Tomb Raider:Definitive Edition بر روی PS4 به صورت 60FPS اجرا خواهد شد

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,989
نام
مهدی
jpg


Scot Amos, طی مصاحبه ای با Eurogamer تایید کرده بود که TR:DE برروی PS4 و XO به صورت 1080p/30FPS اجرا میشود.در صورتی که Crystal Dynamics ماه گذشته اعلام کرده بود که انها قصد دارند بهترین کارایی و بازده رو برروی هردو کنسول داشته باشند که باعث شد همه به فکر 60FPS بودن بازی بیوفتند.در صورتی که طبق تاییدیه ی Amos بازی به صورت 1080p Native و 30FPS بر روی هردو کنسول اجرا میشود.
ولی از طرفی هم برخی منابع(1 , 2) اعلام کردند که نسخه ی PS4 به صورت 60FPS و نسخه ی XO به صورت 30FPS در اغلب مواقع اجرا می شوند.
افکت ها در هردو نسخه یکسان است گرچه برخی تفاوت های کوچک ممکن هست وجود داشته باشه.ولی بازده ها در دو کنسول(فریم ریت) متفاوت هست و همچنین متغییر.در XO گاهی اوقات تا 45 بالا میرود .ولی این فریم ریت برای زمانی از بازی هست که در محیطی ساده تر باشید.وقتی در صحنه های اکشن و پرجزییات تر قرار بگیرید فریم ریت حدود 30 میشود.و در PS4 تا 60 فریم بر ثانیه.که در سکانس های شلوغ تر و اکشن تر ،فریم ریت اندکی کاهش پیدا میکنه.
و این چیزی هست که ما براساس تجربمون بیان کردیم،و تا اعلام کردن این قضیه به صورت کلی از جانب همه فقط یک هفته باقی مونده.
-
خب خود Scot هم 60 فریم بودن نسخه PS4 رو تایید کرد.
 
Last edited by a moderator:

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,397
نام
مهدی یوسفی اصیل
لطفا این بحث مسخره و نخ نما شده ی مقایسه ی PC و کنسول رو تموم کنید ... چون واقعا این مقایسه از ریشه غلطه ...
طرف پول 10 تا کنسول رو داده PC جمع کرده بعد میاد مقایسه ی گرافیکی میکنه !!!!

دوستان هر موقع با 400 - 500 دلار تونستن یه PC پیدا کنن که همین Tomb Raider رو با تنظیمات High ( حتی Ultra و Ultimate هم نه ) درست حسابی اجرا کنه اونموقع بیان مقایسه کنن !

هر وقت تونستی با 400 دلاری یک فایل Word بازی کنی اون وقت بگو
pc جز بازی کلی کار دیگه هم میکنه
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,752
نام
علی
تو این مباحثی که بالا در مورد بهتر بودن گرافیک بازی ها در پی سی و یا کنسولهای نسل جدید شکل گرفته واقعا نمی دونم طرف کدوم رو باید گرفت!
البته یک نکته این هست که در اکثر مواقع مسلما با توجه به سخت افزار پی سی بازیها رو این پلتفرم بهتر اجرا میشن!
نکته ی دیگه هم اینکه به خاطر بهینه سازی بازی رو کنسولها بازی ها روی این دستگاه ها کم ایرادتر از نسخه ی پی سی میشن و مشکلات فنی نظیر باگ و...در پی سی بیشتر رخ می ده!
و این هم باید در نظر داشت جایی که کنسول ها می تونن از لحاظ گرافیکی جلوی پی سی قد علم کنن فقط و فقط در عناوین انحصاری هست و در بازی های مولتی پلتفرم اکثرا این پی سی هست که قدرتش رو دیکته می کنه!
انحصاری های کنسول ها در نسلی که گذشت خیلی جاها نفس ها رو از لحاظ بصری بند می آورد و از اون ور هم اختلاف تقریبا قاطع پی سی در بازی های مولتی پلتفرم نظیر بتلفیلد و مترو و کرایسیس و....این پلتفرم رو در اوج نگه می داشت!
خلاصه می تونم بگم در بخش گرافیکی پی سی و کنسول مکمل هم هستن! و با داشتن یک پی سی قدرتمند در کنار یک کنسول نسل بعدی تجربه ی کامل و عالی از انحصاری های پر گرافیک (رو کنسول) و بازی های مشترک ( رو پی سی ) رو می تونیمداشته باشیم!
و این هم در نظر داشته باشید که انحصاری ها شاید 20 درصد بازی ها رو تشکیل بدن یعنی 80 درصد مواقع پی سی بهتر ظاهر میشه! البته منظور از پی سی هر پی سی ای نیست :d
 

Naruto

کاربر سایت
Dec 5, 2009
3,383
نام
داود
نوشته شده توسط Grey Warden;3056838[B:
]کسی که PC رو انتخاب می کنه قبول می کنه که از پس هزینه هاش هم بر بیاد،[/B] کسی که میخواد 400 یا 500 دلار هزینه PC کنه، هیچ وقت نمیره PC بگیره و به همون کنسول بسنده می کنه!
این حرف شما کاملا غلطه که کنسول ها رو با PC با این قیمت مقایسه کنن چون 400 دلار هیچ PC مخصوص بازی وجود نداره و ضمن این که کسی تو مقایسه گرافیکی دو نسخه هزینش رو مدنظر نمی گیره که شما میگی با کنسول باید با PC چهارصد دلاری مقایسه بشه!!


کسی هم نگفته که کار شما اشتباهه. مشکل از اونجا شروع شد که شما که به قول خودتون می تونین از پس هزینه هاش بر بیاین، می خواین به تمام دنیا ثابت کنین که PC به به، کنسول اه اه.

ثانیا میشه به من این المان های مقایسه رو معرفی کنین ؟ اگر هزینه و قیمت تمام شده تو مقایسه وجود نداشته باشه، مقایسه کاملا بی معنیه. به جز هزینه من تا حالا جایی نشنیدم که بیان یه چیزی که قیمتش 10 برابر چیز دیگه ای هست بشینن با هم مقایسه کنن چون مقایسه زمانی معنا پیدا می کنه که دو چیز هم ارزش در کنار یکدیگر قرار بگیرن و بازدهی اونا به بحث گذاشته بشه!
 

.VFSDF.

کاربر سایت
Jan 8, 2014
54
نام
VAHID
معنی "قورت دادن" رو هم فهمیدیم !!

اینا رو ببینی بیشتر معنی شو میفهمی

با سیستم خودم عکس گرفتم از سایتها کپی پست نکردم بزارم اینجا

ولی خوب همین دو تا شات اولی بسه
BF4 برات 1080P گذاشتم نه 900P


. پس می‌شه گفت واسه کسی که حتی نسخه PC رو هم تجربه کرده، ارزش خرید داره. .

اگه اعلام کنن اپدیت ویرایشهای جدید نسخه کنسولی برای PC نمیاد تا فروش بازی بیشتر باشه شاید ارزش داشته باشه
ولی اگه در قالب یک اپدیت بروز رسانی های نسخه کنسولی برای نسخه PC ارائه بشه خرید نسخه کنسولی مفت گرونه
 
آخرین ویرایش:

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,292
نام
Afshin
به نقل از kotaku:

Also interesting: both next-gen versions look better than last year's PC version in some respects. A couple of weeks ago, when we ran that IGN video detailing the new features in the Definitive Edition, a bunch of readers were quick to say "So, it's basically just the PC version on ultra settings, ported to consoles." Ah, but that's not the case.
Putting the two versions side by side, there are a number of differences. Most immediately noticeable is how much more alive the environments feel in the new version: Howling winds and low-hanging clouds blow through most areas, where in the PC version there was only open air and the occasional bit of fog. Trees in the Definitive Edition blow in the wind where on PC they stand still. In some places in the Definitive Edition, flocks of birds circle in the air, while on PC the air is empty.
The definitive edition also has much more high-contrast, dramatic lighting, and everything looks somehow heightened—every time I'd switch back to see a similar scene on PC things would look flat and less active.
Of course, these are all cosmetic differences. But I do notice them. Here's a gif of the PC version on ultra settings:


نسخه نسل بعد از نسخه PC با گرافیک Ultra هم بهتره. نسخه PS4 که با 60 فریم هم اجرا می‌شه با گرافیک بالاتر از نسخه PC، می‌شه گفت که یه بازی کاملاً نسل بعد هست. گویا نسخه کنسولی از نظر کیفیت سایه‌ها و نورپردازی و المان‌های پویای محیطی از نسخه PC بهتر هست و در کل محیط خیلی ‌زنده‌تر از نسخه PC به نظر میاد. پس می‌شه گفت واسه کسی که حتی نسخه PC رو هم تجربه کرده، ارزش خرید داره. کسی هم که کلاً بازی رو تجربه نکرده نباید درنگ کنه، چون یه بازی خیلی خیلی خوب هست و گرافیکش هم که عالی شده.
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
کسی هم نگفته که کار شما اشتباهه. مشکل از اونجا شروع شد که شما که به قول خودتون می تونین از پس هزینه هاش بر بیاین، می خواین به تمام دنیا ثابت کنین که PC به به، کنسول اه اه.

ثانیا میشه به من این المان های مقایسه رو معرفی کنین ؟ اگر هزینه و قیمت تمام شده تو مقایسه وجود نداشته باشه، مقایسه کاملا بی معنیه. به جز هزینه من تا حالا جایی نشنیدم که بیان یه چیزی که قیمتش 10 برابر چیز دیگه ای هست بشینن با هم مقایسه کنن چون مقایسه زمانی معنا پیدا می کنه که دو چیز هم ارزش در کنار یکدیگر قرار بگیرن و بازدهی اونا به بحث گذاشته بشه!

بیخود به کسی تهمت نزنین، یه پست از من بیارین که گفته باشه کنسول به قول شما اه اه هست ولی این هم حقیقتیه که خروجی بازی ها رو PC از کنسول خیلی بهتره و بازی ها گرافیک بالاتری دارن!
قسمت دوم حرفتون هم چه ربطی داره؟؟؟؟؟ وقتی گرافیک یه بازی رو PC بالاتر از کنسول اجرا میشه ربطش به قیمتش چیه؟ ما که نمی گیم کی چجوری اجرا می کنه یا اصلا میتونه اجرا کنه یا نه، این فقط واسه مقایسه هست که کدوم نسخه از گرافیک بالاتری برخورداره همین!!
 

Missile

کاربر سایت
May 1, 2013
210
نام
سياوش
نميدونم بايد حرف منبع معتبري مثل kotakuرو مورد استناد قرار بديم يا برخي از گاليله هاي زمان رو كه در اين تاپيك دارن سرود تلاوت ميكنن!!!!
والاهركسي اگر ميديد سيستم چند ميليون تومنيش تو بازيي مثل tr جلو كنسول چه ps4 چه اون يكي كم اورده مي اومد وسط تاپيك دست و پا مي زد.من كه بهشون حق ميدم .
 

™MASOUD 3

کاربر سایت
May 25, 2009
868
نام
مسعود
هر وقت تونستی با 400 دلاری یک فایل Word بازی کنی اون وقت بگو
pc جز بازی کلی کار دیگه هم میکنه

به سونی میل زدم واسه PS5 این قابلیت بزرگ و اضافه کنه شاید بخریش مهدی جان
قدیما باز به متن خبر یه نگاه میکردن ملت ...
PC الان کجای بحثه؟؟؟
یه مقدار واقع بینی بد نیست پول 12 تا PS4 میدید PC بعد با کنسول 400 دلاری مقایسش میکنید باز جالبه همین 400 دلاریه اونقدرام بد نیست در نتیجه..
حالا این PC چند هزار دلاریتون که WORD باز میکنه. انچارتدم اجرا میکنه؟ لست اف اس رو چی؟ بیوند؟و ...
کلا اگه منم این همه هزینه میکردم و میدیدم ملت با PS4 اونم با 400 دلار و بازی کرایه ای چه عشقی میکنن و یه عالمه عنوان انحصاری دارن و من باید خوابش و ببینم رو PC چند هزار دلاریم خیلی ناراحت و عصبی میشدم

در اخر باید بگم این بازی واسه من از یه عنوان نسل بعدی کمتر که نیست عالی هم هست چون قبل از تموم کردنش PS3 رو فروختم حالا میتونم با کیفیت خیلی بهتری تجربش کنم .. و این فوق العادس
 

geow

کاربر سایت
Oct 17, 2012
87
این عکس هایی که دوستمون گذاشته گویای همه چیز هستش و مشخص شد که گرافیک کدوم بیشتره
تو ps4 انگار داری یه تیکه از فیلم رو نگاه میکنی واقعا در خور نسل بعد هستش
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,736
نام
علی
این هم گیفی که Kotaku گزاشته ...
نسخه PC :

نسخه PS4:

البته این گیف تازه نسخه ی ایکس وان هست ! در متن گفته تازه از نسخه ی PS4 گیف نگرفته چون همین برای مقایسه کافیه !
Remember, I can't capture video from the PS4 version. But for this particular comparison, the Xbox One version is fine
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر