تا وقتی کل چیزی که نشون دادن صرفا یک ثانیه هست!(و بعضی ها همونم نشون داده نشدهحتما لازم نیست کپی از پدر و مادرشون باشنمیگم که توانایی و خلاقیت CC2 رو دست کم نگیر
خب برای همین میگم باید یه سیستم جدید طراحی کنند برای شوریکنها دیگهبرای بالانس کردنشون میشه خیلی کارا انجام داد. محدودیت برای اجراشون در طول مبارزات گذاشت، به چاکرا وصلشون کرد، فقط اجازه استفاده توی شرایط خاص رو داد و ...
خلاصه راه برای بالانس کردن شوریکنها زیاده و حتما لازم نیست OP بشن
در مورد ایتاچی و شیکامارو هم به نظرم بهتره که ترکیب قابلیت شوریکن توی گیمپلی کلی بهمون اجازه بدن خودمون هر موقع خواستیم ازشون استفاده کنیم نه اینکه مثلا توی چهارمین Command فلان کومبو خود شخصیت دو سه تا شوریکن پرت کنه که صرفا افکت تصویری حساب میشه و آزادی عملی توی استفاده ازشون نداریم
کلا همه بازیای فایتینگ همینطوریاند امیردیگه Loop یا غیر Loop، وقتی بخوای سیستم قبلیت رو تغییر بدی باید دوباره از اول شروع کنی
آها خب پس اگه اینطوریه میشه امیدورا بود که داستان رو به زودی تمومش کنند(عجیبه، چون من که پرسیدم توی تاپیک همه گفتن اون بدون فیلره رو بگیر
)
===
باز شروع کرد ترول کردنoutingcat: اتفاقا سیستمش دقیقا همون سیستم ناروتو بود که برداشته بودن کرده بودنش Beat'em Up
فقط جای کار داشت و باید گسترشش میدادن
امیدوارم CC2 یه دنباله معنوی برای AW بسازه (با یکی از انیمههای معروف :smirkcatتا قشنگ ببینی بازی چقدر پتانسیل داشت و وقتی روش درست کار کنند چه چیز خفنی میشه ازش در آورد
درسته Musou یعنی 1vs1000 و هیچکس هم نمیخواد که این مورد رو توی بازیای مثل برسرک یا وانپیش حذف کنندولی خب دست کم حداقل کاری که میتونند انجام بدن اینه که در زمینه طراحی مراحل یا Presentation کلی یکم اونا رو خاص و یونیک (بر اساس انیمه و مانگاهای خودشون) در بیارن. مثلا توی برسرک میتونند یه سیستم برای Brand of Sacrifice بزارن که بسته به مکان و موقعیتی که توش قرار داری (و اینکه چه وقتی از شبه) دشمنای قویتری ظاهر بشن یا بازی سختتر بشه. برای وانپیس هم باز به همین صورت میشه سیستمای مناسب و هماهنگ با سری و داستان و جو اون طراحی کرد
مثلا اینکه توی همه بازیای Musou هی بگن برو اون منطقه رو تسخیر کن خیلی بیمعنیه و اصلا توی وانپیس یا برسرک با عقل جور در نمیاد! این موارد رو باید اصلاح و براشون جایگزین بزارن وگرنه 1vs1000 که بخش جالب Musouـه
(در ضمن باس فایتا هم باید بهتر بشن
)
میگم که باید سازندههای UWR گیمپلی روی توی نسخه بعدی خیلی بهتر کنندولی خب از لحاظ طراحی مراحل و محتویات اضافی از همین الان توی یه سطح خیلی خوبی نسبت به سری PW قرار دارن
ای بابا :sweatsmile: دارم میگم که توی انیمه نشونههاش زیاد شده، به من چه :sweatsmile:
---
---
نه مثل اینکه کم کم داریم به یه جاهایی میرسیم![]()
عین واقعیت نباش خیلی مهم نیست، بعدا که شخصیتا رو بیشتر نشون دادن و اینا هم بیس کارشون رو راه انداختن ورژنای جدید و دقیق ازشون در میارنتا وقتی کل چیزی که نشون دادن صرفا یک ثانیه هست!(و بعضی ها همونم نشون داده نشده) و همون یک ثانیه هم کپی هست، چیزی که ساخته میشه یا کپی میشه،یا چیزی میشه که شاید در واقعیت اصلا هیچ دخلی به به قدرتشون نداشته باشه
خوب تو میگی محدودیت،همین الان محدودیت گذاشته شده،به شکل خیلی بهتری!، اگر به چاکارا وصل باشه(که شوریکن دخلی به چاکارا نداره و آیتمه توی دنیای انیمه هم
) اینجوری تو هی چاکارا پرکن و تله های انفجاری بنداز جلوت! میخوام بدونم چجوری حریف میتونه بهت نزدیک بشه وقتی قابلیت Dash کردن نداشته باشه!
تله گذاشتی==>طرف نزدیک میشه میخوره به تله!در همین زمان چاکارا پر میکنی و تله میزاری==>و این روند تکرار میشه
به نظرم این بخش آیتم ها که بهشون اختصاص داده شده،از اینکه تبدیل به یکی از Commandـها بشن به طور مستقیم خیلی بهتره!، سیستم پیشنهادی قابل قبول نیست
Tekkenتقریبا چنین چیزی رو من یادم نمیاد داشته باشه
داستان رو تموم شده بدون،چپتر 700 هم برو مانگا
---
این مورد شرایط خاصی که میگی همین الانم توی وان پیس هست!، مثلا توی درسروزا اگر دندن موشی های تصویری رو میترکوندی،نمیتونستن گزارش بدن ==> از اومدن نیروی کمکی برای دشمن خبری نبود
(حالا تو میگی توی شب دشمن خفن تر در بیاد،اینم مثل همونه دیگه
) بیا برو گیر الکی نده به بازی
1vs1000 بخش ـه جالب Warriors نیست! خود Warriorsـه!
نچ! همون مپ های Warriors به نظرم خیلی بهتر از مپ های UWR بود، کلا PW فقط گرافیکش باید UWR بشه که عمرا
اشتباه میبینی
---
این چیزی که ما میگیم اصلا زمین زدن نداره!تو بولدزر اومدی از بازی رد بشی
، ما وسایل اوردیم بهبود ببخشیم
![]()
نچ! همون مپ های Warriors به نظرم خیلی بهتر از مپ های UWR بود![]()
همون مپ های Warriors به نظرم خیلی بهتر
مپ های Warriors خیلی بهتر
@Dante Never Cry
بفرماگفتم DLC میشه ها
(چند وقت پیش هم تو استیم دوتا DLC برا بازی ثبت شده بوده)
گویا هم بخش داستانی داره و هم ادونچر
توی عکسا که غیر از بدمن فیلم و میتسوکی ، کاراکتر دیگه ای دیده نمیشه... تا معرفی کامل بصبریم ببینیم چه میکنند
@NoctisSasuke
بازم شیکامارو تنوعی که اون کاراکترهای چند عنصری دارن رو نداره، نمیان برای +100 کاراکتر هم فن های جدید خلق کنند تا بالانس کنند که
(میان؟
)
خوب شروع کنیم به توهم زدن!
برنامه اصلی ما برای TGS امسال در درجه اول DMC جدید هست. دیگه گفتن نداره که یه DMC واقعی، یعنی HnS و مثل آدم منظورمه. چون بنده احتمال میدم با توجه به تغییرات بنیادینی که RE7 داشت و استقبال خوبی هم ازش شد، و همینطور تحول GoW، و باز استقبال وحشتناکی که ازش شد، کپکام هم به بهانه عوض شدن نسل و شرایط و اینکه دیگه ایده های قبلی DMC جواب نمیده کلا این بازی رو زیر و رو کنه و در صورت معرفی یه DMC خیلی متفاوت ببینیم. مثل چیزی که الان مد شده مخلوطی از اکشن و RPG. ولی روی هم رفته من برای معرفی هر DMC ـی (غیر از DmC!!!) هایپم و هیجان دارم!! با آروزی بازگشت دانته و ورژیل. ورژیل شخصیت اصلی بود که چه بهتر. یه DMC خشن و جدی بسازن لذتشو ببریم.
آرزوی بعدی NG هست. درسته بدون ایتاگاکی زدن یه کانال دیگه دری وری میسازن اما در این برهوت HnS هرچیزی میتونه خوب باشه. امیدوارم یه ریو هابوسا با طعم نسل جدید نشون بدن کیف کنیم.
باقی موارد هم دیگه در حیطه معقول و زمینی هست!مثل نمایش گیم پلی VII و...
وقتی قراره چندتا عنصر رو قاطی کنیم، خوب چندتا ناروتو و ساسکه هم این وسط قاطی و حذف میشنقرارم نیست 10 تا نینجوتسو به هر کاراکتر اضافه کننتازه خیلیا الان نینجوتسو هارو دارن و کامله براشون
فقط 4 تا میخوان
تازه یه سریا باید تکرار بشه مثلا Fire ball jutsu رو برا همه اوچیهایی ها میتونن بزارن یا مثلا CHidori رو برای همه ساسکه ها و کاکاشی ها بزارن با این طرز تفکر بری جلو میبینی اکثرا همه 4 تا نینجوتسوشون کامله
بالانس کردن ناروتو مثل بالانس کردن شخصیتای بازیای فایتینگی مثل SF که نیستیه دمیج رو بالانس میکنن تمام
![]()
وقتی قراره چندتا عنصر رو قاطی کنیم، خوب چندتا ناروتو و ساسکه هم این وسط قاطی و حذف میشن![]()
درسته SF نیست، ولی نبایدم اینجوری بشه که بعضی کاراکترها هم تو نزدیک خفن بشن، هم توی مبارزات کمی دورتر![]()
بیخیال بابا
DLC جدید به نام Road to Boruto برای استورم 4 معرفی شده و تو TGS هم قابل بازیه
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 Road to Boruto Announced For PS4 In Japan - Siliconera
![]()
یعنی یه لحظه تصور کن Vergil توی نسخه ۵ برگشته باشه و بخواد Yamato رو از Nero پس بگیره...خوب شروع کنیم به توهم زدن!
برنامه اصلی ما برای TGS امسال در درجه اول DMC جدید هست. دیگه گفتن نداره که یه DMC واقعی، یعنی HnS و مثل آدم منظورمه. چون بنده احتمال میدم با توجه به تغییرات بنیادینی که RE7 داشت و استقبال خوبی هم ازش شد، و همینطور تحول GoW، و باز استقبال وحشتناکی که ازش شد، کپکام هم به بهانه عوض شدن نسل و شرایط و اینکه دیگه ایده های قبلی DMC جواب نمیده کلا این بازی رو زیر و رو کنه و در صورت معرفی یه DMC خیلی متفاوت ببینیم. مثل چیزی که الان مد شده مخلوطی از اکشن و RPG. ولی روی هم رفته من برای معرفی هر DMC ـی (غیر از DmC!!!) هایپم و هیجان دارم!! با آروزی بازگشت دانته و ورژیل. ورژیل شخصیت اصلی بود که چه بهتر. یه DMC خشن و جدی بسازن لذتشو ببریم.
آرزوی بعدی NG هست. درسته بدون ایتاگاکی زدن یه کانال دیگه دری وری میسازن اما در این برهوت HnS هرچیزی میتونه خوب باشه. امیدوارم یه ریو هابوسا با طعم نسل جدید نشون بدن کیف کنیم.
باقی موارد هم دیگه در حیطه معقول و زمینی هست!مثل نمایش گیم پلی VII و...