jimrako1
کاربر سایت
کاملا باهات موافقم گرافیک شماره 2 و از همه مهم تر داستانش گیرایی بیشتری داشت راستش پایان جالبی آنچارتد 3 نداشت میشد خیلی بهتر تموم بشه !!!
حالا گرافیک که نه ولی داستان قطعا دو بهتر بودش!
الان دعوا میشه!:d
چرا دعوا بشه آخه مگه دروغ میگی !!!
حرف حساب جواب نداره
اوه اوه I am SOO SORRYدر هر صورت کل بازی به کنار ولی مرحله ی آخرش خیلی زود تموم شد یه مقدار سکو بازی و فرار کردن به سبک کراش داشت ولی تو نسخه ی 2 هیجان بیشتر بود.تو داشتی فرار میکردی باید یه چشمت به خودت میبود و یه چشم دیگه ات به ملتی که میریختن جلوت.یا مثلا تو مرحله ای که رفته بود تبت خداییش سکو بازی و معما هایی که داشت تو اکثر قسمتاش حتی از Tomb Raider هم بهتر بود ولی تو این نسخه همه ی این اتفاقها رو توی اکشن بازی خلاصه کرده بودن.اصلا فلسفه ی این جمله"الان دعوا میشه!:d" همینه که بعد از پستت کسی نقل قول نزنه و دعوا راه نندازه.
من نمیگم این نسخه خوب نبود.اگر خوب نبود که نامزد بهترین های سال نمی شد.حرف من اینه که میتونست خیلی بهتر از این ها باشه و حتی Scyrim رو هم جا بذاره.البته Scyrim رو بازی نکردم هنوز:d
احساس میکنم به جای اینکه این بازی رو نقد کنم برم Ps1 ام رو در بیارم و کراش بزنم!
اوه اوه I am SOO SORRY
باهات موافقم
در کل عرض کردم
مثلا تو آنچارتد 2 اون صحنه هایی که هیلی کوپتر بهت حمله میکرد واقعا فوق العاده بودند که اینجا تقریبا اینجور صحنه ای ندیدم
البته اینی رو که الان میگم عین واقعیت هستش و اصلا قصد خراب کردن بازی رو ندارم (انقدر عالی هستش که با این چیز کوچیکی مثل اینها خراب بشه)
من تی 2 تا سکانس از بازی باگ های خیلی زشتی دیدم
مثلا تو اون مرحله که تو کویر دنبال ماشین ها بود با اسب از ماشین ها جلو زد و همین طور میرفت که میرفت ... تا رفت توی یه محیط قهوه ای رنگ و فضای بی نهایت ...
حتی فیلم گرفتیم با موبایل که اگه کسی خواست بگه آپلودش کنم
ولی بعد از آپدیت کردن بازی به ورژن 1.03 این مشکلات دیده نشد
حالا گرافیک که نه ولی داستان قطعا دو بهتر بودش!
الان دعوا میشه!:d
توی شماره 2 ما با یک گرافیک کاملا تر و تمیز روبرو بودیم که هم موشن بلورش به جا بود و هم از نظر پیکسل اینقدر زیبا کار شده بود که بازی pixlate نمیشد یعنی پیکسلها دیده نمیشد اما توی آنچارتد 3 به جرات میتوان گفت بیشتر مراحل pixlate بود و پیکسلها به صورت دانه دانه دیده میشد به ویژه اون قسمت که بچه گی ناتان بود رو پشت بام البته با آپدیت 1.02 که موشن بلور به بازی داده شد خیلی بهتر شد این دقیقا مشکلی هست که سر killzone 3 اومد و پیکسلها دیده میشد اگر حرف من رو باور ندارید همین الان آنچارتد 2 رو درون دستگاه قرار دهید و شروع به بازی کنید تا بفهمید چی میگم
من همیشه بازیهای رو روی تلویزیون full hd بازی میکنم این pixlate شدن رو فکر کنم شما خوب متوجه حرف من نشدید منظورم نقاطی هست که اطراف حجمها میشه دید در آنچارتد 2 این نقاط دیده نمیشود و به صورت کاملا حرفه ای کار شده بود ولی در آنچارتد 3 این نقاط دیده میشد و اون مورد دیگه اینکه من از دفرمه شدن و تغییر حالت غیر طبیعی چهره ها صحبت کردم چیزی که یک ایراد هست و نمیشه از اون چشم پوشی کرد من نمیگم چهره النا بد هست بلکه من میگم در خیلی از جاها چهره النا به شدت دفرمه میشه و از فرم طبیعی خود خارج میشه !!!چیزایی که مربوط به داستان بازی میشه رو بزار توی اسپویلر ...
من مراحل اولیه بازی رو بدون آپدیت بازی و موشن بلور هم رفتم این چیزایی که شما میگی رو به هیچ عنوان نه من دیدم و نه فکر میکنم هیچ منتقد یا گیمری بهش اشاره کرده باشه ! مطمئنی روی HDTV بازی کردی یا این مشکل مربوط به LCD ـت نمیشه؟ چون این پیکسِلِیت شدنها عموما مربوط به نمایشگرها میشه .
اتفاقا صورت النا خیلی از نسخه های قبلی بهتر شده بود .
داستان و جو U3 نسبت به 2 یه چیز کاملا جدا و متفاوتی هست فضای متفاوتی هم داره این مقایستون از پایه اشتباست به نظر من .
این مورد رو بدجور موافقم چون الان مثلا U3 از نظر داشتن صحنه های بزرگ و بینظیر U2 رو قورت میده یعنی تقریبا یه نسل ازش جلوتره نمونشم مرحله ی هواپیما، صحرا، کشتی و یا اسب سواری اما مسئله اینجاست که این مرحله ها به هیچ وجه مثل U2 به شکل تمیز و حساب شده کنار هم قرار نگرفتن اصلا شاید U2 بیش از حد بی ایراد بود نمیدونم ولی هر جور حساب میکنم میبینم بازی به هیچ وجه اون قدر پولیش شده نبود U2 خیلی دقیق و حساب شده ساخته بود روی تک تک صحنه هاش کار شده بود و هیچ جا دلتو نمیزد حتی گرافیکشم با اینکه در حد U3 نیست اما خیلی بی ایراد تر بود و از اول تا آخر بازی از تمام لوکیشنا لذت میبردی در حالی که تو U3 مراحلی هستند که توش ایراد گرافیکی میبینی و حتی بعضی قسمتاش از قسمتای دیگش کیفیت پایین تری داشتن در حالی که این مشکل تو U2 نبود به نظرم تمام این مشکلات به کارگردان بازی مربوط میشه که نتونسته این مراحل بینظیر و ساختار شکنو به شکلی دقیق و بی ایراد در حد U2 تحویل ما بده خیلی خوشحال کنندست که کارگردان U2 کارگردان TLOU چون میشه از همین الان یه بازیو بی ایراد یا کم ایرادو تصور کرد درست مثل U2تنها مشکل بازی کارگردانی بازی بوده...
این قضیه پیکسل رو من هم 100% تکذیب میکنم ! مشکل از هر چیزی هست از بازی نیست .