Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:
last of us : هیچوقت نتونستم دوستش داشته باشم. به نظرم کسایی که میگن داستان خیلی خوبی داره، در اصل داستان خیلی خوب ندیدن.:D گیم پلیش خیلی سریع برام تکراری شد. جزو معدود بازیهایی بود که حتی نتونستم خودمو مجبور کنم که تمومش کنم و نیمه کاره ولش کردم. البته داستان کاملش رو خوندم و همونطور که گفتم به نظرم یه داستان درجه چندم و تکراری و کلیشه ای بود. حتی برای خودم سوال پیش اومده بود که چطور ممکنه این همه آدم از داستان و گیم پلی یه بازی تعریف کنن ولی من خوشم نیاد؟ نمیدونم. زورکی که نیست. شاید دلیلش این باشه که توقعم از بازی زیاد بود...

gow : نسخه های 2 و 3 رو همون زمان خودشون بازی کردم و برام بسیار سرگرم کننده بودن. گیم پلی و تغییرات این نسخه آخر برام خوشایند نبود ولی با این حال حداقل تونستم اینو برخلاف last of us تمومش کنم.:D ولی واقعن برام سوال چطور میشه به این بازی گفت شاهکار؟؟؟ قطعن در کنار tlou از اورریتد ترین های تاریخ مدیا و سرگرمی هستند.

re 4 : از همون ابتدا به چشم یک خیانتکار بهش نگاه کردم. هیچوقت اون اتمسفر و رمز آلود بودن سه نسخه اصلی رو تو نسخه 4 پیدا نکردم. یه بازی اکشن خوب بود ولی هیچوقت نتونست یه re خوب باشه. من خیلی از جاهاش به جای اینکه بترسم، خندم میگرفت. :))

metacritic: در خیلی از تاپیک های نمرات بازیها نظرمو به طرق مختلف در باره متا گفتم. امتیازات بازیها فقط زمانی برام مهمه که بازی مورد علاقم امتیازاش کم بشه. در اصل علتش اینه که متاسفانه خیلی ها در دنیا با توجه به این امتیازات در مورد خریدن یا نخریدن بازیها تصمیم میگیرن و این میتونه روی فروش کلی بازی تاثیر منفی بزاره و در نتیجه امکان ساخت نسخه بعدی از بازی مورد علاقم به خطر میوفته. اینجاست که متاکریتیک برام مهم میشه. در غیر اینصورت هیچ اهمیتی برام نداره. تفکرم اینه که من یه گوسفند نیستم که نیاز به چوپون داشته باشم. قرار نیست کسی برای من تصمیم بگیره که فلان بازی بده پس بازیش نکن و من هم ازش پیروی کنم. تو این سالها بارها سلیقه ای نمره دادن منتقدها رو دیدم. و صادقانه بگم سلیقه منتقد هیچ ارزشی برای من نداره.

splatterhouse: یکی از سرگرم کننده ترین بازیهای عمرم بود و کماکان منتظرم شاید روزی نسخه بعدی یا ریمیکش ساخته بشه. داستان فان و گیم پلی با خشونت زیاد و المان های فن سرویس و گالون های خون!:D مگه آدم از یه بازی خوب چی میخاد؟؟
true crime ny ، Dead to Rights: Retribution ، Hatred و کلی بازی دیگه هستند که برخلاف منتقدین برای من بسیار جذاب و سرگرم کننده بودن. کلن بازیهایی که بر خلاف جریان اصلی ازشون خوشم اومده خیلی زیادن :D

---------------------
لازم به ذکره که من نسبت به بازیهایی که خوشم نمیاد خصومت شخصی یا حس تنقر ندارم. صرفن تو سلیقه من نیستن. اینم بگم که تو تاپیک هیچکدوم تا به حال نظر نداده بودم ولی اینجا با توجه به موضوع تاپیک نظر شخصیمو در مورد بعضی از بازیها گفتم.
پیشاپیش تشکر میکنم از درک و احترام متقابلتون.
محض شوخی سلیقت تو حلقم.چه جالب این تاپیک و سلیقه های بشدت مختلف
 
  • Smile
Reactions: z2s sas
بعد دو ساعت چرت زدن و نگاه کردن به روز اول تاپیک :دی

2076540.gif

بهترین نسله پلی استیشن همین ps4 بود :D

این بیشتر از این که Unpopular Opinion باشه، Un-Akiba Opinion ـه. به غیر از امیر و چند نفر دیگه کمتر کسی رو دیدم چیز دیگه ای بگه. اعداد هم شدید این قضیه رو ثابت می کنن :D

=================

کلا گوتی و جوایز سال، بین تقریبا همه سایت ها و مجلات این حوزه، کرایتریاهای عجیب و مسخره ای داره. تقریبا 70 درصد بازی های "خوب" ـی که هر سال منتشر میشن از این کرایتریا نمیتونن عبور کنن
بازی های ریسینگ و فایتینگ نمی تونن
بازی های ایندی (علی الخصوص اونایی که داستان ندارن) نمیتونن
بازی های استراتژیک که عمرا نمی تونن
بازی های خانوادگی هم همین طور
بازی های پلتفرمر نمی تونن
و بازی های اکسپریمنتال نمی تونن
و...
که اکثرا همه رو فرو می کنن تو یه قوطی کتگوری جایزه شون رو میدن میگن برید خونه تون
شانس بیارید قدر خدا فروخته باشید و اسم تون گوش عالم رو کر کرده باشه که تو بخش نهایی نامزدتون کنیم 8-|

خلاصه که آقا بهترین بازی 2016 تو کل سال Stardew Valley بود :D
 
متاکریتیک بدترین چیز این صنعته کسی دیگه از تجربیات خودش و نظر خودش صحبت نمیکنه موقع بررسی بازیا جای اینکه بیان از تجربه خودشون و لذتی که بردن صحبت کنن یه عدد نشون میدن فقط! کاربرام خودشونو از کلی بازی که شاید دوست داشته باشن ولی میبینن عددش کم شده محروم میکنن اون زمان که کسی نمیدونست متا چیه دوران شیرین تری بود.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
- بازی های قدیمی بهتر از بازیای الان نیستن :D

نمیدونم این چه تفکریه که خیلیا خودشون ممکنه بخاطر افتادن تو زندگی، درگیری های ذهنی و ...، علاقشون به گیم رو از دست داده باشن بعد میان دلیلشو میندازن گردن بازیای جدید که دیگه در حد بازیای قدیم نیستن.
بابا ما هم با همون چیزایی بزرگ شدیم که شما بزرگ شدین، در جواب این ها باید گفت چندتا عنوان مثل RDR2 میتونید برام تو تاریخ نام ببرید که بشه رسما باهاش زندگی کرد :D
 
متاکریتیک بدترین چیز این صنعته کسی دیگه از تجربیات خودش و نظر خودش صحبت نمیکنه موقع بررسی بازیا جای اینکه بیان از تجربه خودشون و لذتی که بردن صحبت کنن یه عدد نشون میدن فقط! کاربرام خودشونو از کلی بازی که شاید دوست داشته باشن ولی میبینن عددش کم شده محروم میکنن اون زمان که کسی نمیدونست متا چیه دوران شیرین تری بود.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
هنوز در مورد متای God Hand سالتی هستم :D

بخش User Score رو که کلا باید درشو تخته کنن :D
اصلا واسه چی باید امتیاز "0" وجو داشته باشه آخه، هیچ معنی نداره
____________________________________________________________________________________
اینم فکت بعدی من :D :D :D:
Digimon از Pokemon با اختلاف بهتره :>
 
- بازی های قدیمی بهتر از بازیای الان نیستن :D

نمیدونم این چه تفکریه که خیلیا خودشون ممکنه بخاطر افتادن تو زندگی، درگیری های ذهنی و ...، علاقشون به گیم رو از دست داده باشن بعد میان دلیلشو میندازن گردن بازیای جدید که دیگه در حد بازیای قدیم نیستن.
بابا ما هم با همون چیزایی بزرگ شدیم که شما بزرگ شدین، در جواب این ها باید گفت چندتا عنوان مثل RDR2 میتونید برام تو تاریخ نام ببرید که بشه رسما باهاش زندگی کرد :D
این بحث جالبیه و من می‌خوام یه ذره کامل‌ترش کنم. :D
زیاد دیدم که میگن بازی‌های قدیمی سخت‌تر بودن و بازیکن رو عذاب می‌دادن، پس در نتیجه خفن‌تر بودن و الآن بازی‌ها زیادی آسون و مسخره شدن. این قضیه شاید توی بعضی موارد درست بشه، ولی خیلی جاها هم علت اون سختی بازی‌های قدیمی، اتفاقاً ضعف توی گیم‌پلی بوده نه اینکه نکته مثبت باشه. :D
یعنی بازی جوری بوده که باید برای یه هدفگیری ساده باهاش کشتی می‌گرفتیم یا برای پریدن از یه مانع توی فلان بازی پلتفرمر به فنا می‌رفتیم، چون طراحی مرحله ایراد داشته. یا هوش مصنوعی دشمن‌ها تقلب می‌کرده و جوری بوده که مثلاً طرف از ۳۰۰ متری یه تیر می‌زده و شهیدمون می‌کرده. ولی هرچی جلوتر اومدیم، گیم‌پلی بازی‌ها هم پیشرفت بیشتری کرده و همین پیشرفت باعث شده مخاطب راحت‌تر بتونه باهاشون کنار بیاد و لذت ببره. درسته که این قضیه باعث آسون‌تر شدن بازی‌ها شده، ولی مفهومش این نیست که بازی‌های قدیمی لزوماً هاردکور و سطح بالا بودن. :D
یه جورایی شاید بشه مثلاً با صنعت ماشین مقایسه کرد. ماشین‌های قدیمی، امکانات‌شون به مراتب کمتر بوده و راننده باید مصیبت بیشتری رو تحمل می‌کرده برای یه رانندگی ساده. ولی هرچی جلوتر اومدیم، صنعت پیشرفت کرد و الآن ماشین‌های روز، انواع و اقسام تکنولوژی‌ها رو دارن و از رانندگی تا پارک کردن و... رو خیلی آسون‌تر کردن. اینکه کار با ماشین‌های قدیمی سخت‌تر بوده و مثلاً موقع پارک کردن دوربین عقب نداشتن یا رانندگی باهاشون مثل امروز نرم و راحت نبوده، مفهومش این نیست که بهتر بودن.
کلاً منظورم اینه که درصد زیادی از سخت بودن بازی‌های قدیمی به خاطر ضعف گیم‌پلی و حتی خیلی جاها به خاطر چیپ بودن مکانیزم‌های بازی بوده که باعث مرگ‌های زیاد می‌شده. نه اینکه بگیم طراحی سطح بالایی داشتن و فقط حرفه‌ای‌ها از پس‌شون برمی‌اومدن، پس دم سازنده‌هاشون گرم!
حالا این فقط بحث گیم‌پلی هست و بقیه موارد مثل داستان و شخصیت‌پردازی و... ماجرای خاص خودشون رو دارن که توی اون‌ها هم به نظرم «میانگین کیفیت» امروز بیشتر از قدیمه. توی بازی‌های دهه‌های قبل هم کلی نمونه به شدت خفن از نظر داستان و شخصیت وجود داره، ولی اگه مثلاً از ۳۰ تا بازی برتر هر سال یه میانگین بگیریم و بازی‌های نسل‌های اخیر رو با قدیمی‌ترها مقایسه کنیم، به نظرم پیشرفت توی این زمینه‌ها هم دیده میشه. بحث تکنیکی و اینا رو هم کاری ندارم، چون دیگه کاملاً وابسته به تکنولوژی هستن و نمیشه به قدیمی‌ها گیر داد. :D
 
ff13 trilogy یکی از بهترین فاینال فانتزی هاست در کنار 7 و 9 :D
13-2: بهترین فاینال فانتزیی که بازی کردم :x :x:x

____________________________________
Digimon از Pokemon با اختلاف بهتره :
This

______________________________________

خب، نظرات خودم:دی

بهترین و کول ترین crpgده سال گذشته:
Torment : tides of numenera

و

Age of Sigmar>>>>>>>>>>>>>>>Warhammer 40K
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or