Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist | Xbox 360 [پست اول تاپیک خوانده شود]

بهترین مرحله Blacklist از نظر شما کدام مرحله است؟

  • Blacklist Zero - Andersen Airforce Base, Guam

    رای‌ها: 1 1.4%
  • Safehouse - Benghazi, Libya

    رای‌ها: 1 1.4%
  • Insurgent Stronghold - Mirawa, Iraq

    رای‌ها: 6 8.3%
  • American Consumption - Chicago, Illinois

    رای‌ها: 9 12.5%
  • Private Estate - Cuidad Del Este, Paraguay

    رای‌ها: 5 6.9%
  • Abandoned Mill - London, England

    رای‌ها: 8 11.1%
  • Special Missions HQ - Tehran, Iran

    رای‌ها: 20 27.8%
  • Transit Yards - Philadelphia, Pennsylvania

    رای‌ها: 1 1.4%
  • Detention Facility - Guantanamo Bay, Cuba

    رای‌ها: 4 5.6%
  • Airstrip - Yucatan Province, Mexico

    رای‌ها: 2 2.8%
  • American Fuel - Gulf Of Mexico

    رای‌ها: 3 4.2%
  • LNG Terminal - Sabine Pass, Loisiana

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Site F - Denver, Colorado

    رای‌ها: 12 16.7%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    72

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
کاور ماه آگوست مجله OXM:


تاریخ 29 مارچ هم تایید نشد و گفتن فعلا همون بهار 20138-| باهوش شدن! میخوان بعدا واسه تاخیر دست و پاشون بسته نباشه:D

کامنتت تو حلقم!!
I've seen more stealth in Serious Sam
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
نمیدونم مفاد(!) درجه بندی ESRB رو قبلا گفته بودم یا نه! به هر حال:
ESRB Rating: Mature
Blood, Drug Reference, Intense Violence, ***ual Themes, Strong Language

===
اینم سه تا وال جدید در سه سایز:

1200*1600


1050*1600


1200*1900
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
البته هدفش چیز دیگه ایه، ولی من باب انیمیشن، Not Bad.

51163627129527392923.gif

========
Gameinformer هم یه مصاحبه با Maxime Beland داشته که جاهای مهمش رو میزارم:
The first Splinter Cell games were really stealth-oriented. And you couldn't go much into action. Then Conviction had a little bit more action, but we lost some stealth. Now, on Blacklist, we're really trying to expand on both sides. A little bit more into action, but a lot more into stealth also. Because we feel that we lost a lot of that with Conviction.

In the game, you know, Grim's coming back. It's very interesting for us because in the beginning of Blacklist, based on the events of Conviction, there's going to be amazing tension between the two

So killing in motion is basically three things. The first one is active sprint. You run, you sprint, and you automatically jump over stuff. If there's a door, you bash the door. If there's something to climb, you climb automatically. We're making traversing the environment super easy. Then, if you're moving and you press Y to execute, Sam keeps his momentum, keeps the direction that you've got. And the last thing is hand-to-hand takedowns in motion also. So instead of stopping to do a hand-to-hand kill, Sam slices through the guy.

So you can decide on, I'm trying to do a stealth playthrough, so I don't want to have a big rocket that comes out on a tactical target against me. And then you start playing, and you've been stealth, and then you get detected, the s--- hits the fan, and if you've got Kinect, you just yell “Grim, now!” and then the rocket fires. So those are interesting. You can imagine the same idea with the opposite. Instead of being a rocket in the sky, it could be Grim hacking into an electricity system from a building. And she's like, “Hey, I know where you are, tell me and I'll turn off the lights for you or something.” And then you're like, “Yeah, Grim, turn off the lights,” and you're in the dark.
Sam's tactical suit. I think that's super cool because it's not just a cosmetic choice for the suit. It's also linked with gameplay, so if you want to play more action, you can put on a bigger bulletproof vest. If you want to play more stealth, you can go a little bit lighter, be a little bit faster, or add boots that allow you to make less noise when you're navigating.
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
زک کوپر Community Developer بازی طی یک Q&A به سوالایی که تو فروم رسمی یوبیسافت پرسیده شده بود جواب داده:
[video=aparat;44163818405eb97518cc0525e454b57d276805]http://www.aparat.com/v/44163818405eb97518cc0525e454b57d276805[/video]

واسه اونایی که نمیتونن ببینن، به سه تا سوال اصلی جواب داده.
یکی اینکه Non-Lethal Combat همونطور که قبلا گفته بودن، هست تو بازی. طریقه استفاده اش هم اینجوریه که اگه Karambit (همون چاقوئه) رو Equip کرده باشی، خُب طرف رو میکشه، به روش های مختلف. اکه نکرده باشی، شاهد حرکات غیر کشنده ای مثل شکستن دست، خفه کردن (با هدف بیهوش کردن) و خیلی کارای متنوع دیگه خواهید بود.
دوم در مورد سیستم اقتصادی بازی. هدف اصلی رد کردن مراحل بدون دیده شدن هست. پس هر چی کمتر دیده بشین، کمتر درگیر بشین و کمتر بکشین، Point های بیشتری بدست میارین و میتونین واسه آپگریدهای متنوع ازش استفاده کنین.
سومین و مهمترینش هم در مورد نقش سایه و تاریکی تو بازیه و اینکه سم چقدر از این مورد استفاده میکنه. کوتاه بگم، خیلی. مپ های بازی شامل شب، دَم صبح، زیر آفتاب، توی بارون و طوفان، محیطای داخلی، محیطای خارجی و ... هست که تمرکز بیشتر روی تنوع محیط هاست. اطمینان داده به اندازه کافی سایه واسه مخفی شدن پیدا میشه تو بازی.
 
آخرین ویرایش:

Maniac Gamer

کاربر سایت
Oct 21, 2008
2,770
نام
مارشال
دوم در مورد سیستم اقتصادی بازی. هدف اصلی رد کردن مراحل بدون دیده شدن هست. پس هر چی کمتر دیده بشین، کمتر درگیر بشین و کمتر بکشین، Point های بیشتری بدست میارین و میتونین واسه آپگریدهای متنوع ازش استفاده کنین.
اطمینان داده به اندازه کافی سایه واسه مخفی شدن پیدا میشه تو بازی.
این دو مورد واقعا امیدوار کننده س.>:d<
شدیدا دلم لک زده واسه اون حرکت سم که بین 2تا دیوار رو هوا بود تا یکی از زیرش رد و نفله ش کنه (یا بذاره یارو بره). :D
اون سوت زدن رو که دوباره برگردوندن. اینم بیارن عالی میشه. :x
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,537
نام
محمد
تقریبا همه چیز بازی امیدوارکننده هست، بتونن یه تعادل خوب بین اکشن و مخفی کاری ایجاد کنن عالی میشه. منظورم اینه بازی جوری باشه که بین اکشن و مخفی کاری واقعا تفاوت باشه، هر کی دوست داشت مخفی کاری بره، هر کی دوست نداشت اکشن :D تو Conviction بخش مخفی کاری جوری بود که بازیکن رو راضی نمی کرد و همه به سمت اکشن متمایل میشدن، اینجا این قضیه حل بشه حداقل از Conviction و Double Agent بازی بهتری می بینیم.
 

Maniac Gamer

کاربر سایت
Oct 21, 2008
2,770
نام
مارشال
تصویری که حرفای زیادی برای گفتن داره :d


ای جان. حمل جسد. :x:D
اطلاعات و عکس هایی که داره میاد خیلی امیدوار کننده و اصیل میزنه.
فقط یه چیز مونده اونم اینکه بیان بگن ما سر عقل اومدیم و آیرونساید رو برگردوندیم. >:d<
یا اینکه مثل حرف یارو تو neogaf بگن این سم نیست و یکی دیگه س. سم هم رئیسمونه. b-)
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
تقریبا همه چیز بازی امیدوارکننده هست، بتونن یه تعادل خوب بین اکشن و مخفی کاری ایجاد کنن عالی میشه. منظورم اینه بازی جوری باشه که بین اکشن و مخفی کاری واقعا تفاوت باشه، هر کی دوست داشت مخفی کاری بره، هر کی دوست نداشت اکشن :D تو Conviction بخش مخفی کاری جوری بود که بازیکن رو راضی نمی کرد و همه به سمت اکشن متمایل میشدن، اینجا این قضیه حل بشه حداقل از Conviction و Double Agent بازی بهتری می بینیم.
همینجورم هست ممد.
تا حدی که ردینگ کارگردان بازی در مورد اون نمایشی که تو E3 داشتن گفته بود اگه کاملا مخفیانه، یعنی جوری که هیچ کس از حضورتون تو محل خبردار نشه، اون قسمت رو برین، اون جیپ و نیروی کمکی که اومد و سم با خبر کردن نیروی هوایی زد منهدمش کرد، کلا نمیاد تو اون منطقه!
فقط یه چیز مونده اونم اینکه بیان بگن ما سر عقل اومدیم و آیرونساید رو برگردوندیم.
yahoo_6.gif

یا اینکه مثل حرف یارو تو neogaf بگن این سم نیست و یکی دیگه س. سم هم رئیسمونه.
yahoo_16.gif
زیاد که خوبه، اصلا امیدوار نباش!
من دارم یواش یواش سعی میکنم ازش بدم نیاد!!
 

NoMercy

کاربر سایت
Feb 28, 2012
28
نام
Amir
GamePlay که بهش میخوره فوق العاده باشه.. مخصوصا حالا که اون سیستم سایه-روشن سیاه سفید کذایی رو حذف کردن...#:-s:x Stealth هم که انگار دوباره پررنگ شده،>:d< ولی تو عکسا خیلی از فضاها روشن و زیر آفتاب بود.. خدا کنه یه ظلمت خفن هم ببندن روش که اون گاگل خوشگلا حسابی به کارمون بیاد...>:)/:)
ولی هنوزم صدای سم یه فاجعه ست واسه من... چجوری تحمل کنم دیگه از صدای خونسرد و خفن سم وقتی از طرف اعتراف میگیره خبری نیست... این شخصیت هویتش فقط و فقط برمیگرده به صداش...
هنوز صداش وقتی از تو کانال هوا داره رد میشه و به لمبرت میگه : "Roger that، On My Way" تو گوشمه.. :((=((:((
من عاشق این شخصیتم.. نمیدونم چه بلایی قراره سر عشقمون بیاد...:((:d
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
سم تو بازی نیست! موجودی به اسم سم فیشر که یه پسر 20-23 ساله هست! اما در واقع سم نیست! فقطس جسمش هست. اونم تازه اینقدر حرفه ای شده عین صداش یه تبدیل به یه جوون 20-23ساله شده که از درو دیوار خیلی راحت بالا میره ! :|
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
قسمت دوم Comdev هم اومد:
[video=aparat;0ad26abcf5bbda320693f2fde0bbb457276820]http://www.aparat.com/v/0ad26abcf5bbda320693f2fde0bbb457276820[/video]
در دومین قسمت از Comdevهای Splinter Cell: Blacklist، زک کوپر مدیر روابط عمومی استودیوی تورنتو این بار با Maxime Beland کارگردان هنری بازی به گفت و گو نشسته است. محور اصلی صحبت های این دو در مورد اهمیت مخفی کاری و نظر آقای Beland در این مورد است.
Beland مخفی کاری در Blacklist را به یک روح که مشغول شکار انسان ها است تشبیه می کند. وقتی زک کوپر در مورد این که یک روح چه کار باید و چه کار نباید بکند و در حالت کلی نظر ایشان در مورد تعریف روح را خواست، Beland پاسخ داد: "فکر می کنم سوال جالبی پرسیدید. وقتی ما در استودیو با هم در این مورد صحبت می کنیم، هر کس تعریف متفاوتی از این واژه دارد. شخصا برای من، روح یک شخص کمال گراست! شخصی که طوری بازی می کند که هیچ گاه دیده نمی شود، پوشش خود را لو نمی دهد، ماموریتش را انجام می دهد و از محل خارج می شود، بدون این که کسی بفهمد چه اتفاقی افتاده است."
کوپر در ادامه از او پرسید آیا فقط این که پوششتان لو نرود مهم است؛ یعنی برای این کار می توان به عنوان مثال سوت زد، حواس دشمن را پرت کرد یا AI را گول زد یا باید حتما بدون این که ردی به جا بگذارید، از محل خارج شوید؟
Beland پاسخ داد: "به نظر من مشکلی ندارد که با AI بازی کنید و آن را گول بزنید اما تا زمانی که کسی نفهمد شما آن جا هستید، جسدی را پیدا نکند و... برای من یک روح کامل (مخفی کاری مطلق) کسی را نمی کشد و با کسی درگیر نمی شود؛ وارد و خارج می شود بدون اینکه کسی بفهمد. اما قسمت جالب هر بازی مخفی کاری، قدرت بازی کردن و گول زدن AI است. این طور نیست که شما فقط منتظر شوید که آن ها از سر راهتان کنار بروند. این شما هستید که حواس آن ها را پرت می کنید، آن ها را به گوشه ای می کشانید و راهی برای خود ایجاد می کنید تا بدون درگیری از محل عبور کنید."
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
92302386755608970176.jpg



https://www.facebook.com/splintercell/posts/510270362321091


انگار باید به زودی منتظر خبر های تازه تری خصوصا در مورد صداگذار سم باشیم! :| اما نکته جالب واکنش مردم دنیا به این خبر بود! کلا بیشتر کامنت هایی که زیر پست های مروبط به SC زده میشه, همه نارضایتی مردم رو میرسونه! همه دوست دارند که "Michael Ironside" برگرده, به هر قیمتی که شده!
If you'd been listening to the voice of the fans you would have brought back Michael Ironside

This game will s*ck, you ruined Splinter Cell, Ubisoft, just stop. This isn't stealth. It never will be now. You took away the last remaining thing that made Splinter Cell, and without Michael Ironside, this game will fail. I am not buying this pathetic piece of shit game. F*ck you Ubisoft.
I agree with all the long time fans. Either scrap the game or bring back Ironside.

What i wouldn't do for all you haters to shut the f*ck up. They're trying to appeal to old fans and conviction fans. Give them a ****ing chance and don't judge until you buy! They won't listen to or respect you if you boycott a game for such a shit reason. Yes I'm sad Ironsides gone, but I won't be a child about it and turn around whining.

Did you do some ADR with Ironside yet? If not I can come back when you do.

It should say "Michael Ironside"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر