PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
^^^ رضا اون گیف رو دیدم یه لحظه فک کردم تام کروز داره میخنده :دی خیلی رئال شده بی شرف ! :دی
اینجا بهتر معلومه:دی
h0eao.png
 
:o یا جد بزرگ...
اینا چرا اینطورین؟جنبه کنسول جدید ندارنا...

Naughty Dog وقتی PS3 هم اومده بود عین بی جنبه ها آب رو توی بازی Uncharted: Drake's Fortune با اون کیفیت و دقت و جزییات طراحی کرده بودن که باعث شده بود من یه ساعت فقط بپرم توی آب واسه خودم و تماشا کنم که کاراکتر خیس میشه و عکس العمل آب رو ببینم از حظورش :d
هرنسل چیزایی به فکرشون میرسه که قبلش به ذهن بقیه نرسیده بود، مثل Set piece های وسط بازی که توی Uncharted 2 برای اولین بار به دنیا نشون داده شد و بعد همه شروع کردن اسکی!
 
من اینو الان دیدم. ساموئل یا با تلفظ عبرانیش صموئیل یا همون اسماعیل خودمون یعنی "اسم خدا" یا Name of God. این یارو چرت گفته و God has Listened نمیشه. از خودش در آورده!:biggrin1:
اسماعیل نمیشه Samuel، صموئیل داریم توی عربی که اسم متفاوتیه از اسماعیل.
 
ای بابا این ماکان هم دنبال ِ این مارو بوکمارک کنه بعداً سوژه امون کنه، آقا من که حرفی نزدم و می دونم بازی در مراحل اولیه است و حتی شاید وقتی نسخه نهایی بود کیفیت از تریلر اول هم بیشتر بشه، اما تفاوت این دو تریلر رو مخصوصاً در صورت و لباس رو نمی تونی با هیچ دلیلی از بین ببرید چون اونقدری هست که ربطی به رزولیشن، کلوز شات و .. این صحبت ها نداره! :دی

من با دیدن اون گیف دیگه حرفی برای گفتن ندارم :eek:
 
^:)^^:)^خدای گرافیک ps4
خدای گرافیک آنچارتد 4
ابر کنسول ps4
این گیم پلی جدید از انچارتد 4 منو یاد شماره ی 1 بازی و همچنین نسخه ای ک برا psp اومد انداخت فقط یه چیز میتونم بگم عالییییییبی بود تازه حالا تا زمان ریلیز بازی فاصله ی زیادی داریم و اعمال تغییرات بیشتر از سوی شرکت ناتی داگ برای ارایه ی نسخه ی نهایی با کیفیت فوق العاده بالاتر هستم.
So long friends
 
همونطور كه يكي از دوستان هم اشاره كرد اين صحبتا قبل تمام بازي هاي ND هستش
بازي منتشر بشه به صورت خود جوش غيب ميشن
توجه نكنيد
 
گرافیک برای بازی ک هنوز ی سال با عرضه فاصله داره خوب بود. از بعضی جهات هم من نمونش رو تو هیچ بازی ندیدم. ابشار اول بازی فوق العاد بود. و همچنین نمای پایین صخره ها. حرکت پرنده ها در دوردست هم ک خیلی طبیعی بود فک کردم دارم cg میبینم. انیمیشن صورت کاراکترها هم ک عالی بود. حجم گیاهی بازی هم خیلی فشرده و بالا بود.

تنها چیزی ک به نظر من هنوز کامل نیس و جای کار داره طیف رنگی غالب و سیستم نورپردازی بازی بود ک یجورایی حالت کدر و مرده ای داشت. در واقع کنتراستش پایین بود ک تو ذوق میزد. امیدوارم تا ی سال دیگه اینم درست شه. در واقع افکت های post processing بنظر میرسید ک هنوز اضافه نشده.

اما در کل گرافیکی ک تا اینجای نسل منو متحیر کرده اول division بوده آ بعد از اون quantum break.

البته احتمال اینکه ناتی داگ تو e3 امسال با ی نمایش فک برانداز برگرده خیلی زیاده. Fingers crossed for that one
 
من از کیفیت موی سینه راضی نبودم.باد از سمت راست میزد ولی مو به سمت راست حرکت میکرد.:-?
من که بیخیال خرید این بازی میشم.حد اقل در TR این مشکل وجود نداره:-s:d
اصلا بیخیال.اون بحث رو ولش کن.حالا
اونایی که من رو به عنوان بهترین کاربر سایت قبول دارن و به هاردکور بودن من در بازی ها ایمان دارن لایک کننb-)
 
آخرین ویرایش:
دوستان همه میدونن من از فن های شرکت سونی هستم ولی بیشتر بازی ها توی شماره های جدید کمی دارن به جاده خاکی میرن . مثلا همین که دو کلمه باب شده که همه به کار میبرن یکی گرافیک هنری و دیگری گرافیک تکنیکی هست . میان میگن بازی از فلان و فلان و فلان تکنیک و رندر و غیره استفاده کرده و یه طومار تحویل آدم میدن ولی وقتی با چشم هامون نگاه میکنیم چیز خاصی نیست و اصلا گرافیک جالبی نیست . هنوز که هنوزه گرافیک uncharted 2 یه چیز دیگه بود و ربطی به سلیقه هم نداره و همینطور killzone 2 ! الان بیشتری ها حتما میگن که گرافیک آب و کویر uncharted 3 رو مگه یادت رفته ؟ ... نه یادم نرفته . دوستان بیایین یکم فکر کنیم . وقتی حرف از یک نسل جلوتر میاد به نظر من باید جهشی در حد یک نسل انجام بشه نه فقط بهبود گرافیکی . هیچ میدونید همین الان بازی crysis 1 رو با ریختن یه تعدادی مد گرافیکی میشه از نظر گرافیک در حدی کرد که آخرین شماره ی کرایسیس و خیلی یازی ها جلوش کم بیارن ؟
این لینک رو ببینید :
گرافیک باور نکردنی crysis 1 !!!
دوستان همین کم توقعی و قانع بودن ما کاری کرده که هر بار با یک سری بهبود های گرافیکی یک بازی بدن بیرون و بگن این بازی نسل بعد هست . کلمه ی نسل بعد خیلی فراتر از این گرافیک هایی هست که الان میبینید .
 
جدا از گرافیک فوق العاده بازی به نظرم گیمپلیش خیلی عالی شده! واقعا سریع شده :bighug:

- - -ویرایش - - -

هرکی هم که میگه گرافیک بازی خوب نیست یا نسل بعدی نیست 2 حالت داره

1 -ترول :|

2 -چشم هاش مشکل داره و باید مراجعه کنه به چشم پزشکی:d
 
آخرین ویرایش:
تصویری که من گذاشتم از بیلد بتا بود :دی توی بیلد بتا تقریباً 90% بازی آماده هست و اکثراً دموهایی که از بازیها میدن هم از همین بیلده چون بازی تقریباً آماده هست و یه مقدار پولیش میشه و بلافاصله تبدیل میشه به Review Code و میره برای نقد :دی ولی بحث Pre-Alpha خیلی فرق داره ! این بیلد از بازی تازه یه شمای کلی از بازیه و همه چی نصفه نیمه و پر از باگه ، به قول رضا آدم انتظار داره توی این بیلد بازی تکسچر هم نداشته باشه :دی بازی داریم توی این بیلد که حتی AA هم ندارن یا تکسچر های فوق العاده بی کیفیت و یا حتی SD دارن ! :دی تازه بعد از اینکه بازی یه مقدار سر و شکل بگیره و یه درصدیش کامل بشه تبدیل میشه به بیلد Alpha و باقی داستان ... :دی حتی 1% هم شک نکنید که بخش اعظمی از چیزی که دیدید دست خوش تغییر میشه و به کیفیت خیلی بهتری میرسه ... از تکسچر های لباس و چمیدونم شلوار نیت بگیر تا جزییات و کیفیت محیط :دی از بتا تا نسخه ی نهایی هم حتی دیتیل به محیط اضافه میشه این که دیگه شونصد مرحله قبل تر از اونه :دی
در مورد تصاویری که تو گذاشتی یه مثال بود برای تخمین زدن مقداری از درصد پیشرفت برای کسایی که با این مقوله اشناییت ندارن . خودتم همین حرف منو زده بودی و گفتی این اختلاف رو ببینید تا بعد تخمین این تفاوت پری الفا رو متوجه بشید . منم اون مثال تو رو برای درک و تخمین میزان درصد پیشرفت زدم . این دیگه توضیح نمی خواست :دی نگفتم این اونه یا اون اینه :دی حرف تو رو تایید کردم . :دی در واقع صحبت از سوار شدن تکسچر و ... بود نه الگوریتم ها و بیس کلی بازی . قبل از اون عکس ها اشاره کردم میزان پیشرفت پری الفا و نسخه نهایی نهایتا 30 درصد خواهد بود با اضافه شدن تکسچر ها و polygen و AA و ... اگه ND کارشو به بهترین شکل ممکن انجام بده این اختلاف با دمو e3 شاید پر بشه . برای کسی که کاملا اختلاف رو متوجه بشه چیز ساده ای که در رویایی ترین حالت گرافیک انچارتد 4 این اختلاف رو می تونه پر بکنه : تفاوت کیفیت و حجم تکسچر که بعد از یک سال کار شاید جبران بشه . تصویر سمت چپی که می بینی دقیقا اختلاف گرافیک 30 درصدی داره . یعنی الان اختلاف دقیقا در همین حد هست . کاری هم به شب و روز و این مغلطه ها ندارم . بحثم کیفیت و حجم تکسچر و اون ظرافت وحشتناکه الگوریتم کلی لباس نیت و انواع و اقسام جزئیات و بر امدگی مو و صورت نیت هست . در ادامه : این نور پردازی که می بینی متاسفانه نمای شب نداشتیم توی گیم پلی که قیاس کنیم ولی موقعی که دریک وارد غار می شه و بیس کلی بازی تاریک می شه بهترین زمان ممکن برای نمایش نورپردازی و قیاس فعلی هست . تصویری که من از هیچ جا نتونستم پیدا کنم از یه جا گذاشتم :دی باز هم جدای از مبحث اختلاف کیفیت تکسچر و ... مبحث شیار های نور نه از نظر تعداد ( که طبیعتا محیط متفاوته ) از دید تک شیار و کیفیت و رفلکس مشخص هست . دقت کنی از سمت چپ حفره غار یک شیار نور درست شده . با یه دونه از اون شیار ها قیاس کنی اختلاف دستت میاد . می دونیم پری الفا هستا :دی منتهی یه سری صحبت از عدم اختلاف می کنن :دی
در مورد صحبت CY هم درسته گفته بهتر میشه ؛ ولی این بهتر شدن به این معنی نیست که الان نیت رو دارید این شکلی می بینید فردا بیایید می بینید عین پینوکیو تبدیل به آدم شده و از تلویزیون میاد بیرون ! :دی
این که هیچی :دی پینوکیو و ادم واقعی و جاده خاکی و اینا :دی
میشه گفت منظورش این بوده که داخل بازی لوکیشن هایی هست که از نظر کیفیت به مراتب فک برانداز تر از چیزیه که توی نمایش E3 دیدیم :دی
منظورش واضحه کاملا ، خانم اعلام کردن کیفت نهایی از این دمو e3 هم بیشتر خواهد شد . طبق این نمایش پری الفا در بهترین حالت ممکن و رویای ترین حالت ما یه hud زیر اون تریلر e3 می بینیم و بازی می کنیم و لذت می بریم ! ولی اینکه نسخه نهایی کیفیت از این بهتر هم ارائه خواهد داد من جز هایپ چیز دیگه ای نمی بینم و حالا نظر تو اینه که از این تریلر 100 درصد بهتر می شه . بوکمارک کن خدا شاهده من خوشحال می شم حرف تو درست از اب در بیاد :دی و تا ابد مثل اون جریان حماسه ابرنگی یه بنده خدایی تبدیل به یه سوژه ابدی بشه . :دی در نهایت اینکه از اولین کامنت هم من به هیج وجه صحبت از بد بودن گرافیک نمایش داده شده نکردم و همینم نسخه نهایی بشه تا همینجا رقیب نداره . اما : 1 . اینکه بگیم کیفیت با دمو e3 تفاوت نداره داریم از اون ور بوم میفتیم و خودمون رو گول زدیم ! 2 . اینکه بگیم حرف خانم تازه وارد هایپ نبوده هم خیلی نگاه رویا پردازانه و فن گونه ای هست . که من امیدوارم همین که شماها می گید بشه :دی ولی شک ندارم در بهترین حالت ممکن نسخه نهایی می شه تریلر e3 نه چیزی بهتر از اون و این صحبت ها :دی این بحثم نخ نما شده و تموم شدست دیگه . ترجیح می دم از این به بعد به داستان و گیم پلی و باقی ماجرا فکر کنم تا نمایش e3 ایشالا ! موفق باشید
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or