خبر رسمی UNREAL ENGINE 5 معرفی شد، اولین دمو ریل تایم PS5

Lyra is a customizable Unreal Engine 5 shooter from Epic Games​


Lyra is a customizable Unreal Engine 5 shooter from Epic Games


During the April 2022 State of Unreal livestream, Epic Games confirmed that Unreal Engine 5.0 is officially launching for developers around the world. Granting access to a suite of new creation tools and programs, Epic also revealed a brand new sample project that Unreal Engine 5 developers will have access to. Lyra is a shooter that’s fully customizable using all of the new bells and whistles in UE5.​

شاید بزرگترین سورپرایز این نمایش برای من دمو lyra بود، لایرا درواقع آرزوی دیرینه من هست که هیچوقت با UNREAL TOURNAMENT 4 تحقق پیدا نکرد با وجود کامیونیتی مدر فعالی که داشت، الان این بازی حکم یک template با ابزارهای procedural قوی که در کنار تولزهای آنریل انجین داره به خوبی داخلش میشه level design انجام داد یا بهتر بگم بازی خودتون بسازید. الان بازیهایی که با آنریل انجین ساخته میشن و اگر قابلیت ساپورت ماد داشته باشن به راحتی میشه مپهای خودمون داخل لایرا بسازیم و به صورت seamless ایمپورت کنیم داخل بازی مورد نظر.

The Coalition Debuts New Unreal Engine 5 Tech Test with 100x More Graphic Detail​

The Coalition Debuts New Unreal Engine 5 Tech Test with 100x More Graphic Detail - Xbox Wire

...
sad.png

...

The Matrix Awakens: Generating a World | Tech Talk | State of Unreal 2022​


...
fsds.png

p-o-levesque-dudett.jpg p-o-levesque-highresscreenshot00034.jpg p-o-levesque-highresscreenshot00036.jpg
 
آخرین ویرایش:
Facial Animation این دمو بهترین چیزی هست که تا الان دیدم.

We were able to utilize a preliminary version of our next-gen face rig and hire an actor wearing a head-cam to capture performance, and partner with Cubic Motion to bring it all to life. That, coupled with Control Rig, helped us create someone who looks and moves in the most realistic ways we’ve ever done, and it’s incredibly exciting to think where we can go next.

خوب بیشتر گیم بازی کن و ویدئو ببین:دی
 
خوب بیشتر گیم بازی کن و ویدئو ببین:D
بنظر بیشتر شما باید دقت کنی و جزییات رو بهتر درک کنی :D مایکرودیتیلی که خصوصا تو close-up من تو این دمو دیدم رو فقط تو دمو های cg و MetaHuman دیدم.
هیچ بازی تا الان ندیدم این سطح از مایکرو دیتیل تو حرکات عضلات صورت رو
 
بنظر بیشتر شما باید دقت کنی و جزییات رو بهتر درک کنی :D مایکرودیتیلی که خصوصا تو close-up من تو این دمو دیدم رو فقط تو دمو های cg و MetaHuman دیدم.
هیچ بازی تا الان ندیدم این سطح از مایکرو دیتیل تو حرکات عضلات صورت رو
والا منم چیز خاصی ندیدم خوب بود ولی اینجوری که شما تعریف میکنی خفنم نبود کاملا در حد استاندارد روز AAA بود
 
والا منم چیز خاصی ندیدم خوب بود ولی اینجوری که شما تعریف میکنی خفنم نبود کاملا در حد استاندارد روز AAA بود
اوکی ولی فکر کنم منظور این دمو اینه که این کیفیت بصورت ریل تایم و داخل بازی هست، نه در کات سین، فوتومود یا رندرهای کاراکتر تو منوی بازی:دی
فرقش زیاده.
 
اوکی ولی فکر کنم منظور این دمو اینه که این کیفیت بصورت ریل تایم و داخل بازی هست، نه در کات سین، فوتومود یا رندرهای کاراکتر تو منوی بازی:D
فرقش زیاده.
متوجه نمیشم ! در حال حاضر 99 درصد بازیا به صورت ریل تایم داخل موتور بازی رندر میشن بعد این‌ دمو مگه‌ کات سین‌ در قالب شو کیس گرافیکی نیست ؟ گیمی‌ در‌ کار‌ نیست
 
آخرین ویرایش:
اوکی ولی فکر کنم منظور این دمو اینه که این کیفیت بصورت ریل تایم و داخل بازی هست، نه در کات سین، فوتومود یا رندرهای کاراکتر تو منوی بازی:D
فرقش زیاده.
مگه کات سینها و فوتومد ریل تایم نیست؟؟ :D
اگر هم منظورت این هست که آیا بازی داریم که اختلاف lod بین گیمپلی و کات سین خیلی کم باشه بله نسل قبل داشتیم: Tlou2



View attachment VID_20220406_225115_267.mp4


فتومد:

IMG_20220406_224738_393.jpg

IMG_20220406_224736_496.jpg
 
متوجه نمیشم ! در حال حاضر 99 درصد بازیا به صورت ریل تایم داخل موتور بازی رندر میشن چیز عجیبی نیست ! بعد این‌ دمو مگه‌ کات سین‌ در قالب شو کیس گرافیکی نیست ؟ گیمی‌ در‌ کار‌ نیست
نه لزوما کات سین نیست، یعنی احتمالا کات نمیخوره و همینطوریه جزئیات در حین بازی.

حالا جدا از این، اگر شما فکر میکنی بازیهای AAA روز اینطوری هستن:

دیگه نمیدونم چی بگم. شاید از آینده اومدی:D
اگر هم منظورت این هست که آیا بازی داریم که اختلاف lod بین گیمپلی و کات سین خیلی کم باشه بله نسل قبل داشتیم: Tlou2
اگر بخوام مقایسه بین کات سین و گیم پلی همین بازی رو بذارم، ناراحت میشید بعد تاپیک گنگ بنگ میشه:دی بیخیال.
 
والا منم چیز خاصی ندیدم خوب بود ولی اینجوری که شما تعریف میکنی خفنم نبود کاملا در حد استاندارد روز AAA بود
شما از 00:49 تا 00:52 این ویدیو رو ببینی (close-up) مایکرو دیتیلی که این تکنولوژی کپچر کرده (حرکت چشمها، ابروها و پلک) رو میتونی ببینی که چقدر دقت این تکنولوژی نسبت به بازیهای فعلی بالاتره:



شما میتونی یه نمونه ویدیو از یه بازی برام بیاری که چنین دقتی رو نشون بده؟ چطور میگی خفن نیست؟ :D
 
نه لزوما کات سین نیست، یعنی احتمالا کات نمیخوره و همینطوریه جزئیات در حین بازی.

حالا جدا از این، اگر شما فکر میکنی بازیهای AAA روز اینطوری هستن:

Your browser is not able to display this video.
دیگه نمیدونم چی بگم. شاید از آینده اومدی:D
شما از کجا میدونی اینجا کات نخورده ؟ اصلا گیمی وجود داره که شما داری میگی احتمالا ؟ بعدم الان به جایی رسیدیم که بین گیم پلی و کات سین به صورت Seamless سویچ میشه !!!
بازم میگم من چیز خارق العاده از نظر Fecial Animation ندیدم در کل یـ چیز کاملا استاندارد بود

شما از 00:49 تا 00:52 این ویدیو رو ببینی (close-up) مایکرو دیتیلی که این تکنولوژی کپچر کرده (حرکت چشمها، ابروها و پلک) رو میتونی ببینی که چقدر دقت این تکنولوژی نسبت به بازیهای فعلی بالاتره:



شما میتونی یه نمونه ویدیو از یه بازی برام بیاری که چنین دقتی رو نشون بده؟ چطور میگی خفن نیست؟ :D
حرکت لب و دهنش تو همین کلوز آپ یـ نیمچه حس Uncanny Valley داشت (مشکلی که تو Gears 5 هم به چشم میخورد)
من الان حضور ذهن ندارم ولی بخوام مثال بیارم TLOU 2 بارز ترین نمونش ـه RE2 و Hellblade هم با اینکه همه جا کیفیت مو کپشون عالی نبود ولی بازم چند تا صحنه خیلی خوب داشتن
 
آخرین ویرایش:
شما از کجا میدونی اینجا کات نخورده ؟ اصلا گیمی وجود داره که شما داری میگی احتمالا ؟ بعدم الان به جایی رسیدیم که بین گیم پلی و کات سین به صورت Seamless سویچ میشه !!!
بازم میگم من چیز خارق العاده از نظر Fecial Animation ندیدم در کل یـ چیز کاملا استاندارد بود


حرکت لب و دهنش تو همین کلوز آپ یـ نیمچه حس Uncanny Valley داشت (مشکلی که تو Gears 5 هم به چشم میخورد)
من الان حضور ذهن ندارم ولی بخوام مثال بیارم TLOU 2 بارز ترین نمونش ـه RE2 و Hellblade هم با اینکه همه جا کیفیت مو کپشون عالی نبود ولی بازم چند تا صحنه خیلی خوب داشتن
اتفاقا چیزی که من تو این دمو دیدم به نظرم کمترین uncanny valley رو نسبت به بازیای فعلی داره مخصوصا چشمها.
این بازی هایی هم که گفتی واقعا هیچکدومشون مایکرو دیتیلی که تو اون قسمت از این دمو دیدیم رو من ندیدم توشون واقعا :D اگه هست یکی بهمون نشون بده قبول میکنم اصراری ندارم رو حرفم:D
 
دوستان یه بار حتما این دمویی که با موتور unity ساختن رو ببینن بعد احتمالا نظرشون درباره بالاترین کیفیت یه کاراکتر عوض می شه.


ولی خب هیچ وقت دموهای این شکلی موتورها به منزله اینکه تو خود بازی هم همچین کیفیتی ببینیم نیست. مثلا همین یونیتی سال های قبل هم براش از این دمو ها دادن اما حتی یه بازی نزدیک به نصف این کیفیت دموهاش هم باهاش نساختن.

ولی خب این دموهای unreal مخصوصا بعد اینکه دیگه اون ماتریکس رو به صورت قابل بازی دادن نشون داد که خب بازی ساز ها می تونن بهش نزدیک بشن و اونقدری دست نیافتنی نیست.
 
من اصا کاری به بازیای آخر نسل و پنجمارکها ندارم به هیچ وجه مثل هورایزن یا تلو. حتی هلبلید 1 که من چندوقت پیش رفتم سراغش ازین دمو از نظر انیمیشن بهتره. حقیقتا نمیدونم دوستان چی دیدن داخلش :D حتی معمولی میدونمش کوو تا بهترین. شما همینو ببر رندوم به یکی نشون بده، غیرممکنه نفهمه این بازیه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or