خبر رسمی UNREAL ENGINE 5 معرفی شد، اولین دمو ریل تایم PS5

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
ربطی به انریل نداره ولی چون به رقیب مستقیم اپیک ربط داره خبرش رو میزارم اینجا :

FDyGLHAWEAYDuzA.jpg

Unity در جدیدترین حرکتش کمپانی Weta Digital متعلق به Peter Jackson رو به قیمت 1.63 میلیارد دلار خرید ! Weta Digital کارش VFX و کارای CGI ـه (Lord of the Rings, Planet of the Apes, Avatar, Game of Thrones) . به شخصه فک نمیکردم یونیتی با اینکه بازار کوچیک تری رو نسب به UE در اختیار داره بتونه چنین خرید هایی بکنه !!! چیزی که خیلی عجیبه یونیتی ارزشش (Market Cap) تو بازار خیلی بیشتر از اپیک ـه !!! اپیک با همه ی این سر و صدا هایی که راه انداخته تو اخرین اماری که ازش اومده حدود 29 میلیارد دلار بوده در مقابل یونیتی در حال حاضر 49 میلیارد دلار ـه !

پ.ن : اینا کی اینقدر گنده شدن :|
 
آخرین ویرایش:

KING.RG

کاربر سایت
Jun 12, 2021
449
ربطی به انریل نداره ولی چون به رقیب مستقیم اپیک ربط داره خبرش رو میزارم اینجا :

View attachment 231403

Unity در جدیدترین حرکتش کمپانی Weta Digital متعلق به Peter Jackson رو به قیمت 1.63 میلیارد دلار خرید ! Weta Digital کارش VFX و کارای CGI ـه (Lord of the Rings, Planet of the Apes, Avatar, Game of Thrones) . به شخصه فک نمیکردم یونیتی با اینکه بازار کوچیک تری رو نسب به UE در اختیار داره بتونه چنین خرید هایی بکنه !!! چیزی که خیلی عجیبه یونیتی ارزشش (Market Cap) تو بازار خیلی بیشتر از اپیک ـه !!! اپیک با همه ی این سر و صدا هایی که راه انداخته تو اخرین اماری که ازش اومده حدود 29 میلیارد دلار بوده در مقابل یونیتی در حال حاضر 49 میلیارد دلار ـه !

پ.ن : اینا کی اینقدر گنده شدن :|
unity تو موبایل خیلی گنده اس + Unity Ads که یکی از بزرگترین network ad های موبایل هست و در کل فکر کنم ۶۰ درصد بازی ها از unity استفاده میکنن (مجموع موبایل، کنسول، استیم)
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
یادم میاد وقتی داشتن ماتریکس 2 و 3 رو میساختن، بطور همزمان فیلمبرداری سینماتیکهای بازی رو هم با همون بازیگرها انجام میدادن.
من اون بازی اول با اینکه الان خیلی آبدوغ خیاری بنظر میرسه واقعا دوست داشتم (Enter the Matrix)، البته بیشتر بخاطر اینکه میشد دنیای فیلم رو تو بازی لمس کرد و بیشتر از اون حضور بانو بلوچی :D

خیلی جالب میشه الانم همونکارو کرده باشن، البته احتمالا آخرش سرکار باشیم و بازی نباشه ولی من یاد قدیم انداخت.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
یادم میاد وقتی داشتن ماتریکس 2 و 3 رو میساختن، بطور همزمان فیلمبرداری سینماتیکهای بازی رو هم با همون بازیگرها انجام میدادن.
من اون بازی اول با اینکه الان خیلی آبدوغ خیاری بنظر میرسه واقعا دوست داشتم (Enter the Matrix)، البته بیشتر بخاطر اینکه میشد دنیای فیلم رو تو بازی لمس کرد و بیشتر از اون حضور بانو بلوچی :D

خیلی جالب میشه الانم همونکارو کرده باشن، البته احتمالا آخرش سرکار باشیم و بازی نباشه ولی من یاد قدیم انداخت.
بعید بدونم بازی باشه نهایت یـ دموی گرافیکی باشه که به صورت Real Time رو کنسول اجرا میشه + چهار تا چیز قابل تعامل
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,721

ElAnalistaDeBits

ElAnalistaDeBits
7 minutes ago
PS5: dynamic 1620p at 30fps (1404p common) SS: dynamic 1080p at 30fps (828p common) SX: dynamic 1620p at 30fps (1404p common) igr=analistadebits - It's the first time we can see a direct comparison of Unreal Engine 5 on new generation consoles taking advantage of the new features. - All 3 versions use Temporal Super Resolution to upsampling to the original resolution. - The models have been recreated using Metahuman. - Lumen has been used for global illumination and reflections. Xbox Series S displays a lower setting, resulting in lower resolution reflections and shadows or more noise in ambient occlusion. - Chaos is the new physics and destruction engine applied by Unreal Engine 5. Vehicle hits have very good results, but they have a big impact on performance. - The World Partition & Rule Processor has been used for the creation of the city. - The new geometry virtualization system (Nanite) is also present. Xbox Series S shows a lower configuration in this section as well. - Loading times are fastest on Series S, followed by PS5 and Xbox Series X by tenths of a second. They hardly need 5 seconds to load the world. - The framerate during cinematics suffers constant stuttering at 24/25fps on all three platforms. - During gameplay, Series S and PS5 have a more stable framerate than Xbox Series X. During driving and impacts, they can drop up to 20fps. - The quality of the texturing seems to be the same on all 3 platforms. - The drawn distance is slightly lower on Xbox Series S. - It is a very interesting first contact with Unreal Engine 5, although it was a technical demo (quite complete). Without a doubt, a bright future awaits us with this engine
 
آخرین ویرایش:

KING.RG

کاربر سایت
Jun 12, 2021
449

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
من بعد از تجربه ی این دمو تازه فهمیدم چه هیولاهایی هستن این کنسولهای نسل جدید. واقعا تصور اینکه تا ۴ ۵ سال دیگه قراره چه گرافیک هایی ببینیم به شدت هیجان زدم میکنه. ولی خب از طرفی همین تک دمو هم کلی افت فریم داشت درصورتی که بازی هوش مصنوعی خاصی نداشت و تخریب پذیر محیطیش هم تقریبا صفر بود و خیلی خیلی المان های بیسیکی رو پیاده سازی کرده بودن. نمیدونم اگه بخوان یک بازی کامل با کلی المان بسازن بازهم میتونن به همچون کیفیت بصری برسن و افت فریمی نداشته باشن یا نه ولی با تمام این احوال من که به شدت از نسل جدید ناامید شده بودم ، با این دمو کاملا نظرم برگشت.
پ.ن : gta با این گرافیک و جزییاتی که از راک استار سراغ داریم ...

1639167566462.gif
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
696.png


Despite the city’s complexity, a relatively small core team was able to create the experience thanks to a set of procedural tools including SideFX’s Houdini. Procedural rules define how the world is generated: from the size of the roads and the
height of the buildings, all the way down to the amount of debris on the sidewalks.

Using this workflow, you can modify the input rules and the whole city will change, redefined by those new instructions. For small teams looking to build open worlds, that is incredibly powerful. It means you can regenerate the entire city, right up until the last day of delivery, and continue to adjust and improve it. This opens up so many creative possibilities—and proves that any team can make a triple-A-game-quality open world in UE5, irrespective of size.

هر چیو که خواستم اپیک همرو یکجا بهم داد...

View attachment agent smith.mp4
...

یکسری تصویر از سکانسهای فیلم جدا کردم که بشه با بازی مقایسه کرد. سمت راست فیلم، سمت چپ بازی.

film.png matrixawakens.png

کیانو ریوز تو مصاحبه اخیرش اعلام تعجب میکنه که چرا به فکر ساخت یک بازی از متریکس نیستن، وقتشه که خود EPIC دست به کار بشه و همین پروژه گسترش بده چون از خود کارگردانه فیلم تا بازیگراش و فنهای فیلم و بازی بسیار مشتاق هستن.

 

OceanSky

Kindred Blades
کاربر سایت
Aug 8, 2018
653
View attachment 236031


Despite the city’s complexity, a relatively small core team was able to create the experience thanks to a set of procedural tools including SideFX’s Houdini. Procedural rules define how the world is generated: from the size of the roads and the
height of the buildings, all the way down to the amount of debris on the sidewalks.

Using this workflow, you can modify the input rules and the whole city will change, redefined by those new instructions. For small teams looking to build open worlds, that is incredibly powerful. It means you can regenerate the entire city, right up until the last day of delivery, and continue to adjust and improve it. This opens up so many creative possibilities—and proves that any team can make a triple-A-game-quality open world in UE5, irrespective of size.

هر چیو که خواستم اپیک همرو یکجا بهم داد...

View attachment 236022
...

یکسری تصویر از سکانسهای فیلم جدا کردم که بشه با بازی مقایسه کرد. سمت راست فیلم، سمت چپ بازی.

View attachment 236027View attachment 236030

کیانو ریوز تو مصاحبه اخیرش اعلام تعجب میکنه که چرا به فکر ساخت یک بازی از متریکس نیستن، وقتشه که خود EPIC دست به کار بشه و همین پروژه گسترش بده چون از خود کارگردانه فیلم تا بازیگراش و فنهای فیلم و بازی بسیار مشتاق هستن.

من مطمئنم از همین الان دست به کار شدن، البته اگه پیاده کردن این فیزیک در قالب یه بازی کامل امکان داشته باشه، در کنار گرافیک و جزییات فوق العاده از همه مهمتر فیزیک لباس ها بود، که واقعا تخیلی بود، دقیقا یاد انیمیشن های Pixar افتادم، همیشه از بچگی دلمون میخواست یه روزی ویدیو گیم به این فیزیک انیمشین ها برسن. سکانس تعقیب و گریز وقتی Agent ها رو ماشین وایستادن فیزیک لباس ها شون خیلی خوب بود، یا وقتی ماشین چپ میکرد و Agent های معلق در هوا.
این وخودم ریکورد کردم، کیفیتو آوردم پایین بشه آپلود کرد. اون قسمتی که Agent جا خالی داد رو ماشین من فکم باز مونده بود.
امیدوارم یه یروز به شکل خفن تر معرفی بشه، برای ما فنهای Matrix با اینکه خیلی کوتاه بود ولی بهترین اتفاق امسال بود.

View attachment Saed- Matrix A.mp4
 

Vice City FM

Gold User
Aug 2, 2021
2,394

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر