Tokyo Game Show 2016

حتما لازم نیست کپی از پدر و مادرشون باشن :دی میگم که توانایی و خلاقیت CC2 رو دست کم نگیر :دی

خب برای همین میگم باید یه سیستم جدید طراحی کنند برای شوریکن‌ها دیگه :دی برای بالانس کردنشون میشه خیلی کارا انجام داد. محدودیت برای اجراشون در طول مبارزات گذاشت، به چاکرا وصلشون کرد، فقط اجازه استفاده توی شرایط خاص رو داد و ... :دی خلاصه راه برای بالانس کردن شوریکن‌ها زیاده و حتما لازم نیست OP بشن :-" در مورد ایتاچی و شیکامارو هم به نظرم بهتره که ترکیب قابلیت شوریکن توی گیم‌پلی کلی بهمون اجازه بدن خودمون هر موقع خواستیم ازشون استفاده کنیم نه اینکه مثلا توی چهارمین Command فلان کومبو خود شخصیت دو سه تا شوریکن پرت کنه که صرفا افکت تصویری حساب میشه و آزادی عملی توی استفاده ازشون نداریم :-"

کلا همه بازیای فایتینگ همینطوری‌اند امیر :دی دیگه Loop یا غیر Loop، وقتی بخوای سیستم قبلیت رو تغییر بدی باید دوباره از اول شروع کنی :دی

آها خب پس اگه اینطوریه میشه امیدورا بود که داستان رو به زودی تمومش کنند :دی (عجیبه، چون من که پرسیدم توی تاپیک همه گفتن اون بدون فیلره رو بگیر :دی )
===
باز شروع کرد ترول کردن :poutingcat: اتفاقا سیستمش دقیقا همون سیستم ناروتو بود که برداشته بودن کرده بودنش Beat'em Up :-" فقط جای کار داشت و باید گسترشش میدادن :-"
امیدوارم CC2 یه دنباله معنوی برای AW بسازه (با یکی از انیمه‌های معروف :smirkcat:) تا قشنگ ببینی بازی چقدر پتانسیل داشت و وقتی روش درست کار کنند چه چیز خفنی میشه ازش در آورد :دی

درسته Musou یعنی 1vs1000 و هیچکس هم نمیخواد که این مورد رو توی بازیای مثل برسرک یا وان‌پیش حذف کنند :دی ولی خب دست کم حداقل کاری که می‌تونند انجام بدن اینه که در زمینه طراحی مراحل یا Presentation کلی یکم اونا رو خاص و یونیک (بر اساس انیمه و مانگاهای خودشون) در بیارن. مثلا توی برسرک می‌تونند یه سیستم برای Brand of Sacrifice بزارن که بسته به مکان و موقعیتی که توش قرار داری (و اینکه چه وقتی از شبه) دشمنای قویتری ظاهر بشن یا بازی سخت‌تر بشه. برای وان‌پیس هم باز به همین صورت میشه سیستمای مناسب و هماهنگ با سری و داستان و جو اون طراحی کرد :دی مثلا اینکه توی همه بازیای Musou هی بگن برو اون منطقه رو تسخیر کن خیلی بی‌معنیه و اصلا توی وان‌پیس یا برسرک با عقل جور در نمیاد! این موارد رو باید اصلاح و براشون جایگزین بزارن وگرنه 1vs1000 که بخش جالب Musouـه :دی (در ضمن باس فایتا هم باید بهتر بشن :دی )

میگم که باید سازنده‌های UWR گیم‌پلی روی توی نسخه بعدی خیلی بهتر کنند :دی ولی خب از لحاظ طراحی مراحل و محتویات اضافی از همین الان توی یه سطح خیلی خوبی نسبت به سری PW قرار دارن :دی

ای بابا :sweatsmile: دارم میگم که توی انیمه نشونه‌هاش زیاد شده، به من چه :sweatsmile:
---
:دی
---
نه مثل اینکه کم کم داریم به یه جاهایی میرسیم :دی
 
حتما لازم نیست کپی از پدر و مادرشون باشن :D میگم که توانایی و خلاقیت CC2 رو دست کم نگیر :D

خب برای همین میگم باید یه سیستم جدید طراحی کنند برای شوریکن‌ها دیگه :D برای بالانس کردنشون میشه خیلی کارا انجام داد. محدودیت برای اجراشون در طول مبارزات گذاشت، به چاکرا وصلشون کرد، فقط اجازه استفاده توی شرایط خاص رو داد و ... :D خلاصه راه برای بالانس کردن شوریکن‌ها زیاده و حتما لازم نیست OP بشن :-" در مورد ایتاچی و شیکامارو هم به نظرم بهتره که ترکیب قابلیت شوریکن توی گیم‌پلی کلی بهمون اجازه بدن خودمون هر موقع خواستیم ازشون استفاده کنیم نه اینکه مثلا توی چهارمین Command فلان کومبو خود شخصیت دو سه تا شوریکن پرت کنه که صرفا افکت تصویری حساب میشه و آزادی عملی توی استفاده ازشون نداریم :-"

کلا همه بازیای فایتینگ همینطوری‌اند امیر :D دیگه Loop یا غیر Loop، وقتی بخوای سیستم قبلیت رو تغییر بدی باید دوباره از اول شروع کنی :D

آها خب پس اگه اینطوریه میشه امیدورا بود که داستان رو به زودی تمومش کنند :D (عجیبه، چون من که پرسیدم توی تاپیک همه گفتن اون بدون فیلره رو بگیر :D )
===
باز شروع کرد ترول کردن :poutingcat: اتفاقا سیستمش دقیقا همون سیستم ناروتو بود که برداشته بودن کرده بودنش Beat'em Up :-" فقط جای کار داشت و باید گسترشش میدادن :-"
امیدوارم CC2 یه دنباله معنوی برای AW بسازه (با یکی از انیمه‌های معروف :smirkcat:) تا قشنگ ببینی بازی چقدر پتانسیل داشت و وقتی روش درست کار کنند چه چیز خفنی میشه ازش در آورد :D

درسته Musou یعنی 1vs1000 و هیچکس هم نمیخواد که این مورد رو توی بازیای مثل برسرک یا وان‌پیش حذف کنند :D ولی خب دست کم حداقل کاری که می‌تونند انجام بدن اینه که در زمینه طراحی مراحل یا Presentation کلی یکم اونا رو خاص و یونیک (بر اساس انیمه و مانگاهای خودشون) در بیارن. مثلا توی برسرک می‌تونند یه سیستم برای Brand of Sacrifice بزارن که بسته به مکان و موقعیتی که توش قرار داری (و اینکه چه وقتی از شبه) دشمنای قویتری ظاهر بشن یا بازی سخت‌تر بشه. برای وان‌پیس هم باز به همین صورت میشه سیستمای مناسب و هماهنگ با سری و داستان و جو اون طراحی کرد :D مثلا اینکه توی همه بازیای Musou هی بگن برو اون منطقه رو تسخیر کن خیلی بی‌معنیه و اصلا توی وان‌پیس یا برسرک با عقل جور در نمیاد! این موارد رو باید اصلاح و براشون جایگزین بزارن وگرنه 1vs1000 که بخش جالب Musouـه :D (در ضمن باس فایتا هم باید بهتر بشن :D )

میگم که باید سازنده‌های UWR گیم‌پلی روی توی نسخه بعدی خیلی بهتر کنند :D ولی خب از لحاظ طراحی مراحل و محتویات اضافی از همین الان توی یه سطح خیلی خوبی نسبت به سری PW قرار دارن :D

ای بابا :sweatsmile: دارم میگم که توی انیمه نشونه‌هاش زیاد شده، به من چه :sweatsmile:
---
:D
---
نه مثل اینکه کم کم داریم به یه جاهایی میرسیم :D
تا وقتی کل چیزی که نشون دادن صرفا یک ثانیه هست!(و بعضی ها همونم نشون داده نشده:-") و همون یک ثانیه هم کپی هست، چیزی که ساخته میشه یا کپی میشه،یا چیزی میشه که شاید در واقعیت اصلا هیچ دخلی به به قدرتشون نداشته باشه:-"
خوب تو میگی محدودیت،همین الان محدودیت گذاشته شده،به شکل خیلی بهتری! :دی ، اگر به چاکارا وصل باشه(که شوریکن دخلی به چاکارا نداره و آیتمه توی دنیای انیمه هم:-" ) اینجوری تو هی چاکارا پرکن و تله های انفجاری بنداز جلوت! میخوام بدونم چجوری حریف میتونه بهت نزدیک بشه وقتی قابلیت Dash کردن نداشته باشه!:-" تله گذاشتی==>طرف نزدیک میشه میخوره به تله!در همین زمان چاکارا پر میکنی و تله میزاری==>و این روند تکرار میشه:دی
به نظرم این بخش آیتم ها که بهشون اختصاص داده شده،از اینکه تبدیل به یکی از Commandـها بشن به طور مستقیم خیلی بهتره! :دی، سیستم پیشنهادی قابل قبول نیست:دی

Tekken :-" تقریبا چنین چیزی رو من یادم نمیاد داشته باشه:دی

داستان رو تموم شده بدون،چپتر 700 هم برو مانگا :-"
---
این مورد شرایط خاصی که میگی همین الانم توی وان پیس هست! :دی ، مثلا توی درسروزا اگر دندن موشی های تصویری رو میترکوندی،نمیتونستن گزارش بدن ==> از اومدن نیروی کمکی برای دشمن خبری نبود:-" (حالا تو میگی توی شب دشمن خفن تر در بیاد،اینم مثل همونه دیگه:-" ) بیا برو گیر الکی نده به بازی:دی

1vs1000 بخش ـه جالب Warriors نیست! خود Warriorsـه! :دی

نچ! همون مپ های Warriors به نظرم خیلی بهتر از مپ های UWR بود :دی ، کلا PW فقط گرافیکش باید UWR بشه که عمرا:(

اشتباه میبینی:|
---
این چیزی که ما میگیم اصلا زمین زدن نداره! :دی تو بولدزر اومدی از بازی رد بشی:-" ، ما وسایل اوردیم بهبود ببخشیم:دی
 
  • Like
Reactions: Dante Never Cry
تا وقتی کل چیزی که نشون دادن صرفا یک ثانیه هست!(و بعضی ها همونم نشون داده نشده:-") و همون یک ثانیه هم کپی هست، چیزی که ساخته میشه یا کپی میشه،یا چیزی میشه که شاید در واقعیت اصلا هیچ دخلی به به قدرتشون نداشته باشه:-"
خوب تو میگی محدودیت،همین الان محدودیت گذاشته شده،به شکل خیلی بهتری! :D ، اگر به چاکارا وصل باشه(که شوریکن دخلی به چاکارا نداره و آیتمه توی دنیای انیمه هم:-" ) اینجوری تو هی چاکارا پرکن و تله های انفجاری بنداز جلوت! میخوام بدونم چجوری حریف میتونه بهت نزدیک بشه وقتی قابلیت Dash کردن نداشته باشه!:-" تله گذاشتی==>طرف نزدیک میشه میخوره به تله!در همین زمان چاکارا پر میکنی و تله میزاری==>و این روند تکرار میشه:D
به نظرم این بخش آیتم ها که بهشون اختصاص داده شده،از اینکه تبدیل به یکی از Commandـها بشن به طور مستقیم خیلی بهتره! :D، سیستم پیشنهادی قابل قبول نیست:D

Tekken :-" تقریبا چنین چیزی رو من یادم نمیاد داشته باشه:D

داستان رو تموم شده بدون،چپتر 700 هم برو مانگا :-"
---
این مورد شرایط خاصی که میگی همین الانم توی وان پیس هست! :D ، مثلا توی درسروزا اگر دندن موشی های تصویری رو میترکوندی،نمیتونستن گزارش بدن ==> از اومدن نیروی کمکی برای دشمن خبری نبود:-" (حالا تو میگی توی شب دشمن خفن تر در بیاد،اینم مثل همونه دیگه:-" ) بیا برو گیر الکی نده به بازی:D

1vs1000 بخش ـه جالب Warriors نیست! خود Warriorsـه! :D

نچ! همون مپ های Warriors به نظرم خیلی بهتر از مپ های UWR بود :D ، کلا PW فقط گرافیکش باید UWR بشه که عمرا:(

اشتباه میبینی:|
---
این چیزی که ما میگیم اصلا زمین زدن نداره! :D تو بولدزر اومدی از بازی رد بشی:-" ، ما وسایل اوردیم بهبود ببخشیم:D
عین واقعیت نباش خیلی مهم نیست، بعدا که شخصیتا رو بیشتر نشون دادن و اینا هم بیس کارشون رو راه انداختن ورژنای جدید و دقیق ازشون در میارن :دی:-"

این سیستم الانی برای آیتما خوبه ولی همونطوری که گفتم برای شوریکن‌ها اصلا مناسب نیست و الکی دکمه مربع رو فقط اشغال کردن. چیزایی هم که من گفتم فقط مثال بود مرد حسابی همین الان توی دفتر CC2 مشغول طراحی کردنش نیستم که میگی بالانس نمیشه :|:دی گفتم میشه سیستم رو تغییر داد اینم نمونه کارهای که میتونند انجام بدن :دی دیگه مطمئنا خود بروبچ CC2‌ برای سیستمای جدید باید بالانس رو هم در نظر بگیرن :دی

زیاد Tekken باز نیستم و دنبالش نکردم ولی خب باقی بازیای سبک همشون تقریبا این رو دارن :دی پس Tekken یه استثناست (اگر واقعا اینطوری که میگی باشه) و استاندارد کار همینه که تعداد شخصیتا کم و سیستما تغییر کنه/بروزرسانی بشه :دی

وقتی مبارزه آخر رو انجام دادن میرم سروقت چپتر ۷۰۰ :دی
===
الان این رو میگی یه چیز خاص مختص وان‌پیس؟ :|:|:| توی ۶۰ هزارتا Musou‌ دیگه هم وقتی یه پیک رو بکشی یا جایی رو از بین ببری میتونی همچین اثری ایجاد کنی و جلوی اومدن نیروی کمکی رو بگیری :| مرد حسابی منظورم یه سیستم پایه‌ای که بازی براساس اون طراحی شده باشه نه یه مسئله ساده که مختص یه بخش از یه Mission باشه :|:دی مثلا همین Brand of Sacrifice که گفتم می‌تونند باهاش یه عالمه کار دیگه هم انجام بدن که قشنگ با دنیا و داستان برسرک بخونه :دی مثلا وقتی Apostle ها میان برند واکنش نشون بده و دشمنای بیشتری رو جذب کنه یا مثلا وقتی دو نفر که برند دارن یه جا کنار هم باشن تعداد دشمنا و سختیشون شدید بره بالا ولی در عین حال پاداش یا XP‌ بیشتری هم بهت بدن و این مورد داینامیک باشه (یعنی از طرف که دور شدی دشمنا ضعیفتر و کمتر بشن). یا میشه ازش موقع گشت و گذار توی محیط برای شناسایی دشمن و کشتن باس‌های مخفی استفاده کنند. تازه این ایده‌ها رو من همین الان پنج دقیقه‌ای و صرفا با در نظر گرفتن Brand of Sacrifice و تمرکز روی تغییرات اون توی مبارزات، مطرح کردم :دی (الان باز دوباره میگه فلان ایده ممکنه بالانس نشه و مشکل ایجاد کنه :| :دی) دیگه فکر کن اگه واقعا OF به خودش زحمت بده و یکم در مورد دنیای بازیای فکر و براساس اونا سیستم‌های پایه‌ای طراحی کنه، چقدر این بازیای انیمه‌ای می‌تونند خاص‌ و جذابتر از Musou های عادی باشن :دی

نچ! همون مپ های Warriors به نظرم خیلی بهتر از مپ های UWR بود :D
همون مپ های Warriors به نظرم خیلی بهتر
مپ های Warriors خیلی بهتر
ttnovpycqdpu1hqn9zkf.gif


خداییش امیز چطوری اصلا میتونی «مپ Warriors» و «خیلی بهتر» رو توی یه جمله کنار هم بزاری؟ :دی اصلا مپای سری Musou شبیه یه مرحله درست و حسابی نیستن و بیشتر بهشون میاد انگار مپای بازی‌های آنلاین و MP باشن :| رسما هیچی توشون نیست و خالیند :| یعنی اصلا طراحی مرحله نداره بازی و فقط یه مشت مپ کاملا جنریک هستند که با کمترین تعامل باید توشون جابجا بشی و دشمن رو شکست بدی :| باز اون UWR‌ بدبخت حداقل یه شهری داشت، میشد روی خونه‌ها پرید و Collectable جمع کرد، میتونستی شهر رو به روز کنی... سری Musou کلا در این زمینه نابودن :|:دی

عکس بدم؟ x_x:sweatsmile::tearsofjoy:
===
برای بهبود و به روز رسانی فرضا یه منطقه تجاری، باید چندتا از مغازه‌های قدیمی رو خراب کرد تا جاشون برج‌های مدرن و امروزی ساخت :>:دی
 
  • Like
Reactions: m.a.t
با Beat em up شدن بازی به شدت مخالفم و اصلا به ناروتو نمیخوره :D اصلا و به هیچ وجه :D چون اونجوری دیگه او حس ارضا شدن رو نمیده وقتی که یه Ultimate Jutsu میزنی یا نینجوتسو میزنی :D

بعدشم یه سریا اینکه یه المان دارن دلیل نمیشه که نینجوتسو های مختلف نداشته باشن :D

الان شیکامارو یه نینجوتسو فقط میزنه تو کل انیمه ؟ :D
 
@Dante Never Cry
بفرما:D گفتم DLC میشه ها:D
(چند وقت پیش هم تو استیم دوتا DLC برا بازی ثبت شده بوده :D )
گویا هم بخش داستانی داره و هم ادونچر:x
توی عکسا که غیر از بدمن فیلم و میتسوکی ، کاراکتر دیگه ای دیده نمیشه... تا معرفی کامل بصبریم ببینیم چه میکنند:D

@NoctisSasuke
بازم شیکامارو تنوعی که اون کاراکترهای چند عنصری دارن رو نداره:D ، نمیان برای +100 کاراکتر هم فن های جدید خلق کنند تا بالانس کنند که:-" (میان؟ :D)
 
@Dante Never Cry
بفرما:D گفتم DLC میشه ها:D
(چند وقت پیش هم تو استیم دوتا DLC برا بازی ثبت شده بوده :D )
گویا هم بخش داستانی داره و هم ادونچر:x
توی عکسا که غیر از بدمن فیلم و میتسوکی ، کاراکتر دیگه ای دیده نمیشه... تا معرفی کامل بصبریم ببینیم چه میکنند:D

@NoctisSasuke
بازم شیکامارو تنوعی که اون کاراکترهای چند عنصری دارن رو نداره:D ، نمیان برای +100 کاراکتر هم فن های جدید خلق کنند تا بالانس کنند که:-" (میان؟ :D)

قرارم نیست 10 تا نینجوتسو به هر کاراکتر اضافه کنن :D تازه خیلیا الان نینجوتسو هارو دارن و کامله براشون

فقط 4 تا میخوان

تازه یه سریا باید تکرار بشه مثلا Fire ball jutsu رو برا همه اوچیهایی ها میتونن بزارن یا مثلا CHidori رو برای همه ساسکه ها و کاکاشی ها بزارن با این طرز تفکر بری جلو میبینی اکثرا همه 4 تا نینجوتسوشون کامله :D

بالانس کردن ناروتو مثل بالانس کردن شخصیتای بازیای فایتینگی مثل SF که نیست :D یه دمیج رو بالانس میکنن تمام :D
 
  • Like
Reactions: Dante Never Cry
خوب شروع کنیم به توهم زدن!:دی

برنامه اصلی ما برای TGS امسال در درجه اول DMC جدید هست. دیگه گفتن نداره که یه DMC واقعی، یعنی HnS و مثل آدم منظورمه. چون بنده احتمال میدم با توجه به تغییرات بنیادینی که RE7 داشت و استقبال خوبی هم ازش شد، و همینطور تحول GoW، و باز استقبال وحشتناکی که ازش شد، کپکام هم به بهانه عوض شدن نسل و شرایط و اینکه دیگه ایده های قبلی DMC جواب نمیده کلا این بازی رو زیر و رو کنه و در صورت معرفی یه DMC خیلی متفاوت ببینیم. مثل چیزی که الان مد شده مخلوطی از اکشن و RPG. ولی روی هم رفته من برای معرفی هر DMC ـی (غیر از DmC!!!) هایپم و هیجان دارم!! با آروزی بازگشت دانته و ورژیل. ورژیل شخصیت اصلی بود که چه بهتر. یه DMC خشن و جدی بسازن لذتشو ببریم.

آرزوی بعدی NG هست. درسته بدون ایتاگاکی زدن یه کانال دیگه دری وری میسازن اما در این برهوت HnS هرچیزی میتونه خوب باشه. امیدوارم یه ریو هابوسا با طعم نسل جدید نشون بدن کیف کنیم.

باقی موارد هم دیگه در حیطه معقول و زمینی هست!:دی مثل نمایش گیم پلی VII‌ و...
 
خوب شروع کنیم به توهم زدن!:D

برنامه اصلی ما برای TGS امسال در درجه اول DMC جدید هست. دیگه گفتن نداره که یه DMC واقعی، یعنی HnS و مثل آدم منظورمه. چون بنده احتمال میدم با توجه به تغییرات بنیادینی که RE7 داشت و استقبال خوبی هم ازش شد، و همینطور تحول GoW، و باز استقبال وحشتناکی که ازش شد، کپکام هم به بهانه عوض شدن نسل و شرایط و اینکه دیگه ایده های قبلی DMC جواب نمیده کلا این بازی رو زیر و رو کنه و در صورت معرفی یه DMC خیلی متفاوت ببینیم. مثل چیزی که الان مد شده مخلوطی از اکشن و RPG. ولی روی هم رفته من برای معرفی هر DMC ـی (غیر از DmC!!!) هایپم و هیجان دارم!! با آروزی بازگشت دانته و ورژیل. ورژیل شخصیت اصلی بود که چه بهتر. یه DMC خشن و جدی بسازن لذتشو ببریم.

آرزوی بعدی NG هست. درسته بدون ایتاگاکی زدن یه کانال دیگه دری وری میسازن اما در این برهوت HnS هرچیزی میتونه خوب باشه. امیدوارم یه ریو هابوسا با طعم نسل جدید نشون بدن کیف کنیم.

باقی موارد هم دیگه در حیطه معقول و زمینی هست!:D مثل نمایش گیم پلی VII‌ و...
xcqy_img_20160110_023020.jpg

:D:-bd
 
قرارم نیست 10 تا نینجوتسو به هر کاراکتر اضافه کنن :D تازه خیلیا الان نینجوتسو هارو دارن و کامله براشون

فقط 4 تا میخوان

تازه یه سریا باید تکرار بشه مثلا Fire ball jutsu رو برا همه اوچیهایی ها میتونن بزارن یا مثلا CHidori رو برای همه ساسکه ها و کاکاشی ها بزارن با این طرز تفکر بری جلو میبینی اکثرا همه 4 تا نینجوتسوشون کامله :D

بالانس کردن ناروتو مثل بالانس کردن شخصیتای بازیای فایتینگی مثل SF که نیست :D یه دمیج رو بالانس میکنن تمام :D
وقتی قراره چندتا عنصر رو قاطی کنیم، خوب چندتا ناروتو و ساسکه هم این وسط قاطی و حذف میشن:-" :D
درسته SF نیست، ولی نبایدم اینجوری بشه که بعضی کاراکترها هم تو نزدیک خفن بشن، هم توی مبارزات کمی دورتر:دی
 
وقتی قراره چندتا عنصر رو قاطی کنیم، خوب چندتا ناروتو و ساسکه هم این وسط قاطی و حذف میشن:-" :D
درسته SF نیست، ولی نبایدم اینجوری بشه که بعضی کاراکترها هم تو نزدیک خفن بشن، هم توی مبارزات کمی دورتر:D

جندتا عنصر چیه؟ تو چرا گیر دادی به عنصر؟ :D نینجوتسو میگم آقا نینجوتسو :D با همون کاتون 100 تا نینجوتسو میشه زد :D قرار نیست وقتی میگم 4 تا نینجوتسو هر 4 تاش از 4 المان مختلف باشه که :D والا الان تو خود استورم 4 همه ساسکه ها و ناروتو ها (غیر بچگیشون) 5-8 تا نینجوتسو دارن و میتونی قبل مبارزه انتخاب کنی :D
 
بیخیال بابا :D

DLC جدید به نام Road to Boruto برای استورم 4 معرفی شده و تو TGS هم قابل بازیه

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 Road to Boruto Announced For PS4 In Japan - Siliconera

20160909_005556.png
@Dante Never Cry
بفرما:D گفتم DLC میشه ها:D
(چند وقت پیش هم تو استیم دوتا DLC برا بازی ثبت شده بوده :D )
evw61sh799e2h3mpshio.gif



خوب شروع کنیم به توهم زدن!:D

برنامه اصلی ما برای TGS امسال در درجه اول DMC جدید هست. دیگه گفتن نداره که یه DMC واقعی، یعنی HnS و مثل آدم منظورمه. چون بنده احتمال میدم با توجه به تغییرات بنیادینی که RE7 داشت و استقبال خوبی هم ازش شد، و همینطور تحول GoW، و باز استقبال وحشتناکی که ازش شد، کپکام هم به بهانه عوض شدن نسل و شرایط و اینکه دیگه ایده های قبلی DMC جواب نمیده کلا این بازی رو زیر و رو کنه و در صورت معرفی یه DMC خیلی متفاوت ببینیم. مثل چیزی که الان مد شده مخلوطی از اکشن و RPG. ولی روی هم رفته من برای معرفی هر DMC ـی (غیر از DmC!!!) هایپم و هیجان دارم!! با آروزی بازگشت دانته و ورژیل. ورژیل شخصیت اصلی بود که چه بهتر. یه DMC خشن و جدی بسازن لذتشو ببریم.

آرزوی بعدی NG هست. درسته بدون ایتاگاکی زدن یه کانال دیگه دری وری میسازن اما در این برهوت HnS هرچیزی میتونه خوب باشه. امیدوارم یه ریو هابوسا با طعم نسل جدید نشون بدن کیف کنیم.

باقی موارد هم دیگه در حیطه معقول و زمینی هست!:D مثل نمایش گیم پلی VII‌ و...
یعنی یه لحظه تصور کن Vergil توی نسخه ۵ برگشته باشه و بخواد Yamato رو از Nero پس بگیره...
l5dthh5wdu36b69866ow.gif
 
اون آرکید سنتر پشت بروتو،خیلی تو چشم ـه :-" :دی
کاش بشه رفت اونجا ، یه دوتا بازی هم بچپونند! جالب میشه ها:-" ... گرچه بعید میدونم چنین حالی بدن:|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or