PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
در کل اگر کسی فرقی بین این دوتا نمیبینه من حرفی ندارم به قول معروف ضربالمثل هستش که میگه کسی که الکی خودش رو زده به خواب هیچ جوره نمیشه بیدارش کرد همینه !

البته Irony اینجاست که این ضرب المثل در مورد خود شما خیلی بیشتر صادقه:d
 
البته Irony اینجاست که این ضرب المثل در مورد خود شما خیلی بیشتر صادقه:d

برادر من اون مگس تو تریلر E3 یادت که سوژه ای شده بودش برای خودش جزییاتش از چهره ناتان تو گیمپلی بیشتره :d در کل نظره نهاییم گیمپلی بازی خیلی خوب بودش ولی میگم با این حرکت سونی جدیدا میاد بازی ها رو با CGI معرفی میکنه بعدش دانگرید میکنه اصلا حال نمیکنم مثل یوبیسافت همین قضیه سره اردر هم انجام دادش
http://8pic.ir/images/tnh66i7nvkevv1elfyzi.jpg
http://8pic.ir/images/1j3c47bi7x7br5ev3jbj.png
 
تو عکس زیر تفاوت کیفیت تکسچر های لباس و بدن دریک کاملا ملموس هست ، هم از نظر کیفیت و هم از نظر حجم .

ببین رو اینکه همه چیز گرافیک بازی جای کار داره اصلا بحثی نیست. نسخه نهایی بازی نیست که بخوایم روش دعوا کنیم. قبول. اما خیلی از این تفاوت ها که شماها میگید واقعا وجود نداره و معلول شرایط هست. تو همین عکسی که گذاشتی چون شبه و لباس نیت خیسه تاثیر نور و شدت سایه ها بیشتره. و اینکه این عکس از تریلر اصلی کپچر نشده و کلا ماته.

ولی درکل بحث خاصی نیست. اصلا شما راستی میگید و کیفیت پایین تره. مشکلی با این مورد نداریم. دیگه در مورد اینکه چیزی که نشون دادن برای بیلد قدیمی هست زیاد توضیح داده شده خسته شدیم!:دی مشکل اینه که سعی میکنید یهو کل گرافیک بازی رو ببرید زیر سوال و میگید صحبت های فولانی هایپ بوده و فولان و بهمان. هر وقت بازی منتشر شد و باز در مقام مقایسه همچین ایراداتی (به قول خودت) وجود داشت ما هم شمارو تایید میکنیم که ND خالی بست و همش هایپ بود و باقی قضایا.
 
در مورد این لباس و صورت من هیچ جور تو کتم نمیره تریلر اول و این گیم پلی با هم یکی بوده باشن کلاً همه شرکت های بازی سازی تو تریلر اول یکمکی شیطونی میکنن، حالا ناتی داگ شاید به اون حد هم برسه ولی واقعاً زبطی به جا و مگان و شرایط نداره ماکان ! :دی

کلاً لباس های Nathan مخصوصاً شلوارش و صورتش و اینا انگاری یه پله از گرافیک و جزئیات محیط اطراف آنچارند در گیم پلی منتشر شدش پایین بود ! ( و حتی نسبت به نسخه های قبلی در زمان خودشون ) که این برای من خیلی عجیب بود! البته مثل اینکه در مراحل اولیه است و درست میشه و اگه اینطوری که حرفی نمی مونه :دی
 
برادر من اون مگس تو تریلر E3 یادت که سوژه ای شده بودش برای خودش جزییاتش از چهره ناتان تو گیمپلی بیشتره :d در کل نظره نهاییم گیمپلی بازی خیلی خوب بودش ولی میگم با این حرکت سونی جدیدا میاد بازی ها رو با CGI معرفی میکنه بعدش دانگرید میکنه اصلا حال نمیکنم مثل یوبیسافت همین قضیه سره اردر هم انجام دادش
http://8pic.ir/images/tnh66i7nvkevv1elfyzi.jpg
http://8pic.ir/images/1j3c47bi7x7br5ev3jbj.png

خدا رو شکر که نظر آخرتون رو هم فرمودید. حالا من نمیدونم این مگس چه ربطی به بحث ما داره؟8-| یعنی باید تو تمام سکانسای بازی مگس داشته باشه که شما متوجه بشی دانگرید نشده؟ کلا گویا بنچمارک گرافیک بازی حضور مگسه:d
اون دو تا عکس Order هم چه ربطی به بحث ما داره واسه من جای سواله:-/ میخوای منم در جواب شما دو تا شات از کرش بزارم بحثمون رونق بگیره؟:d
حالا یا شما جواب پست بالایی من رو در رابطه با نور پردازی بازی میتونی با دلیل و برهان و صد البته از بعد فنی جواب بدی که خوب خوشحال میشم. یا اینکه میخوای ایندفعه دوباره دو تا عکس از Forza2 بزار منم در پاسخ شات از Fifa 15 بزارم ببینیم به کجا میرسیم

- - -ویرایش - - -

در مورد این لباس و صورت من هیچ جور تو کتم نمیره تریلر اول و این گیم پلی با هم یکی بوده باشن کلاً همه شرکت های بازی سازی تو تریلر اول یکمکی شیطونی میکنن، حالا ناتی داگ شاید به اون حد هم برسه ولی واقعاً زبطی به جا و مگان و شرایط نداره ماکان ! :دی

کلاً لباس های Nathan مخصوصاً شلوارش و صورتش و اینا انگاری یه پله از گرافیک و جزئیات محیط اطراف آنچارند در گیم پلی منتشر شدش پایین بود ! ( و حتی نسبت به نسخه های قبلی در زمان خودشون ) که این برای من خیلی عجیب بود! البته مثل اینکه در مراحل اولیه است و درست میشه و اگه اینطوری که حرفی نمی مونه :دی

اگر تصور شما مربوط به دو تا عکس بالا میشه که خیلی منبع خوبی نیست چون رزولوشن دو تا عکسی که به چسبونده شدن با هم یکی نیست و دومی خیلی کمپرس شده.
ولی در کل من اصلا نگرانی در مورد لباسش ندارم ولی یکم بنظرم موهاش متفاوته که یه مقدار نگرانم میکنه چون مو یکی از قسمتهای سنگین پردازش بازیاست. او رو باید دید چکار میکنن
 
البته اینکه چطور بر اساس بیل پری آلفا بازی به این نتیجه رسیدی که صحبت های کورنی یو هایپ و تبلیغه هم خودش یه بحث اساسیه!
شما یا با مبحث پری الفا اشناییت داری یا نداری ! اگر اشناییت کامل داشته باشی 100 درصد می دونی میزان درصد اختلاف با بیلد نهایی معمولا چقدر هست .یا راحت تر این کار اینه که می تونی بری چند صفحه قبل از عکس هایی که احسان گذاشته استفاده کنی و میزان درصد تفاوت نهایی در سری قبلی انچارتد ها رو به راحتی برای خودت تخمین بزنی .

در بهترین حالت اختلاف پری الفا و بیلد نهایی بین 20 تا 30 درصد هست . که اونم شامل پولیش و اضافه شدن یه سری تکسچر و polygen و اضافه شدن AA های خاص و ... می شه که بازی رو از لحاظ بصری دلچسب تر و با کیفیت تر می کنه . قرار نیست معجزه ای اتفاق بیفته و بیس کلی گرافیک همینه که می بینی . و با توجه به اینکه این نمایش یک پری الفا بوده در بهترین و خوش بینانه ترین حالت نسخه نهایی بعد از یک سری پولیش ها و اضافه شدن تکسچر و ... با 20 تا 30 درصد پیشرفت می شه همون تریلر E3 !

اینکه خانم کورنی صحبت از گرافیک بهتر از تریلر E3 کردن جز هایپ و تبلیغ چیز دیگه ای نمی تونه باشه . و البته ایرادی هم نداره . باید این تبلیغات انجام بشه . اما این صحبت ها کلا توقع ها رو بالا می بره . چون همونطور که اشاره کردم همین گرافیک کنونی بازی رقیب نداره و ایرادی بهش وارد نیست . ولی با نمایش اون تریلر و انجام اون صحبت ها طبیعی توقع ها ما فوق تصور بشه .

ضمن اینکه من خیلی خوشحال میشم جناب عالی با تصویر بیای نشون بدی دقیقا تو کدوم زمینه ها گرافیک بازی افت داشته؟
جنابعالی پست قبلی رو مشاهده کنید اختلافات با تصویر توضیح داده شده . یک سری از تصاویرم من ندارم که در رابطه با اون ها توضیح دادم .


p.s : من فن دو اتیشه این استودیو هستم و کاربرای قدیمی هم کاملا اطلاع دارن از این موضوع ، اینو مطرح کردم برای کسایی که نمی دونن فکر نکنن این صحبت ها با قصد و غرضی مطرح شده . فقط توقع و تفکراتی هست که راجع به گرافیک یکی از سری بازی های محبوبم داشتم و دارم .


موفق باشید
 
واقعا عجیبه که چطور انقدر زود قضاوت میکنید. این تصاویر نسخه ی بهینه شده توسط یکی از اعضا NeoGaf ه. خودتون ببینید و قضاوت کنید که نسخه ی نهایی که ناتی داگ تحویلمون میده دیگه چه غولیه!






 
benjohn@
در کل تفاوت ها از مین تا اسمون هستش شما از کیفیت موها که خودت مثال زدی تو تصویر اولی که گفته بودش in game هستش .کیفیت بافت ها های صورت رو دقت کنید رد چین چورک های صورت رو تو هر دوتا تصویر مقایسه کن .تو تریلر CGI نمایشگاه E3 از افکت tesselation و فقط کافیه به جزییات چین و جورک های لباس دقت کنید .تریلر E3 برای سایه پردازی از Ambinet occalosion استفاده شده نورپردازی که هم دیگه وای بیلا در کل خیلی فاصله هستش خیلی حالا عکس های مقایسه زیادی هستش نمیدونم این گرافیک تو یک سال قراره به حد اون E3 برسونن واقعا یعنی فقط یکسال میخوان بشینن رو گرافیک کارکنن مراحل ساخت گیمپلی صداگذاری ها هم تکمیل شده و فقط حاضر اماده نشستن بشینن روی گرافیک کار کنن !
 
http://forum.bazicenter.com/members/81312/@و مراحل ساخت گیمپلی صداگذاری ها هم تکمیل شده و فقط حاضر اماده نشستن بشینن روی گرافیک کار کنن !
هر کدوم از این مباحث تیم جداگونه دارن و هیچ ربطی به هم ندارن . طراح گیم پلی کار خودشو انجام می ده و تیم گرافیکی بعد از طراحی مراحل تکسچر و ... رو سوار بر بازی می کنه . همه بازی ها به همین صورت ساخته می شن و کار گروه صدا و گیم پلی و ... تداخلی با هم نداره . پس از نظر زمانی فرصت برای پیشرفت زیاد هست و مشکلی وجود نداره .
 
اینکه لباس و صورت نیتن خیلی تفاوت کرده حرفیه از بیخ و بن اشتباه
اگه کمتر باشه به این شدت که شما میگید نیست
نمایش فایل QmqFE
الان اون وسط لباس نیتن که خم شده یا افتاده رو نگاه کنید یه ذره خیسه مادر آف دیتایله..

اینم واسه یه سری دوستان که بابت موهای نیتن نگران بودن
256رم
lmy00e2xoazqwqo8en6h.png


8گیگ؟؟
 
benjohn@
نمیدونم این گرافیک تو یک سال قراره به حد اون E3 برسونن واقعا یعنی فقط یکسال میخوان بشینن رو گرافیک کارکنن مراحل ساخت گیمپلی صداگذاری ها هم تکمیل شده و فقط حاضر اماده نشستن بشینن روی گرافیک کار کنن !

قرارنیست کل استودیو بشینن رو گرافیک کارکن. یه تیم گرافیکی هست که حقوق میگیره تا رو گرافیک کار کنه حالا میخواد یه سال مونده باشه یا ده سال! !!


 
این بحث لوس گرافیک و دانگرید و ... تمومی نداره؟ تو هر تاپیکی میرم دو تا پست بخونم 4تاش درمورد گرافیکه! یک سال که جمع و تفریق داشتیم، الانم دانگرید مد شده! اصلاً بازی میکنید شما یا فقط سرگرمیتون شده این؟ البته نه همه بلکه یه عده که معلوم نیست به چی میخوان برسن! نظرتو گفتی دیگه فروختنی نیست که بخوای به زور به خورد بقیه بدی!! :|
 
نمایش uncharted واقعا شگفت انگیز بود و ناتی داگ نشون داد مثل همیشه چند پله جلوتر از استاندارد ها حرکت میکنه و استاد خلق استاندارد جدید تو این صنعت هستش .

گیم پلی بازی بی نظیر بود . محیط های بزرگ و سند باکس بازی و ازادی عمل گسترده + شوتینگ عالی و مبارزات پیشرفته همه و همه یک گیم پلی محشر رو خلق کردند و از همه مهمتر هوش مصنوعی فوق العاده بازی .

من روانی این المان های جدید گیم پلی شدم .

P8Pce.jpg
این فقط یک نمونش بود .

خلاصه اینکه امیدواری زیادی به بازی پیدا کردم و یقین دارم این بار نیز مثل همیشه نیل و بروس یکه تاز موفقیت در سال خواهند بود و فروش ابن عنوان نیز مانند دیگر عناوین استودیو معرکه و طوفانی خواهد بود .

جدا از این بخش ها گرافیک بازی هست که به دست دوستان ترولر ، ترول میشه ، اونم از طریق the order واقعا جذاب هست برام :d

اول اینکه در بیلد نهایی بازی 60 فریم خواهد شد و احتمالا گرافیکی بهتر از این ( حتی اگر بهتر از این نباشه باز خودش فک براندازه )

دوم اینکه محیط های عظیم و بزرگ و ازادی عمل بسیار بالای این بازی رو لطفا با the order که یک عنوان به شدت خطی و ساده هستش مقایسه نکنید .

گرچه من خودم از همین گرافیک uncharted بیشتر ار the order خوشم اومد .

خلاصه اینکه بهتره تا زمان عرضه بازی صبر کنیم . زمان زیادی مونده و سونی خیلی زود دست به نمایش uncharted زد که اونم فک کنم به خاطر شروع زود هنگام برای تبلیغات بازی هست که نگاه ویژه ای به فروش این عنوان و سیستم سلر بودنش داره .
 
امید بعد از نمایش تریلر اول UC4 یکی از اعضای ND امد گفت این چیزی هست که ما خودمون رو برای رسیدن بهش مجهز کردیم و بعد کورنی یو گفت حتی گرافیک نهایی از این هم بهتر میشه. الان داریم در مورد گرافیک نهایی صحبت میکنیم!:دی هنوز که گرافیک نهایی رو ندیدید که میگید همش هایپ بود یا شیطونی کرد و....

بعد مورد بعدی اینکه مقایسه هاتون معالفارق هست. یک نمای Close Shot از صورت نیت رو دارید با یه Medium Shot (نزدیک ترین نمایی که تو نمایش از نیت نشون دادن) مقایسه میکنید! والا من دیگه خسته شدم حوصله بحث بیشتر رو ندارم اما نفرین بر کسانی که به همین سرعت ایمانشون به ND رو از دست دادن!:دی همتون رو تو کنفرانس سونی تو E3 میبینم!:دی تک تک پست هاتون بوکمارک شده و بر سرتون کوبیده خواهد شد!:دی از کنفرانس E3 تا زمانی که یادمون بره یا خسته بشیم ترول خواهید شد و البته ما مردمانی با حافظه قوی و خستگی ناپذیر هستیم!:دی کمااینکه پس از 6 سال هنوز ان دوست عزیز رو بابت جمله تاریخی "گرافیک آبرنگی" ترول میکنیم!:دی

Phantom Pain V

انصافا تو روت میشه گرافیک The Order رو ترول کنی؟:دی
 
گرافیکش خیلی خوبه فقط مشکل اینه که بعضی دارن با تریلر e3 مقایسه میکنن اون تریلر ریل تایم نبود خود nd تو بلاگش هیچی درباره ریل تایم بودن اون تریلر نگفت اول اون ویدئو هم هیچی نگفتن فقط گفتن از روی ps4 کپچر شده که اصلا ربطی به ریل تایم بودن و نبودن نداره این وسط تنها جایی که گفت ریل تایمه سایت gamingbolt بود که بعدش بقیه به اون استناد کردن و گفتن ممکنه ریل تایم باشه. حتی درباره 60 فریم بودنم nd هیچ قولی نداده فقط گفت تارگتمون 1080 با 60 فریم هست.
این حرفارو ما قبلا هم زدیم ولی متاسفانه بعضی دوستای سونی فن کاسه داغتر از آش شدن و مسخره بازی درآوردن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or