Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,420
نام
محمد
دوستان این Black Bird خیلی خوب بود.

من بعد دیدن دو قسمت، خود Documentary اشم دیدم. جالبی داستان اینجاست توی خود واقعیت هم کم پلات توییست نداشته!:D
 
  • Like
Reactions: ce7en44

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,420
نام
محمد
pgbqlbntuha91.jpg


039939wvfda91.jpg
+
بنظرم بهترین کرکتر و منطقی ترین کرکتر کل فاینال همین سولجر بوی بود:
85hgpypigna91.jpg
hmbt7irknla91.jpg
8hssxh74ela91.jpg y9eo1jh29ja91.png
نویسنده ها معلوم نیست با خودشون چند چند هستند. از سوتی های عزیزان:
rd2elqdbgma91.png 2ba928vjzia91.jpg n8w7pe6v4la91.jpg
 

Attachments

  • y9eo1jh29ja91.png
    y9eo1jh29ja91.png
    349 KB · مشاهده: 16

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,555
نام
سپهر
1657436324393.png

صحبت کرنستون پیرامون حضورش در BCS

برایان کرنستون: من و آرون تنها در سه سکانس بازی کردیم؛ سکانس‌ها را بسیار سریع، مخفیانه و بدون برنامه ریزی قبلی گرفته‌ایم. من دقیقا نمی‌دانم این سکانس‌ها در کدام اپیزود قرار می‌گیرد. شما بزودی متوجه تمام این اتفاقات می‌شوید.

 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,032
نام
آریا
منم مثل بعضی از دوستان خیلی با اپیزود آخر این فصل حال نکردم، ولی به طور کلی میانگین کیفیت این فصل انقدر بالا بود که این اپیزود رو هم حلال می‌کنیم و می‌بخشیم! :D البته همین اپیزود هم اتفاقات خیلی جالبی داشت، ولی یه ذره بی‌منطق و خر تو خر شد و اواخرش معلوم نبود کاراکترها دقیقاً دنبال چی هستن! :D (در مورد اتفاقات جالب، عاشق اونجایی بودم که هوم‌لندر یه انشای سوزناک در مورد اهمیت والدین در زندگی فرزندان آماده کرده بود و وارد فاز لطافت شده بود و سولجربوی گند زد بهش! :)) اولین بار بود که دلم برای هوم‌لندر می‌سوخت و بیچاره خیلی توی ذوقش خورد!)
برای ادامه ماجرا هم اوضاع فجیعی شده و از یه طرف که اون خانوم لج‌درآر کله‌بترکون به پست و مقام رسیده و روز به روز قدرتش بیشتر می‌شه. از طرف دیگه هم سولجربوی به فنا رفت (اگه برگرده هم اول از همه می‌ره سراغ خودی‌ها که باعث شدن دوباره اسیر بشه!) و بدتر از همه، هوم‌لندر تبدیل به یه پدر مهربون برای بچه‌ش شده و اون لبخند پایانی پسرک، خیلی ترسناک و اعصاب‌خوردکن بود! یعنی ترکیب این پدر و پسر یه چیزی می‌شه که دیگه... :|
نمی‌دونم برای فصل بعدی چی در انتظارمونه. مِیو که نیمرو شد و استعفا داد. استارلایت هم که شلغمی بیش نیست و اصلاً وقتی چشم‌هاش روشن می‌شه، من بی‌اختیار خنده‌م می‌گیره! :D می‌مونه یه مشت آدم درب و داغون که با همدیگه درگیری دارن و خودشون هم نمی‌دونن دنبال چی هستن و حالا اینا باید از پسِ غولی به نام هوم‌لندر بربیان، اون هم بدون کمک سولجربوی! :D
خیلی دوست دارم یه اتفاق ویژه‌ای برای دیپ و A-Train بیفته و یه تحولی توی اینا ببینیم، ولی بعیده. یعنی انقدر بدبخت و ذلیل و خاک‌برسر هستن که هر بلایی هم سرشون بیاد، باز پاچه‌خاری هوم‌لندر رو می‌کنن. بابا یه ذره عزت نفس داشته باشین دیگه! :| البته قدرت‌هاشون هم در حدی نیست که اگه علیه هوم‌لندر کاری کنن، به جایی برسن. :D دیپ که کلاً تعطیله و A-Train هم با اینکه سرعتش بالاست، ولی جلوی هوم‌لندر کاری از دستش برنمیاد.
این وسط بلک نوآر خیلی حیف شد. :( یه همچین کاراکتر مرموز و جالبی، پتانسیلش رو داشت که بیشتر از اینا توی سریال حضور داشته باشه و باهاش آشناتر بشیم. ولی بنده خدا خیلی فجیع شهید شد... اون کاراکترهای کارتونی که توی مغز معیوب این بیچاره رژه می‌رفتن هم فوق‌العاده بودن و جزو بهترین بخش‌های سریال!
دوستانی که می‌خوان چیز بیشتری از بلک نوآر ببینن، بد نیست سراغ انیمیشن The Boys Presents: Diabolical برن که اینجا در موردش نوشته بودم. اگه همه قسمت‌ها رو ببینین که چه بهتر، ولی اگه نخواستین هم سراغ قسمت آخرش برین که در مورد اولین همکاری‌های هوم‌لندر و بلک نوآر هست، زمانی که بلک نوآر سابقه زیادی داشته ولی هوم‌لندر تازه‌کار و مظلوم بوده. اپیزود خیلی جالبیه و با توجه به کشته شدن بلک نوآر به دست هوم‌لندر، دیدن این اپیزود جذابیت بیشتری هم پیدا می‌کنه.
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,570
۴ روز دیگر سریال کرینج رزیدنت اویل نتفلیکس منتشر میشه! :D

نظر سنجی اضافه شد.
حتی تریلرشو نتونستم تا آخر تحمل کنم، تمام هوشو حواسمو گذاشتم فقط روی ایول 4. در بخش فیلمو سریال خیلی وقته نشون دادن اینکاره نیستن
 

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,718
نام
Ebrahim
حتی تریلرشو نتونستم تا آخر تحمل کنم، تمام هوشو حواسمو گذاشتم فقط روی ایول 4. در بخش فیلمو سریال خیلی وقته نشون دادن اینکاره نیستن

مشکل اینه که نتفلیکس داره میسازه و حاضرم شرط ببندم اگر هر جایی دیگه ای بود، شاهد یه اثر قابل قبولی بودیم؛ کپکام این وسط براش مهم نی، پولشو میگیره و حالشو میبره!

این ویدیو از نسخه نهایی ARKLAY: RESIDENT EVIL یا Dave رو حتما ببین امیر؛ اینو میخواستن قبل از سریال رزیدنت اویل بسازن، اما هیچوقت ساخته نشد!

و جاشو دادن به این سریال کرینج رزیدنت اویل!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,032
نام
آریا
در مورد کاراکتر جدیدی که شاید توی فصل بعد به داستان The Boys اضافه بشه (چیز خاصی در مورد داستان و روابط کاراکتر با بقیه نمی‌نویسم و فقط یه توضیح خیلی مختصر در مورد ویژگی‌های ایشون هست و بازیگر احتمالی این نقش):

یکی هست به نام Tek Knight که می‌شه اون رو یه چیزی شبیه Batman و Iron Man از دی‌سی و مارول دونست. میلیاردری که قدرت خاصی نداره، ولی با کمک تکنولوژی و این جور چیزها اومده وسط ماجرا! :D

p304885_.jpg


از اونجایی که چند وقت پیش گفته شد که جفری دین مورگان در حال مذاکره با عوامل سریال هست، احتمال داره ایشون نقش Tek Knight رو ایفا کنه.

w659010_.jpg
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,420
نام
محمد
ezgif-2-33c30082a2_9icn.gif


ماهیچه که چه عرض کنم، استاد رو تک تک سلول های صورتش کنترل داره.
یکی از صحنه های ماندگار قسمت آخر فصل دوم که فکر کنم همه بدونیم، اکتینگ این بشر یکی از بهترین اکتینگ های بوده که از بازیگری تابحال دیدم.
---
این کامنت رو دیدم، خدایی حجت رو تمام کرد:
Capture.PNG
:))=))
من خودم درکشون میکنم چرا این دوفصل مجبور بودند ولی بعد اینکه به بوچر قدرت دادند خیلی حرکت ضایعه ایی بود که بازم پایان فصل 2 رو تکرار کنند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر