Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:
در مورد بیشتر فیلم هایی كه ندیده‌ام یا نمیشناسم (قدیمی/جدید) :

خوندن نظر ملت تو جایی مثل تاپیك مووی سنتر یا ریت یور لست سین مووی >> دیدن خود فیلم

*حتی اگه بخوام در آینده اون فیلم رو ببینم. میشه شبیه محتوای پخته vs خام، مقاله ارتیكل درست حسابی vs كتاب مرجع.

قطعا محتوای اصلی یه چیز دیگه است و بحثش جداست*

حالا موسیقی و بازی برعكس، بخصوص موسیقی،میتونم بگم همیشه تنها زمانی كه خودم خوشم بیاد میتونم گوش كنم، باید خودم انتخاب كنم باید خودم باهاش ارتباط بگیرم، میتونم بگم هیچ عاملی بیرون از خودم تأثیر نداره، هیچ،
تقریبا همیشه ده ها آلبوم و ترك رو زیر و رو میكنم تا مثلا یك قطعه انتخاب كنم، اصن یكی از علائق مهمم پیدا كردن موسیقیه... همیشه عاشق این كار بودم، از خیلی خیلی قدیم،

و در نهایت در مورد موسیقی، هرچه آرتیست ناشناس و در واقع یونیك تر... اندرریتد تر.... بهتر. 99% مین استریم هارو اصلا نمیتونم حتی گوش كنم، خیلی وقت ها كیفیتشون رو میفهمم اما خب سلیقه ام نیستند، لزوما منظور سبك نیست.
 
آخرین ویرایش:
1- کن لوین بهترین بازیساز تاریخ هست<:-P

2- میازاکی اووریته و حتی بین 10 بازیساز برتر ژاپن هم نیست;;)

3- بهترین باس ساز تاریخ میکامی هست.\:D/هم طراحی منحصر به فرد داره هم مکانیزم مبارزه متفاوت.بر خلاف میازاکی که فقط جا خالی و ضربه زدن هست:-j
 
1- بهترین باس ساز و لول دیزاینر تاریخ میازاکی هست.
2- هیچ بازی حتی گاد آف وار هم از نظر حماسی بودن حتی نمیتونه به اون لحظه‌ای برسه که توی سکیرو عبارت Shinobi Execution رو صفحه نقش میبنده.
 
آقا ملت تشنه یه تاپیك گفتگو آزاد با محوریت بازی(از همه بیشتر) و كلا مدیا هستند، این جا هم در حال حاضر بیشتر این نقش رو بازی میكنه، البته خوبه كه همینجا به همین شیوه ادامه پیدا كنه، اما در كل معلومه حرف های زیادی وجود داره كه جاش پیدا بشه... زده میشه.
 
انصافا چطوری راهتون رو توی بازیهای میازاکی پیدا میکنید؟ من هر دفعه بازیشون میکنم گم و گور میشم تو مپ:))
این كه گفتی یكی از دلایلیه كه ملت عاشق میازاكی هستند... اصن همین خفنه كه مجبور میشی تو بازی غرق شی، حالا مسیر اصلی بیشتر وقت ها واقعا راحته..

اما ممكنه ده ها ساعت بازی كنی كلی پیشروی داشته باشی چندین باس بزنی بعد یهو... مثلا ناگهان تو oedon chapel یك در جدید پیدا كنی كه بین نقش برجسته های معماری گوتیك بازی پنهان شده و به healing church راه داره.. یا تو فوربیدن وودز اگه عادت داشته باشی میلیمتری بگردی یك راه مخفی به كیلینیك iosefka پیدا میكنی.. خیلیاشون از دست دادنی در واقع اپشنال هستند.. با مدیتیشن گسچر به طور شانسی بری پیش نیملس كینگ میبینی این بازی ها خدای اكسپلوریشن هستند :D

یا وقتی باس و مسیر رسیدن به باس هردفعه نابودت میكنه و ناگهان یك آسانسور میانبر به لامپ یا بونفایر پیدا میكنی.. به مرور دستت میاد چطور راه رو پیدا كنی اول كجا بری كجا نری.. و وقتی راه افتادی میبینی عملا بو میكشی و راه رو پیدا میكنی :D

بهترین نمونه هم Dark Souls 1.
 
بنظرم نوع داستان گویی تو سری سولز که باید توضیح ایتما و دیالوگای ناچیز بازی رو بهم ربط بدی بعد جای خالی رو با ذهنت پر بکنی بر خلاف نظر فن بیس که میگن از نبوغ سازندس چیزی بیشتر از تنبلی سازنده ها نیستش.سختی بازی رو به شدت دوست دارم ولی با این نوع داستان گویی یا باید ادم یه وایت بورد بقلش باشه تک تک دیالوگا و توضیحاتو بنویسه و بهم ربط بده تا بفهمه داستان چیه یا تو نت بخونه چی هست موضوع یا این که حافظش دیگه خیلی خیلی خوب باشه.
 
من خودم عاشق سری سولز هستم و از شدت هایپ الدن رینگ دارم سه گانه رو بازی میکنم.

ولی به نظر شخصی من با اینکه کلیت داستان خیلی ایده جالبی داره و اینکه هرکس یه چیزی میتونه برداشت کنه خیلی خوبه، ولی نحوه روایت و پلات هول هاش از نظر قواعد نویسندگی و داستان سرایی خیلی شلخته ان.
 
استاد میازاکی بهترین روش داستان گویی صنعت گیم ارائه می ده
Father Gascoigne برای 90 درصد پلیر ها صرفا یه باس خیلی سخت که Music Box روش تاثیر میذاره
برای 10 درصدی که داستان بازی دنبال می کنن , یه تراژدی غم انگیز
هنر استاد میازاکی همین که هیچ وقت گیم پلی فدای داستان بازی نمی کنه



گیمری که دنبال داستان،یه lore شاهکار در انتظارش
گیمری هم که خسته از کات سین های بی انتهای بازی های دیگه است از گیم پلی خارق العاده لذت می بره
 
آخرین ویرایش:
سری سولز با تمام خوبی هایی که داره (خودم نزدیکای هزار ساعتی بازی کردم در مجموع سه نسخه رو) نحوه روایت داستانش به شدت آبکی و بیخود هست. آخه یعنی چی که نصف داستان تو توضیحات آیتماس؟
می خوای غیر مستقیم روایت کنی مشکلی نیست ولی راهش اینه که مثلا یه دفترچه خاطراتی، سر نخی، کتیبه به جا مونده ای چیزی باشه تو اون یا حالا به هر شکل دیگه ای.
توضیحات آیتما اصلا در دنیای خود بازی وجود خارجی نداره که. مثل اینه که داستان بازی رو یکی بیاد برات تعریف کنه جای اینکه داخل خود بازی باشه :D
مگه اینکه تو دنیای سولز آیتما از کارخونه همراه با کاتالوگ و manual بیاد که خب اون موقع حرفی نیست :-" :D
من حیث مجموع سطح روایت داستان در سری سولز رو زباله می دونم (حدودای 2 از 10) که خب این قضیه در سکیرو خیلی بهتر شد وضعش و انشالله در الدن رینگ کلکش کنده می شه کلا.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or