Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,431
نام
سید محمد حسین
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,770
کیفیت ساخت سوییچ چندان بالا نیست و عین اسباب‌بازی‌های چینی می‌مونه اما کیفیت ظاهری ساخت پرو کنترلرش دیگه خیلی خیلی افتضاحه.
دقیقا .برای من در داکش به راحتی شکست.جوی کان هاش سریع افتاد به دریفت کشیدن به حدی که از اعصاب خوردی فروختمش.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,292
نام
∂αнмα
هایپ پشت Dying Light 2 کاملا کذایی و بی اساس هست و درصد زیادیش موج سواریه. جوری که هر کی ندونه فکر میکنه شماره اولش چهارصدتا جایزه گرفته و انقلابی توی صنعت بازی به وجود آورده. هیچ ایده ای ندارم بر چه پایه و اساسی توی استیم، Top Wishlisted game هست. به مولا اگر اونایی که ویش لیستش کردن هم بدونن.

بالای 20 میل پلیر نسخه اول (عمدشون رو PC)
6 سال ساپورت نسخه اول
Overwhelmingly Positive روی استیم
پکیج بدون رقیب (اول شخص OW اخرالزمانی زامبی محور Coop داستانی و مهم تر از همه : پارکور)
کامیونیتی منیجر های به شدت عالی
و
بازم بگم ؟ :D

در مورد نظر منتقدا و جایزه هم کلا یکی این یکی Alien: Isolation یکی هم Mad Max اول نسل هشت به شدت در حقشون ناحقی شد و حقشون بالاتر از این حرفا بود خلاصه همه از دم پیش پلیر ها محبوبن و فک نکنم نظر منتقدا ربطی به فروش و محبوبیت ـشون داشته باشه :-"
 

Altair91

کاربر سایت
Nov 6, 2019
71
به نظرم سریff کلا اورریتد هست
۱۵ اولین بازی این سری بود که انجام دادم
.یه ماه پیش هم ۷ ریمیک.
اندر ریتد ترین بازی های نسل dying light mad max و shadow of war و days gone بودن
اوریتید ترین بازی های نسل هم hel blade va horizon zero dwan بودن و البته ff ها
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
بالای 20 میل پلیر نسخه اول (عمدشون رو PC)
6 سال ساپورت نسخه اول
Overwhelmingly Positive روی استیم
پکیج بدون رقیب (اول شخص OW اخرالزمانی زامبی محور Coop داستانی و مهم تر از همه : پارکور)
کامیونیتی منیجر های به شدت عالی
و
بازم بگم ؟ :D

در مورد نظر منتقدا و جایزه هم کلا یکی این یکی Alien: Isolation یکی هم Mad Max اول نسل هشت به شدت در حقشون ناحقی شد و حقشون بالاتر از این حرفا بود خلاصه همه از دم پیش پلیر ها محبوبن و فک نکنم نظر منتقدا ربطی به فروش و محبوبیت ـشون داشته باشه :-"
?Dead Island + Mirror's Edge

نه ممنون:D

Alien: Isolation رو میتونم درک کنم بهش ناحقی شد (که خب سبکش هم مزید بر این علت بود) ولی این و Mad Max دو تا بازی خیلی معمولی و صرفا خوب بودن نه چیزی بیشتر. چیز جدیدی ارائه ندادن که Dying Light 2 بخواد تا این حجم هایپ بشه. همون DI هست (با همون گیم پلی خشک و رو اعصابش) و پارکور ME که به نظرم حتی در سطح پایین تری قرار میگیره و به نرمی و روونی اون نیست. برات عجیب نیست که ملت در حال حاضر بیشتر از Starfiled, GoW و Elden Ring توی استیم منتظرش هستن؟:D بازی حتی تبلیغاتی هم نداره به اون صورت که ملت اینقدر منتظرش هستن. اصن عجیبه برای من به شخصه.

البته اینم بگم این معیار خیلی درستی نیست چون صفحه استیم DL2 چندین سال پیش ساخته شده نسبت به اون 3تا و قاعدتا افراد بیشتری توی این سال ها ویش لیست کردن.
===
یه نظر نامحبوب دیگه هم بدم و فعلا این دور و بر آفتابی نشم:D

حتی اگه DL2 رو به ضرب و زور قبول کنم، توی کتم نمیره Hollow Knight چرا اینقدر معروفه و چرا اینقدر ملت منتظر شماره بعدیش هستن:D گیم پلی و ستینگ بازی به شدت خسته کننده و تکراریه و 5-6 بار تلاش کردم باهاش ارتباط برقرار کنم و هر دفعه به پاک شدنش منجر شد:D از نظر جلوه های بصری، گیم پلی وحشتناک متنوع و روون، داستانی و موسیقی، Ori از همه نظر میبلعه HK و به طور کلی بقیه Metroidvaniaها رو.
 
آخرین ویرایش:

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,372
به نظرم سریff کلا اورریتد هست
۱۵ اولین بازی این سری بود که انجام دادم
.یه ماه پیش هم ۷ ریمیک.
اندر ریتد ترین بازی های نسل dying light mad max و shadow of war و days gone بودن
اوریتید ترین بازی های نسل هم hel blade va horizon zero dwan بودن و البته ff ها
خب انتخابهای بدی داشتی:D هیشکی سری FF رو برای این دوتا بازیی که گفتی نمیشناسه. هم 15 هم 7 ریمیک افتضاحن:D 13 هم از این دوتا بدتر:-"
 

king of libertalia

کاربر سایت
Sep 9, 2021
67
Ori با این که از نظر جلوه های بصری و‌ داستان احساسی و گیم پلی بازی خوبیه ولی از نظر لول دیزاین و محتوی به نزدیکی های هالونایت هم نمیرسه :D
یه جورایی اوری رو نسبت به هالو نایت میشه اکشن ادونچر دو بعدی در نظر گرفت :D از بس این هالو نایت مترویدوانیای خفن و عظیمیه…
البته فک نمیکنم این نظر آنپاپیولار باشه :D
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,655
Ori با این که از نظر جلوه های بصری و‌ داستان احساسی و گیم پلی بازی خوبیه ولی از نظر لول دیزاین و محتوی به نزدیکی های هالونایت هم نمیرسه :D
یه جورایی اوری رو نسبت به هالو نایت میشه اکشن ادونچر دو بعدی در نظر گرفت :D از بس این هالو نایت مترویدوانیای خفن و عظیمیه…
البته فک نمیکنم این نظر آنپاپیولار باشه :D
یعنی هالو نایت لول دیزاینش بهتر از اوری بود؟ جان من اوری رو بازی کردی؟ :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
برو نبینمت:-w
View attachment 119191045_1086290528434546_8212373444489089027_n.mp4

خیر. نمیرم.

کلا این بزرگ کردن ها برای یه سری بازی ها عجیب و غریبه برام. بعضی وقتا یه سازنده بزرگ هست و طبیعتا به همون اندازه بزرگ و هایپ میشن ولی مثلا این HK واقعا تو هیچ زمینه ای بالاتر از Ori قرار نمیگیره و با این حال توی ویش لیست های استیم، چهارمه:| به نظرم این بازی در راستای همون جریانی قرار میگیره که عده زیادی صرفا به خاطر حرف بقیه رفتن سراغش و صرفا از ترس جاج شدن (:D) میگن خفنه ولی نظر واقعیشون این نیست. شما Ori رو بازی کنی قشنگ میبینی سازنده نشسته جا به جای بازی رو فکر کرده که چیکار کنه از یه نقطه به نقطه دیگه در سریع ترین زمان و حالت ممکنه بری و نتیجه یه بازی به شدت نرم و روون توی بخش پلتفرمینگ شده ولی HK پلتفرمینگش خیلی خشک و رو مخه و چون بخش زیادی از بازی رو هم در بر میگیره، حقیقتا برای من یکی غیر قابل قبوله این به اصطلاح movement بازی. یا گیم پلی ساده و تکراریش در مقایسه با رنج قابلیت ها و آیتم هایی که توی Ori هست، قشنگ جک به حساب میاد.

حالا در مورد Ori نه ولی این ویدئو رو در مورد انیمیشن های Metroid Dread ببینین قشنگ متوجه میشین انیمیشن های نرم و روون و در ذهن داشتن این نکته که بازیکن بتونه سریع از نقطه A به B بره، چه تاثیری روی تجربه بازی میذاره و چقدر لذت بخش تر میکنه بخش گشت و گذار رو. موردی که توی HK واقعا برای من عذاب بود چون میدونستم با این movement خیلی اذیت میشم توی گشت و گذار و برگشتن به لوکیشن های قدیمی.



پ.ن: تازه این چیزایی که گفتم راجع به The Blind Forest بود:D اون The Will of The Wisps که عملا جای بحثی نمیذاره و درست لحظه ای که فکر میکردم بهتر از TBF نمیتونن گیم پلی و movement در بیارن، با TWoTW قشنگ بهم گفتن Hold my beer:D
 
آخرین ویرایش:

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,655
بله ولی اگه شما هالونایت بازی نکردی ارجاعت میدم به این ویدیو :D
نه من هر دو رو بازی کردم لول دیزاین ori اصلا یچیز عجیبیه بخاطر همین سوال بود برام. هالو نایت اتفاقا بازی خیلی خوبیه ولی نسبت به اوری تو سطح پایین تریه البته اینجا جای بحث و توجیه نیست ، نظرته دیگه. من حرفی ندارم واقعا :D
 

king of libertalia

کاربر سایت
Sep 9, 2021
67
نه من هر دو رو بازی کردم لول دیزاین ori اصلا یچیز عجیبیه بخاطر همین سوال بود برام. هالو نایت اتفاقا بازی خیلی خوبیه ولی نسبت به اوری تو سطح پایین تریه البته اینجا جای بحث و توجیه نیست ، نظرته دیگه. من حرفی ندارم واقعا :D
منم هر دو رو بازی کردم و اتفاقا اوری از نظرم بازی محشریه :D
وقتی مقایسه رو از حالت لول به لول (محیط به محیط) خارج کنیم و به دیزاین کله دنیای بازی به صورت جامع نگاه کنیم به نظرم هالو نایت بشدت اثر عظیم و تو در تو تر و مرموزتریه :D خداروشکر اینجا به قول شما فقط محل نظر دادنه و فقط باید از احساسمون نسبت به سابجکت حرف بزنیم و قانع کردن جایی در تاپیک نداره و نیاز نیست خیلی تخصصی و کامل نوشت وگرنه حرف برای زدن کم نیست :-"
 
  • Like
Reactions: stanley and NHM

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,431
نام
سید محمد حسین
حتی اگه DL2 رو به ضرب و زور قبول کنم، توی کتم نمیره Hollow Knight چرا اینقدر معروفه و چرا اینقدر ملت منتظر شماره بعدیش هستن:D گیم پلی و ستینگ بازی به شدت خسته کننده و تکراریه و 5-6 بار تلاش کردم باهاش ارتباط برقرار کنم و هر دفعه به پاک شدنش منجر شد:D از نظر جلوه های بصری، گیم پلی وحشتناک متنوع و روون، داستانی و موسیقی، Ori از همه نظر میبلعه HK و به طور کلی بقیه Metroidvaniaها رو.

Unpopular Opinion?
BARELY :D

آنپاپیولار آپنین در مورد این بازی چیزیه که من الان میخوام آروم آروم بهش برسم >:)

پروسه عرضه و جذب مخاطب هالو نایت تو 2017 اصلا مثل DL نیست :D اتفاقا خیلی بیشتر شبیه اتفاقیه که واسه دارک سولز تو سال 2011 افتاد
بازی تو سال 2017 واسه PC عرضه میشه. منتقدها گل بارون اش می کنن با نمرات بالا
منتها تو فصل جوایز آن چنان دیده نمیشه و کلا خیلی بازی تو دیدی نبوده (یکی از دلایلش استایل گرافیکیش بود طبیعتا مخصوصا در مقایسه با Ori اول که دو سال پیش عرضه شده بود)
از این جا به بعد جالب تر میشه
دانکی تو ویدیوی انتهای سال 2017 که نگاه کلی به سال داره یه بخش و سگمنت کوتاه در مورد هالونایت هم داره
اون جا میگه این بازی ای که من امسال بازی کردم.... وای به حال بقیه مترویدوانیاهای دو بعدی ای که بعدش بیان. چون اکثرا مستقیم تو گود مقایسه با این بازی می افتن
دانکی این رو موقعی میگه که بازی هنوز به کار کالت کلاسیکی که الان میشناسیمش تو ژانر تبدیل نشده بود (اون سال هم ریمیک متروید 2 رو داشتیم رو 3DS) و خب حرفش درست بود :D سال های بعد آروم آروم کامیونیتی بازی شکل میگیره و بازی کامل تبدیل به اثر کالت کلاسیک و Defacto ی ژانر تبدیل میشه. تا قبل از هالو نایت همه چی با SotN و Super Matroid مقایسه می شد. بعد از قرنی این شد ستون سوم و همه چی باهاش مقایسه می شد.(البته تو این مدت یه سری کارهای محشر مثل گواکامیلی و آکزیوم ورج رو داشتیم ولی هیچ کدوم ستون نشدن که نشون میده کار راحتی نبوده) این همه چی شامل خود ریمیک متروید، تک تک بازی های ایندی مترویدوانیای دیگه (تا حتی همین Metroid Dread که الان عرضه شده) و بله درست حدس زدید :D سری Ori می شد >:)
میرسیم به بخش خیلی آنپاپیولار قضیه :D
تو این گود مقایسه Ori اول هم مثل همه بازی های هم سبک دوران خودش جلوی هالونایت رنگ میبازه (با این که به نظر خودم مکانیک های پلتفرمینگ و ست پیس های بهتری داره) مخصوصا تو زمینه ورلد دیزاین، داستان، بخش شخصی سازی و اکشن کار (که نقطه ضعف Ori 1 بود طبیعتا) مسلما دنباله اش هر عملکردی از خودش نشون میداد بالاخره مانع اصلی اش هالو نایت بود
Ori 2 که سه سال بعد هالونایت میاد همه شصت شون خبردار میشه که هولی شعط: :-B
"یه سری چیزهای این بازی خیلی شبیه هالو نایته"
و خب منم هم نظرم باهاشون :D :>
ولی جالبه خود سازنده ها با چنگ و دندون جنگیدن که نگن از اون بازی الهام گرفتن. طبیعتا خیلی کسی تو کامیونیتی ژانر حرفشون رو خریدار نبود :D (تا جایی که یادمه کارگردان بازی بود کی بود ویلیام چی چی میاد Cool بازی دربیاره و هالونایت رو کوچیک نشون بده که دهنشو تو ریست ارا سرویس می کنن :D)
منتها چون Ori 2 نهایتا بازی شاهکاریه قضیه ختم به خیر شد و کسی لقب Ripoff به بازی نداد. بازی خیلی بهتر از این بود که بهش همچین لقبی بدن. اما در هر صورت درگیر این حاشیه شد
ولی جالبه که تو پروسه ای که Moon Studio واسه بهتر کردن Ori 2 نسبت به Ori 1 انجام داد، خواسته یا ناخواسته شدید به هالونایت شباهت پیدا کرد. :D و با وجود نیتی که سازنده ها واسه ساخت بهترین مترویدوانیای نسل داشتن نهایتا دوباره افتادن تو همون گود مقایسه با هالونایت که فکر کنم حداقل تو ابعاد کلی نشون بده چجور بازی کلاسیکی شده هالو نایت

Mossbag یه ویدیوی یه ساعته یه کامل رو این قضیه داره پیشنهاد میشه
جزئیاتش خیلی بیشتره
منم خیلی وقته ندیدم اکثرشو یادم رفته :D

 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Unpopular Opinion?
BARELY :D

آنپاپیولار آپنین در مورد این بازی چیزیه که من الان میخوام آروم آروم بهش برسم >:)

پروسه عرضه و جذب مخاطب هالو نایت تو 2017 اصلا مثل DL نیست :D اتفاقا خیلی بیشتر شبیه اتفاقیه که واسه دارک سولز تو سال 2011 افتاد
بازی تو سال 2017 واسه PC عرضه میشه. منتقدها گل بارون اش می کنن با نمرات بالا
منتها تو فصل جوایز آن چنان دیده نمیشه و کلا خیلی بازی تو دیدی نبوده (یکی از دلایلش استایل گرافیکیش بود طبیعتا مخصوصا در مقایسه با Ori اول که دو سال پیش عرضه شده بود)
از این جا به بعد جالب تر میشه
دانکی تو ویدیوی انتهای سال 2017 که نگاه کلی به سال داره یه بخش و سگمنت کوتاه در مورد هالونایت هم داره
اون جا میگه این بازی ای که من امسال بازی کردم.... وای به حال بقیه مترویدوانیاهای دو بعدی ای که بعدش بیان. چون اکثرا مستقیم تو گود مقایسه با این بازی می افتن
دانکی این رو موقعی میگه که بازی هنوز به کار کالت کلاسیکی که الان میشناسیمش تو ژانر تبدیل نشده بود (اون سال هم ریمیک متروید 2 رو داشتیم رو 3DS) و خب حرفش درست بود :D سال های بعد آروم آروم کامیونیتی بازی شکل میگیره و بازی کامل تبدیل به اثر کالت کلاسیک و Defacto ی ژانر تبدیل میشه. تا قبل از هالو نایت همه چی با SotN و Super Matroid مقایسه می شد. بعد از قرنی این شد ستون سوم و همه چی باهاش مقایسه می شد.(البته تو این مدت یه سری کارهای محشر مثل گواکامیلی و آکزیوم ورج رو داشتیم ولی هیچ کدوم ستون نشدن که نشون میده کار راحتی نبوده) این همه چی شامل خود ریمیک متروید، تک تک بازی های ایندی مترویدوانیای دیگه (تا حتی همین Metroid Dread که الان عرضه شده) و بله درست حدس زدید :D سری Ori می شد >:)
میرسیم به بخش خیلی آنپاپیولار قضیه :D
تو این گود مقایسه Ori اول هم مثل همه بازی های هم سبک دوران خودش جلوی هالونایت رنگ میبازه (با این که به نظر خودم مکانیک های پلتفرمینگ و ست پیس های بهتری داره) مخصوصا تو زمینه ورلد دیزاین، داستان، بخش شخصی سازی و اکشن کار (که نقطه ضعف Ori 1 بود طبیعتا) مسلما دنباله اش هر عملکردی از خودش نشون میداد بالاخره با هالونایت مقایسه می شد
Ori 2 که سه سال بعد هالونایت میاد همه شصت شون خبردار میشه که هولی شعط: :-B
"یه سری چیزهای این بازی خیلی شبیه هالو نایته"
و خب منم هم نظرم باهاشون :D :>
ولی جالبه خود سازنده ها با چنگ و دندون جنگیدن که نگن از اون بازی الهام گرفتن. طبیعتا خیلی کسی تو کامیونیتی ژانر حرفشون رو خریدار نبود :D (تا جایی که یادمه کارگردان بازی بود کی بود ویلیام چی چی میاد Cool بازی دربیاره و هالونایت رو کوچیک نشون بده که دهنشو تو ریست ارا سرویس می کنن :D)
منتها چون Ori 2 نهایتا بازی شاهکاریه قضیه ختم به خیر شد و کسی لقب Ripoff به بازی نداد. بازی خیلی بهتر از این بود که بهش همچین لقبی بدن. اما در هر صورت درگیر این حاشیه شد
ولی جالبه که تو پروسه ای که Moon Studio واسه بهتر کردن Ori 2 نسبت به Ori 1 انجام داد، خواسته یا ناخواسته شدید به هالونایت شباهت پیدا کرد. :D و با وجود نیتی که سازنده ها واسه ساخت بهترین مترویدوانیای نسل داشتن نهایتا دوباره افتادن تو همون گود مقایسه با هالونایت که فکر کنم حداقل تو ابعاد کلی نشون بده چجور بازی کلاسیکی شده هالو نایت

Mossbag یه ویدیوی یه ساعته یه کامل رو این قضیه داره پیشنهاد میشه
جزئیاتش خیلی بیشتره
منم خیلی وقته ندیدم اکثرشو یادم رفته :D

مسئله اینه که این چیزایی که گفته شده یا توی ویدئو میگه، مربوط به همون الهام گرفتنه که خب چیز جدیدی نیست و کلا صنعت گیم بر همین پایه و اساس جلو میره و پیشرفت میکنه. اصن خودشون هم گفتن به بازی هایی که بعد از ما اومدن نگاه کردیم که ببینیم چی ساختن و چه پیشرفت های صورت گرفته تا راه خودمونو شکل بدیم. اگر بخواییم اینجوری نگاه کنیم همه بازی ها کپی RE4 و همه مترویدوانیاها کپی SoTN و Metroid و ... میشن:D

بحث من اینه که Ori پکیج جذاب تر و بهتری توی تمام زمینه ها نسبت به HK ارائه میده و HK جوری بزرگ شده که انگار خالق سبک مترویدوانیا و بازی بهتری نسبت به Ori هست:D و طبیعیه که این گنده شدن همیشه یه cult پشت سرش به همراه میاره که بگن بقیه بازی های این سبک کپی این هستن و فلان.

مثلا همین Ender Lilies که همین 2021 اومد رو کسی ندید یا اینقدر گنده نشد با اینکه overwhelmingly positive هست توی استیم با 13 هزارتا نقد. به طور کلی من عقیده دارم HK در اون حدی که هایپ میشه نیست (و صد البته به معنی اینکه بازی بدی هست هم نیست) و بازی های خیلی بهتری توی این سبک هستن و این دیدگاه که HK یگانه بازی و ناجی این سبک هست، ناخواسته روی دیدگاه ملت تاثیر گذاشته/میذاره و خیلی از بازی های دیگه تو این سبک دیده نمیشن حتی اگه کیلومترها بهتر از بازی اوریجینال باشن (البته این یه مسئله کلی توی جهان هست و فقط مربوط به بازی نیست و کتاب و فیلم و هزارتا مورد دیگه رو هم در برمیگیره)
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر