majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,379
نام
Majid
من که منتظرش نیستم :D
خدایی کسی بعد از افتضاح Finale فصل سه هنوز کسی این سریال رو می بینه؟

- - -ویرایش - - -



TBBT فردا پخش می شه.
یعنی چون آخرش بد تموم شد دیگه گزاشتیش کنار؟ :D
سیزن آخرش خیلی خوب بود فقط بد تموم شد! دیگه دلیل نمیشه کل سریال بد باشه که :D
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
واقعا پایان بدی بود. پر از موضوعات و کاراکترهای بی ربط که فقط اومده بودن که باشن و وقت سریال رو پر کنن.
کل سیزن 8 تو 4 تا اپیزود جمع میشد اگه اضافات رو ازش حذف کنی.
من رمان دکستر رو نخوندم، نمیدونم توی رمانش هم دکستر قسر در میره یا نه ولی از همون روزی که سریال رو شروع کردم انتظار داشتم گیر بیافته آخرش! درستش هم همین بود. این همه آدم یکی یکی به فهمیدن هویتش نزدیک شدن، یکی یکی مردن و آخرش هم هیچ کس نفهمید! خب این اصلا خوب نیست و نصف هیجان سریال به مخفی موندن هویت دکستر بود که این هیجان کلا تو سیزن آخر وجود نداشت! حالا که سریال تموم شد میبینم اگه فصل قبل و قضیه لاگورتا، سر و ته سریال رو هم میاوردن، پایان به مراتب بهتر از چیزی که الان دیدم رقم میخورد برای سریال. انتظار مرگ دبرا رو هم داشتم ولی نه اینقدر احمقانه.
به هر حال پایان هر سریالی برای من حداقل برای مدتی ناراحت کننده است، چه دکستر باشه، چه هر سریال دیگه ای. به هر حال هر چقدر هم بد تموم شده باشه، یه سری خاطرات خوب هم از خودش به جا گذاشته که نمیشه فراموش کرد...
این سریال فقط یه پایان درخور میخواد، دیگه هیچی لازم نداره.
ترجیح میدم هیچ پیش بینی ای نکنم چون مطمئنم چنان سورپرایز میشم و چنان پایانی برای سریال در نظر گرفتن که عقل جن هم بهش نمیرسه:D
 

マスター.ミラー

کاربر سایت
Mar 11, 2009
594
نام
محمدرضا
یعنی چون آخرش بد تموم شد دیگه گزاشتیش کنار؟ :D
سیزن آخرش خیلی خوب بود فقط بد تموم شد! دیگه دلیل نمیشه کل سریال بد باشه که :D
فقط قسمت اخرش بد نبود، کل فصل 3 بد بود.
بهترین فصلش همون فصل اول بود اونم به خاطر این بود که خط اصلی داستان با کمیک یکی بود.
114 شماره از کمیکش اومده یکی از اون یکی جذاب تر و بهتر . نمیدونم چه دلیلی داره که الکی داستان سریال رو عوض کردن.
من که به فصل چهار امیدی ندارم.
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,602
نام
حسین
اقا این سریال چرا اینطوریه ادم قات میزنه پیچیدست ولی قشنگه کلا فرانک هم شخصیت باحالی داره ادم خوشش میاد
چقدر از بریکینگ بد برا تیلیغ این سریال استفاده میکنن:D
خاک بر سر مایا اون شوهرش که گذاشتن مایکل جلوشون بمیره
اهنگ های میون سریالم خیلی قشنگن مثلbb
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
دوستان بنظرتون HOMELAND خوبه؟ من چند قسمت فصل یکو دیدم خوب بود ولی میخوام بدونم ادامه فصل یک و فصل های بعد هم خوب هست؟ اخه الکی وقت نذاریم اگه خوب نیست.
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
خب نظرسنجی دوم هم مهلتش چند روزی هست تموم شده و اینم نتیجه اش:
04424990462936700458.jpg

همونطور که قبلا اعلام کردیم، قراره دو سری نظرسنجی جدید داشته باشیم برای سریال هایی که تا کریسمس امسال میان (که بعضی هاشون هم تا الان یه قسمتش پخش شده) که ببینیم بیشتر منتظر کدوم سریالا هستین.
صفحات قبل، سینا و پویای عزیز هم زحمت کشیدن، مطالبی برای این سریال های جدید آماده کردن تا افرادی که با این سریالا آشنایی ندارن، کمی آشنایی پیدا کنن و کمکی باشه براشون برای انتخاب سریال. از اونجایی که صفحات زیادی از این پست ها میگذره، من دوباره اون ها رو نقل قول میکنم:
پست سینا در ارتباط با سریال های درام:
http://forum.bazicenter.com/thread24670/page652/#post2849357
خب با توجه به اینکه نظرسنجی بعدی تاپیک در مورد سریالهای جدید خواهد بود، معرفی تعدادی از سریالهای درام جدید که پخششون از پاییز شروع میشه رو مینویسم که برای رای دادن آشنایی نسبی با سریالها وجود داشته باشه
The Blacklist
ریموند ردینگتون (جیمز اسپیدر) یکی از مهمترین افراد لیست تحت تعقیب FBI یک روز وارد مقر FBI در واشنگتن میشه و خودش رو تسلیم می‌کنه و ادعا می‌کنه هدف اون با FBI یکسان هست : دستگیری تروریست ها و مجرمین خطرناک. به همین دلیل حاضره اطلاعاتی در اختیار FBI بذاره که باعث دستگیری مجرمین زیادی میشه اما تاکید می‌کنه که فقط حاضره با الیزابت کین (مگان بون) مامور تازه‌کار FBI همکاری کنه. ردینگتون ادعا می‌کنه که در دو دهه‌ای که FBI اونو تعقیب می‌کرده در حال جمع آوری لیستی از مجرمین بوده که هیچ کس دنبالشون نبوده چون کسی از وجودشون خبر نداشته اما این افراد مهمترین مجرمین حال حاضر هستن که از پشت پرده در حال کنترل همه چیز هستن.
طراحی سریال بر عهدۀ نویسنده‌ای تازه‌کار بوده و کارگردانی قسمت اول سریال رو جو کارناهان (Narc، Smokin’ Aces) انجام داده. مهمترین نکته‌ای در مورد سریال میشه گفت اینه که بهترین نمایش آزمایشی سریال های NBC رو در ده سال اخیر داشته و البته بازگشت جیمز اسپیدر به تلویزیون خوشحال کننده‌س.
تاریخ پخش : 23 سپتامبر

Agents of S.H.I.E.L.D.
فیل کولسون (کلارک گرگ) مامور ویژۀ سازمان S.H.I.E.L.D. تیمی از جوانان با استعدادهای مختلف رو دور هم جمع کرده تا به پرونده‌های مربوط به ابرانسان‌ها رسیدگی کنند.
بعد از موفقیتی که شرکت دیزنی با محصولات مارول در عالم سینما داشته و عدم موفقیت شبکه تلویزیونی ABC (از دیگر زیر شاخه‌های دیزنی) در سالهای اخیر، دیزنی با استفاده از مارول به کمک ABC اومده و این مسائل دست به دست هم دادند تا Agents of S.H.I.E.L.D. در لیست سریالهای جدید پرانتظارترین سریال موجود باشه. حضور Joss Whedon در مقام طراح سریال و نویسنده و کارگردان قسمت اول با توجه به سوابق درخشانش در تلویزیون از دیگر نکات مثبت سریال محسوب میشه.
تاریخ پخش : 24 سپتامبر

Betrayal
سارا هیوارد (هانا ویر) عکاسیه که رابطۀ نامشروعی رو با جک مک‌آلیستر (استوارت تاونسند) وکیلی از یک خانوادۀ مشهور شروع می‌کنه. چیزی که قضیه رو پیچیده‌تر می‌کنه اینه که هر دو نفر متاهل هستن. همینطور در داستان پروندۀ قتلی وجود داره که این دو نفر در جناح مقابل همدیگه به اون پرونده مربوط هستن.
یه Soap Opera کامل از شبکه‌ای که سالهاست متخصص این ژانر بوده. این سریال در ادامۀ بازسازی سریالهای اروپایی در آمریکا بر اساس سریالی هلندی ساخته شده. یکی از نکات قابل ذکر در مورد سریال اینه که قراره فصل اول سریال (و در صورت ادامه دار بودن تمام فصل‎ها) مثل سریال‌های شبکه‌های کابلی 13 قسمتی باشه.
تاریخ پخش : 29 سپتامبر

Masters of S E X
داستان سریال زندگی دکتر ویلیام مسترز (مایکل شین) و همکارش ویرجینیا جانسون (لیزی کپلن) از پیشگامان تحقیق در زمینۀ رفتارهای جنسی انسانهاست.
برای کسانی که فیلم Kinsey رو دوست داشتن این پروژه میتونه گزینۀ مناسبی باشه و با توجه به اینکه Showtime مشکل چندانی با خط قرمزهای تلویزیون نداره این سریال شاید از Kinsey هم در برخی موارد جلوتر بره. البته نوع روایت سریال خیلی جدی نیست و درونمایۀ کمدی زیادی خواهد داشت. قسمت اول سریال رو جان مدن کارگردانی کرده.
تاریخ پخش : 29 سپتامبر

Ironside
رابرت آیرونساید (بلیر آندروود) کارآگاه باهوش پلیس که بعد از اینکه مورد اصابت گلوله قرار گرفته فلج میشه و مجبوره زندگی خودش رو روی ویلچر ادامه بده با اینحال با جمع کردن تیمی مجرب از افسران پلیس، به مبارزه با جرم و جنایت ادامه میده.
این سریال بازسازی سریالی مربوط به دهۀ 60 هست با این تفاوت نقش آیرونساید رو در سریال اصلی بازیگری سفیدپوست ایفا میکرد. لیست سریال‌های جدیدی که در سالهای اخیر بر اساس سریالهای قدیمی ساخته شدن و موفق بودن به صفر میل میکنه و تغییر نژاد شخصیتهای محبوب در سینما و تلویزیون در سالهای اخیر نتایج خوبی به همراه نداشته اما شبکۀ NBC امید زیادی به این سریال داره.
تاریخ پخش : 2 اکتبر

The Originals
یکی از خطرناکترین نقش منفی‎های سریال The Vampire Diaries یعنی نیکولاس مایکلسون (جوزف مورگان) حالا بدلیل اینکه یک نفر بدتر از خودش در دنیا پیدا کرده، قراره که در سریالی با محوریت خودش تبدیل به نقش مثبت داستان بشه. در این راه برادر و خواهرش هم اونو همراهی میکنن.
آخرین باری که از یه سریال خون‌آشامی Spin-off ساخته شد سریال Angel بود که از سریال اصلی (Buffy) بهتر از آب دراومد. اونجا با تغییر مکان و تغییر سبک سریالی ساختن که بسیار تاریکتر و جدی‌تر از سریال اصلی بود. این بار هم با تغییر مکان داستان از میستیک فالز به نیو اورلئانز که فضای رازآمیزتر و زندگی شبانۀ جالبتری داره و در دنیای واقعی هم سالها مکانی بوده برای رمالها و جادوگرنماها، قدم اول به خوبی برداشته شده. Backdoor Pilot سریال که در قالب یکی از قسمت های فصل گذشتۀ The Vampire Diaries پخش شد هم آیندۀ امیدوارکننده‌ای رو برای سریال نوید میداد.
تاریخ پخش : 3 اکتبر

Once Upon a Time in Wonderland
داستان در دیوانه‎خانه‎ای در لندن در سالهای پایانی قرن 19 شروع میشه که آلیس (سوفی لو) جوان داره سرزمینی رو توصیف میکنه که با عبور از سوراخ خرگوش به اونجا میشه رسید و دکترها که از دیوانگی آلیس مطمئن هستن و قصد دارن حافظۀ آلیس رو پاک کنن اما Knave و خرگوش سفید به کمک آلیس میان.
Once Upon a Time در دنیای این روزهای تلویزیون اثری تک محسوب میشه اما پر از ایرادهای کودکانه‌ای هست که با رفع اونها میتونه در کنار تک بودن، بین سریالهای خوب جا باز کنه. اینکه عمدۀ مدت زمان سریال Wonderland شامل جلوه های ویژه خواهد بود نگران کننده‌س چون به دلیل بودجۀ کم تلویزیون بدترین سکانس‌های OUaT همون سکانس‌هایی هستن که از جلوه های ویژه استفاده می‌کنن. حضور باربارا هرشی، جان لیتگو، کیت دیوید و ناوین اندروز از نکات مثبت سریال محسوب میشه. به هر حال تا اومدن سریال باید امیدوار بود که اشتباهات OUaT در Wonderland تکرار نشه چون با وجود اقتباسهای فراوان از شاهکار لوئیس کرول هنوز کسی حق مطلب رو به آلیس ادا نکرده.
تاریخ پخش : 10 اکتبر

Reign
این سریال داستان زندگی ماری (آدلاید کین) ملکۀ اسکاتلند رو در دوران نوجوانیش و با تمرکز بر دوران حضورش در دربار فرانسه به تصویر میکشه و البته خیلی وفادار به اصل ماجراهای تاریخی نخواهد بود.
اینکه شبکۀ CW که معمولاً برای مخاطب جوان و نوجوان سریال میسازه تصمیم به ساخت سریالی تاریخی گرفته در نوع خودش جالبه اما اینکه فضای نوجوانانۀ خودش رو در قالب یه اثر تاریخی حفظ کرده میتونه خیلی جالبتر باشه. این سریال بیشتر از اینکه به خاطر سازنده‌هاش انتظارات هنری زیادی ازش وجود داشته باشه، کنجکاوی برانگیز هست.
تاریخ پخش : 17 اکتبر

Dracula
داستان سریال با تغییراتی تقریباً از میانۀ رمان دراکولا شروع میشه. دراکولا (جاناتان ریس مایرز) خودش رو به عنوان یه سرمایه‌دار آمریکایی معرفی می‌کنه قصد داره تکنولوژی‌های مدرن رو در لندن گسترش بده اما در حقیقت به لندن اومده تا از افرادی که سالها قبل بهش خیانت کرده بودن انتقام بگیره.
تا لحظات آخر به نظر میومد که این سریال همراه با هانیبال در انتهای فصل گذشته پخش بشه اما به دلایلی پخش دراکولا تا این فصل عقب افتاد. از نکات مثبت سریال میشه به حضور دنیل ناف (Carnivale) در مقام سرپرست نویسندگان و حضور توماس کرشمن در نقش آبراهام ون هلسینگ اشاره کرد. بازخوردهای اولیۀ سریال به شدت متناقض بودن اما بیشتر به سمت منفی گرایش داشتن. فصل اول این سریال 10 قسمت خواهد بود.
تاریخ پخش : 25 اکتبر

Almost Human
داستان در 35 سال در آینده اتفاق میفته، در دورانی که پلیس‌های لس آنجلس باید یه ربات انسان مانند رو به عنوان همراه داشته باشن. تمرکز اصلی بر روی جان کنکس (کارل اربن) پلیسی که از ربات ها بدش میاد و دوریان (مایکل ایلی) همکار رباتش هست.
JJ Abrams این روزها تمرکز کمتری در تلویزیون داره هم به طور متوسط سالی دو-سه سریال جدید رو به عنوان تهیه کننده به تلویزیون میاره. طراحی این سریال توسط J.H. Wyman بوده که یکی از سرپرستان اصلی گروه نویسندگی Fringe بوده و ایدۀ سریال تاحدودی شبیه Ghosts in the Shell هست. شبکۀ FOX سابقۀ خوبی با سریالهای علمی-تخیلی نداره و این کمی آیندۀ سریال رو نگران کننده می‌کنه. این سریال هم مثل Alcatraz (دیگر سریالی که آبرامز برای فاکس تهیه کرد) پشت صحنۀ منظمی نداره ظاهراً.
تاریخ پخش : 4 نوامبر

Atlantis
تمدن گمشدۀ آتلانیس در زیر اقیانوسها و اتفاقهایی که در اونجا رخ میده سوژۀ اصلی این سریاله.
طراح اصلی این سریال هاوارد اورمن (Misfits) بوده که به همراه دو تن از دست اندرکاران سریال Merlin ساخت این سریال رو بر عهده دارن. این سریال محصول مشترک BBC One و BBC America هست و از بازیگرانش میشه به مارک آدی، جولیت استیونسون و رابرت ایمز اشاره کرد. اگر دنبال سریالی مثل Game of Thrones هستید سراغ این سریال نیاید اما اگر دنبال یه سریال فانتزی و مفرح هستید این سریال میتونه گزینۀ خیلی خوبی باشه.
تاریخ پخش : انتهای نوامبر

Mob City
ماجرای مبارزۀ نیروی پلیس لس آنجلس در دهه‌های 40 و 50 با مافیا برای پاک نگه داشتن لس آنجلس و به طور کلی غرب آمریکا از شر نیروهای مافیایی که در شرق آمریکا در اون سالها حکمرانی می‌کردند.
دفعۀ قبل که فرنک دارابونت کاری برای تلویزیون ساخت با The Walking Dead از لحاظ جذب بیننده به معدن طلا رسید هرچند خودش اونقدر همراه سریال باقی نموند تا این پیروزی رو جشن بگیره. این بار دست روی موضوعی گذاشته که یک بار از روی اون فیلم خارق العاده‌ای ساخته شد (L.A. Confidential) و یک بار فاجعه (The Gangster Squad). ترکیب بازیگران سریال شامل جان برنتال، میلو ونتیمیلیا، نیل مک دانا، رابرت نپر و ادوارد برنز میشه. فصل اول سریال 6 قسمت خواهد بود.
تاریخ پخش : 4 دسامبر

پ.ن.: میخواستم واسه هر سریالی عکس هم بذارم اما عملاً تمام سایت هایی که عکس بیشتر سریالها رو گذاشته بودن ف ی ل ت ر بودن ! خودمم حوصلۀ آپلود کردن نداشتم
پست پویا در ارتباط با سریال های کمدی:
http://forum.bazicenter.com/thread24670/page653/#post2851603
در ادامه ی پست سینا، ده تا از کمدی های جدید نتورکی که از پاییز امسال شروع میشن و پتانسیل خوب بودن رو دارن:



the crazy ones

رابین ویلیامز رو داریم که دوباره به تلویزیون برگشته. یه کمدی تک دوربینِ که مرکز داستان درباره ی یه نابغه ی صنعت تبلیغات هست که از هرحربه و متد اخلاقی یا غیر اخلاقی برای پیش برد کارش استفاده میکنه. دخترش و بقیه ی کارکناش طرف دیگه ی داستان هستن و سعی میکنن بدون اینکه خلاقیت رئیس شون رو کور کنن یا اخراج بشن، به بهترین نحو حد و مرز کاراش رو کنترل کنن سارا مایکل گلار (“Buffy the Vampire Slayer”) نقش دختر ویلیامز رو بازی میکنه و جیمز ولک (Mad Men ) هم جزو زیر دست های رابین ویلیامز هست. بر اساس نقدهایی که از قسمت اولش اومده، سریال نشونه هایی از تبدیل شدن به یه کمدی موفق داره، ولی قسمت اولش تا حدی از فیلم نامه ی نه چندان بامزه و رابین ویلیامزِ بی بخار رنج می بره. ولی باید بهش فرصت داد. سریال برا شبکه ی CBS هست و پخشش از 26 سپتامبر، هر سه شنبه شب شروع میشه.



Brooklyn Nine-Nine

اگه از اندی سمبرگ خوشتون بیاد که قطعا باید سراغش برین اگه نه هم شاید بهتر باشه درموردش تغییر نظر بدین چون سریال جدیدش به نظر پتانسیل خیلی خوبی برا تبدیل شدن به یکی از بهترین کمدی های پاییزی داره. معمولا سریال های پلیسی کمدی نیستن ولی این یکی هست. سمبرگ نقش یه کارگاه خنگ رو بازی میکنه، درکنار بقیه ی ادمای خل و چلی که معلوم نیست چجوری پاشون به نیروی پلیس باز شده. حال و حوای Police academy رو داره و تیم Park and recreation پشتش هستن. سریال برا فاکس هست و از 24 سپتامبر سه شنبه ها پخش میشه



The Millers

سریالی که گویا میخواد دنباله روی موفقیت Big Bang باشه. بازیگرای خوبی داره. Beau Bridges , Will Arnett and Margo Martindale .... داستان درباره یه ویل آرنت ــه که از اون بزرگسال هایی که هنوز تو بچگی موندن . این ادم یه روز میره پیش والدین بدتر از خودش و بهشون میگه از زنش طلاق گرفته. پدر مادرش هم بعد از دعواهای فراوان به اینت نتیجه میرسن که ازدواج 40 ساله ی اونا هم باید تموم بشه.... نویسنده ی اصلی My name is Earl پشت سریاله و از 26 سپتامبر، پنجشنبه ها از CBS پخش میشه.



Mom

چاک لوری که پارسال ثابت کرد بهتره کسی باهاش درنیفته، یکی از سود اور ترین ادمای حال حاضر تلویزیون هست. با سه تا سریال که دو تاشون به شدت پربیننده بودن (Two and a Half Men, Mike and Molly and The Big Bang Theory ) لوری تصمیم گرفته قلمروی امپراطویش رو گسترش بده و امسال یه سریال جدید بسازه. از پوستر به شدت لوسش که بگذریم، داستانش هول کاراکتر آنا فاریس میچرخه. یه مادر تازه از دائم الخمری دراومده و نسبتا لوزر که سعی میکنه زندگیش رو راست و ریست کنه. درحالی که باید با مادر دیوانه تر از خودش هم دست و پنجه نرم کنه. از 23 سپتامبر دوشنبه ها از CBS پخش میشه



The Michael J. Fox Show

سریال از زندگی واقعی مایکل جی فاکس، بازیگر فیلم های بازگشت به اینده الهام گرفته و بیماری پارکینسون اش که چند وقت پیش اعلام کرد بهش مبتلا شده. تلاش فاکس برا برگشتن به دنیای بازیگری و اوج... بتسی برندت ( Jesus Christ marie ) که همه تون ازش متنفرید هم هست و نقش همسرش رو بازی میکنه. اینجور که به نظر میاد با یه کمدی نسبتا غمناک طرفیم که واقعا برا خوده فاکس حکم به اوج رسیدن یا سقوط داره.... سریالش رو ببینید تا یه کاره خیری هم کرده باشید. سریال از 26 سپتامبر سه شنبه ها از nbc پخش میشه



Dads

من نمیفهمم این اسما چیه که انتخاب میکنن. امسال یه سریال Mom داریم یه سریال Dads.... این یکی کمدی جدید سث مک فارلن و تیمش هست .... هرچقدر که اسم و داستانش lame به نظر میاد ولی به هرحال ادمای نسبتا بزرگی پشتش هستن. داستان دو تا ادم میانسال که زندگی موفقی برا خودشون دست و پا کردن و حسابی خوشحالن تا اینکه پدرهای اعصاب خورد کنشون وارد زندگیشون میشن و کابوس ها شروع میشه.... حتی داستانش هم بیمزه اس... ولی عاقلانه اس اگه چند قسمت بهش وقت داد. سث گرین هم البته تو سریال هست. درکل نمیشه با انتظار خیلی زیادی رفت سراغش ولی همین میتونه برگ برندش باشه و یه غافلگیری خوب باشه. از 18 سپتامبر چهارشنبه ها از فاکس پخش میشه.



Lucky 7

یه روز هفت تا کارگر داغون تو یکی از پمپ بنزین های حومه ی نیویورک کار میکردن که بلیط بخت آزماییشون برنده میشه و پول بزرگی میبرن. با این پول هرکدوم میتونن مشکلات خاص خودشون رو حل کنن. مت (Matt Long ) با این پول میتونه زن و بچه اش رو از خونه مادرشون بیاره بیرون. برادرش نیک میتونه قرض هاشو به ادمای خطرناکی که بهشون بدهکاره صاف کنه. سمیرا، یه مهاجر پاکستانی، میتونه با این پول ادامه تحصیل بده. باب ، صاحب مغازه میتونه بالاخره بازنشست بشه...
خیلی تیم سرشناسی پشتش نیستن و نمیشه با اعتماد گفت چی قراره از آب در بیاد. ولی داستان نسبتا جالبی داره. از 25 سپتامبر چهارشنبه ها از Abc بخش میشه



Enlisted


داستان تو یه کمپ ارتش میگذره ولی مطلقا ربطی به جنگ و خون ریزی نداره و بیشتر خانوادگیه. درباره ی سه تا برادر که یکی شون در راه پیشرفت تو ارتش یه اشتباه بد میکنه و سقوط میکنه به یه کمپ کوچیک تو فلوریدا جایی که دو تا برادر کوچیک ترش اونجان و حالا رئیس برادراش میشه که یکی شون به شدت باهوش و اعصاب خورد کنه و یکی شون اهل سارکزم های تند و تیز و البته بقیه ی کسایی که زیر دستش هستن هم دست کمی از این دوتا ندارن....
یکی از نویسنده های اسکرابز و Cougar Town پشت سریاله که باعث امیدواریه.
از هفته دیگه جمعه ها از فاکس پخش میشه



Super Fun Night

در روزگاری که برومنس ها تقریبا به وفور یافت میشه ، اینبار یه سیسترمنس یا همچین چیزی داریم. سریال میخواد بگه فقط مردا نیستن که میتونن باهم دیگه یه گنگ داغون و لوزر رو تشکیل بدن. بلکه زن هاهم تواناییش رو دارن.
داستان چندتا دختر جوون که به شدت نرد هستن و تصمیم میگرن از این به بعد هر جمعه شب یه کاره عجیب غریب که تاحالا نکردن رو بکنن.... احتمالا به کاره طرفدارای Gilrs میاد. بازیگره Bridesmaids نویسنده و بازیگره اصلی سریال هست که مشخصا داره سعی میکنه راه Lena Dunham رو بره.
از دوم اکتبر چهار شنبه ها از ABC بخش میشه.



We are men

یه کمدی تک دوربین درباره چهار تا ادم علاف و به شدت لوزر که دور هم جمع شدن و از زندگی شون لذت میبرن تا اینکه یه عضو جدید به گروهشون اضافه میشه و تصمیم میگیرن به این " مرد جوان " درس هایی درباب خوش گذرونی و سخت نگرفتن بدن.... با خوندن داستانش و دیدن عکساش یکم یاده Grown Ups می افتم و باعث میشه حالم بد بشه. ولی بازیگرای نسبتا آشنایی داره. تونی شالهوب و کال پن....
سریالش کاملا حالت تیری در تاریکی داره و با ادمای تقریبا ناشناسی که پشت سریال هستن معلوم نیست به کجا برسه
از 30 سپتامبر از CBS پخش میشه.
=========
=========
نظرسنجی هم چون تعداد تمام گزینه ها بیشتر از مقدار مجاز (20 گزینه) بود، به دو بخش تقسیم شده که بخش اول مربوط به سریال های درام، از امشب به مدت 1 ماه برقرار خواهد بود.
قسمت دوم که مربوط به سریال های کمدی هست، از ماه آینده برقرار خواهد شد.

*نکته: نظرسنجی چند گزینه ای هست و می تونین به بیشتر از یک گزینه رای بدین.
 

maxkill

کاربر سایت
May 15, 2012
688
نام
BeHZaD
الان Blacklist رو دیدم به نظر که خوب میاد ( البته اگه از بعضی اشکالات کوچیک که خیلیم هست صرف نظر کنیم :|) ! اگه بتونن همینجوری ادامه بدن و بیننده هم دیگه ........ فرض نکنن خیلی خوبه :d

brooklyn nine-nice هم به نظر من خیلی قشنگ بود بسی خندیدیم :d

Agents of S.H.I.E.L.D هم که عاشقش شدم :)) :| کلا تخیلی خوشم میاد ;;) :d

Revolution و Person Of interest هم که خیلی خوب بود قسمت جدیدشون (Revolution بیشتر) o:-)
 
آخرین ویرایش:

War Has Change

کاربر سایت
Dec 29, 2009
3,036
نام
شایان
دوستان مثل اینکه سیزن دوم سریال مرتال کامبت هم اومده . البته چون مینی سریال هست و اینترنتی پخش میشه تا الان تو سایتیندیدم گذاشته باشدش .
اگه جایی گذاشت خبر بدید :D
 

Gojira

Remembering
کاربر سایت
Aug 6, 2012
2,599
نام
مـــهــدی
مطمئن باش بیننده هاش بیشتر هم میشه!

فکر نکنم. :D اگه روند همین جور باشه نه.

یعنی چون آخرش بد تموم شد دیگه گزاشتیش کنار؟ :biggrin1:
سیزن آخرش خیلی خوب بود فقط بد تموم شد! دیگه دلیل نمیشه کل سریال بد باشه که :biggrin1:

کل سریال از اول فصل دو افت کرده. حالا Premiereـش خوب باشه دلیل نمی شه که کل سریال خوبه.

-------------

ماراتون پرمیر Comedy ها هم تموم شد :D

South Park و It's Always Sunny in Philadelphia که به روز های اوجشون برگشتن. مخصوصا IASiP که فصل هشت خیلی افت داشت.
Modern Family و The Big Bang Theory هم عالی شروع شدن. همینجوری ادامه بدن خوبه. :D
فقط Two and a Half Men دیدم نمی دونستم بخندم یا گریه کنم :| یک تلاش الکی و شرم آور برای نجات دادن سریال.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر