دیگه آلتیمت استورم ۴ برای چته امیر؟ داستان ناروتو رو که توی ۳ تمومش کردن رفت الان وقتشه تمام تمرکز رو بزارن روی بوروتو و با شخصیتای کمتر ولی همراه گیمپلی تکامل یافته برگردناون " and more ..."هه باندای نامکو امیدوارم یک وان پیس برای کنسول ها + Buroto (برای آلتیمیت استورم 4 ) باشه
بروتو اونقدر بخش داستانی نداره که ارزش یک بازی جدا داشته باشه! حتی کاراکتر هم اونقدر نداره! کل ـش یکدونه فیلمه! :d (مانگا هنوز حتی فیلم رو کامل پوشش نداده! )تشکر بابت تاپیک، امیدوارم مثل پارسال TGS فوقالعادهای رو شاهد باشیم.
دیگه آلتیمت استورم ۴ برای چته امیر؟ داستان ناروتو رو که توی ۳ تمومش کردن رفت الان وقتشه تمام تمرکز رو بزارن روی بوروتو و با شخصیتای کمتر ولی همراه گیمپلی تکامل یافته برگردن
خودت جواب دادی دیگه از این بخشای ادونچر گربه گیری و یه بخش داستانی جدید سر هم شده براش درست کنند + نیمچه داستانکهای از شخصیتای مهم سری اصلی توی بزرگسالیشون و داستان فیلم... دیگه همه چیز حلهبروتو اونقدر بخش داستانی نداره که ارزش یک بازی جدا داشته باشه! حتی کاراکتر هم اونقدر نداره! کل ـش یکدونه فیلمه! :d (مانگا هنوز حتی فیلم رو کامل پوشش نداده! )
باید به عنوان یک چیزی مثل Full Burst منتشرش کنند
یک بخش داستانی(فیلم) + کاراکترهای جدید+لباس های فیلم برای کاراکترهای قبلی!
که اینا هم یک سریش جزو موارد پیش خرید همین نسخه بوده
فوقش یه بخش ادونچر هم بزنند تنگش، یه داستانک جدیدی سر هم کنند برای بروتو و دوستان
بروتو و سارادا رو بزاریم کنار، کلا ما مبارزه ی 10تا کاراکتر جدید هم ندیدیم!
---
اصلا اینا رو ول کن! من وان پیس میخوام! هیچ شایعه ای نیست
میشه مثل پارسال که امیدی نداشتم و بیدار شدم،یکهو گفتی برنینگ بلاد تایید شده،امسالم چنین سورپرایزی ببینیم؟
اون 10تایی که من حساب کردم، نصفشون ورژن بزرگ ساله ی ملت بودن!خودت جواب دادی دیگه از این بخشای ادونچر گربه گیری و یه بخش داستانی جدید سر هم شده براش درست کنند + نیمچه داستانکهای از شخصیتای مهم سری اصلی توی بزرگسالیشون و داستان فیلم... دیگه همه چیز حله
۱۰ تا مبارز جدید یه ۵ یا ۱۰ تایی هم ورژن بزرگسالانه از شخصیتای قدیمی با سیستم مبارزات و حرکات جدید، قشنگ Roster هم آماده میشه در کل به نظرم وقتشه از ناروتو دیگه کم کم بکشن بیرون و تمرکز رو بزارن روی تغییر فرمول گیمپلی و بعد هم دنبال کردن داستان بوروتو
---
امیدوارم که چیزی ازش نشون ندن اگه کار یه استدیوی دیگه باشه (وای فکرش رو بکن CC2 بزنه وانپیس بسازه :fearscream::hearteyes از معرفیش حمایت میشه ولی امگا فورس بهتره تمام تمرکزش رو الان روی برسرک بزاره و برای PW4 هم باز برگرده به سبک PW1 (یا UWR) و بیشتر بازی رو ماجراجویانه کنه تا یه Musou خشک و خالی. آها بحث UWR شد، از نسخه دوم اون هم شدید حمایت میشه در کل از وان پیس جدید و غیر از PW4 استقبال میکنم
بابا اینا شیسویی کلا یه صحنه توی انیمه بود ازش یه شخصیت کامل در آوردن تواناییهای CC2 رو دست کم نگیراون 10تایی که من حساب کردم، نصفشون ورژن بزرگ ساله ی ملت بودن!
داستان فیلم از یه آرک کوتاهه ناروتو هم کمتره! رو هم 5تا مبارزه نمیشه ازش در اورد! انتظاراتی داریا
+ اینا باید دیوانه باشن وقتی یه بازی کامل تو سبک فایتینگ دارن، با چنین روستر خفنی، بخوان بزنند زمین و از اول بسازن افت فروش هم که فکر نمیکنم داشته باشه
حداقل میگفتی یه بازی Beat'em up بسازن یه چیزی (در گوشه و کنار تعریف بازی های زمان یوبی سافتش رو شنیدم )
البته دیروز یه گشتی میزدم و اخبار رو دنبال میکردم، گویا انیمه همچنان قراره بر اساس رمان ها ادامه پیدا کنه!(نه فقط کاکاشی... ساسکه،شیکامارو و دهکده کونوها...) و میگن اصلا شاید چپتر آخر مانگا، توی این سری انیمه پوشش داده نشه و بعدا سری بروتو بسازن
کلا اینطور که به نظر میرسه برای باندای و این سری اوضاع خوبه
---
وان پیس فایتینگ نمیخوام! امسال داشتیم، سال بعد هر سبکی بدن غیر فایتینگ (البته CC2 خوبه! مخصوصا با این سبک گرافیکیشون )
PW4 که گویا نیست جزو سورپرایزهای Koei جایی نداره اونو بزارن 2018 سالگرد 20سالگیه وان پیس ولی حسابی بهش برسن (کاراکتر زیاد بچپونند )
اتفاقا امیدوارم مثل PW1 نشه، اون بخش ادونچر و QTEهاش اصلا خوب نبود! همین Warriors خالص باشه بهتره
UW هم باشه خیلی خوبه اودا هم باز یه بدمن جدید براش خلق کنه کف کنیم ( Redfield خیلی خوب بود ) گرچه اینا رندوم یه سبک انتخاب میکنند و برای وان پیس بازی میسازن ، اگر چیزی در راه باشه هم نمیشه پیشبینی کرد تو چه سبکی میتونه باشه ... یهو دیدی اصلا بازی ورزشی دادن
@NoctisSasuke
تو که همه نسخه ها رو زدی بیا ببینم نظرت در مورد آینده ی بازی های ناروتو چیه؟ یا انتقادات و پیشنهادات نسبت به سری فعلی چیه
بابا اینا شیسویی کلا یه صحنه توی انیمه بود ازش یه شخصیت کامل در آوردن تواناییهای CC2 رو دست کم نگیر
بهت گفتم دیگه بازی باید تغییر کنه و هی چیزای جدید ارائه بده وگرنه نهایتا تکراری میشه این دقیقا همون دلیلیه که خود اینا برداشتن توی Revolution اون مبارزات ۴ تایی با کلی ریز سیستم رو به بازی اضافه کردن. هرچند به نظرم تغییرات اون نسخه زیاد جالب نبود (تنها نسخهای از ناروتوـه که دارم ولی این بخشش رو تموم نکردم) و باید تمرکزشون رو بزارن روی اضافه کردن بخشای جدید به سیستم اصلی مبارزات و اون رو تغییر بدن.
مثالهای دیگه هم توی سبکای مختلف زیادن. GoW4 دقیقا برای همین جلوگیری از تکراری شدن الان اینقدر متحول شده یا مثلا یاکوزا ۶ که همین چند ساعت پیش خبرش رو زدم (و فوقالعاده به نظر میاد) بخاطر این که سیستم استایلا رو کنار بزاره اومد تعداد شخصیتای قابل بازی رو باز به همون یه نفر کاهش داد ولی بجاش سیستم مبارزاتش رو دوباره از پایه طراحی کرد
در کل بعد از این همه نسخه مختلف که همه با یه سیستم پایهای درست شدن، دیگه کم کم وقتشه بازی تغییرات اساسی به خودش ببینه و چه موقعیتی بهتر از اینکه بعد از کنار گذاشتن ناروتو و با شروع بوروتو اینکار رو انجام بدن (از اینکه Beat'em Up هم بسازن شدید حمایت میشه کلا ناروتو و وانپیس پتانسیلشون برای داشتن بازیای مختلف بالاست)
میدونم داره آف تاپیک میشه ولی خب... یعنی چی؟ یعنی اینا باز میخوان وسط مبارزه آخر برن ۶ هزار تا قسمت فیلر نشونمون بدن؟ اگه اینطوری که Screw them و این انیمه داغونشون، میریم همون چند چپتر باقی مونده مانگا رو میخونیم خودمون رو راحت میکنیم
---
نه خب منظور منم یه چیزی مثل Asura's Wrath بود وگرنه وانپیس فایتینگ که Burning Blood هست که من خودم دموش رو تجربه کردم و ازش خوشم نیومد
خب خدا رو شکر پس خبری از PW4 نمیشه
نه بابا یکم تغییرات توی بازی ایجاد کنند، چیه هی Musou ساده به خوردمون میدن حیف پتانسیل وانپیس که اینطوری با این فرمول همیشگی سری Musou داره حروم میشه. میدونم خودت هم با UWR خیلی حال کردی، به نظر خودت PW4 بیشتر به اون سمت بره بهتر نیست تا اینکه باز یه Musou عادی به خوردمون بدن؟ (خدا به ما برسرک فنا رحم کنه، معلوم نیست اون چجوری از آب در بیاد).
پ.ن: میگم نظرت چیه اصلا یه Dating-Sim براش بدن تا بالاخره زوروبین رو به نتیجه برسونیم؟
===
@NoctisSasuke
من و کفر؟ استغفرالله
ولی نه فرشاد شاید منظورم رو بد رسوندم مثلا همین ایده شماره یکت رو من یه تغییر بزرگ توی بازی میدونم و به نظرم باید اجراش کنند تا تنوع بیشتر بشه ولی خب اگه یه دست به سر و روی یه سری از سیستمای بازی بکشن و از پایه اونا رو طراحی کننده بهتره مثلا شوریکن ها توی بازی کاملا بی استفادهاند و دکمه مربع رسما هیچ کاربردی نداره (مگر اینکه دیدارا برداشته باشی که در اون صورت خدا به رقیبت صبر بده ) بیان این بخش رو کلا تغییر بدن و یا یه چیز درست و حسابی و کاربردی از شوریکنها در بیارن یا هم اینکه کلا با یه سیستم دیگه عوضش کنند. یا اینکه الان ضربات عادی (دایره) با نینجوتسوها کاملا از هم جدا هستن و نمیشه درست و حسابی با همدیگه ترکیبشون کرد خصوصا برای بعضی شخصیتا که جوتسوهای عجیب غریبتری دارن (مار شدن اوروچیمارو).
خب با ایجاد یه سری تغییرات توی این سیستما بیان کاری کنند که ترکیبشون با هم راحتتر بشه و اصلا بازی برای انجام اینکار به بازیکن پاداش بده (دمیج اضافی). در کنارش یه دستی به سر و روی جوتسوهای عجیب غریبتر مثل همین مار شدن و اینا هم بکشن که یکم کاربردیتر بشن یا اینکه عوضشون کنند. این مورد برای بعضی Power Up ها هم صدق میکنه، مثل سوسانو که وقتی فعالش میکنی انگار دشمن Power up کرده چون Hitbox ـت وحشتناک بزرگ میشه
بعد زمینا رو هم یکم بزرگتر کنند که مثلا توی مبارزات خیلی خفن (سوسانو Vs بیجو) قشنگ یه چندتا خونه و اینجور چیزا هم بترکه اون وسط
در کل منظورم از تغییرات بزرگ اینجور چیزاست نه اینکه بیان بازی رو مثلا 2Dـش کنند یا اینکه دیگه قابلیت Ultimate Jutsu توی بازی نباشه و اینجور چیزا تغییرات در حد عوض کردن کمبوها (گسترش دادنشون) و همون سیستم شوریکن و ترکیبشون با جوتسو و اینجور موارد منظورمه
پ.ن: یه بخش ادونچر درست و حسابی هم توی بازی بزارن و یکم بهش بها بدن حداقل بشه یکم توی دنیای بازی چرخید
:sweatsmile::tearsofjoy:آهان آره من یه چیز دیگه برداشت کردم از حرف داشتم خودم رو آماده میکردم سنگسارت کنم
آره موافقم
ولی خداییش تو این تیریپ بازیایی که تمرکز رو Melee هست ولی Ranged Attack هم داره بازی ندیدم که Ranged Attackش ارزش انجام دادن داشته باشه و همشون مزخرف بودن
مورد اول برای همه ی کاراکترها قابل استفاده نیست کاکاشی،ساسکه،آسوما...علی کی کافر شدی نگفتی به ما؟
بیان فرمول ناروتو رو عوض کنن؟ تازه دستشون اومده همین رو چجوری Perfectش کنن بعد میخوای عوضش کنن؟ (Rage modez)
اتفاقا به نظر من همین فرمولش واقعا به ناروتو میخوره و همین رو باید یه سری چیزایی بهش اضافه کنن
من که قبلا تو تاپیک Storm 4 قبل انتشار بازی خودم رو خفه کرده بودم که چیا انتظار دارم که 2 تا از مهم تریناش اینا بودن:
1- اینکه تو مبارزه درجا بشه نینجوتسو رو عوض کرد مثلا L1 بگیری بعد با D-Pad بین نینجوتسو های مختلف سوئیچ کنی اینجوری مبارزه خیلی خیلی پویا تر میشه و خسته کنندگیش بعد مدت طولانی بازی کردن خیلی خیلی کمتر میشه و با عقل هم بیشتر جور در میاد برا حریف هم چالش بر انگیز تر میشه چون نمیدونه الان حریفش چه نینجوتسویی میخواد بزنه
2- اینکه بشه بین Ultimate Jutsu ها انتخاب کرد که خب دمشون گرم این رو تو بازی گذاشتن
خلاصه به نظرم همین استایل رو فقط گسترش بدنش به نظر من ناروتو بازیش وقتی واقعا Epic میشه (الانشم برا من هست) که اون مورد 1 رو اضافه کنه و یه چیز دیگه هم اضافه کنه اینکه محیط ها بزرگ تر بشن خیلی بزرگ تر مثلا تو همون قسمتای اول ناروتو اون Training Field رو در نظر بگیرید بشه رفت تو جنگلش و بین درختا مبارزه کرد و یهویی یه جوتسو ول بدی درختا نابود بشن و . . . یه لحظه هیجان زده شدم دلم خواست
شیسویی رو کیشیموتو برای بازی طراحی کرده بود براش یک سری چیزا رو! یه جورایی کاراکتر انحصاریه بازی بود تا جایی که یادمه من باز اشاره کنم، این ده تایی که گفتم نصفشون تکراری هستن که هیچ، نصفشون هم بر همین پایه هست که توانایی هاشون رو دست کم نگرفتم!بابا اینا شیسویی کلا یه صحنه توی انیمه بود ازش یه شخصیت کامل در آوردن تواناییهای CC2 رو دست کم نگیر
بهت گفتم دیگه بازی باید تغییر کنه و هی چیزای جدید ارائه بده وگرنه نهایتا تکراری میشه این دقیقا همون دلیلیه که خود اینا برداشتن توی Revolution اون مبارزات ۴ تایی با کلی ریز سیستم رو به بازی اضافه کردن. هرچند به نظرم تغییرات اون نسخه زیاد جالب نبود (تنها نسخهای از ناروتوـه که دارم ولی این بخشش رو تموم نکردم) و باید تمرکزشون رو بزارن روی اضافه کردن بخشای جدید به سیستم اصلی مبارزات و اون رو تغییر بدن.
مثالهای دیگه هم توی سبکای مختلف زیادن. GoW4 دقیقا برای همین جلوگیری از تکراری شدن الان اینقدر متحول شده یا مثلا یاکوزا ۶ که همین چند ساعت پیش خبرش رو زدم (و فوقالعاده به نظر میاد) بخاطر این که سیستم استایلا رو کنار بزاره اومد تعداد شخصیتای قابل بازی رو باز به همون یه نفر کاهش داد ولی بجاش سیستم مبارزاتش رو دوباره از پایه طراحی کرد
در کل بعد از این همه نسخه مختلف که همه با یه سیستم پایهای درست شدن، دیگه کم کم وقتشه بازی تغییرات اساسی به خودش ببینه و چه موقعیتی بهتر از اینکه بعد از کنار گذاشتن ناروتو و با شروع بوروتو اینکار رو انجام بدن (از اینکه Beat'em Up هم بسازن شدید حمایت میشه کلا ناروتو و وانپیس پتانسیلشون برای داشتن بازیای مختلف بالاست)
میدونم داره آف تاپیک میشه ولی خب... یعنی چی؟ یعنی اینا باز میخوان وسط مبارزه آخر برن ۶ هزار تا قسمت فیلر نشونمون بدن؟ اگه اینطوری که Screw them و این انیمه داغونشون، میریم همون چند چپتر باقی مونده مانگا رو میخونیم خودمون رو راحت میکنیم
---
نه خب منظور منم یه چیزی مثل Asura's Wrath بود وگرنه وانپیس فایتینگ که Burning Blood هست که من خودم دموش رو تجربه کردم و ازش خوشم نیومد
خب خدا رو شکر پس خبری از PW4 نمیشه
نه بابا یکم تغییرات توی بازی ایجاد کنند، چیه هی Musou ساده به خوردمون میدن حیف پتانسیل وانپیس که اینطوری با این فرمول همیشگی سری Musou داره حروم میشه. میدونم خودت هم با UWR خیلی حال کردی، به نظر خودت PW4 بیشتر به اون سمت بره بهتر نیست تا اینکه باز یه Musou عادی به خوردمون بدن؟ (خدا به ما برسرک فنا رحم کنه، معلوم نیست اون چجوری از آب در بیاد).
پ.ن: میگم نظرت چیه اصلا یه Dating-Sim براش بدن تا بالاخره زوروبین رو به نتیجه برسونیم؟
===
@NoctisSasuke
من و کفر؟ استغفرالله
ولی نه فرشاد شاید منظورم رو بد رسوندم مثلا همین ایده شماره یکت رو من یه تغییر بزرگ توی بازی میدونم و به نظرم باید اجراش کنند تا تنوع بیشتر بشه ولی خب اگه یه دست به سر و روی یه سری از سیستمای بازی بکشن و از پایه اونا رو طراحی کننده بهتره مثلا شوریکن ها توی بازی کاملا بی استفادهاند و دکمه مربع رسما هیچ کاربردی نداره (مگر اینکه دیدارا برداشته باشی که در اون صورت خدا به رقیبت صبر بده ) بیان این بخش رو کلا تغییر بدن و یا یه چیز درست و حسابی و کاربردی از شوریکنها در بیارن یا هم اینکه کلا با یه سیستم دیگه عوضش کنند. یا اینکه الان ضربات عادی (دایره) با نینجوتسوها کاملا از هم جدا هستن و نمیشه درست و حسابی با همدیگه ترکیبشون کرد خصوصا برای بعضی شخصیتا که جوتسوهای عجیب غریبتری دارن (مار شدن اوروچیمارو).
خب با ایجاد یه سری تغییرات توی این سیستما بیان کاری کنند که ترکیبشون با هم راحتتر بشه و اصلا بازی برای انجام اینکار به بازیکن پاداش بده (دمیج اضافی). در کنارش یه دستی به سر و روی جوتسوهای عجیب غریبتر مثل همین مار شدن و اینا هم بکشن که یکم کاربردیتر بشن یا اینکه عوضشون کنند. این مورد برای بعضی Power Up ها هم صدق میکنه، مثل سوسانو که وقتی فعالش میکنی انگار دشمن Power up کرده چون Hitbox ـت وحشتناک بزرگ میشه
بعد زمینا رو هم یکم بزرگتر کنند که مثلا توی مبارزات خیلی خفن (سوسانو Vs بیجو) قشنگ یه چندتا خونه و اینجور چیزا هم بترکه اون وسط
در کل منظورم از تغییرات بزرگ اینجور چیزاست نه اینکه بیان بازی رو مثلا 2Dـش کنند یا اینکه دیگه قابلیت Ultimate Jutsu توی بازی نباشه و اینجور چیزا تغییرات در حد عوض کردن کمبوها (گسترش دادنشون) و همون سیستم شوریکن و ترکیبشون با جوتسو و اینجور موارد منظورمه
پ.ن: یه بخش ادونچر درست و حسابی هم توی بازی بزارن و یکم بهش بها بدن حداقل بشه یکم توی دنیای بازی چرخید
مورد اول برای همه ی کاراکترها قابل استفاده نیست کاکاشی،ساسکه،آسوما...
درسته خفن و پویا و .... میشه! ولی بالانس بازی به هم میریزه ها! اینجوری مثلا یک کاراکتر میتونه هم جوتسوی نزدیک داشته باشه،هم دور!
شیسویی رو کیشیموتو برای بازی طراحی کرده بود براش یک سری چیزا رو! یه جورایی کاراکتر انحصاریه بازی بود تا جایی که یادمه من باز اشاره کنم، این ده تایی که گفتم نصفشون تکراری هستن که هیچ، نصفشون هم بر همین پایه هست که توانایی هاشون رو دست کم نگرفتم!
چیزی که میگی رو من نمیتونم قبول کنم! بهبود این سیستم یک چیزه! بزنند زمین از اول بسازن یک چیز دیگه! ، اولی درسته ! دومی یک کار بسیار اشتباهه! هدف از ساخت بازی های انیمه ای،تجربه ی عنوان با کاراکترهای مختلف هست! الان ناروتو توی این مورد ترکونده! تقریبا تمام کاراکترها پوشش داده شدن(تقریبا) و بهترین تجربه رو به یک انیمه فن میدن ، اینا بخوان کاراکترها رو یکهو بکنند 20تا،مطمئن باش استقبال خیلی میاد پایین تر! (رسما عقب گرد حساب میشه تو یک بازی انیمه ای این مورد به نظرم! ) ، بازم میگم وقتی توی این سبک چنین چیزی داری،اشتباهه این کار!
برای Beat'em Up شدن، به نظرم این ناروتو به جایی رسیده که خیلی راحت میتونه چنین چیزی رو پوشش بده! ، اینا تمام تمرکز رو بزارن روی بخش ادونچر ، این بخش خودش یک بازی جدا میتونه بشه!
کونوها رو خیلی خوب در اوردن توی بازی!+ 2تا شهر دیگه ی بازی رو همونقدر بزرگ بسازن ، و بقیه ی محیط ها رو بزرگ کنند! (یک چیزی مثل UWR مثلا! تازه نه به اون بزرگی ) ، مثل Tekken 5 که یک بخش داستانی داشت! اینجا الان خیلی راحت میتونند این بخش رو بسازن
نه خو! بین چپتر یکی مونده به آخر و آخر بالاخره یه پرش زمانی هست! (بروتو که یکهو از آسمون نازل نمیشه ) اونجا رو میخوان با رمان ها پر کنند یعنی یک چپتر میمونه کلا! که همونم همه چیز رو دیدی غیر از اشاره ای که توی مانگا به وان پیس شده
---
یعنی اگر بخوان مثل Asura's Wrath بسازن ، میخوام صد سال سیاه نسازن یکی از بیخود ترین بازی هایی که بازی کردم بود هنوز تو کفم از چیش لذت بردید (خدایی CC2 چجوری ناروتو رو ساخته،اینم ساخته؟ ) ، رسما بخش مبارزاتش چشم بسته قابل رد کردنه! یعنی هیچ کاری لازم نیست بکنی! بازی هیچی نداره! حتی 2تا کومبوی ساده هم نداره،چشمت رو ببند دایره بزن،بعد از 3 دیقه R2 بزن، حالا چشم هات رو باز کن و برو سراغ QTEـها! (اونا هم فکر کنم میشه Skip کرد ) در این حد که ساده ترین مورد ـه از نقطه ی A به B رفتن هم نداره بازی حالا بگذریم...
چی چی و خدا رو شکر ، اتفاقا سبک Warriors خیلی هم خوبه! با همین دست فرمون برن جلو فقط کاراکتر بریزن وسط! ، اگر Dream Modeـی هم هست تنوعش رو بیشتر کنند یا نمیدونم، مثل Empire بسازن ، یا مثل SW1 مینی گیم های مختلف بزارن (حتی مبارزات 1vs1 ) ، گیم پلی اصلی بازی همین خوبه! یهو جوگیر نشن دوباره پلتفرمر و ... بریزن وسط
نه! من معتقدم حالت رویایی اینه که گیم پلی PW باشه، گرافیک UWR ! سیستم مبارزات UWR اصلا به خوبیه PW نیست ، ولی به طور کلی بدم نمیاد بازم بسازن ازش! اما اولویتم PW میباشد! فایتینگ هم برای 2017 که اصلا البته بدبختی اینه ساپورت BB تموم نشده! بعیده بازیی در کار باشه (البته آخرین DLCـهاش دسامبر میان )
زوروبین انشاالله چپتر 1300
---
شوریکن ها الان بیشتر برای این استفاده میکنند که حریف شارژ نکنه خودشو
این مورد تله و اینا هم که میگی که هستش همین الانم! ، هم شوریکن های تله ای روی زمین هست، و هم توی هوا(بادکنک وصله بهشون ) ، از قدیم الایام بودن
بقیه ی جوتسوهایی که از این چیزا استفاده میکنند هم معمولا Ultimate Jutso هستن! مثل شیکامارو، یا تکنیک مهر کردن ساندایمه و ...!
حالا تو واتساپ گفتم، اینجا هم بگم ، فقط برای اینا قابل استفاده ستچرا برا اونا قابل استفاده نیست؟
ربطی به بالانس نداره اینجوری همه شخصیتا این قابلیت رو دارن دیگه بعدشم ناروتو اتفاقا به نظرم نباید بالانس باشه آخه خیلی مسخرست یهویی با بچگی ناروتو بیای مادارا رو بزنی البته این حرفم شوخی بود
بهرحال باز یه شخصیت بدون پیشینه بود یا همین الان Storm 4 رو نگاه کن ۱۰۰ و خوردهای کرکتر داره، از بین اینا حداقل یه ۱۰-۱۲ تایی پیدا میشن که توی انیمه نقش زیادی نداشتن و حرکاتشون رو خود CC2 از روی تخیل ردیف کرده باشهشیسویی رو کیشیموتو برای بازی طراحی کرده بود براش یک سری چیزا رو! یه جورایی کاراکتر انحصاریه بازی بود تا جایی که یادمه من باز اشاره کنم، این ده تایی که گفتم نصفشون تکراری هستن که هیچ، نصفشون هم بر همین پایه هست که توانایی هاشون رو دست کم نگرفتم!
چیزی که میگی رو من نمیتونم قبول کنم! بهبود این سیستم یک چیزه! بزنند زمین از اول بسازن یک چیز دیگه! ، اولی درسته ! دومی یک کار بسیار اشتباهه! هدف از ساخت بازی های انیمه ای،تجربه ی عنوان با کاراکترهای مختلف هست! الان ناروتو توی این مورد ترکونده! تقریبا تمام کاراکترها پوشش داده شدن(تقریبا) و بهترین تجربه رو به یک انیمه فن میدن ، اینا بخوان کاراکترها رو یکهو بکنند 20تا،مطمئن باش استقبال خیلی میاد پایین تر! (رسما عقب گرد حساب میشه تو یک بازی انیمه ای این مورد به نظرم! ) ، بازم میگم وقتی توی این سبک چنین چیزی داری،اشتباهه این کار!
برای Beat'em Up شدن، به نظرم این ناروتو به جایی رسیده که خیلی راحت میتونه چنین چیزی رو پوشش بده! ، اینا تمام تمرکز رو بزارن روی بخش ادونچر ، این بخش خودش یک بازی جدا میتونه بشه!
کونوها رو خیلی خوب در اوردن توی بازی!+ 2تا شهر دیگه ی بازی رو همونقدر بزرگ بسازن ، و بقیه ی محیط ها رو بزرگ کنند! (یک چیزی مثل UWR مثلا! تازه نه به اون بزرگی ) ، مثل Tekken 5 که یک بخش داستانی داشت! اینجا الان خیلی راحت میتونند این بخش رو بسازن
نه خو! بین چپتر یکی مونده به آخر و آخر بالاخره یه پرش زمانی هست! (بروتو که یکهو از آسمون نازل نمیشه ) اونجا رو میخوان با رمان ها پر کنند یعنی یک چپتر میمونه کلا! که همونم همه چیز رو دیدی غیر از اشاره ای که توی مانگا به وان پیس شده
---
یعنی اگر بخوان مثل Asura's Wrath بسازن ، میخوام صد سال سیاه نسازن یکی از بیخود ترین بازی هایی که بازی کردم بود هنوز تو کفم از چیش لذت بردید (خدایی CC2 چجوری ناروتو رو ساخته،اینم ساخته؟ ) ، رسما بخش مبارزاتش چشم بسته قابل رد کردنه! یعنی هیچ کاری لازم نیست بکنی! بازی هیچی نداره! حتی 2تا کومبوی ساده هم نداره،چشمت رو ببند دایره بزن،بعد از 3 دیقه R2 بزن، حالا چشم هات رو باز کن و برو سراغ QTEـها! (اونا هم فکر کنم میشه Skip کرد ) در این حد که ساده ترین مورد ـه از نقطه ی A به B رفتن هم نداره بازی حالا بگذریم...
چی چی و خدا رو شکر ، اتفاقا سبک Warriors خیلی هم خوبه! با همین دست فرمون برن جلو فقط کاراکتر بریزن وسط! ، اگر Dream Modeـی هم هست تنوعش رو بیشتر کنند یا نمیدونم، مثل Empire بسازن ، یا مثل SW1 مینی گیم های مختلف بزارن (حتی مبارزات 1vs1 ) ، گیم پلی اصلی بازی همین خوبه! یهو جوگیر نشن دوباره پلتفرمر و ... بریزن وسط
نه! من معتقدم حالت رویایی اینه که گیم پلی PW باشه، گرافیک UWR ! سیستم مبارزات UWR اصلا به خوبیه PW نیست ، ولی به طور کلی بدم نمیاد بازم بسازن ازش! اما اولویتم PW میباشد! فایتینگ هم برای 2017 که اصلا البته بدبختی اینه ساپورت BB تموم نشده! بعیده بازیی در کار باشه (البته آخرین DLCـهاش دسامبر میان )
زوروبین انشاالله چپتر 1300
---
شوریکن ها الان بیشتر برای این استفاده میکنند که حریف شارژ نکنه خودشو
این مورد تله و اینا هم که میگی که هستش همین الانم! ، هم شوریکن های تله ای روی زمین هست، و هم توی هوا(بادکنک وصله بهشون ) ، از قدیم الایام بودن
بقیه ی جوتسوهایی که از این چیزا استفاده میکنند هم معمولا Ultimate Jutso هستن! مثل شیکامارو، یا تکنیک مهر کردن ساندایمه و ...!