Uncharted 3: Drake’s Deception Vs Gears of war 3

U3 vs Geow3

  • Uncharted 3: Drake’s Deception

    رای‌ها: 409 57.2%
  • Gears Of War 3

    رای‌ها: 306 42.8%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    715
اینکه مشخصه گیم اسپات خیلی خیلی خیلی...معتبرتره.
این چندتا تریلر اخر گیرز رو دیدم واقعا میتونم بگم از لحاظ بصری با اختلاف کمی از انچارتد سرتره.
 
بازی uncharted معروفه به استفاده از رنگ های گرم و توی این مورد یکی از بهترین هاست ولی geow 3 از محیطی تاریک استفاده که اون هم خیلی جذابه.
راستی منظورت از حالت خشک و نظامی چی هست؟
منظورم واضحه!:d خیلی جدی و حالت تیره ای داره.البته سبکشه و باید اینجوری باشه.
------
دوستان یه بازی رو سعی کنین تا اسمون بالا نبرین که اگه احیانا یه مقدار بدتر شد افسردگی نگیرین.
 
  • Like
Reactions: capitanrayan
این lens of crap کلا مقایسه هاش با غرض ورزی خاصی صورت میگیره مثلا بازیای 360 رو از روی عمد روی هارد کنسول نصب نمیکنه یا تو بازی کرایسیس 2 از روی عمد اومده بود بازیو روی 360 یک قسمتیشو نمایش داده بود که آفتاب نداشت یا هزارتا ادا و اطوار دیگه بالاخره فشار باید از یه جایی تخلیه بشه دیگه اون بازیای هم که تو این سایت نسخه 360 رو برتر دونسته اگه به کور نشون بدی میفهمه ماله 360 بهتره وگرنه اگه راه داشت اونارم یه حالی بهشون میداد.
 
یک مساله ای رو در مورد مقایسه های Lens Of Truth عنوان کنم که این سایت عکسی رو کنار هم قرار نمیده بلکه از ویدئویی که تهیه کرده عکس میگیره جهت مقایسه Performance دو عنوان مذکور.
مثلاً وقتی از Crysis 2 تصویری میزاره که درش نسخه 360 تکسچر هاش مات تره یعنی توی اون لحظه پلتفرم 360 تکسچرهاش لود نشده, وگرنه اونقدرا هم هالو نیست که نتونه دوتا عکس توی شرایط مساوی تر قرار بده.
برای درک بهتر میتونید ویدئو های مقایسات رو با کیفیت 720p مشاهده کنید تا مراجعه به تصاویر.

پ.ن: مثلاً




منظورت همون عکسیه که با یه محاسبه ساده 60 فریم با هم تفاوت داشتن ؟ (تو C2 رو میگم :d)

پ.ن: حدودا 1.5 ثانیه فاصله دو عکس - بازی 30 فریم بر ثانیه - پس میشه حدودا همون 60 فریم فاصله - که 60 فریم یعنی کلی فاصله - در نتیجه این میشه منبع معتبر.
 
منظورت همون عکسیه که با یه محاسبه ساده 60 فریم با هم تفاوت داشتن ؟ (تو C2 رو میگم :d)

پ.ن: حدودا 1.5 ثانیه فاصله دو عکس - بازی 30 فریم بر ثانیه - پس میشه حدودا همون 60 فریم فاصله - که 60 فریم یعنی کلی فاصله - در نتیجه این میشه منبع معتبر.
فرقی نمیکرد باز چون فکر کنم تاخییر لود تکسچر ها به بیشتر از 1.5 ثانیه میکشه :دی !
 
من کاری با مقایسه بتای Multiplayer بازی ندارم و به نظم کلا مقایسه درستی هم نیست ... یعنی تا زمانی که بازی عرضه نشه بدلیل نزدیکی این 2 بازی هر مقایسه ای اشتباهه ... ضمن اینکه فکر میکنم بعد از عرضه هم باز بدلیل نزدیک بودن ، مقایسه ها بیشتر سلیقه ای باشه ...

فقط یه مورد ... هم نمایش E3 از GeOW و هم این نسخه بتای Leak شده متاسفانه Screen Tearing داره که هیچ کدوم از 2 نسخه قبلی 1 درصد هم Screen Tearing نداشتند ولی اینی که من دیدم حداقل 10 درصد داره که اگه این قضیه اگه تا زمان انتشار بازی برطرف نشه خیلی به ضررش میشه چون مطمئنا حتی اگه GeOW از نظر Visual ی از U3 بهتر باشه این اختلاف به اندازه ای نخواهد بود که بشه Screen Tearing رو بهش بخشید .

همین قضیه به Alan Wake خیلی صدمه زد ، چون در واقع فعال نبودن Vertical Sync که باعث ایجاد Screen Tearing میشه نوعی تقلب برای فرار از افت فریم ه ...
 
  • Like
Reactions: u.s.a
من کاری با مقایسه بتای Multiplayer بازی ندارم و به نظم کلا مقایسه درستی هم نیست ... یعنی تا زمانی که بازی عرضه نشه بدلیل نزدیکی این 2 بازی هر مقایسه ای اشتباهه ... ضمن اینکه فکر میکنم بعد از عرضه هم باز بدلیل نزدیک بودن ، مقایسه ها بیشتر سلیقه ای باشه ...

فقط یه مورد ... هم نمایش E3 از GeOW و هم این نسخه بتای Leak شده متاسفانه Screen Tearing داره که هیچ کدوم از 2 نسخه قبلی 1 درصد هم Screen Tearing نداشتند ولی اینی که من دیدم حداقل 10 درصد داره که اگه این قضیه اگه تا زمان انتشار بازی برطرف نشه خیلی به ضررش میشه چون مطمئنا حتی اگه GeOW از نظر Visual ی از U3 بهتر باشه این اختلاف به اندازه ای نخواهد بود که بشه Screen Tearing رو بهش بخشید .

همین قضیه به Alan Wake خیلی صدمه زد ، چون در واقع فعال نبودن Vertical Sync که باعث ایجاد Screen Tearing میشه نوعی تقلب برای فرار از افت فریم ه ...
میشه یکم بیشتر توضیح بدی من درست نفهمیدم دوست عزیز
ممنون
 
این lens of crap کلا مقایسه هاش با غرض ورزی خاصی صورت میگیره مثلا بازیای 360 رو از روی عمد روی هارد کنسول نصب نمیکنه یا تو بازی کرایسیس 2 از روی عمد اومده بود بازیو روی 360 یک قسمتیشو نمایش داده بود که آفتاب نداشت یا هزارتا ادا و اطوار دیگه بالاخره فشار باید از یه جایی تخلیه بشه دیگه اون بازیای هم که تو این سایت نسخه 360 رو برتر دونسته اگه به کور نشون بدی میفهمه ماله 360 بهتره وگرنه اگه راه داشت اونارم یه حالی بهشون میداد.
حرف دلمو زدی اصلا مشخصه کلا سایت فن PS3 هست.:d

من اخر نفهمیدم با این افتضاح نسخه بتا انچارتد3 چرا باز یه عده میگن گرافیک انچارتد3 همه رو انگشت به دهن میکنه...
البته در این شکی نیست که انچارتد3 یکی از بهترین های این نسله البته نه دیگه در حد این همه تعریف .همین الن بازیهای مثل بتلفید یا Rage حتی گیرز براحتی باهاش برابری میکنن بهتر نباشن بدتر هم نیستن.
خودم واقعا قبول داشتم انچارتد گرافیکش ینمه از گیرز بالاتره ولی وقتی این دو تا تریلر اخری رو دیدم کلا نظرم عوض شد.
نایتی داگ تا حالا بیشتر سعی کرده رو افکت ها مانور دیگه ای بده نه چیز دیگه ای...
 
آخرین ویرایش:
میشه یکم بیشتر توضیح بدی من درست نفهمیدم دوست عزیز
ممنون

Screen Tearing به پارگیهای تصویر میگن که بر روی صفحه بوجود میاد ... نمیدونم دقیق چطوری میشه توضیح داد که Screen Tearing چیه ... ( ولی خیلی اعصاب خورد کنه :d )

اون جاهایی که تصویر پار میشه و Screen Tearing بوجود میاد در واقع فریم ریت بازی دچار افت میشه ( هرچی مقدار پارگی تصویر بیشتر باشه یعنی افت فریم بیشتر ) Vertical Sync یه Option ی هست که اگر فعال بشه باعث میشه به هیچ وجه Screen Tearing بوجود نیاد ولی خب افت فریم کاملا محسوس میشه ، اما اگه Off باشه افت فریم تا مقدار زیادی تبدیل میشه به Screen Tearing و در واقع افت فریم دیده نمیشه و به جاش پارگی تصویر بوجود میاد .
من خودم ترجیح میدم افت فریم ببینم ولی Screen Tearing نبینم .
 
آخرین ویرایش:
بازم ممنون دمت گرم.
اقا اگه کسی دیگه میتونه یکم بحثو بازتر و روشن تر کنه... ممنون میشم
797px-Tearing_%28simulated%29.jpg
 
  • Like
Reactions: Nima
من اخر نفهمیدم با این افتضاح نسخه بتا انچارتد3 چرا باز یه عده میگن گرافیک انچارتد3 همه رو انگشت به دهن میکنه...
افتضاح ؟!! :دی :دی
معمولآ اکثر بحث های گرافیکی برای بخش تک نفره هست که اون هم حداقل تا الآن نسبت به گیم پلی های هر دو U3 جلوتره. البته شاید در نهایت GeoW 3 خیلی بهتر باشه ولی آخرین بار که هر دو توی E3 بخش تک نفره رو نشون دادن U3 جلو بود.
البته بخش Multiplayer هم اهمیت داره ولی کمتر کسی رو دیدم که وسط بازی چند نفره به گرافیک نگاه کنه چون منهدم میشه ! :دی
 
Screen Tearing به پارگیهای تصویر میگن که بر روی صفحه بوجود میاد ... نمیدونم دقیق چطوری میشه توضیح داد که Screen Tearing چیه ... ( ولی خیلی اعصاب خورد کنه :d )

اون جاهایی که تصویر پار میشه و Screen Tearing بوجود میاد در واقع فریم ریت بازی دچار افت میشه ( هرچی مقدار پارگی تصویر بیشتر باشه یعنی افت فریم بیشتر ) Vertical Sync یه Option ی هست که اگر فعال بشه باعث میشه به هیچ وجه Screen Tearing بوجود نیاد ولی خب افت فریم کاملا محسوس میشه ، اما اگه Off باشه افت فریم تا مقدار زیادی تبدیل میشه به Screen Tearing و در واقع افت فریم دیده نمیشه و به جاش پارگی تصویر بوجود میاد .
من خودم ترجیح میدم افت فریم ببینم ولی Screen Tearing نبینم .
برعکس من ترجیح میدم داشته باشه تا اینکه فریم بیاد پایین:d
چون PC خوبی ندارم (مال 4 سال پیشه) عادت کردم به Off بود VSync
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or