PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
واقعاً دوستان تفاوت گرافیک با E3 بیداد میکنه به نظر من صبر میکردن یه چیز مرتب تری نشون ملت میدادن...کلاً انتظارات بالا بود ولی قطعا گرافیکش بهتر میشه همون گرافیکی که تو E3 نشون دادن تحویل بدن فوق العاده میشه
 
جدا از همه شگفتی ها و زیبایی های نمایش گیم پلی , واکنش ها و بذله گویی و شوخی های نیتن در تعامل با دشمن ها و اتفاقات محیط خیلی عالی می باشد ! :d
تمام جزئیات محیط بازی سرشار از شگفتی هست ! سیستم مبارزات با دشمن ها و حالت های مختلف و گوناگون آن لذت گیم پلی رو چند برابر می کند . موزیکی که در هر لحظه خاص ار بازی تاثیر گذار بود و همچنین پیش روی در مرحله به صورت مخفی کاری که به لطف محیط بزرگ و با جزئیات زیاد بازی عالی بود .

در کل جلوه های بصری تریلر و کیفیت فوق العاده تکسچرها و رفلکس نور و جزئیات به کار رفته در چهره نیتن و مدل ها و جزئیات آن و فیزیک تخریب پذیری محیط عالی بود و خیلی لذت بردم .
 
آخرین ویرایش:
من اینو الان دیدم. ساموئل یا با تلفظ عبرانیش صموئیل یا همون اسماعیل خودمون یعنی "اسم خدا" یا Name of God. این یارو چرت گفته و God has Listened نمیشه. از خودش در آورده!:biggrin1:
الان رفتمـ تحقیق این وسط یه سایت جالب پیدا شد :d
Behind the Name
ایـن دوست خارجیمـون هر دو مورد را درست گفته در مورد نیتن گفته شده
The meaning of the name Nathan in Jewish culture could be rendered he [God] has given or he will give
و اما سموئل
From the Hebrew name (Shemu'el) which could mean either name of God or God has heard
________________





تاثیرات دمـویـه اخیر :p :d

 
کلاً چیز اثبات شده ای هست که یه عده نشستن دم در تاپیک بازیهای 4 ، هر نمایشی داشته باشه میان میگن دانگرید
من که حرف دانگرید نزدم:دی دانگرید موقعیه که تریلر گیم پلی دیده باشی! اون تریلر اولی یه تیزر تبلیغاتی بود اصلا ربطی به گیم پلی نداره! مشکل من کسایین که جوگیر میشن! کسایی که وقتی تیزر اولی رو دیدن زمینو به آسمون میبستن!
در هر صورت هنوز میگم نورپردازی dragon age بهتره:دی
 
benjohn@
در کل تفاوت ها از مین تا اسمون هستش شما از کیفیت موها که خودت مثال زدی تو تصویر اولی که گفته بودش in game هستش .کیفیت بافت ها های صورت رو دقت کنید رد چین چورک های صورت رو تو هر دوتا تصویر مقایسه کن .تو تریلر CGI نمایشگاه E3 از افکت tesselation و فقط کافیه به جزییات چین و جورک های لباس دقت کنید .تریلر E3 برای سایه پردازی از Ambinet occalosion استفاده شده نورپردازی که هم دیگه وای بیلا در کل خیلی فاصله هستش خیلی حالا عکس های مقایسه زیادی هستش نمیدونم این گرافیک تو یک سال قراره به حد اون E3 برسونن واقعا یعنی فقط یکسال میخوان بشینن رو گرافیک کارکنن مراحل ساخت گیمپلی صداگذاری ها هم تکمیل شده و فقط حاضر اماده نشستن بشینن روی گرافیک کار کنن !
تریلر E3 CGI نبود اگه اون لحظه که ناتان دستشو تکون میده دقت کنی انگشتر میره تو دستش... توی ویدیوهای پری رندر شده همچبن چیزی نداریم...
اون تریلر in engine و ریل تایم بود اونم روی ps4 تفاوتش این بود که مثل tech demo بود حالا در آینده بهش میرسن یا خیر خدا داند...

- - -ویرایش - - -

گرافیکش خیلی خوبه فقط مشکل اینه که بعضی دارن با تریلر e3 مقایسه میکنن اون تریلر ریل تایم نبود خود nd تو بلاگش هیچی درباره ریل تایم بودن اون تریلر نگفت اول اون ویدئو هم هیچی نگفتن فقط گفتن از روی ps4 کپچر شده که اصلا ربطی به ریل تایم بودن و نبودن نداره این وسط تنها جایی که گفت ریل تایمه سایت gamingbolt بود که بعدش بقیه به اون استناد کردن و گفتن ممکنه ریل تایم باشه. حتی درباره 60 فریم بودنم nd هیچ قولی نداده فقط گفت تارگتمون 1080 با 60 فریم هست.
این حرفارو ما قبلا هم زدیم ولی متاسفانه بعضی دوستای سونی فن کاسه داغتر از آش شدن و مسخره بازی درآوردن.

اتفاقا تایید هم شد که ریل تایم هست...
شما برو تست فریم که DF گذاشته رو ببین همون اول مینویسه ناتی داگ کانفیرم کرد که تریلر بصورت ریل تایم in engine داره روی ps4 ران میشه!
--------------------------
دوستان یسری عکس از اردر گذاشتن و گفتن دانگرید شده؟؟؟
اون عکس اولی مال مقاله گیم اینفورمر هستا! عکس دومی in game هست! :دی
اگه میدونین دانگرید چی هست البته! :)
 
شما یا با مبحث پری الفا اشناییت داری یا نداری ! اگر اشناییت کامل داشته باشی 100 درصد می دونی میزان درصد اختلاف با بیلد نهایی معمولا چقدر هست .یا راحت تر این کار اینه که می تونی بری چند صفحه قبل از عکس هایی که احسان گذاشته استفاده کنی و میزان درصد تفاوت نهایی در سری قبلی انچارتد ها رو به راحتی برای خودت تخمین بزنی .

در بهترین حالت اختلاف پری الفا و بیلد نهایی بین 20 تا 30 درصد هست . که اونم شامل پولیش و اضافه شدن یه سری تکسچر و polygen و اضافه شدن AA های خاص و ... می شه که بازی رو از لحاظ بصری دلچسب تر و با کیفیت تر می کنه . قرار نیست معجزه ای اتفاق بیفته و بیس کلی گرافیک همینه که می بینی . و با توجه به اینکه این نمایش یک پری الفا بوده در بهترین و خوش بینانه ترین حالت نسخه نهایی بعد از یک سری پولیش ها و اضافه شدن تکسچر و ... با 20 تا 30 درصد پیشرفت می شه همون تریلر E3 !

اینکه خانم کورنی صحبت از گرافیک بهتر از تریلر E3 کردن جز هایپ و تبلیغ چیز دیگه ای نمی تونه باشه . و البته ایرادی هم نداره . باید این تبلیغات انجام بشه . اما این صحبت ها کلا توقع ها رو بالا می بره . چون همونطور که اشاره کردم همین گرافیک کنونی بازی رقیب نداره و ایرادی بهش وارد نیست . ولی با نمایش اون تریلر و انجام اون صحبت ها طبیعی توقع ها ما فوق تصور بشه .
تصویری که من گذاشتم از بیلد بتا بود :دی توی بیلد بتا تقریباً 90% بازی آماده هست و اکثراً دموهایی که از بازیها میدن هم از همین بیلده چون بازی تقریباً آماده هست و یه مقدار پولیش میشه و بلافاصله تبدیل میشه به Review Code و میره برای نقد :دی ولی بحث Pre-Alpha خیلی فرق داره ! این بیلد از بازی تازه یه شمای کلی از بازیه و همه چی نصفه نیمه و پر از باگه ، به قول رضا آدم انتظار داره توی این بیلد بازی تکسچر هم نداشته باشه :دی بازی داریم توی این بیلد که حتی AA هم ندارن یا تکسچر های فوق العاده بی کیفیت و یا حتی SD دارن ! :دی تازه بعد از اینکه بازی یه مقدار سر و شکل بگیره و یه درصدیش کامل بشه تبدیل میشه به بیلد Alpha و باقی داستان ... :دی حتی 1% هم شک نکنید که بخش اعظمی از چیزی که دیدید دست خوش تغییر میشه و به کیفیت خیلی بهتری میرسه ... از تکسچر های لباس و چمیدونم شلوار نیت بگیر تا جزییات و کیفیت محیط :دی از بتا تا نسخه ی نهایی هم حتی دیتیل به محیط اضافه میشه این که دیگه شونصد مرحله قبل تر از اونه :دی
توی همون عکسی هم که گذاشتم تفاوت بیلد بتا با نسخه ی نهایی ، اونم با یه مقدار پولیش ، کلی تغییر کرده ! اصن کیفیت nate یه لول رفته بالاتر حالا تصور کنید بیلد Pre-Alpha چقدر می تونه بهتر بشه :

q51fzz9xti6v2gbsgv55.png

در مورد صحبت CY هم درسته گفته بهتر میشه ؛ ولی این بهتر شدن به این معنی نیست که الان نیت رو دارید این شکلی می بینید فردا بیایید می بینید عین پینوکیو تبدیل به آدم شده و از تلویزیون میاد بیرون ! :دی میشه گفت منظورش این بوده که داخل بازی لوکیشن هایی هست که از نظر کیفیت به مراتب فک برانداز تر از چیزیه که توی نمایش E3 دیدیم :دی

===
البته این مصیبت دیروز و امروز نیستا ! تا بوده اینجا همین بوده :دی حالا بعد از عرضه ی بازی یه سری میان میگن خب حالا این تفاوت مگه چقدر بود ، بازی زیر و رو هم شده باشه میان میگن تفاوت اونقدری نبوده ! همین بساط رو سر ورژن بتا و نسخه ی نهایی آنچارتد 3 هم داشتیم که ملت پدر مارو درآوردن انقدر گفتن گرافیک داغونه :دی آخرش هم که جایزه ی بهترین گرافیک رو بُرد بحث از حالت اکتیو به آفلاین تغییر ماهیت داد :دی
الانم جدیداً مُد شده هر تریلری میاد ، تحت هر شرایطی ملت میگن دانگرید ... مهم نیست پیشرفت داشته یا نه ، مهم نیست کیفیت شونصد برابر خفن تر شده یا نه ... همه یه صدا دست و جیغ و دانگرید :دی

@ Phantom Pain V

CGI ؟! دوربین مخفیه ؟ :-j
 
آخرین ویرایش:
دقيقا شده مثل god of war اونم يه تريلر داده بود گيم پلي هم بود يادمه خيلي ها نا اميد شدن،
و با ps 2 مقايسه مي كردن.
ولي در اخر شد به چيز بسيار گولاخ.
حالا انچارتد هم اين قضيه براش صدق مي كنه.
پس زود قصاوت نكنيد
 
فقط جهت یاد آوری:
بعضی از اینا ، همونایی هستن که از بازی عرضه شده (UC2) عکس بی کیفیت walk through می آوردن می گفتن تکسچرهاش داغونه :)) با کی بحث می کنین:-/
 
عکس هایی از پنل ND در مورد خلق مدل جدید نیت روی PS4:




نیت از 800نوع ترکیب متفاوت عضلات صورت جهت خلق انیمیشن های یونیک استفاده میکنه !
mKVxm.gif

برای مقایسه بهتره بدونید انیمیشن های فوق العاده صورت نیت در نسل قبل فقط از facial combinations 120 استفاده میکرده !!!


به نظر من که فوق العاده بهتر و دوست داشتنی تر شده قیافش
:دی
-----

ناتی داگ گفته حتی موهای سینه نیت تحت تاثییر فیزیک باد تکون میخورن !
tvcUg.png
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or