PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
من سعی کردم تا جایی که می‌تونم گیم‌پلی بازی رو تماشا نکنم ولی اون چیزی که کاملا از ویدیو‌های بازی مشخصه اینه که جو و اتمسفر بازی بی‌نظیره ولی سیستم کاورگیری بازی و گان‌پلی اش اون چیزی نیست که بشه از یه بازی AAA انتظار داشت.

حدس می‌زنم بازی با نقدهای متفاوتی روبه‌رو شه یعنی هم نمره ۵ و ۶ داشته باشیم و هم نمره بالا.
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
من حرفتو قبول دارم اما باز نمیشه به کسی خورده گرفت که الان از محتوای کم بازی بناله،شاید انقدر بازی خوب بشه که بعدا برگردیمو به این نظرات بخندیم،اما حداقل الان از یک بازی خوب نمی تونه فراتر بره
بعد از اون قضیه QTE ها هم این بیچاره ها کلی نمایش نشون دادن و دیدیم که گیم پلی اصلا QTE نیست و کلی شوتینگ و تا جایی پلتفرمینگ و مخفی کاری هم داریم. مینی گیم هم داریم. یعنی تقریبا همه چی داره این بازی توی گیم پلیش اما این دید های مسخره و منفی ازش برداشته نمیشه.
این صحبتت هم کاملا نظر منو تایید میکنه که First Impression خوبی نداشت دیگه و کار رو برای تیم سخت کرد.این قضیه هم باعث شد که فشار مسخره ای روی تیم بیاد

اصلا کی گفته و کجا نوشته شده که یه بازی که شوتینگ باشه یا حتما مالتی و چلنج داشته باشه؟ سری مترو مالتی داشتن؟ شوتینگ FPS هم هستن تازه.
راسیتش الزامی برای داشتن محتوای بیشتر روی سازنده ها وجود نداره اما چه دلمون بخواد چه نخواد امروزه بازی هایی الایت میشن که دارای پکیج قویی هنگام عرضه باشن وگرنه درنهایت با یک بازی صرفا خوب طرف هستیم
 

Zerg

کاربر سایت
Mar 15, 2013
292
کسایی که دارن از این بازی انتقاد میکنن این رو یادشون باشه که RAD از اول ادعایی هم نداشت و همون چیزی رو داره تحویل میده که از ابتدا به نمایش گذاشتن(یک single player قوی با اتمسفر خوب بدون multiplayer)حالا این ایراداتی که به عنوان محتوای کم دارید میگیرید من و شما بدمون نمیومد که داشته باشه ولی دقیقا همون چیزی رو دارن تحویل میدن که از اول به نمایش گذاشتن و خودم راضی هستم به این single player با اتمسفر دوست داشتنی که دارن تحویل میدن.بهتره آرزوهامون رو همیشه از یکی طلب کار نباشیم.
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
راسیتش الزامی برای داشتن محتوای بیشتر روی سازنده ها وجود نداره اما چه دلمون بخواد چه نخواد امروزه بازی هایی الایت میشن که دارای پکیج قویی هنگام عرضه باشن وگرنه درنهایت با یک بازی صرفا خوب طرف هستیم
برمیگردیم سر همون پست های قبلیم. الان مثلا Far Cry 4 بخش مالتی داشت. چه گلی زد به سرمون؟ :D نبودش از بودنش بهتر بود بخدا. 1 دقیقه هم نمیشد تحملش کرد. اینکه یه چیز آشغال و بی استفاده بچپونن تو پکیج خوبه؟ :D
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
برمیگردیم سر همون پست های قبلیم. الان مثلا Far Cry 4 بخش مالتی داشت. چه گلی زد به سرمون؟ :D نبودش از بودنش بهتر بود بخدا. 1 دقیقه هم نمیشد تحملش کرد. اینکه یه چیز آشغال و بی استفاده بچپونن تو پکیج خوبه؟ :D
خوب دیگه عزیزم،منم نوشتم یک پکیج قوی!نه الزاما هر چیزی که تو بازی بچپونی!:D
مثلا FC3 بخش سینگلش فوقالعاده زیبا بود که Coop هم که بهش اضافه کرده بودن باعث شده بود انجام بازیش لذت بخشتر بشه
اون Coopباعث شد نکته مثبتی براش در نظر گرفته بشه اما Fc4 همون سینگل خوبو داشت اما در کل پکیج خوبی ارائه نداد.امتیازهای دونسخه هم میتونه گواه همین باشه-البته فاکتورهای دیگه هم وجود داره-
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
مثال Beyond و QB اصلا با هم، همخونی ندارن

هر دو این بازی ها یک خصوصیت مشترک دارن که مد نظره منه. و ان Story Driven بودن انهاست.

لا کی گفته و کجا نوشته شده که یه بازی که شوتینگ باشه یا حتما مالتی و چلنج داشته باشه؟ سری مترو مالتی داشتن؟ شوتینگ FPS هم هستن تازه.

من نمیگم حتما باید مالتی داشته باشه. میگم اگه یه سینگل خوب داشته باشه که چه از نظر داستان و گیم پلی و چه از نظر زمان اتمام راضی کننده باشه (شاهکار نه) دیگه کسی احساس نیاز به مالتی و مدهای این چنینی نمیکنه. اما اگه قرار باشه یه سینگل 5 6 ساعته داشته باشه (به اضافه 7 8 ساعت کات سین!) محتوی کم بازی عملا تبدیل به یک ضعف میشه. انوقت هست که طبیعتا این نقد به بازی وارده که میبایست برای جبران سینگل کوتاه چیزهای دیگه به بازی اضافه میشد. اگه بازی سینگل خوب و ارضا کننده ای داشت که هیچی اما اگه اینطور نبود همه اینهایی که میگی یه ضعف محسوب میشه.

در مورد جو منفی من هم با مهرداد موافقم. Order خیلی بد بازی رو نمایش داد و عملا با نمایش یه گیم پلی ناقص با یک عالمه ایده ناقص و یه دو جین QTE بی سر و ته خودش برای خودش دردسر درست کرد! و این کارشون از بیخ اشتباه بود و عقل حکم میکرد وقتی بازیشون داستان محوره و این همه روش مانور میدن از اول نمایش بازی رو به یک سری تریلر داستانی محدود میکردن و در ادامه که گیم پلی یه چیز خوبی شد نمایش میدادن تا این همه بازخورد منفی بوجود نیاد. یادتون باشه تو نمایش اولیه حتی کالیژن دشمن ها با تیرها هم مشکل داشت و به تیرها واکنش نشون نمیدادن!! یا نمایش افتضاح هوش مصنوعی که تنها با این فرض که دمو روی درجه ساختی خیلی راحت تنظیم شده بوده قابل توجیحه! با تمام این اوصاف من فکر میکنم Order رو فقط یک معجزه میتونه نجات بده. یعن R@D تمام این مدت داشته از این بازخوردها درس میگرفته و چیزی که تو بازی نهایی میبینیم بدون ایراد هست. حداقل هوش مصنوعی بهتر شده و اینقدر داغون نیست! که انم بنظرم خیلی بعید میاد. همین عوامل هم باعث میشه نمراتش طیف بزرگی رو شامل بشه. یعنی از 5 بهش میدن تا 9 10! (بگذریم که خود منم اگه قرار باشه بازی رو نقد کنم یحتمل منفجرش میکنم!:D)
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,258
نام
امیر حسین
حالا مولتی که هیچی، از اول گفته بودن نداره! برای بازی های داستان محور هم نداشته باشه بهتره! مخصوصا این بازی که یک سری صحنه های سینمایی داره،و یه سری جاها هم جو دلهره آور و ترسناکی داره(همون دموی E3 :-" حالا فرض کن با یکی دیگه میرفتید،میگفتید اگر لایکان هم بیاد اینجا ، دو نفری میزنیم نفلش میکنیم! :-" )

اما در مورد " ارزش تکرار " ، خوب این وسط چیزای مختلفی میتونند باعث این مورد بشن :d نمونه ـش توی بازی های ND میتونید ببینید، 400تا لباس، *****های رنگ مختلف ، Mirror Mode و توی TLOU هم بالاخره New Game + و ... (که شاید ما از خیلی از اینا اصلا استفاده هم نکنیم! :d ولی هست و میتونه دهن مخالفین رو ببنده :-" ) علاوه بر اینا، همین تروفی درجه سختی هم باز خودش یک دلیلی برای ارزش تکرار میتونه باشه:d
حالا باید ببینیم اینا چیکار میکنند با بازی! اگر GOS رو بازی کرده باشید ازشون،میبینید رسما توی این مورد ترکونده بودن! :d ( Temple of Zeus ... یک عالمه موارد جالب! و برای باز کردن همه ی اینا هم به یه عالمه Red Orb نیاز داشتید، که اگر اون گلیچ یکی از چلنج ها نبود،باید چندین و چندبار بخش داستانی یا چلنج ها رو میرفتید:-" )
اما میترسم اینم مثل GOW III بشه، همون مورد لباس های اضافه ، فقط گذاشته بودن برای پیش خرید و عملا توی بازی هیچ چیز خاصی برای باز کردن نبود! الان اوردر هم چنین حرکتی رفته،باید ببینیم توی بازی هم چیزی هست یا نه! (البته همون GOW رو من 400 بار رفتم:-" و البته NG+ هم داشت، حتی میتونستید سلاحتون از BoE هم به BoA تغییر بدید! باز گیر دادن به ارزش تکرار :-" )

من به خود بازی ایمان دارم و مطمئنم ازش لذت میبرم! :d ولی اینکه امتیازاتش چطوری میشه...احساس چندان خوبی ندارم...یعنی به نظرم به حقش نمیرسه :(
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
ای خدا من نمیدونم یه + new game یا lvl up اسلحه (به مقدار زیاد) یا کلی چیزه دیگه انقدر سخته تو بعضی از بازی ها نمیزارن )xخدا کنه to این شکلی نشه اینا این همه کار کردن خوب یه چیز مثل موارد بالا هم اضافه میکردن دیگه(البته با توجه به نقد طرف دارم میگم امید وارم باشه)
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
برمیگردیم سر همون پست های قبلیم. الان مثلا Far Cry 4 بخش مالتی داشت. چه گلی زد به سرمون؟ :D نبودش از بودنش بهتر بود بخدا. 1 دقیقه هم نمیشد تحملش کرد. اینکه یه چیز آشغال و بی استفاده بچپونن تو پکیج خوبه؟ :D

فارکرای فرقی که با Order داره اینه که OW هست، یه محیط وسیع و غنی داره که آدم میتونه ساعت ها توش گشت و گذار بزنه، بره شکار یا Outpostها رو بگیره یا صدتا کار دیگه ولی Order یه بازی خطی هست و حق انتخاب گیمر خیلی پایینه و نبود مولتی واسش بیشتر تو چشم میاد!
البته مثال بهتری واسه نبود مولتی واسه Order میشه زد که اونم Bioshock Infinite هست، Order اگه یه بخش تک نفره عالی داشته باشه میتونه به موفقیت Bioshockها برسه!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
با این جو منفی ای که توی سایت ها و فروم ها و ... در مورد بازی وجود داره، من جای سونی بودم توی بازی کد بتا یا چمیدونم فلان چیز از مولتی پلیر Uncharted 4 رو می چپوندم! :D خیلی از بازی ها هستن که اگه موفق نشن هم مشکلی ندارم، ولی اتمسفر و جو The Order و احتمالاً داستانش یه جوری هست که به نظر میرسه پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یه سری خوب رو داره. فقط باید از خوان اول رد بشه و اگه از نظر فروش شهید نشه، بروبچ RaD با تجربه بیشتری که توی این سبک پیدا کردن میتونن نسخه دوم رو خیلی بهتر از آب دربیارن.
 

EL CHE

کاربر سایت
Mar 5, 2012
858
نام
میـرعلی
این 2 تا ایرادات عمده بازین از نظر من :
سیستم کاورگیری و شوتر تصنعی ( وتا حدودی کند که قبلاً بهش اشاره کردم )
2- نبود مولتی پلیر داخل یه بازی با این سبک ! با این پتانسیل بالای سبک گیم پلیش.
 

Sherytto

کاربر سایت
Jul 26, 2011
1,906
نام
شروین
من اصلا با نبود بخش مولتی مشکلی ندارم سیاست توی قرار دادن تروفیها هم میتونه ارزش تکرار رو تو بازی مشخص کنه
این نظر من هست

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

p $ ychomantis

کاربر سایت
Aug 6, 2014
183
نام
مبین
فارکرای فرقی که با Order داره اینه که OW هست، یه محیط وسیع و غنی داره که آدم میتونه ساعت ها توش گشت و گذار بزنه، بره شکار یا Outpostها رو بگیره یا صدتا کار دیگه ولی Order یه بازی خطی هست و حق انتخاب گیمر خیلی پایینه و نبود مولتی واسش بیشتر تو چشم میاد!
البته مثال بهتری واسه نبود مولتی واسه Order میشه زد که اونم Bioshock Infinite هست، Order اگه یه بخش تک نفره عالی داشته باشه میتونه به موفقیت Bioshockها برسه!

به طور کلی یکی از تفاوت های موجود در این اثر ( جدا از محتویات خارج از سینگل ) خود طراحی بخش کمپین بازی یا حداقل چیزیست که نشون عموم دادن.
اینکه ما تا اینجا شاهد یک روند خطی( البته ضعف نیست )،دیدن کات سین، نبرد با یکسری دشمن، کاتسین، رسیدن به نقطه ی مورد نظر ، بودیم.
خب این تفکر ممکنه درون ذهن خیلی ها باشه.
اگر قراره فقط بکشیم و کاتسین ببینیم و از نقطه ی I به F بریم موجب تکرار میشه.
و اگر زمان کامل کردن بازی زیاد باشه خستگی و بی حوصلگی یک مانع بزرگ برای اتمام این اثر میشه.
جو منفی موجود مربوط به گیمپلی و جدا از آن، ترس است!
اینکه در این دو سه سال منتقد ها ( حال چه الکی یا واقعی! ) سخت گیر تر شدن و ایده ها و آثار پر پتانسیل زیادی به باد رفته!
اینکه وعده های خوشمزه و پر پروپیمان به بازی کننده ها داده شده و در آخر باعث سرکوفتگی و شرمندگی( یا نیش خند! ) پابلیشر ها و صاحبان آی پی شده.
این ترس در وجود ما کم کم داره جون میگیره.
و همش تقصیر وعده ها ، سخت گیری های زیاد، منتقدان نادان( یا... ) و پابلیشر هاست.
اینها باعث شدن ما به ایده های جدید جور دیگری نگاه کنیم.
که مطمئنا به خوبیه چندسال پیش نیست.
در مورد TO این موضوع صادقه.
چرا یکسری آپشن ها و المان های بدردبخور یا سرگرم کننده در گیم پلی بازی وجود نداره؟
چرا بازی کمی خشک بنظر میاد؟
چرا همانند بایوشاک که خود شما مثال زدید،انواع و اقسام موارد و مکانیک های فرعی مشاهده نشده؟
اگر قراره بازی طولانی باشه و این موارد در بازی قرار نگرفه باشن ممکنه نتیجه ی آخر فجیع دربیاد!
تعادل رو باید برقرار کنن.
با نبود مولتی راضی هستیم ولی نباید اطمینان خاطر پیدا کنیم از اینکه واقعا کمپین بازی چیزی هست که گفته میشه؟
یک سیستم چلنج میتونه کمی اون حس بد نسبت به کم کحتوا بودن رو رفع کنه.
ولی درون خود بخش داستانی باید نکاتی وجود داشته باشه که ما فقط احساس یک ماشین کشتار مصنوعی و قابل راه رفتن رو نکنیم!
بتونیم آپگرید کنیم، سلاح بسازیم، زره و قابلیت های خوب و موثر کسب کنیم!
فقط راه نریم و بکشیم!
بایوشاک قابلیت های خوبی داره که مدیون اون نیمچه سیستم نقش آفرینیست.
چرا اورد اینگونه نباشه؟
یک سیستم نقش آفرینی خوب( بیشتر استفاده از المان های این سبک ) که هم پرداخته شده باشه و هم جامع به راحتی می تونه نگاه بازی کننده رو تا حدی عوض کنه.
و درجه های سختی متفاوت نیز در صورت القای حس ناب تیراندازی( که بنظرم اینگونه میاد ) میتونه کافی باشه.
انتظار خاصی از بازی ندارم.
فقط به گفته های خودشون پایبند باشن سینگل خوبی رو ارایه بدن...
"تمام حرف های بنده تنها در مورد گیمپلی بود.نه داستان و گرافیک!"
 

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
یکی از دلایلی که ملت انتظار مولتی دارن همین جلو رفتن چهار نفره داستان و بودن چهار نفر روی کاور بازی هستش، خداییش حداقل یه کو-آپ چهار نفره می زاشتن :|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر