آقا چرا یکی کامل توضیح نمیده این امکانات انجین چطوری کار میکنه
الان بالاخره پردازش این همه جزئیات رو دوش چی هست؟ یعنی خود انجین اون همه triangle رو بهینه سازی میکنه که راحت قابل پردازش باشه واسه دستگاه؟ یعنی نیاز به نیرو انسانی واسه بهینه سازی رو قطع میکنه؟
چون آخه این قضیه بهینه سازی فقط برای بازیسازا نیست، اون کارکترایی که تو انیمیشنا میبینیم با یک فارم گنده که محدودیت سخت افزار نداره رندر شده اونا هم آخه مستقیم اکسپورت نگرفتن از زیبراش ریگش کنن و بدن برا رندر دیگه چه برسه به یک بازی که قراره ریل تایم جلوت رندر بشه + گلوبال ایلومنیشن.
الان برا منی که تو این زمینه فعالیت دارم اگه بخش ریتوپولو، پروجکشن، ساخت Map ـای مختلف برای مدل که فقط تداعی حالت پستی و بلندی رو روی جسم میکنه اندازه خود مدل کردنش (شایدم بیشتر) طول بکشه، با این حساب روند ساخت بازیا به شکل عجیبی سرعت میگیره چون دیگه تعداد پالگیان واست مهم نیست و میری فقط تو زیبراش Subdiv میکنی و عشق میکنی، یک ذره زیادی خوبه