Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:
چند وقت پیش میخواستم یه تاپیک در مورد بهترین مراحل بازی‌های ویدیویی بزنم و در مورد مراحل مورد علاقه خودم مفصل بنویسم ولی حوصلم نکشید که چنین کاری کنم. حالا که حرف از بهترین مرحله‌ها به میون اومد، من هم لیست خودم رو، البته تیتروار، و صرفا بر پایه عناوین محدودی که تا‌به‌حال تجربه کردم، بنویسم:

1. A Needle in a Haystack از Kingdom Come: Deliverance
قبلا هم گفتم که این کوئست کلاس درس طراحی مرحله‌ست.

2. A Crack in the Slab از Dishonored 2

آرکین کلا استاد طراحی مرحله‌ست ولی باز هم به نظرم این مرحله نسبت به بقیه کاراشون خلاقانه‌تره.

3. Dark Chambers of our Mind از Enderal: Forgotten Stories
اندرال کلا پره از کوئست‌های عالی و فراموش‌نشدنی. ولی اگه بخوام فقط یه کوئست از اون بازی انتخاب کنم، این کوئست انتخابمه.

4. Endless Horror از Torment: Tides of Numenera
خود این بازی به تنهایی پتانسیل این رو داره که کل لیستم رو از سایدکوئست‌هاش پر کنم.

5. Sheogorath از The Elder Scrolls IV: Oblivion
بازی‌های بتزدا معمولا کم کوئست به‌یاد‌موندنی ندارن، ولی بینشون اونی که بیشتر توی یاد من مونده این کوئست دیوانه‌واره.
 
Unpopular opinion:
من دلم می‌خواد مایلی سایرس، یه بار نقش کت‌وومن رو بازی کنه! :D

شما این ویدئو رو ببین! این لباس، چقدر شبیه کاستوم کت‌وومنه! :-"

 
موزیک فارسی خیلی ساله که به طور کامل مزخرفه که هیچ, موزیک هایی که با لیبل رادیو جوان میان بیرون جزو مزخرف ترین های تاریخ ان.

این انپاپیولر نیست این فکت عه آقا :D
موسیقی‌ ایرانی زبالس.
 
داشتم چند صفحه قبل را میدیدم

بهزاد گفته بود ناتی داگ شخصیت منفی ماندگار در کارهاش موجود نیست

به نظرم درست میگه^:)^

الان کدوم شخصیت منفی کارهای ناتی داگ معروفه؟

کلا تو خلق شخصیت های مثبت و فیتیش مامانی عالیه اما منفی خیر

اگرم فکر میکنید ما اشتباه میگیم نقل قول کنید و 3 تا از بهترین شخصیت های منفی کارهای ناتی داگ را بگید:D;))

یک سری هم به لیست ها بزنید هیچ شخصیت منفی از ناتی داگ تو هیچ لیستی نیست

من حداقل میتونم برای کوجیما و میکامی 3 الی 4 تا نام ببرم:>
 
همیشه دوست داشتم این رو ی جا بگم:
1-بازی های راکستار همگی تکراری و از یک فرمول پیروی می کنند ، GTA تمام نسخه ها ، Red dead redemption ها و حتی این دو در مقایسه با هم ، همگی یک بازی هستند و همگی رو میشه در یک بازی خلاصه کرد. کاری که راکستار میکنه ، همون فرمول رو در یک ستینگ داستانی جدید و محیط های مختلف در زمان های مختلف تکرار میکنه و همگی هم از دم موفق هستند:D و اون فرمول چیزی نیست جز ، برو به یک منطقه خاص ، دشمنان خاصی رو بکش یا یکی رو نجات بده یا ی چیزی بدزد ، ی چند تا کات سین ببین و تمام . همین هی تکرار میشه:D. از حالا هم خب معلومه GTA 6 هم همینه .
2- بازی های فرام سافت هم مثل راکستار یک فرمول جادویی داره و همون رو تو N تا بازی تکرار میکنه :D
 
همیشه دوست داشتم این رو ی جا بگم:
1-بازی های راکستار همگی تکراری و از یک فرمول پیروی می کنند ، GTA تمام نسخه ها ، Red dead redemption ها و حتی این دو در مقایسه با هم ، همگی یک بازی هستند و همگی رو میشه در یک بازی خلاصه کرد. کاری که راکستار میکنه ، همون فرمول رو در یک ستینگ داستانی جدید و محیط های مختلف در زمان های مختلف تکرار میکنه و همگی هم از دم موفق هستند:D و اون فرمول چیزی نیست جز ، برو به یک منطقه خاص ، دشمنان خاصی رو بکش یا یکی رو نجات بده یا ی چیزی بدزد ، ی چند تا کات سین ببین و تمام . همین هی تکرار میشه:D. از حالا هم خب معلومه GTA 6 هم همینه .
2- بازی های فرام سافت هم مثل راکستار یک فرمول جادویی داره و همون رو تو N تا بازی تکرار میکنه :D
همه بازی‌های بثسدا سافتورکس هم همینطور 🤔
یوبی‌سافت مونترال هم همینطور 🤔
۳۴۳ اینداستریز هم همینطور 🤔
بایوور…
آبسیدین…

آقا شک دارم مطمئن نیستم ولی اینطور که بنظر میاد، استودیوها با تیم ثابت و همون کارگردان همشون فرمول مشخصی دارن 🤯 چطور ممکنه؟
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or