Multi Platform WUCHANG: Fallen Feathers

سازنده
Leenzee Games
تاریخ انتشار
2025
ناشر
505 Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
WUCHANG_GIF-6_600x200.gif


بازی WUCHANG: Fallen Feathers یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی (Action RPG) در سبک سولزلایک (Soulslike) است که توسط استودیوی چینی Leenzee Games توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر خواهد شد

در اینجا اطلاعات کلیدی در مورد این بازی آورده شده است:

داستان و محیط بازی:

  • بازی در اواخر دوران سلسله مینگ در چین، در سرزمین جنگ‌زده و طاعون‌زده‌ی "شو" (Shu) جریان دارد.
  • یک بیماری مرموز به نام "Ornithropy" یا "Feathering" در حال شیوع است که باعث جهش‌های وحشتناک و تبدیل انسان‌ها به موجودات هیولایی می‌شود.
  • بازیکنان نقش "بای ووچانگ" (Bai Wuchang) را بر عهده می‌گیرند، یک دزد دریایی زن که از فراموشی رنج می‌برد و به بیماری Feathering مبتلا شده است.
  • ووچانگ باید ضمن کشف رازهای گذشته فراموش‌شده خود، با بیماری‌اش مقابله کرده و حقیقت پشت پرده این طاعون و جهش‌ها را در سرزمین شو کشف کند.
  • داستان بازی از اساطیر چین، به‌ویژه افسانه‌های باستانی شو و مکان‌هایی مانند Sanxingdui و Jinsha الهام گرفته شده است.
  • انتخاب‌های بازیکن، متحدانی که به آن‌ها اعتماد می‌کند و اسراری که کشف می‌کند، به پایان‌های مختلفی در بازی منجر خواهد شد.
گیم‌پلی:

  • این بازی یک تجربه سولزلایک با مبارزات چالش‌برانگیز و از دید سوم شخص است.
  • سیستم مبارزات بر واکنش‌پذیری تمرکز دارد. با جاخالی دادن یا دفع حملات (Parry) در زمان‌بندی مناسب، "امتیاز مهارت" کسب می‌کنید که برای استفاده از حملات ویژه و طلسم‌ها ضروری است.
  • تنوع سلاح‌ها بالاست و شامل ۲۵ سلاح منحصر به فرد در ۵ دسته مختلف می‌شود. بازیکن می‌تواند یک سلاح اصلی و یک سلاح فرعی حمل کند.
  • علاوه بر سلاح‌ها، حدود ۴۰ طلسم و جادو نیز در بازی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر آن‌ها نیز بازی را به اتمام رساند.
  • بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و مهارت‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های جدیدی از دشمنان شکست‌خورده به دست آورند.
  • دنیای بازی شامل مناطق به‌هم‌پیوسته است که بازیکنان را به کاوش تشویق می‌کند.
  • شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) متعددی در دنیا وجود دارند که می‌توان با آن‌ها تعامل کرد و ماموریت‌های جانبی دریافت نمود.
  • باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز با فازهای متعدد، بخش مهمی از گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند.
  • بازی مسیری غیرخطی را ارائه می‌دهد و بازیکنان می‌توانند ترتیب مقابله با باس‌ها را انتخاب کنند.
جزئیات فنی و انتشار:

  • بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است که امکان ارائه گرافیک بالا، نورپردازی واقع‌گرایانه و جلوه‌های مبتنی بر فیزیک را فراهم می‌کند.[6]
  • این بازی برای پلتفرم‌های PC (از طریق Steam و Epic Games Store)، پلی‌استیشن ۵ (PS5) و ایکس‌باکس سری X/S منتشر خواهد شد.
  • تاریخ انتشار بازی برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بازی در تابستان ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
  • بازی از روز اول انتشار در سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.
به طور خلاصه، WUCHANG: Fallen Feathers یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک با فضایی تاریک و فانتزی است که در چین باستان جریان دارد و بر مبارزات چالش‌برانگیز، کاوش و داستانی عمیق با الهام از تاریخ و اساطیر چین تمرکز دارد.
 
لعنتی لول دیزاین این بازی رسما کلاس درسه.

وقتی که به Shou Sanctum رسیدم و طراحی مراحل و بخشهای interconnected اون رو که دیدم گفتم امکان نداره در ادامه تو این سطح بالا بمونه.

برای همین این جمله رو خیلی با خودم کلنجار رفتم که نگم اما الان که خیلی جلوتر رفتم با خیال راحت میتونم این رو بگم:
به نظرم طراحی مراحل این بازی با این مسیرهای "به هم مرتبط" در این سطح رو من فقط تو کارهای فرام سافتور دیدم.
از این لحاظ Leenzee رسما تنه به تنه بازیهای میازاکی زده.

یعنی اگه دارک سولز 1 و بعد بلادبورن رو دوتا از بهترین کارهای فرام سافتور تو این مورد در نظر بگیریم ، ووچانگ برای من در همون سطحه یا ادامه دهنده اونها.

پلیرها گرمن حالیشون نیست که با چی طرفن.
واقعا حیف بخاطر جو منفی که کمی با سوتی های خودشون و کمی با شلوغ بازیه الکی پلیرها راه افتاد.لیاقتشون خیلی بیشتر از این امتیازهاس.البته فکر کنم سودشون رو تا الان کردن و امیدوارم بازیه بعدیشون رو استارت بزنن بترکونه.من با این بازی عاشق ستینگ چینی اونم با تم دارک شدم.خیلی به ستینگ چینی تم دارک میاد آقا.
 
Bo sorcerer خیلی خره. یعنی چی؟؟!!
دیشب از ساعت هشت شب تا یازده و چهل و پنج دقیقه مشغولش بودم. Respec کردم تا تونستم بزنمش.
بازی خوب نباید وسط کار آدمو مجبور به تغییر پلی استایل و respec کردن بکنه. واقعا اعصابم خورد شد و از دیشب هنوز نتونستم برم سراغ ادامه بازی.
 
Bo sorcerer خیلی خره. یعنی چی؟؟!!
دیشب از ساعت هشت شب تا یازده و چهل و پنج دقیقه مشغولش بودم. Respec کردمتا تونستم بزنمش.
بازی خوب نباید وسط کار آدمو مجبور به تغییر پلی استایل و respec کردن بکنه. واقعا اعصابم خورد شد و از دیشب هنوز نتونستم برم سراغ ادامه بازی.
کلیت بازی رو همین مکانیک respec سوار شده.
اصلا برای همین هیچ مجازاتی هم نداره و رایگانه.

بازی ازت میخواد برای هر منطقه و باس جدیدی که میبینی یه بازنگری تو آرموری که به تن کردی ، آیتمها ، اسلحه و اسپلهایی که انتخاب کردی بکنی.

چند پست بالاتر در مورد همین داشتم صحبت میکردم که این موارد رو که نادیده بگیری و مثل سولزبورن/لایک های رایج بازی کنی و بخوای با یه بیلد تا آخر بری بازی برات سخت و فرسایشی میشه.
اصلا وقتی میبینی که زیاد از یه باس شکست میخوری باید برگردی ببینی کجا رو اشتباه کردی.

اون باس به چی مقاومه و ضعفش چه عنصریه.
چه نوع دمیجی میزنه و تو باید چه آرموری تنت کنی.
باید از نزدیک باهاش بجنگی یا دور و...
 
کلیت بازی رو همین مکانیک respec سوار شده.
اصلا برای همین هیچ مجازاتی هم نداره و رایگانه.

بازی ازت میخواد برای هر منطقه و باس جدیدی که میبینی یه بازنگری تو آرموری که به تن کردی ، آیتمها ، اسلحه و اسپلهایی که انتخاب کردی بکنی.

چند پست بالاتر در مورد همین داشتم صحبت میکردم که این موارد رو که نادیده بگیری و مثل سولزبورن/لایک های رایج بازی کنی و بخوای با یه بیلد تا آخر بری بازی برات سخت و فرسایشی میشه.
اصلا وقتی میبینی که زیاد از یه باس شکست میخوری باید برگردی ببینی کجا رو اشتباه کردی.

اون باس به چی مقاومه و ضعفش چه عنصریه.
چه نوع دمیجی میزنه و تو باید چه آرموری تنت کنی.
باید از نزدیک باهاش بجنگی یا دور و...
عوض کردن آرمور و اسپل خیلی فرق داره با اینکه کل کاراکتر رو ریست کنی. این باید یک انتخاب باشه نه یه اجبار.
هنر بازیساز اینه که وقتی چند نوع پلی استایل برای بازی میزاره همشون تا پایان قابل دسترس باشن. هنر اینه. و الا بحث انتخاب دیگه چ معنی میده. میشه اجبار!
 
عوض کردن آرمور و اسپل خیلی فرق داره با اینکه کل کاراکتر رو ریست کنی. این باید یک انتخاب باشه نه یه اجبار.
هنر بازیساز اینه که وقتی چند نوع پلی استایل برای بازی میزاره همشون تا پایان قابل دسترس باشن. هنر اینه. و الا بحث انتخاب دیگه چ معنی میده. میشه اجبار!
Respec کردن تو این بازی یک دقیقه هم زمان نمیبره.
بازی ازت نمیخواد که ثانیه به ثانیه درخت مهارت رو ریست کنی.

از یه جایی به بعد اونقدری لول میگیری که همه اون بخشهایی از درخت مهارت رو که میخوای میتونی پوشش بدی و فقط اسلحه و آرمور رو عوض کنی و کارت راه بیفته.
این یه مسیره که کم کم OP میشی و به نظرم خیلی مکانیک جالبی بوده و به بازی مخصوصا تا اواسط بازی تنوع خوبی بخشیده که فقط با یک استایل بازی نکنی.

هنر بازیساز اینه که وقتی چند نوع پلی استایل برای بازی میزاره همشون تا پایان قابل دسترس باشن
از یه جایی به بعد اونقدری لول داری که تو لحظه با تعویض اسلحه میشه استایل بازی رو سوییچ کرد.
چرا فکر میکنی استایل های مختلف در دسترس نیستن؟

نگاهت به بازی خیلی سولزبورنیه و دوست داری اونطوری با یه بیلد تا آخر بازی کنی که خب بازی اصلا این رو ازت نمیخواد.
یه رابطه دو طرفست ، به قوانین بازی احترام میزاری اونهم در مقابل سرگرمت میکنه.
حتما نباید همه بازیها مکانیکهای مشابه هم داشته باشن.
 
  • Like
Reactions: rahavard
Respec کردن تو این بازی یک دقیقه هم زمان نمیبره.
بازی ازت نمیخواد که ثانیه به ثانیه درخت مهارت رو ریست کنی.

از یه جایی به بعد اونقدری لول میگیری که همه اون بخشهایی از درخت مهارت رو که میخوای میتونی پوشش بدی و فقط اسلحه و آرمور رو عوض کنی و کارت راه بیفته.
این یه مسیره که کم کم OP میشی و به نظرم خیلی مکانیک جالبی بوده و به بازی مخصوصا تا اواسط بازی تنوع خوبی بخشیده که فقط با یک استایل بازی نکنی.


از یه جایی به بعد اونقدری لول داری که تو لحظه با تعویض اسلحه میشه استایل بازی رو سوییچ کرد.
چرا فکر میکنی استایل های مختلف در دسترس نیستن؟

نگاهت به بازی خیلی سولزبورنیه و دوست داری اونطوری با یه بیلد تا آخر بازی کنی که خب بازی اصلا این رو ازت نمیخواد.
یه رابطه دو طرفست ، به قوانین بازی احترام میزاری اونهم در مقابل سرگرمت میکنه.
حتما نباید همه بازیها مکانیکهای مشابه هم داشته باشن.
بازی میخواد متفاوت باشه، آفرین، دمش گرم
بحث من حق انتخابه. من بیلد مجیک دوست دارم. شما میگی تنوع، باشه، اما تنوع هم نباید اجباری باشه. اینکه یه بخشی از بازی رو نتونی با بیلد مجیک بری و مجبور بشی مثلا با نیزه یا تبر بری این میشه گرفتن حق انتخاب از بازیباز. بالاخره بازی action rpg هست یا نه؟
من حضور ذهن ندارم هیچ بازی خوبی تو هر سبکی این همه تنوع سلاح و ... داشته باشه و بعدش شما مثلا در یک مقطعی مجبور باشی از یک سلاح یا قدرت خاص استفاده کنی. این ضعفه. محدود کردن آزادی عمله.
که البته این بازی در اون حد هم نیست، همون bo sorcerer هم با بیلد مجیک شدینه ها، مثلا ساعت ها اگر تلاش میکردم احتمالا موفق میشدم. اما باید قبول کرد بازی واقعا نیاز ب پچ های بالانس داره
 
بازی میخواد متفاوت باشه، آفرین، دمش گرم
بحث من حق انتخابه. من بیلد مجیک دوست دارم. شما میگی تنوع، باشه، اما تنوع هم نباید اجباری باشه. اینکه یه بخشی از بازی رو نتونی با بیلد مجیک بری و مجبور بشی مثلا با نیزه یا تبر بری این میشه گرفتن حق انتخاب از بازیباز. بالاخره بازی action rpg هست یا نه؟
من حضور ذهن ندارم هیچ بازی خوبی تو هر سبکی این همه تنوع سلاح و ... داشته باشه و بعدش شما مثلا در یک مقطعی مجبور باشی از یک سلاح یا قدرت خاص استفاده کنی. این ضعفه. محدود کردن آزادی عمله.
که البته این بازی در اون حد هم نیست، همون bo sorcerer هم با بیلد مجیک شدینه ها، مثلا ساعت ها اگر تلاش میکردم احتمالا موفق میشدم. اما باید قبول کرد بازی واقعا نیاز ب پچ های بالانس داره
خودت میگی با مجیک میشد باس رو زد ولی دوباره میگی این اجباره که استایل رو عوض کنم.
خب با لانگسورد راحت تر میشه زدتش ولی با مجیک هم میشه انداختش ولی کمی بیشتر زمان میبره.

اینکه خودت از تمام پتانسیل استایلی که بازی میکنی استفاده نمیکنی که خب ایراد بازی نیست.

بازی اینطوری نیست که یک باس رو فقط بشه با یک استایل انداخت.
ولی خب اگه میخوای با یک استایل تا آخر بازی بری باید تمام مکانیکهای بازی دستت اومده باشه و از تمام قابلیتهایی که بازی بهت میده به درستی استفاده کنی.

اگه این توضیحاتی که میدم برات قانع کننده نیست که خب دیگه حرفی باقی نمیمونه.
چون هر دو داریم همون متن اولمون رو فقط تکرار میکنیم.
 
عوض کردن آرمور و اسپل خیلی فرق داره با اینکه کل کاراکتر رو ریست کنی. این باید یک انتخاب باشه نه یه اجبار.
هنر بازیساز اینه که وقتی چند نوع پلی استایل برای بازی میزاره همشون تا پایان قابل دسترس باشن. هنر اینه. و الا بحث انتخاب دیگه چ معنی میده. میشه اجبار!
شما اگه کوئست zhao yun رو انجام میدادی میتونستی تو نبرد با bo sorcerer سامونش کنی، البته من خودم چون بازیو بدون گاید میرم تو NG++ متوجه این قضیه شدم چون همه چیز با آزمون خطاس. کوئستشم به این شکل بود که به ترتیب اول تو shu sanctum باهاش صحبت میکردی بعدش doomwillow beach و بعدش داخل همین avian marsh که بهتون میگفت به دنبال کشتن bo sorcerer هست و میتونه بهتون کمک کنه.

504714810_708043742166115_3638041639403398966_n.jpg
بهترین روش کشتن bo sorcerer استفاده از محیطه. اگه دقت کنی یه درخت بسیار بزرگی تقریبا گوشه مپه، من خودم دفعه اول که میخواستم بزنمش هر بار که دمیج شدیدی میخوردم سریع میرفتم پشت درخت heal میکردم. سعی کن تا جایی که میتونی دور همون درخته بزنیش.
کوئست های huang jiane و nian suichang رو انجام بدید که این 2 تا هم تو مبارزه با zhang zianbong ( fierce tiger ) کمکتون میکنن.

این بابا که در عرض دو دقیقه کتلت میشه. سامونش کردم اینو. اصلا حرفی برای گفتن نداره.

منطقیش اینه که شما اول بری ریجن دوم Cloudspire رو تموم کنی بعدش بری ریجن سوم temple of zhenwu وقتی همه محیطو گشتی و باسهاشو زدی برگردی بیای سمت bo sorcerer یعنی بزار به عنوان آخرین باس این چپتر بزنیش حتی بعد از fierce tiger. در کل بازی به نوعی طراحی شده که شما در آن واحد 2 تا اسلات شمشیر داری و منطقیش اینه فقط به مجیک اکتفا نکنی مخصوصا تو لول های پایینتر چون کار خودت رو سختر میکنی. پیشنهاد من اینه Agility ، Strength و Magic رو در کنار Endurance و Vitality ببر بالا اگه احساس میکنی جونت سریع خالی میشه از bone needle leech داخل temperance استفاده کن که با هر ضربه زدن به دشمن به جون خودت اضافه میشه. در کل بهترین و op ترین شمشیر بازی lashing whip که هم تو رنج قویه هم تو اسلشینگ که ترکیبش با دیسیپلین Crescent moon باعث میشه دشمن سریع critical hitش پر بشه. در کل تنها باسی که باید 100% با اسپل فدرینگ زدش Demon of obsession که مال اواخر بازی هست.
 
آخرین ویرایش:
خودت میگی با مجیک میشد باس رو زد ولی دوباره میگی این اجباره که استایل رو عوض کنم.
خب با لانگسورد راحت تر میشه زدتش ولی با مجیک هم میشه انداختش ولی کمی بیشتر زمان میبره.

اینکه خودت از تمام پتانسیل استایلی که بازی میکنی استفاده نمیکنی که خب ایراد بازی نیست.

بازی اینطوری نیست که یک باس رو فقط بشه با یک استایل انداخت.
ولی خب اگه میخوای با یک استایل تا آخر بازی بری باید تمام مکانیکهای بازی دستت اومده باشه و از تمام قابلیتهایی که بازی بهت میده به درستی استفاده کنی.

اگه این توضیحاتی که میدم برات قانع کننده نیست که خب دیگه حرفی باقی نمیمونه.
چون هر دو داریم همون متن اولمون رو فقط تکرار میکنیم.
درسته چون preference شخصیه و کاملا سابجکتیوه. سلیقست دیگه، متفاوته.
استفاده نکردن از تمام پتانسیل تو همه ی بازی ها هست. هیچ وقت قرار نیست از همه ی پتانسیل های همه ی بازی ها استفاده کنیم. چقدر بشینم هی فارم کنم تا مثلا بتونم بیلدم رو تا خرخره ببرم بالا که مثلا سر فلان باس کم نیارم!! خود فارم کردن هم حدی داره. بعد مدتی خسته کننده میشه.
اینم که گفتم میشه با بیلد مجیک زد خوب معلومه اگه وقت اضافه برای retry کردن و اعصاب پولادین باشه بالاخره در نهایت میشه یه کاریش کرد. این تناقض نداره با صحبت های قبلیم. بالاخره در این مورد امر محال نداریم که، همه چیز شدنیه. فقط باید بالانس بشه.
شما اگه کوئست zhao yun رو انجام میدادی میتونستی تو نبرد با bo sorcerer سامونش کنی، البته من خودم چون بازیو بدون گاید میرم تو NG++ متوجه این قضیه شدم چون همه چیز با آزمون خطاس. کوئستشم به این شکل بود که به ترتیب اول تو shu sanctum باهاش صحبت میکردی بعدش doomwillow beach و بعدش داخل همین avian marsh که بهتون میگفت به دنبال کشتن bo sorcerer هست و میتونه بهتون کمک کنه.

View attachment 387952
بهترین روش کشتن bo sorcerer استفاده از محیطه. اگه دقت کنی یه درخت بسیار بزرگی تقریبا گوشه مپه، من خودم دفعه اول که میخواستم بزنمش هر بار که دمیج شدیدی میخوردم سریع میرفتم پشت درخت heal میکردم. سعی کن تا جایی که میتونی دور همون درخته بزنیش.
کوئست های huang jiane و nian suichang رو انجام بدید که این 2 تا هم تو مبارزه با zhang zianbong ( fierce tiger ) کمکتون میکنن.
این بابا که در عرض دو دقیقه کتلت میشه. سامونش کردم اینو. اصلا حرفی برای گفتن نداره.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ps3_360_wii
دوستان این 2 تا چیز رو بهم بگید بازی چطوره تشون ؟ یکی Rewarding بودن و گشت و گذار و کنجکاوی کردن هست که آیا واقعا حس خوبی میده یا فقط 4 تا Junk لوت میشه تهش ؟ ( منظورم سوراخ سمبه های مپ و ساید کوئست ها و ایناست ) . 2 داستان خوبی داره بازی که جذاب باشه تا پایان آدم رو کنجکاو نگه داره ؟
 
  • Like
Reactions: Arios 22
خب آپدیت Qol بازی تو راهه.
آپدیت 1.5 که هفته بعد میاد کلی از این ویژگی ها داره.

از اصلیها سریعتر شدن انیمیشن هیل کردن و اینکه میشه با داج کردن کنسلش کرد(این واقعا مهم بود)
iframe هنگام بلند شدن از زمین بهبود پیدا کرده
سرعت آسانسورها بیشتر میشه (مخصوصا وقتی منتظری که برسه)...

مشکل رزولوشن سوپر-سمپلینگ هم که با آپدیتهای قبلی ایجاد شده بود فیکس میشه.

کاملش رو دادم chagpt ترجمه کنه:

  • یه مقدار زمان بی‌ضربه بودن (invincibility frames) ووشانگ موقع بلند شدن بعد از زمین خوردن تغییر کرده تا بازیکنا موقع بلند شدن راحت آسیب نبینن و تجربه‌ی بازی توی مراحل اولیه بهتر بشه.
  • سرعت انیمیشن درمان (heal) ووشانگ یه کم بیشتر شده تا بازیکن وقت کافی برای درمان داشته باشه. حالا بعد از خوردن دارو، می‌تونی با یه جاخالی (dodge) انیمیشن ریکاوری رو قطع کنی، که باعث میشه بازی استراتژیک‌تر بشه.
  • یه سری تغییرات توی انیمیشن‌ها، مقادیر و طراحی مرحله برای بعضی از NPCها و هوش مصنوعی‌ها انجام شده.
  • مشکل لگ‌دار شدن صدا روی بعضی سخت‌افزارها برطرف شده.
  • توضیحات بعضی آیتم‌ها و تجهیزات اصلاح شده و چند خط دیالوگ صوتی هم اضافه یا ویرایش شده.
  • مشکل اینکه نمی‌شد بعضی دکمه‌ها رو تو منوی کنترل تنظیم کرد (مثل شیفت چپ، کنترل چپ، آلت چپ) و تغییرات کلیدها ذخیره نمی‌شدن، درست شده.
  • مشکل ناپدید شدن مجسمه بودا از اینونتوری بازیکن بعد از خروج اجباری از بازی (وقتی مجسمه توی Palace Hill فصل اول قرار گرفته) حل شده.
  • مشکل کار نکردن بعضی باف‌ها مثل Benediction و Jade Pendant توی NG+ برطرف شده.
  • یه سری مشکلات مپ که باعث گیر کردن بازیکن در زمین و ... می‌شدن، درست شدن.
  • زمان انتظار آسانسور کمتر شده (سرعتش بیشتر شده) و مشکلی که تو فصل ۵ باعث گیر افتادن بازیکن توی مقصد آسانسور می‌شد، برطرف شده.
  • مقاومت در برابر ضربه بعضی دشمنای سطح پایین کمتر شده.
  • مشکلی که باعث می‌شد رزولوشن سوپر-سمپلینگ (super-sampling) روی تنظیمات بالا به‌درستی اعمال نشه، رفع شده.
  • یه سری باگ کوچیک دیگه هم درست شدن.

رفع کرش‌ها


  • مشکلی که با تغییر رزولوشن صفحه تو بعضی شرایط باعث کرش بازی می‌شد، حل شده.
  • باگ‌های مربوط به شیدر (shader) روی بعضی کارت‌های گرافیک NVIDIA برطرف شدن.
  • یه مشکل مربوط به کرش GPU به خاطر آبجکت‌های نیمه‌شفاف تو بعضی شرایط خاص درست شده.
  • یه کرش مربوط به رندرینگ غیرضروری توی بعضی صحنه‌ها درست شده.
  • کرش مربوط به هنگ کردن GPU تو شرایط خاص رفع شده.
  • یه کرشی که ممکن بود آخر بارگذاری نقشه، به خاطر تداخل انیمیشن‌ها اتفاق بیفته، رفع شده.
 
فکر کنم به باگ خوردم بعد از باس آخر هیچ کاتسینی نشونم نمیده نمی دونم شاید کاری باید انجام میدادم ولی طبق چیزی که توی سایتها خوندم بعضی ها چنین باگی داشتن کلا دیگه حوصله بازی ندارم و پاکش کردم فعلا بین سولز لایکهایی که بازی کردم این بازی زیاد دوست نداشتم بهترین قسمتش منظره ها و گرافیکش برای من بود و البته زیبایی های خود کارکتر اصلی:Cheesygrin:
 
دوستان این 2 تا چیز رو بهم بگید بازی چطوره تشون ؟ یکی Rewarding بودن و گشت و گذار و کنجکاوی کردن هست که آیا واقعا حس خوبی میده یا فقط 4 تا Junk لوت میشه تهش ؟ ( منظورم سوراخ سمبه های مپ و ساید کوئست ها و ایناست ) . 2 داستان خوبی داره بازی که جذاب باشه تا پایان آدم رو کنجکاو نگه داره ؟
۱- سوراخ سمبه ها ۹۰ درصد یا مرکوری هست(سولز) یاچهارتا pill :دی به تعداد محدودی هم ایتم های مربوط کوئست های npc ها و یا متریال اپگرید اسلحه.
ولی در اکثر‌ موارد همون pill ها هستن که برای من ارزش خاصی نداشتن.
مرکوری هم ارزش پیدا کردن نداره چون فارم کردن از طریق زدن دشمن ها, راه بهتریه. در کل برای من گشتن محیط جذاب نبود. چون بازی تعداد اسلحه هاش خیلی زیاد نیست در مقایسه با بازی ای مثل Nioh.

۲- داستان خاصی نداره. اصلا و ابدا.
کلا یه بازی کاملا معمولی هست. هم متا اینو میگه, هم یوزر اسکور و هم استیم. اگه سولزلایک دوس داری, بعد از اپدیتی که در اینده میاد برو سراغش. قطعا سرگرمت میکنه. ولی بدون با یه بازی کاملا معمولی طرفی.
 
  • Like
Reactions: MMDMO and Arios 22

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or