PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
On a technical level, these early moments confirm that we're looking at a native 1080p presentation with some incredibly high quality anti-aliasing. It's not quite as clean as the near-flawless E3 teaser trailer but the results appear more impressive than just about any other solution we've seen on the platform to date. Edge-aliasing is all but eliminated, yet sharpness is retained while temporal aliasing (pixel pop and edge shimmer) is kept to a relative minimum. Some details, such as the skeletons early on, Drake's belt and some of the vines still show minor artefacting in motion but, overall, the solution Naughty Dog has adopted is looking really impressive. We're interested in learning more about this process - Sony shares its technology internally, so there's a strong chance we might see it deployed on other titles.

AA بازی فک براندازه گرچه به اندازه ورژن E3 خوب نیست ولی تا به الان بهترین چیزیه که رو PS4 دیدن


At first glance, traversal seems familiar but the animation has received a noticeable upgrade giving a bit more weight to Drake's motions. Furthermore, the tools he wears around his belt bounce around in a very realistic fashion in this revised engine
.

در اولین نگاه انیمیشن بازی آپگرید اساسی شده

However, further on, Drake runs across a group of enemies - and it is here that the real changes and improvements start to become evident. It truly feels as if the team has learned a lot from creating The Last of Us, as the level design - from what we can tell - seems a lot more open than anything in previous Uncharted games. Drake is attacked from all angles on and around a series of rock formations. Taking a page from many of the best stealth action games, the level design seems to present open-ended design within a linear framework - that is, you're provided a large area filled with enemies and given the tools and skills necessary to eliminate them as you please.

خوب خودمونم متوجه شده بودیم:d که محیط بازی بشدت Open شده و اصلا خطی نیست

This area is quite a bit more impressive than the initial cave sequence, with a deluge of reactive foliage blowing softly in the breeze, reacting to collisions with the player and enemy soldiers alike. It's a beautiful effect and one that seems to have real gameplay uses as well, with Drake able to stalk enemies from the brush. Foliage is drawn out remarkably far, retaining its reactive properties even at a great distance, but there are definitely some LOD issues that linger, with an ugly mesh effect used to fade detail in and out of the scene.


محیط باز بازی نسبت به غاری که در اول نشون دادن خیلی تاثیر گذارتره. از تاثیر نسیم روی برگ درختا و همینطور تاثیر برخورد خود نیت با نباتات و همچنین دشمنان با گیاهان تعریف شده. مشکلات LOD وجود داره


The real clincher for this segment is the AI on display. Enemies appear to have free rein of the environment this time, jumping between various spires and actively working together. There is a real sense of cooperation in the demo that makes the scene appear much more dynamic than previous Uncharted combat sequences. The stealth gameplay seems to be a huge step up from previous titles as well, with Drake able to more effectively lose enemies only to re-engage on his own terms later.
Overall, if this demo is any indication, we're actually looking at some pretty meaningful changes to the core gameplay due to more complex level design, improved AI, and a larger selection of

AI پیشرفت زیادی داشته و رفتار دشمنان بازی خیلی جالبه.

tools. After our first viewing of the footage, Uncharted 4 definitely felt like an iterative evolution, but after re-watching several times, the improvements become clearer, suggesting a real leap forward for the series - but perhaps not quite to the extent hoped for in the areas we expected. The fact that Naughty Dog was able to deliver such an interesting combat sequence without resorting to any major set-pieces says a lot about what the studio is trying to achieve this time.

اولین بار که تماشا کردن خیلی تحت تاثیر قرار نگرفتن ولی با تماشای دوباره متوجه شدن واقعا جهش عظیمی در بازی بوجود اومده

In a way, the demo flips our expectations somewhat. Naughty Dog may simply be keeping its powder dry for now, but the visuals seen in this gameplay segment aren't quite the jaw-dropping spectacle we had hoped for based on the immense promise of the E3 teaser. Clearly, the slice of gameplay seen here is very attractive, if a bit subdued overall. However, we are surprised by the large number of meaningful changes to the gameplay that the studio is showcasing in this segment. First impressions might suggest a visually upgraded 1080p Uncharted experience - something we would relish - but could it be that the real generational

اگرچه یه مقدار بازی از توقعاتشون افول اشته ولی احتمال میدن که هنوز ND کلکای زیادی تو چنته داشته باشه
 
آخرین ویرایش:
آقا اینکه میگن دیوید هایتر هم صداگذاری کرده تو بازی راسته یا شایعه بود؟ مشخص هست صدای کیه؟
شایعه است . دیوید هایتری وجود نداره .- - -ویرایش - - -
زیاد بود نخوندم..خواهشا یکی خلاصه کنه بگه چی گفتن...تا جایی که من خوندم ظاهرا خرده گرفتن به دمو:d
منم ریز نخوندم فقط یه تصویر از صورت دریک گذاشته تو یکی از قسمت ها و گفته : Our first look at the new Drake definitely shows some loss in detail versus the original teaser trailer
 
آخرین ویرایش:
من از کیفیت موی سینه راضی نبودم.باد از سمت راست میزد ولی مو به سمت راست حرکت میکرد.:-?
من که بیخیال خرید این بازی میشم.حد اقل در TR این مشکل وجود نداره:-s:d
هیج بازی تا 50 ساله دیگه از نظر گرافیکی به uc4 نمیرسه l-) اصلا با وچود شما جرات نمیکنه l-)
 
به نظر من این بهترین نمایش انچارتد بود تا الان. لول دیزاین و encounter Design بی نظیر ، hit reaction درست دشمن ها، weapon feedback خوب، AI بهبود یافته و مخفی کاری منتقل شده از TLOU. تقریبا تمام جوانب بازی پیشرفت کرده. در مورد گرافیک هم با توجه به اینکه یک سال مونده تا بازی منتشر بشه و هدفشون هم همچنان 60 فریم هست به نظرم گرافیک خیلی خوب بود . چند تا عکسم از ویدو تصحیح شده گیمر ساید گرفتم که فوق العادن
vegukhx5hlvb7f50ry1b.png



wsdkuj8atokatr7jdi4r.png


brpz2uxtrleqfnez7xup.png
 
در مورد تصاویری که تو گذاشتی یه مثال بود برای تخمین زدن مقداری از درصد پیشرفت برای کسایی که با این مقوله اشناییت ندارن . خودتم همین حرف منو زده بودی و گفتی این اختلاف رو ببینید تا بعد تخمین این تفاوت پری الفا رو متوجه بشید . منم اون مثال تو رو برای درک و تخمین میزان درصد پیشرفت زدم . این دیگه توضیح نمی خواست :دی نگفتم این اونه یا اون اینه :دی حرف تو رو تایید کردم . :دی در واقع صحبت از سوار شدن تکسچر و ... بود نه الگوریتم ها و بیس کلی بازی . قبل از اون عکس ها اشاره کردم میزان پیشرفت پری الفا و نسخه نهایی نهایتا 30 درصد خواهد بود با اضافه شدن تکسچر ها و polygen و AA و ... اگه ND کارشو به بهترین شکل ممکن انجام بده این اختلاف با دمو e3 شاید پر بشه . برای کسی که کاملا اختلاف رو متوجه بشه چیز ساده ای که در رویایی ترین حالت گرافیک انچارتد 4 این اختلاف رو می تونه پر بکنه : تفاوت کیفیت و حجم تکسچر که بعد از یک سال کار شاید جبران بشه . تصویر سمت چپی که می بینی دقیقا اختلاف گرافیک 30 درصدی داره . یعنی الان اختلاف دقیقا در همین حد هست . کاری هم به شب و روز و این مغلطه ها ندارم . بحثم کیفیت و حجم تکسچر و اون ظرافت وحشتناکه الگوریتم کلی لباس نیت و انواع و اقسام جزئیات و بر امدگی مو و صورت نیت هست .

مقایسه ی کیفیت صورت زخمی و پوست و لباس خیس با لباس خشک و صورت صاف و سالم مغلطه ـس جناب ، نه شب و روز و این حرفها :دی لباس در حالت خیس باقت هاش واضح تره تا حالت خشک ، صورتشم خیسه و نور مستقیم خورده به صورتش که همین باعث پر حجم تر به نظر رسیدن جزییات میشه ، بسته به زاویه و نحوه ی تابش نور و سایه زنی جزییات متفاوت به نظر میرسه ، با این مقوله که آشنایی دارید ایشالا یا بازم متهم به مغلطه ایم ؟




در ادامه : این نور پردازی که می بینی متاسفانه نمای شب نداشتیم توی گیم پلی که قیاس کنیم ولی موقعی که دریک وارد غار می شه و بیس کلی بازی تاریک می شه بهترین زمان ممکن برای نمایش نورپردازی و قیاس فعلی هست . تصویری که من از هیچ جا نتونستم پیدا کنم از یه جا گذاشتم :biggrin1: باز هم جدای از مبحث اختلاف کیفیت تکسچر و ... مبحث شیار های نور نه از نظر تعداد ( که طبیعتا محیط متفاوته ) از دید تک شیار و کیفیت و رفلکس مشخص هست . دقت کنی از سمت چپ حفره غار یک شیار نور درست شده . با یه دونه از اون شیار ها قیاس کنی اختلاف دستت میاد . می دونیم پری الفا هستا :biggrin1: منتهی یه سری صحبت از عدم اختلاف می کنن :biggrin1:
خدایی اون چراغ قوه رو دست nate نمی بینی ؟!

این که هیچی :biggrin1: پینوکیو و ادم واقعی و جاده خاکی و اینا :biggrin1:
مثلاً اومدم با مثال حرف بزنم فهمش ساده تر بشه ! جاده خاکی ؟! :|

منظورش واضحه کاملا ، خانم اعلام کردن کیفت نهایی از این دمو e3 هم بیشتر خواهد شد . طبق این نمایش پری الفا در بهترین حالت ممکن و رویای ترین حالت ما یه hud زیر اون تریلر e3 می بینیم و بازی می کنیم و لذت می بریم ! ولی اینکه نسخه نهایی کیفیت از این بهتر هم ارائه خواهد داد من جز هایپ چیز دیگه ای نمی بینم و حالا نظر تو اینه که از این تریلر 100 درصد بهتر می شه . بوکمارک کن خدا شاهده من خوشحال می شم حرف تو درست از اب در بیاد :biggrin1: و تا ابد مثل اون جریان حماسه ابرنگی یه بنده خدایی تبدیل به یه سوژه ابدی بشه . :biggrin1: در نهایت اینکه از اولین کامنت هم من به هیج وجه صحبت از بد بودن گرافیک نمایش داده شده نکردم و همینم نسخه نهایی بشه تا همینجا رقیب نداره . اما : 1 . اینکه بگیم کیفیت با دمو e3 تفاوت نداره داریم از اون ور بوم میفتیم و خودمون رو گول زدیم ! 2 . اینکه بگیم حرف خانم تازه وارد هایپ نبوده هم خیلی نگاه رویا پردازانه و فن گونه ای هست . که من امیدوارم همین که شماها می گید بشه :biggrin1: ولی شک ندارم در بهترین حالت ممکن نسخه نهایی می شه تریلر e3 نه چیزی بهتر از اون و این صحبت ها :biggrin1: این بحثم نخ نما شده و تموم شدست دیگه . ترجیح می دم از این به بعد به داستان و گیم پلی و باقی ماجرا فکر کنم تا نمایش e3 ایشالا ! موفق باشید
هر دو حالتش که شد ما همه از برج میلاد سقوط کردیم یا از شدت فن بوئیسم کور شدیم :دی به هر حال منتظر بیلد های بعدی می مونیم و زیارتتون می کنیم :دی
 
بنظر من گرافیک بازی از جهاتی بسیار عالیه... از چند جهت دیگه ای "خوب"ه.. این یعنی اینکه موقع بازی بهینه نیست و جای پیشرفت داره. یعنی این چیزی که دیدم واقعا مراحل اولیست. مطمئنم موقع انتشار بازی دهنمونو باز میزاره!
حتی مقایسه گرافیک تریلر و گرافیک نهایی انچارتد 3 هم واقعا مقایسه بین 2 نسله! من امید دارم بازی شاهکار نسل میشه
 
خوب منم دمو رو دیدم.باید بگم که از نظر گرافیکی و فیزیک بازی و حتی هوش مصنویی و بزرگی محیط برای یه بازی خطی... U4 کاملا از بقیه بازیهای این نسل جلوتره
اما من 2تا نگرانی دارم (که البته بی مورده:d):
یکی اینکه امیدوارم تنوع مراحل واقع زیاد باشه و همش تو کوه و جنگل نباشه.مثل آنچارتد 3 که کلیتش میشد گفت تو مناطق کویری و این داستانا بود ولی از جنگل و دریا و آسمون و .... همه جوره توش بود.امیدوارم اینم مثل اون باشه
و اینکه درسته فقط با این دمو نمیشه نظر داد و کلا the last of us با uncharted خیلی فرق داره ولی تو last of us وقتی میخواستی با دست خالی یه نفرو بکشی انصافا دهنت صاف میشد ولی U4 به نظرم دیگه خیلی سادست یه مقدار اگه جدی تر و واقعی ترش بکنن عالی میشه
کل بازی به سمت واقعی تر شدن پیش رفته جز همین مورد کشته شدن دشمنا به صورت مخفیانه.حالا شایدم من زیاد حساس شدم یا TLOU زیادی روم تاثیر گذاشته ولی خوب تو دلم مونده بود:d
 
خوب منم دمو رو دیدم.باید بگم که از نظر گرافیکی و فیزیک بازی و حتی هوش مصنویی و بزرگی محیط برای یه بازی خطی... U4 کاملا از بقیه بازیهای این نسل جلوتره
اما من 2تا نگرانی دارم (که البته بی مورده:d):
یکی اینکه امیدوارم تنوع مراحل واقع زیاد باشه و همش تو کوه و جنگل نباشه.مثل آنچارتد 3 که کلیتش میشد گفت تو مناطق کویری و این داستانا بود ولی از جنگل و دریا و آسمون و .... همه جوره توش بود.امیدوارم اینم مثل اون باشه
و اینکه درسته فقط با این دمو نمیشه نظر داد و کلا the last of us با uncharted خیلی فرق داره ولی تو last of us وقتی میخواستی با دست خالی یه نفرو بکشی انصافا دهنت صاف میشد ولی U4 به نظرم دیگه خیلی سادست یه مقدار اگه جدی تر و واقعی ترش بکنن عالی میشه
کل بازی به سمت واقعی تر شدن پیش رفته جز همین مورد کشته شدن دشمنا به صورت مخفیانه.حالا شایدم من زیاد حساس شدم یا TLOU زیادی روم تاثیر گذاشته ولی خوب تو دلم مونده بود:d
اصلا در مورد مساله اولی نگران نباش، قسمت سوم و دوم یه لوکیشون اصلی داشتن که از چپتره شونزده به بعد رو میشد و قبل از اون حداقل پنج یا بیشتر لوکیشن فرعی داشتیم. از اونجایی که مکانیک صخره نوردی تازه تو این مرحله رو میشه احتمال میدم این یکی از لوکیشن های اولیه بازی باشه که احتمالاً تو چپتر های بالا بهش برگردیم.
اما در مورد دوم همه فن های آنچارتد و کلا همه این بازیو به فان بودن میشناسن و کلا اصلی ترین علت محبوبیت آنچارتد همین جو فانشه. حالا اگه بخوان در حد The Last Of Us بازی رو رعال و تاریک کنن دیگه واقعا نمیشه اونو به عنوان یه آنچارتد هضم کرد.
 
خوب منم دمو رو دیدم.باید بگم که از نظر گرافیکی و فیزیک بازی و حتی هوش مصنویی و بزرگی محیط برای یه بازی خطی... U4 کاملا از بقیه بازیهای این نسل جلوتره
اما من 2تا نگرانی دارم (که البته بی مورده:d):
یکی اینکه امیدوارم تنوع مراحل واقع زیاد باشه و همش تو کوه و جنگل نباشه.مثل آنچارتد 3 که کلیتش میشد گفت تو مناطق کویری و این داستانا بود ولی از جنگل و دریا و آسمون و .... همه جوره توش بود.امیدوارم اینم مثل اون باشه
و اینکه درسته فقط با این دمو نمیشه نظر داد و کلا the last of us با uncharted خیلی فرق داره ولی تو last of us وقتی میخواستی با دست خالی یه نفرو بکشی انصافا دهنت صاف میشد ولی U4 به نظرم دیگه خیلی سادست یه مقدار اگه جدی تر و واقعی ترش بکنن عالی میشه
کل بازی به سمت واقعی تر شدن پیش رفته جز همین مورد کشته شدن دشمنا به صورت مخفیانه.حالا شایدم من زیاد حساس شدم یا TLOU زیادی روم تاثیر گذاشته ولی خوب تو دلم مونده بود:d

واییییی. نسخه 3 عالی بود از این نظر. همه جای ممکن رفتیم با بهترین شرایط ممکن. فوق العاده بود. واقعا فوق العاده... اگه اینم تا حدی اونجوری باشه خیلیییی فوق العاده میشه! (u2 نسبتا تنوع مکان هاش خیلی کمتر بود)
---
توی tlou بخاطر تم تیره و درام و سروایوال بازی کلا اینکه هر کشتنو حس کنی و ناراحت شی براش خیلی مهم بود. بخاطر همین واقعی تر جلوه داده شد.
در عوض انچارتد بخاطر تم فانش و مبدا و مقصد شون ، با واقعی بودن کشتن( که تیره کنندست) هیچ وجه اشتراکی ندارن و اصلا به هم نمیخورن. من با این تصمیمشون موافقم.
پ.ن. توی انچارتد 3 یک جاش بود که تو یک قلعه میری درش بسته میشه و تنهایی. بعد یک عالمه ادمو می کشی. بعد در رو باز می کنی. سالی میاد تو. سالی می پرسه چیکار می کردی؟ نیتن هم گفت (یچیزی تو این مایه ها) "هیچی. مثل همیشه کشتن یک سری ادم!" راستش این دیالوگ خیلی بنظرم خوب نبود. منو واقعا برد تو فکر و اینکه این فرد برای رسیدن به هدفش داره انسانیت رو زیر پا میزاره و ... . کلا بخاطر موضوع به این واقعی نشون دادن مرگ و اعماق مرگ نپردازه خیلی بهتره.
 
^^^ نمی گفت کشتن ، می گفت همون کار همیشگی (یا یه چیزی توی این مایه ها :دی) منظور درگیری های همیشگی با یه سری از همین ملت های خلاف و اینا بود :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or