یه چند تا مشکل تقریبا حاد تو همون مَپه Desert :به بتا کاری ندارم, اسمش روشه هرچند طی تجربه ای که خودم داشتم مشکلی در زمینه سایه زنی ندیدیم (لوکیشین Desert بتا مالتی رو هم با چیزی که توی سینگل میبینی حتی مقایسه هم نکن) اما نمایش های بازی توی E3 نشون داد سایه زنی بازی فوق العادست, یعنی سایه زنی حجمی و داینامیک بازی در بالاترین کیفیتی هست که میشد دید.................ذره ای Jaggies دیده نمیشه
با حرفاتون موافقم سایه ها یه جایی روی اعصابه یه جایی هم واقعا آدم حال میکنه باهاشون توی U3 بافتها هنوز واقعا جای کار داره منظورم توی مولتی هست چون واقعا از نظر بافت کمکاری شده توی بازی حالا تنها راه اینه که بافتها رو ارتقا بدن و یا از افکتهای زیبایی چون محو شدگی و غیره استفاده کنن تا زیبا به چشم بیاد به نظر من اگر توجه کرده باشید آدمها در U3 نسبت به شماره پیش بازی یعنی شماره 2 کمی کوچیک اندامتر شده اند نمونش خود ناتان که نسبت به نسخه پیشین کوچک اندامتر شده به نظر من تمام برنامه های ND روی افکتها هست میخواد بازی رو با افکتهای سنگینی تا موقع ریلیز بازی بهینه کنه برای همین کمی از نظر حجم پردازی رو به کوچک کردن بدنها کرده و میخواد نوعی بالانس ایجاد کنه و بیشتر نقش رو افکتها داشته باشن این نظر من هست که افکتها نقش مهمی در نسخه پایانی ایفا خواهند کرد !یه چند تا مشکل تقریبا حاد تو همون مَپه Desert :
کیفیت و AA نا مطلوب سایه که تقریبا تو این تصاویر مشهوده :
http://img4up.com/up2/72672006800287433234.jpg
http://img4up.com/up2/27226907676132762060.jpg
http://img4up.com/up2/26817269683116954471.jpg
تفاوته فاحشه کنتراست و کیفیت سایه ای که رو بدنه ی هواپیما افتاده با سایه ی شخصیت و کابینه کامیونه در حاله حرکت :
http://img4up.com/up2/78583099431893399346.jpg
اینم ذره ای Jaggies ولی این بار تو همون سینگل :
http://img4up.com/up2/64831545905843402519.jpg
---------------
این که شما کاری به بتا و مالتی نداری خوب نداشته باش نظره شخصیته و محترم ، ولی ملت از رو همین قضاوت می کنن و مقایسه ،نمونشم چندین سایتی که بتای اینو مقایسه کردن با بتای Gears3 .
بعد به نظرم چون این مَپ سنگین ترین نور پردازی رو داره و سایه زنیه نرم و صیقلی { حجم دار و داینامیک به کنار } مکملّه واسه زیبا جلوه دادن و به رخ کشیدنه اون نور پردازی پس بهترین معیار یرای سنجشه قدرته سایه زنیه بازی همین مپ و مرحله ی Desert ـه سینگله .اون عکسی آخری هم که گذاشتی در جوابش : حرفه این دوستمون {u.s.a} که دمش گرم حرف با حالی زد که تا HUD نداشته باشه نمی شه قضاوت کرد .
--------------
اینم یه اسکرینه فوق تکراری برای مقایسه ی سایه زنی :
http://img4up.com/up2/16888565276933686257.jpg
البته بتای Gears خیلی قبل تر عرضه شده بود ولی در هر صورت...
درک درستی از کلمه Beta داری شما ؟ من (و خیلی های دیگه) اصلاً به گرافیک بخش چند نفره اهمیت نمیدیم اونم تو مرحله پیش ساخت نهایی. در ضمن مرحله Desert سینگل کجاست که ما ندیدیم ؟یه چند تا مشکل تقریبا حاد تو همون مَپه Desert :
کیفیت و AA نا مطلوب سایه که تقریبا تو این تصاویر مشهوده :
http://img4up.com/up2/72672006800287433234.jpg
http://img4up.com/up2/27226907676132762060.jpg
http://img4up.com/up2/26817269683116954471.jpg
تفاوته فاحشه کنتراست و کیفیت سایه ای که رو بدنه ی هواپیما افتاده با سایه ی شخصیت و کابینه کامیونه در حاله حرکت :
http://img4up.com/up2/78583099431893399346.jpg
اینم ذره ای Jaggies ولی این بار تو همون سینگل :
http://img4up.com/up2/64831545905843402519.jpg
---------------
این که شما کاری به بتا و مالتی نداری خوب نداشته باش نظره شخصیته و محترم ، ولی ملت از رو همین قضاوت می کنن و مقایسه ،نمونشم چندین سایتی که بتای اینو مقایسه کردن با بتای Gears3 .
بعد به نظرم چون این مَپ سنگین ترین نور پردازی رو داره و سایه زنیه نرم و صیقلی { حجم دار و داینامیک به کنار } مکمّله واسه زیبا جلوه دادن و به رخ کشیدنه اون نور پردازی پس بهترین معیار برای سنجشه قدرته سایه زنیه بازی همین مپ و مرحله ی Desert ـه سینگله .اون عکسی آخری هم که گذاشتی در جوابش : حرفه این دوستمون {u.s.a} که دمش گرم حرف با حالی زد که تا HUD نداشته باشه نمی شه قضاوت کرد .
--------------
اینم یه اسکرینه فوق تکراری برای مقایسه ی سایه زنی :
http://img4up.com/up2/16888565276933686257.jpg
البته بتای Gears خیلی قبل تر عرضه شده بود ولی در هر صورت...
تا اینجا حق با شماست ولی جوجه رو آخر پاییز میشمرن وقتی بازیها هر دو ریلیز شدند بعد از ریلیز نهایی میشه گفت چی به چیه !خداييش سايه زني گيرز بهتره
اولا در مورده اون تصویره سینگل اینکه به سختی می شه دید Jaggies شو ,حقیقت اینه که به چشمه شما به سختی , به چشمه یه فنه متعصّبه Gears تابلو تو چشمه و از دیده منطق با کمی دقت تو چشم می زنه !پس دیگه زیادی اغراق نکن بعدش من اصلا کاری به سینگل نداشتم چون این مقدار Jaggies غالبا طبیعیه ولی وقتی میای میگی ذره ای Jaggies نداره آدم باید تو جوابت یه چیز بذاره پس این که اصلا نیست با اینکه تو همه ی بازی ها هست ولی مقدارش متفاوته زمین تا آسمون توفیر داره !درک درستی از کلمه Beta داری شما ؟ من (و خیلی های دیگه) اصلاً به گرافیک بخش چند نفره اهمیت نمیدیم اونم تو مرحله پیش ساخت نهایی. در ضمن مرحله Desert سینگل کجاست که ما ندیدیم ؟
اون عکسی هم که از لبه های سایه تو بخش تک نفره گذاشتی به سختی میشه رویتش کرد و البته چیز خیلی خیلی طبیعی هست, توی قسمت های دیگه هم همونطور که عکساش رو گذاشتم ذره ای Jaggies دیده نمیشه.
این عکس از گیرز 3 با اینکه سایز کوچیک هست اما کیفیت سایه هارو نشون میده (از گیم پلی همین نسخه لیک شده گرفتم):
Jaggies توی تمام بازی ها هست اما میزانش متفاوته !
در مورد عکس آخری هم توی کدوم تریلر قسمت های با Hud میزارن ؟ Story Trailer نسخه قبلی سال 2009 بخش های گیم پلیش هود داشت ؟ همین گیرز آو وار تریلر قبل از E3 قسمت های گیم پلیش هود داشت ؟! عکس های صفحه قبل که گذاشتم کدومشمون هود دارند ؟
بخش های زیادی از گیم پلی بازی رو توی تریلر E3 نشون دادن که عکس آخری هم جزوشون هست مثل:
میبینی ؟ هیچکدوم هود ندارن اما Actual Gameplay هستند, حالا شما میخوای قبول نکن مشکل خودته.
بتای گیرز خیلی قبل تر عرضه شد ؟! ماشالله منطق خُب گیرز 3 هم یکی دو سال سال زودتر از U3 در دست ساخت بوده !
درکل این همه در دویوار کوبیدن لازم نداره بخدا، هر دو بازی تا انتهای سال عرضه میشند میبینم چی میشه .
گرافیک بخش بیابان بیشتر نباشه کمتر نیست !.به نظرت یه مقدار مشکوک نمی زنه تصویر پایینی ؟ 100 % realtime ـه؟! آدم دوست داره سایه هاشو بغل کنه لا مصب !!
http://img4up.com/up2/89683141181481197607.jp
درک درستی از کلمه Beta داری شما ؟ من (و خیلی های دیگه) اصلاً به گرافیک بخش چند نفره اهمیت نمیدیم اونم تو مرحله پیش ساخت نهایی. در ضمن مرحله Desert سینگل کجاست که ما ندیدیم ؟
اون عکسی هم که از لبه های سایه تو بخش تک نفره گذاشتی به سختی میشه رویتش کرد و البته چیز خیلی خیلی طبیعی هست, توی قسمت های دیگه هم همونطور که عکساش رو گذاشتم ذره ای Jaggies دیده نمیشه.
این عکس از گیرز 3 با اینکه سایز کوچیک هست اما کیفیت سایه هارو نشون میده (از گیم پلی همین نسخه لیک شده گرفتم):
چرا از سه مپی که Playable بود فقط تو این مپ این مشکلاتو داشت و تو بقیه کوچیکترین مشکلی بهش وارد نبود خوب همشون بتا بودن...ر
من که گفتم دوندونه دار بودن سایه ها تو این نسل یه امر عادی هست ، ولی گیرز خدای دندونه نیست :d خودتم خوب میدونی اون اشکالات فقط تو نسخه لیک شده بوده ....!!!!@ kayne
میخوام بگم زیرو کردن گیم پلی برای پیدا کردن کمی لبه کاری نداره, همین گیرز هم خدای دندونس.
شما کلاً یا نمیفهمی یا خودت رو زدی به نفهمی, من چی میگم تو چی ! خوش باش...اولا در مورده اون تصویره سینگل اینکه به سختی می شه دید Jaggies شو ,حقیقت اینه که به چشمه شما به سختی , به چشمه یه فنه متعصّبه Gears تابلو تو چشمه و از دیده منطق با کمی دقت تو چشم می زنه !پس دیگه زیادی اغراق نکن بعدش من اصلا کاری به سینگل نداشتم چون این مقدار Jaggies غالبا طبیعیه ولی وقتی میای میگی ذره ای Jaggies نداره آدم باید تو جوابت یه چیز بذاره پس این که اصلا نیست با اینکه تو همه ی بازی ها هست ولی مقدارش متفاوته زمین تا آسمون توفیر داره !
در ضمن اون تصویری که از لیک شده ی Gears ور داشتی گذاشتی دیگه زیر آبی رفتی ناجور ! سایه ها کلا رقصه نور میرن تو لیک شده دیگه jaggies جای خود داره , ایول داری داداش !برو یدونه از بتا گیر بیار در اون صورت :Now We're Talking !!
این که کاری نداری به بتا بازم میگم باشه ! ولی چرا جمع می بندی ؟ مگه خودت نبودی که تو جوابه فرخ که نظرسنجیه gamespot ـو گذاشته بود اومدی LoT ـو ملاک قرار دادی مثلا ؟خو اونم بتا بود , نبود ؟! شمایی که کلا نه بتا رو قبول داری نه آنلاین بیا روشن کن ما رو ! همین الآن برو تو گوگل بزن U3 Vs Geow3 ببین چند تا مقایسه ی معتبر از همین بتا میبینی ! اگه به قولت پیش ساخته نهاییه خوب بتای گیرز هم همینه مگه گیرز بتاش نهاییه ؟ پس مقایسه تو این حالت قابل قبول و معتبره !
چرا از سه مپی که Playable بود فقط تو این مپ این مشکلاتو داشت و تو بقیه کوچیکترین مشکلی بهش وارد نبود خوب همشون بتا بودن...همون مپی که به نوعی مرتبطه با Desert ـه سینگل و ناتی داگ هنوز هیچی نشون نداده ازش...به نظرت یه مقدار مشکوک نمی زنه تصویر پایینی ؟ 100 % realtime ـه؟! آدم دوست داره سایه هاشو بغل کنه لا مصب !!
http://img4up.com/up2/89683141181481197607.jp
--------------------
اینکه Gears3 یه سال زودتر پروسه ی ساختش شروع شده هم دیگه بهانه ای محکم و موثّقیه...دو دستی بگیرش که واسه Best Graphic Award دستاویزش خیلی محکمه !
جواب منطقی ؟! lol, باشه تو فکر کن ما زدیم کوچه علی چپ, بعد از خوندن پست های مربوطه کسی که همچین برداشتی کنه باید به مغزش شک کرد !یعنی یه بَندِشم ربط نداشت ؟ نشد که داداش !
این جوری وقتی می زنی علی چپ و تو جواب چیزی نداری بدی ملّت یه برداشته دیگه دارن , اونم کم اُوردنه.....بعدشم که مثله روز روشنه :
به جای جوابه منطقی...فحاشی و تخریبه طرف !
سعی کن متفاوت بودنو تجربه کنی ! اینو که همه بلدن !
------------
این همه قصه ی حسین کرد شبستری ایراد کردیم باز می گی گیرز خدای دندونست ؟؟!#
یعنی یه بَندِشم ربط نداشت ؟ نشد که داداش !شما کلاً یا نمیفهمی یا خودت رو زدی به نفهمی, من چی میگم تو چی ! خوش باش......................همین گیرز هم خدای دندونس.