Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist | Xbox 360 [پست اول تاپیک خوانده شود]

بهترین مرحله Blacklist از نظر شما کدام مرحله است؟

  • Blacklist Zero - Andersen Airforce Base, Guam

    رای‌ها: 1 1.4%
  • Safehouse - Benghazi, Libya

    رای‌ها: 1 1.4%
  • Insurgent Stronghold - Mirawa, Iraq

    رای‌ها: 6 8.3%
  • American Consumption - Chicago, Illinois

    رای‌ها: 9 12.5%
  • Private Estate - Cuidad Del Este, Paraguay

    رای‌ها: 5 6.9%
  • Abandoned Mill - London, England

    رای‌ها: 8 11.1%
  • Special Missions HQ - Tehran, Iran

    رای‌ها: 20 27.8%
  • Transit Yards - Philadelphia, Pennsylvania

    رای‌ها: 1 1.4%
  • Detention Facility - Guantanamo Bay, Cuba

    رای‌ها: 4 5.6%
  • Airstrip - Yucatan Province, Mexico

    رای‌ها: 2 2.8%
  • American Fuel - Gulf Of Mexico

    رای‌ها: 3 4.2%
  • LNG Terminal - Sabine Pass, Loisiana

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Site F - Denver, Colorado

    رای‌ها: 12 16.7%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    72
من یه سوال خارج از تاپیک داشتم:

من میخوام یکی از بهترین و جدید ترین نسخه های این سری رو بگیرم.کدوم یکیش رو پیشنهاد میکنید؟ با گرافیک و جدید باشه فقط.قدیمی نمیخوام.برای ایکس باکس هست یا پی سی؟

با این چیزایی که میگی فقط Conviction رو میشه توصیه کرد. :d چون بقیه نسبتا قدیمی هستن.
اینم بگم من فقط کانویکشن رو بازی کردم. چند روز هم میشه که شروع کردم سری رو از اول برم.(چند وقت بود میخواستم ولی سینا شدتش رو زیاد کرد. :d) انصافا عالیه. گرافیکش هم با توجه به زمان خودش خیلی خوبه. بهتر از همه مکانیزم گیم پلیش هست. به نظر خودم گیم پلیش خیلی خیلی با امکانات تر از کانویکشن هستش. ایده هایی که به کار رفته واقعا گیم پلی بازی رو غنی کرده. انمیشن هاش هم با توجه به زمانش خیلی نرم اجرا میشن. در کل اگه بتونی گرافیک نسل قبل رو تحمل کنی صد در صد توصیه میکنم کخ سری رو از اول شروع کنی. ;)
 
دقیقن منظورم همین بود، آخه داستان DA هم تقریبن باز شخصی بود ولی به جذابیت Conviction نبود :دی.
اتفاقن MGS رو هم من اصلن از نوع و شیوه روایت داستان دوست ندارم اونم اصلن شخصی نیست یعنی اگر MGS میدادن من به سازم یه چیز دیگه میشد. به شخصه MGS فقط به خاطر شخصیت اصلیش اسنیک فقط اسنیک نه حتا بیگ باس، دوست دارم.
ولی Conviction رو خیلی دوست داشتم، یکی به دلیل نوع انتقام جوئی که سم داشت، یکی به دلیل سکانس ها و لوکیشن هاش، مثل اون قسمت که رفتیم اون قاتل رو دنبال میکردیم یکی از بهترین مراحل بود. آخر بازی هم که عالی بود :|.
حال و هوای سیاسی بد نیست، ولی دیگه خسته کننده شده خب :|. چقدر بازی با این تم؟ :دی؟

خُب به قول تو دو قسمت تقریبا شخصی بود دیگه:دی خُب بسه:دی دوباره باید برگرده به حالت قبلی خودش.

اینم که تو اونجوری بیشتر دوست داشتی نظر شخصیته و محترم؛ فقط حواست جمع باشه ترول نکنی که این دیگه Crysis2 نیست! دهن مهنت سرویسه;;) :دی
 
امروز رفتم کانوکشن رو بگیرم، برای ایکس باکس از چند تا مغازه پرسیدم،اخریه که مغازه دوستمون بود پرسیدم گفت ندارم.برو از همین بقل پی سی رو بخر.منم وقتی داشت پی سی رو سی دی ها رو رایت میکرد رفتم مغازه دوستم، دیدم که کانوکشن رو داره.بعدش رفتم بگم رایت نکن گفت نمیشه.

در این لحظه:

من::|
مغازه داره[-(
دوستمون:/:)
بعدش الان من بازی رو گرفتم،اومدم نصبش کنم دیسک 2 همون دیسکه 1ـه.یعنی دو دیسک مشابه.
الان:
من در اول: )x
من در میان اول و دوم: :((
من در دوم::x(چون میرم ایکس باکسو میگیرم.:دی)
مغازه داره: >:)
 
Splinter Cell: Blacklist سعی ندارد تا وانمود کند که در نسخه قبلی مشکلات زیادی وجود نداشته و می‌خواهد ادامه‌ی داستان Conviction را در پیش گرفته و Ubisoft Toronto نیز امیدوار است که از اشتباهات قبلی خود درس گرفته باشد.
کارگردان هنری بازی آقای Maxime Béland در مصاحبه با Joystiq اذعان داشت: "این نسخه شش ماه بعد از Conviction اتفاق میافتد. اینبار در نیم ساعت ابتدایی بازی رییس جمهور به Sam رجوع نمی‌کند و جمله ای مثل من دوباره به کمک تو نیاز دارم را نیز نخواهیم داشت؛ این نسخه کاملا مربوط به Sam است. ما همچنین می‌خواهیم قسمت مهیجی در برهه زمانی بین دو نسخه و خارج از داستان اصلی بازی درست کنیم."
Béland روی نسخه Conviction هم کار کرده بود؛ وی اشاره داشت که خیلی دیر به تیم ساخت Conviction پیوسته و زمانی که او به تیم سازنده ملحق شد، پروژه ساخت بازی زیاد در وضع جالبی وجود نداشته و Beland سعی داشته تا آن نسخه را به راهی جدید برده و در کمتر از دوسال منتشرش کند.
وی نتایج نسخه قبلی را "ترش و شیرین" وصف کرده و عقیده دارد که آن ها از نسخه قبلی به عنوان "جای پایی" برای Blacklist استفاده کرده اند. Beland و تیمش به دنبال مطالعه نقد و بررسی های Conviction هستند تا آن را سرمشقی برای حذف و یا نگه داشتن قابلیت های نسخه قبل و استفاده در این نسخه کنند.
Blacklist در ماه مارچ 2013 برای PC, PlayStation 3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.
 



اسپلینترسل سرمشق های خیلی بهتری از کانویکشن داره که بهش نگاه کنن و ازش یاد بگیرن .چی بگم ولله حالا شاید تمرکزشون بیشتر روی کانویکشن و به بقیه هم نیم نگاهی انداختن حداقل ولی طوری حرف میزنن انگار کانویکشن اولین اسپلینترسل بوده حالا میخوان دومی رو بهتر بسازن و قبلی ها اصلاً تو محاسبه و معادله نیستش ... امیدوارم من اشتباه کنم
 
داستان شخصی سم هیچ لطمه ای به داستان سیاسی وارد نمی کنه . مطمئن باشین :دی اتفاقا به نظر من خیلی میشه استفاده بیشتری کرد ازش تو جنبه سیاسی ، هیچ مأموری تو تاریخ نیست که به شخصیتش و خونوادش لطمه نخورده باشه بخاطر بازی های سیاسی :دی مثلا میتونه مثه بورن شه از لحاظ داستانی ، یه داستان شخصی در عین حال با اسانس خیلی زیاد سیاست :دی
 
تو تاپیک بخش خبر توضیح دادم منظورش از شخصی چی بوده:دی اینجا هم میزارم:
داستان قرار نیست مثل Conviction شخصی باشه. گفتن دلیل اینکه سم بعد از اتفاقای پایان Conviction دوباره برمیگرده و درخواست رییس جمهور واسه کمک کردن رو قبول میکنه، شخصیه. این یعنی یا یه نفر تو این کارا دست داره که سم از قبل میشناسه و خورده حساب باهاش داره، یا یکی از دوستای سابقشه یا یه چیزی تو همین مایه ها (مثل شروع فصل 7ـه 24) وگرنه داستان تم ســیاسی/جاسوسی همیشگی رو داره.
 
خوب! یه مدتی بود به این تاپیک سر نزده بودم. نمیدونم چرا!:دی اما به هر حال... اومدم نظرم رو بگم!:دی انتخاب ها رو انجام دادم بعدش میام و توضیح میدم!:دی
یه چیز دیگه... پیج فیس بوک SC دوباره آپدیت شد. این بار والپیپر جدید از SC:B در رزولوشن های مختلف متناسب با گوشی / یا صفحه دسکتاپتون طراحی شد.

برای اسمارت فون ها هم میتونید از والپیپر های های رزولوشن های بالا تر که مخصوص صفحه دسکتاپ هست استفاده کنید!:دی واقعا زیباست... آدم رو یاده Splinter Cell کلاسیک میندازه! ولی متاسفانه فقط اسما این جوری هست! حالا اینا رو داشته باشید:

1920 * 1200 - http://ubi.li/DxGCv

1920 * 1080 - http://ubi.li/GnyJ2

1680 * 1050 - http://ubi.li/wcVpj

1600 * 1200 - http://ubi.li/zWvB

1280 * 1024 - http://ubi.li/vgJZV

1280 * 720 - http://ubi.li/hxyzc


این آخری هم مخصوص مبایل هست!

mobile - http://ubi.li/xd3aR



ویـــرایـــش:

SCB_Loading_Wallpaper_16_1280x720.jpg


خوب! بلاخره منم انتخاب هام رو کردم. خیلی دوست داشتم از هر نسخه فقط یه مرحله رو انتخاب کنم ولی واقعا کار سختی بود! خصوصا نسخه 2 و 4 که از نظر من بهترین تو سری بودند. (نسخه 3 هم از نظر مخفی کاری حرف اول رو می زد)

اما انتخاب های من...

1: ماموریت در سکوی نفتی - دریای کاسپین (Stealth Action Redefined)
یکی از زیباترین مراحلی بود که تو نسخه اول بازی کردم, گرچه نفوذ به مقر CIA هم میتونست جز انتخابم باشه ولی خوب از این دوتا ترجیح دادم این رو انتخاب کنم.

2: قطار سریع السیر پاریس - نیس (Pandora Tomorrow)
به جرات میتونم بگم یکی از خاطره انگیز ترین مراحلی بود که توی کل Splinter Cell بازی کرده بودم. از اون موقع سال های زیادی میگذره, اون موقع حتی زبانم خوب نبود و نمیدونستم باید دقیقا چیکار کنم. واسه همین کارو برای من یکی سخت کرده بود. اما این مرحله اینقدر جذاب و لذت بخش بود که حتی با این حال که نمیدونستم باید چیکار کنم اما بازی رو برم لذت بخش کرده بود. البته چند سال بعدش باز نشستم بازی کردم بدون مشکل و اینکه جایی گیر کنم تا آخر رفتم. باز هم برای من لذت بخش بود و اصلا حس تکراری بودن واسم دست نمیداد. گر چه بار اولی که بازی می کردم واقعا یه لذت دیگه بهم داده بود بخاطر سخت بودن بازی واسه خودم...

3: کمپ کوندانگ - اندونزی (Pandora Tomorrow)
نسخه دوم بازی به جرات میتونم بگم از لحاظ تنوع مراحل بهترین بودند... همین باعث شده من انتخاب گزینه ConViction رو کنار بزارم و جاش یه گزینه دیگه از نسخه دوم بازی رو انتخاب کنم. واقعا خاطره انگیز ترین نسخه در بین نسخه های دیگه بود. حداقل برای خودم... نمیدونم چرا اون قدری که با این حال کردم با نسخه سوم حال نکردم. نه اینکه بد باشه ها... اتفاقا اونم خوب بود ولی PT یه چیز دیگه بود!:دی نمیدونم چجوری توضیح بدم. واقعا آدم رو تو عمق بازی فرو می برد... حتی مراحل دیگه هم میتونستند تو این لیست قرار بگیرند مثل اون مرحله بیت المقدس ولی خوب سیناِ نامرد نذاشت!:دی

4: رویارویی سم و داگلاس و کشته شدن داگلاس - ژاپن (Chaos Theory)
نسخه سوم از لحاظ مخفی کاری بهترین تو کل سری بود. بدون اینکه از اسلحت استفاده کنی میتونستی کل بازی رو به پایان برسونی! کلا اون نسخه نیازی به کُلت هم نداشتی چه برسه به اسلحه های دیگه!:دی
این قسمت از بازی هم به نظرم بهترین تو این نسخه بود. دوئل این دو نفر واقعا در نوع خودش جالب و زیبا بود

5: کشتی نفتی - دریای اخوتسک (Double Agent)
شاید اگر یوبی از همون فرمول نسخه سوم برای نسخه چهارم استفاده می کرد خیلی ها اعتراض می کردند که چرا این نسخه هیچ تغییر تحولی توش ایجاد نمیشه و هیچ نوع آوری ای نداره و همش از همون فرمول تکراری استفاده میکنه و...
(دقیقا مثل بلایی که داره سر CoD و Asssassin's Creed داره میاد.)
واقعا داستان قوی ای داشت... استفاده از فرمول جدید برای جلوگیری از تکراری شدن بازی بدون اینکه گیم پلی بازی تغییری بکنه و به هسته مخفی کاری بازی آسیب برسونه. نسخه 4 دچار تغییر شد اما تغییر تحوالاتش مثل نسخه 5 اون قدر نبود که هسته گیم پلی بازی و کلا اون تم مخفی کاری بازی رو از بین ببره. شما باید به عنوان جاسوس وی یا بهتره بگم مامور دوجانبه طوری جلو میرفتی که کسی بهت شک نکنه. باید اعتماد هر دو طرف رو نسبت به خودت حفظ می کردی... واقعا ایده از این بهتره؟!
در کل میتونم بگم این نسخه حالا اگه بهترین نباشه ولی یکی از بهترین ها تو کل سری بود. اونم با داستانی عالی... گر چه نواقصی هم داشت.
درذ مورد کشتی نفتی هم که انتخاب کردم باید بگم که تنوع مراحل تو این نسخه کارو برای من کمی سخت کرده بود ولی خوب اینم یکی از بهترین ها تو نسخه چهارم بود.

6: مرگ لمبرت (Double Agent)​

آخرین دیدار سم با لمبرت! :( گر چه تو نسخه بعدیش هم میبینیم اما همه تو فکر و افکار سم بودش. واقعا اوج هیجان کل سری Splinter Cell اینجا بود. اینجا سم باید تصمیم می گرفت لمبرت رو که رئیس و بهترین دوستش هست, و کسی بود که از ابتدا با اون همراه بود رو بکشه یا نکشه... واقعا اوج هیجان این نسخه همین جا بود. انتخاب سختی بود گر چه میدونم 95% از کشتن لمبرت صرف نظر کردن.


نسخه آخر هم هیچی انتخاب نکردم... همین که لمبرت رو تو این نسخه زنده نگه نداشتن و ارزشی برای انتخاب مردم قائل نشدن خودش یه دلیل تنفر من از این نسخه رو شامل میشه! :|
کاملا مشخص بود... همون طور که سینا گفت تو نسخه 4 بیشتر مردم شاید بالای 95% اون ها همه لمبرت رو زنده نگه داشتند اما تو نسخه پنجم میبینیم که لمبرت مرده ! واقعا این دلیل احمقانه یوبی رو نمیفهمم!
البته این فقط دلیل اصلی نیست... داستانِ حالا نمیگم ضعیف نه ولی متوسط بازی هم باعث شد هیچ خاطره زیبایی از این نسخه برام باقی نزاره. البته با داستانی در مورد زندگی شخصی سم مخالف نیستم اما اینا نتونستند از عهده همون داستان بر بیاند و یه داستان معمولی تحویل دادند. (حداقل از نظر خودم). در مورد گیم پلی هم قبلا بار ها و بار ها صحبت کردم. دیگه بخوام بنویسم باید فقط 10 خط در موردش توضیح بدم اما به طور خلاصه چیزی از مخفی کاری تو این بازی ندیدیم. اون مخفی کاری هم که وجود داشت بر پایه سیستم کاور گیری بود و کلا هسته گیم پلی بازی عوض شده بود. تغییرات این نسخه واقعا زیاد و بود و همین مساله باعث شد به بازی لطمه وارد بشه! :|

 
آخرین ویرایش:
به همه توصیه میکنم این ویدیو رو ببینن. مخصوصا طرفدارای بازی.
So much feel :crying1:

[video=youtube;gX_ocfHqpyY]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gX_ocfHqpyY[/video]
 
اصلا این Mark And Execute بازی رو نابود کرده :| این Max Beland رو یوبی از کجا پیدا کرده نمیدونم ! همین ویدیو بالایی رو میبینم بدتر اعصابم خورد میشه :|
 
اصلا این Mark And Execute بازی رو نابود کرده :| این Max Beland رو یوبی از کجا پیدا کرده نمیدونم ! همین ویدیو بالایی رو میبینم بدتر اعصابم خورد میشه :|
آدم به این باحالی :دی
میگم کسی احساس نمیکنه Blacklist میتونه یه جورایی المان های قدیمی سری رو با المان های جدید ترکیب کنه؟ (مثل Max Payne 3)
 
این Max Beland رو یوبی از کجا پیدا کرده نمیدونم ! همین ویدیو بالایی رو میبینم بدتر اعصابم خورد میشه :|
مرتیکه رو از سر Assassin's Creed برداشتن آوردن دیگه:|
کلا این AC مثل تبری بود که زد به ریشه SC.:| هر چی میکشیم از گور این AC بلند میشه.:|
یکی یه جا دیگه آپلود کنه ! :|
به امین لودر، چی ببخشید آپلودر بگو واست یه جا دیگه آپلود کنه:دی
 
یعنی اون Big Announcementـشون بخوره تو اون سرشون:|
UBISOFT® UNVEILS STATE-OF-THE-ART PERFORMANCE CAPTURE STUDIO IN TORONTO

22004213914185349257.jpg


[FONT=&amp]Today, Ubisoft announced the launch of its world-class performance capture studio in Toronto, a facility that will support the creation of high-quality content for games. Uniting expertise from the film and game industries, the performance capture studio will help Ubisoft Toronto create deeper characters, more immersive storytelling and more filmic, actor-driven games. [/FONT]
[FONT=&amp]“We are extremely proud to unveil a performance capture studio in Toronto after just two years of operation in the city,” said Yannis Mallat, CEO, Ubisoft Toronto and Montreal. “This is about more than just the creation of a cutting-edge facility - it’s about Ubisoft transforming our approach to storytelling with a focus on acting talent and the delivery of the highest-quality performance output for our cinematics and animation teams. The studio also is a testament to our confidence in the talent in Ontario to deliver some of the best performance capture in the industry for games.”[/FONT]
[FONT=&amp]Adapting techniques and technology currently used by the film industry, performance capture involves voice, facial and body performances captured from game actors all at the same time. Ubisoft Toronto advances performance capture technique by combining cutting-edge tools with a seasoned team from the film and game industry and a state-of-the-art facility that features:[/FONT]

A 2000 square foot performance volume to accommodate large, multi-character shoots

80 Vicon T160 Motion Capture Cameras to capture performances with high resolution, accuracy and flexibility

Wireless Helmet Cameras for accurate facial capture that is then synched in real-time with voice and full body capture

A sound stage featuring “box within a box” design to deliver high-quality performance capture

High-load stunt and rigging beams to enable capture of dynamic, physical scenes for games


[FONT=&amp]In addition to filming performance capture for projects at Ubisoft Toronto, including Tom Clancy’s Splinter Cell© Blacklist™, the local team will contribute to other Ubisoft projects being created at the company’s 26 studios around the world. This work will help position the Toronto studio and Ontario at the forefront of what’s next in the video game industry expected to grow to $67 billion worldwide by the end of 2012 (Source: DFC Intelligence, 2012).[/FONT]
[FONT=&amp]“This is an exciting day for Ubisoft and the video game industry in Ontario, demonstrating what can be accomplished when we collaborate and work together,” said the Honourable Brad Duguid, Minister of Economic Development and Innovation. “Our government is proud of the results we’ve achieved in growing this sector in the province, helping to grow the economy and create jobs.”[/FONT]
[FONT=&amp]Academic, Research and Industry Collaboration[/FONT]
[FONT=&amp]As demonstrated by its ongoing investment across its Toronto, Montreal and Quebec studios, Ubisoft recognizes Canada as an important hub driving the advancement of virtual production. [/FONT]
Ubisoft will continue to dedicate time and resources to support research and development projects with external academic partners. Reinforcing its commitment, Ubisoft Toronto will join forces with Sheridan College and its Screen Industries and Research Training Centre (SIRT) to identify, define and pursue research projects in the field of virtual production to reach new levels of excellence. In addition, Ubisoft plans to share its expertise and practical knowledge to positively impact game-related training curriculums at Sheridan College with the intent to help give students in video game programs hands-on access to cutting edge tools, facilities and techniques.

بقیه تصاویر:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or