حالا باز خوبه یه مود اومده که میشه آپگرید رو برگردوند و احتمالا در آینده مودی میاد که بشه qol رو بدون تغییرات داستانی به بازی اضافه کرد :-"
آخه این آسیایی ها یه مشکلی که دارن اینه که همه چیو به سیاست ربط میدن :D خودت گاچا بازی قضیه ژانگلی باید یادت باشه :-"
این چیزا رو هم فقط تو نسخه چینی تغییر بدن بدتر بهشون بر میخوره مثل اون یارو که سر چند تا اسکین HI3 که تو چین به خاطر سانسور اضافه نشد رفت دفتر میهویو چاقو کشی کرد :دی
 
آخه این آسیایی ها یه مشکلی که دارن اینه که همه چیو به سیاست ربط میدن :D خودت گاچا بازی قضیه ژانگلی باید یادت باشه :-"
این چیزا رو هم فقط تو نسخه چینی تغییر بدن بدتر بهشون بر میخوره مثل اون یارو که سر چند تا اسکین HI3 که تو چین به خاطر سانسور اضافه نشد رفت دفتر میهویو چاقو کشی کرد :دی
آره راست میگی، اون هم هست :D
کلا سازنده چینی همیشه لای منگنه هست :D
 
  • Like
Reactions: Big Band
با افتخار بازيو دراپ كردم.
واقعا حوصله سربر و تكرارى و رو اعصاب شده بود!
واقعا سولزلايك خىب ساختن كار هر كسى نيست و بايد به سازنده هاى lies of p و lords of the fallen تبريك گفت.
 
  • Like
Reactions: AM!R
گفتم قبل از اینکه بازی رو پاک کنم، یه بار دیگه تمومش کنم، نشستم توی پنج ساعت تمومش کردم (از ساعت ۱۰ تا ۱۶ با احتساب یک ساعت ناهار و دستشویی و این چیزا:D). اولش میخواستم پایان واقعی رو بگیرم ولی بعد یه npc جا افتاد و خراب شد و منم گفتم بیخیال npc ها و آیتم جمع کردن و دشمن زدن و این حرف ها، گازش رو گرفتم و تا پایان سکرت رو رفتم (چون به باس های بعد از سکرت اندینگ و و کلیت چپتر چهارم خیلی علاقه نداشتم دیگه همینجا تمومش کردم :-" ) باس ها رو هم همه از حفظ بودم و اکثرا بار اول یا دوم کشتمشون، دیگه اونی که خیلی طول کشید فقط عروس بود که اون هم تقصیر خودم بود و بعد شش هفت بار زدمش :D
کلا بازی خیلی حال داد، امیدوارم زودتر یه dlc ازش بسازن :D
 
فکر کنم سطح انتظار بچه های اینجا از خود بازیای فرام هم بالاتره :D

منم همه بازیای فرام رو بازی کردم ولی با این حال به نظرم ووچانگ با اختلاف جز بهترین سولزلایک هاست. برا من کنار پینوکیو (یکم عقب تر از پینوکیو) جز بهتریناست و تو بعضی جهات حتی بهتر مثل لول دیزاین و گرافیک و نور پردازی و کلا خوشگلی بازی وحشتناک بالاست و واقعا لذت میبرم

گیم پلی هم عالیه یه سری بیلدای خیلی فان و باحال میتونی ببندی

من تا اینجا به شدت با بازی حال کردم تنها مشکل اساسیم اینه تعداد سلاح های بازی خیلی کمه دوست داشتم بیشتر میبود
 
دوستان این اپدیت جدیده اومد رو کنسول
چیا بهتر شده ؟
بعد کلاچند چپتره ؟! من رسیدم به همون باس که تو معدن بود و مثل حشره است
اسونترین راه برا کشتنش چیه ؟!
 
دوستان این اپدیت جدیده اومد رو کنسول
چیا بهتر شده ؟
بعد کلاچند چپتره ؟! من رسیدم به همون باس که تو معدن بود و مثل حشره است
اسونترین راه برا کشتنش چیه ؟!
پایین Shu Sanctum رو میگی؟
همون کشیش دومیه؟

اون رو بکش سمت اون برجکها ، خودش اونها رو خراب میکنه و Stun میشه بعد میتونی بزنیش.
وقتی هم میره زیر زمین ، فقط در برو و وقتی میخواد محیط رو آتیش بزنه با یه داج میتونی در بری.
Temper هم یادت نره که دمیج بهتری بهش بزنی.

باس سختی نیست.
بیشتر سعی کن کنار یا پشتش باشی ، جز بعضی از مواقع که از دمش استفاده میکنه.
=======
درمورد خود آپدیت به نظرم مشکل خاصی قبلش هم نبود.
ولی سرعت بعضی از انیمیشنها بیشتر شده ، مثل فلسک استفاده کردن و از زمین بلند شدن و...
 
  • Like
Reactions: all4u and ce7en44
پایین Shu Sanctum رو میگی؟
همون کشیش دومیه؟

اون رو بکش سمت اون برجکها ، خودش اونها رو خراب میکنه و Stun میشه بعد میتونی بزنیش.
وقتی هم میره زیر زمین ، فقط در برو و وقتی میخواد محیط رو آتیش بزنه با یه داج میتونی در بری.
Temper هم یادت نره که دمیج بهتری بهش بزنی.

باس سختی نیست.
بیشتر سعی کن کنار یا پشتش باشی ، جز بعضی از مواقع که از دمش استفاده میکنه.
=======
درمورد خود آپدیت به نظرم مشکل خاصی قبلش هم نبود.
ولی سرعت بعضی از انیمیشنها بیشتر شده ، مثل فلسک استفاده کردن و از زمین بلند شدن و...
ممنون بابت راهنماییت
اگه این قطعی برق بزاره من کار اینو تموم کنم
تازگیا مد شده بازی رو بهینه نمیکنن بعضی جاها کرش کرد برام انگار با انریل انجین و بهینه کردنش مشکل داشتن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or