PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
با توجه به اطلاعات بدست اومده بازی اگه متای بالای 80 بگیره انصافا شاهکار کرده:d

من حس خوبی نسبت به منتقد ها ندارم ولی چیزی که مشخصه اینه که:
گیمر ها عاشق این اثرند!
خیلی ها رو دیدم که مات و مبهوت این بازی شدن( از جمله خودم )!
اما اگر منتقد جماعت بخواد مثل کوچه بازاری ها برخورد کنه باید به حالش افسوس خورد!
امیدوارم شاهد نقد های عجیب غریب نباشیم!
والله این اثر حقش بیشتر از این حرفاست...
خیلی بیشتر...
 
این قضیه نبود مولتی واقعا دیگه داره منو اذیت میکنه. هر کی این حرف از دهنش در میاد میخوام با پتک بزنم توی دهنش. آخه کسی نیست بگه این همه بازی سینگل داشتیم تا الان چرا به هیچ کودوم گیر مولتی نمیدادید و نمره های بالا بالا هم میدادی تازه؟! من بازی سینگل پلیر با نمره های خوب نداشتیم. میشه راحت یه لیست خیلی خیلی خیلی بلند بالا از بازی های سینگل پلیر تهیه کرد.

میخوام چیکار به زور یه مولتی بچپونن تو بازی یا یه کیفیت خیلی داغون. الان برای Far Cry 4 اومدن مولتی گذاشتن دیگه. یه آشغال تمام عیار بود. اومدن برای Tomb Raider مولتی گذاشتن که بازم آشغال بود و بعد از 2 ماه سرورهاش خالی شد اما دیدیم چه نمره هایی گرفت.
 
این قضیه نبود مولتی واقعا دیگه داره منو اذیت میکنه. هر کی این حرف از دهنش در میاد میخوام با پتک بزنم توی دهنش. آخه کسی نیست بگه این همه بازی سینگل داشتیم تا الان چرا به هیچ کودوم گیر مولتی نمیدادید و نمره های بالا بالا هم میدادی تازه؟! من بازی سینگل پلیر با نمره های خوب نداشتیم. میشه راحت یه لیست خیلی خیلی خیلی بلند بالا از بازی های سینگل پلیر تهیه کرد.

میخوام چیکار به زور یه مولتی بچپونن تو بازی یا یه کیفیت خیلی داغون. الان برای Far Cry 4 اومدن مولتی گذاشتن دیگه. یه آشغال تمام عیار بود. اومدن برای Tomb Raider مولتی گذاشتن که بازم آشغال بود و بعد از 2 ماه سرورهاش خالی شد اما دیدیم چه نمره هایی گرفت.
روی یک بخش با دقت کار بشه بهتر از اینه که مولتی و کوآپ آشغال بزارند
همین COD AW هم توجه کنید اصلا مورد قبول نیود مولتیش ، چیزی که همه دنبال مولتیش بود اما نتونست ارضا کنه .
 
به نظرم موضوع فقط مولتی نیست،بیشتر صحبت در مورد پکیجیه که دارن ارائه میدن.
خیلیا توقع دارند وقتی 60 دلار بابت یک بازی پول میدن چیز بیشتری از یک بخش داستانی ساده ببینند.
از نسل هفتم به این طرف بازی هایی که تک بخشی بودن،همیشه این نقد بهشون وارد بود که کم محتوان.
استثنا وجود دارها-مثل بازی های David Cage- اما "حالا که شبکه های Live و Psn وجود دارند چرا بازیسازا ازشون استفاده نمیکنند؟!" و این نقده کاملا بجایی هم هست!
البته این قضیه بیشتر در مورد FPS و TPS هستش وگرنه بازی های که بالای 20ساعت گیم پلی دارند-مثل RPG- خود به خود حذف میشند:دی
 
شاید باور نکنید اما من کلا 3 دقیقه بیشتر از گیم پلی این بازیو ندیدم اما لذت بردم و حس خیلی خوبی داشتم تا به الان و کلا هم کاری به داستانش نخواهم داشت تا زمانی که بازیش نکنم ...دیگه هم دوست ندارم بیشتر ببینم حس میکنم و میدونم تو این 1 ماه آینده تنها بازیه که میشه پولتو راجب بازی صرف کنی و ناراحت نباشی که پولتو صرف کردی ...البته من چون کلا سینگل میزنم برام مهم نیست مولتی داشته باشه یا نه اصلا امیدوارم مولتی نداشته باشه دلم خنک بشه :d
من اما از ی طرف هم زیاد خوش بین نیستم بتونه اثری که tlou و آنچارتد داشتنو رو طرفدارای پلی استیشن بزاره به خاطر کاراکتر ها و نوع داستانش...
واقعاtlou به خاطر نوع پردازش داستان و ترکیب شخصیت ها فوق العاده بود ...
داستان باید هلو باشه tlou شما کلا ی کلمه انگلیسی هم بلد نبودین کاملا قصه و داستان و همه چیز بازی رو متوجه میشدین امیدوارم این هم همینطور باشه چون برا منه سینگل دوست اول داستان بعد گرافیک و بعد گیم پلی و این چیزا مهمه... برا بازی هایی که انقدر راجبش بحث میشه باید داستان توپ باشه
 
بذارید اینجوری بگیم: وجود مولتی در صورتی که به روند ساخت اصلی بازی لطمه نزنه میتونه خوب باشه اما نبودش الزاما بد نیست! با یه مود جدید یا چلنجی چیزی میشه،محتویات بیشتر ایجاد کرد. ولی برای اردر باید انتظارمون این باشه که بخش سینگل خیلی خوبی داشته باشه تا اینکه بگیم مولتی نداره. در این صورت میتونیم بگیم بازی موفق شده و به هدفش رسیده.
 
به نظرم موضوع فقط مولتی نیست،بیشتر صحبت در مورد پکیجیه که دارن ارائه میدن.
خیلیا توقع دارند وقتی 60 دلار بابت یک بازی پول میدن چیز بیشتری از یک بخش داستانی ساده ببینند.
از نسل هفتم به این طرف بازی هایی که تک بخشی بودن،همیشه این نقد بهشون وارد بود که کم محتوان.
استثنا وجود دارها-مثل بازی های David Cage- اما "حالا که شبکه های Live و Psn وجود دارند چرا بازیسازا ازشون استفاده نمیکنند؟!" و این نقده کاملا بجایی هم هست!
البته این قضیه بیشتر در مورد FPS و TPS هستش وگرنه بازی های که بالای 20ساعت گیم پلی دارند-مثل RPG- خود به خود حذف میشند:دی

نمیخوام بحث مقایسه ای و مستقیم وارد تاپیک کنم. خواهشن هم به دید دیگه ای نگاه نکنید به قضیه. اما الان مثلا QB هم تقریبا این چنین شرایطی داره. اما کسی به اون ایراد وارد نمیکنه چرا؟ منظورم قصاص قبل از جناینه.

بذارید اینجوری بگیم: وجود مولتی در صورتی که به روند ساخت اصلی بازی لطمه نزنه میتونه خوب باشه اما نبودش الزاما بد نیست! با یه مود جدید یا چلنجی چیزی میشه،محتویات بیشتر ایجاد کرد. ولی برای اردر باید انتظارمون این باشه که بخش سینگل خیلی خوبی داشته باشه تا اینکه بگیم مولتی نداره. در این صورت میتونیم بگیم بازی موفق شده و به هدفش رسیده.
دقیقا. منتهی چرا باید قبل از اینکه بازی تجربه بشه اینطوری تحت فشار قرار بگیره؟ داستان هم که نمیشه لو داد. باید بازی کرد و بعد متوجه شد. R@D هم که قبلا ازش سوال شده بود گفته بود که میخوایم تمرکزمون کاملا روی سینگل باشه و یه سینگ خوب ارائه بدیم. با توجه به کوچیک بودن استودیو و افراد هم منطقیه این قضیه. منم حرفم اینه که منتظر باشیم و ببینیم چی میشه بعد شروع کنیم به ایراد گرفتن از بازی و این بحث های حاشیه ای.
 
منتهی چرا باید قبل از اینکه بازی تجربه بشه اینطوری تحت فشار قرار بگیره؟

تنها سوال جدی من در حال حاضر اینه. چرا این بازی، به خصوص این بازی، بدون اینکه بازی بشه انقدر کوبیده شد؟ سازنده که کم سازنده ای نیست و ناشر و همه چیزم ردیفه. دلیل این جو منفی علیه بازی چیه؟

همین چیزاست که خیلی ها رو نسبت به منتقد ها بی اعتماد میکنه.
 
اولین امپرشن بازی اومد ، طرف دو ساعت بازی کرده ! این کل نکات مثبتیه که گفته :d

amazing atmosphere
voice acting that is rich
music that fits the theme if the game
a good blend of future and past tech
gunplay that feels good
variety of weapons
cutscenes and the flow between them and gameplay was fantastic
و اما منفیـها هوش مصنوعیـه ، اینکه بازی ارزش تکرار نداره و نبود مولتی
:|
guns don't pierce through walls or objects like you would expect


این یارو همون دمو PSX رو بازی کرده . امیدوارم تو نسخه نهایی وضع AI بهتر شده باشه یا حداقل روی درجه سختی آسون فیکس کرده باشن این دمو هارو .
 
تنها سوال جدی من در حال حاضر اینه. چرا این بازی، به خصوص این بازی، بدون اینکه بازی بشه انقدر کوبیده شد؟ سازنده که کم سازنده ای نیست و ناشر و همه چیزم ردیفه. دلیل این جو منفی علیه بازی چیه؟

همین چیزاست که خیلی ها رو نسبت به منتقد ها بی اعتماد میکنه.
قبل از عرضه هم میشه بر اساس شواهد پیش بینی کرد. hands-on ها، دمو ها و....!
همین منتقدها یه زمان به بازی که روش تعصب دارید امتیاز میدن میزاریدشون رو سرتون، یه موقع که باز بازی مورد علاقتون رو منفجر می کنند (یه زمانی حالا) بی اعتماد میشید نسبت بهشون؟
معلومه مشکل از کجاست
 
به نظرم جو منفی که علیه این بازی راه افتاده بخاطر توقعیه که ملت از زمان معرفی بازی توی E3 داشتن. زمانی که بازی توی E3 معرفی شد همه فکر میکردن با بازی طرفن که میتونه با نواوری موارد جدیدی رو به گیم پلی این صنعت اضافه کنه درست مثل توقعی که از TLOU داشتن. اما خوب R@D سعی کرده بود از عناصر قدیمی و موفق برای گیمپلی بازی استفاده کنه تا این که بخواد یک سبک نو و جدید برای این صنعت تعریف کنه و تمامیه جو منفی علیه بازی هم بخاطر همین یک مورد. وقتی یک GAMER میاد سمت این بازی فکر میکنه که قراره یک چیز نو و جدید جلوش بزارن اما وقتی بازی میکنه و میبنه اینطور نیست از بازی نا امید میشه و همون عناصر مثبت بازی رو بد تلقی میکنه ! من به شخصه خودمو برای یک بازی افتضاح اماده کردم چون اصلا دوست ندارم زمان اومدن متا و.... افسرده بشم و افسوس بخورم که چرا اینجوری شد ! درسته برای این یک بازی هیچکدوم متا رو منبع قرار نمیدیم ولی همین متا در تجربه بازی روی فرد تاثیر میزاره. به طوری که خودم به شخصه قبل از اومدن نمرات TEW از انجامش لذت میبردم اما به محض انتشار نمرات فکر میکردم دارم یک اثر "بد" رو تجربه میکنم.
 
نمیخوام بحث مقایسه ای و مستقیم وارد تاپیک کنم. خواهشن هم به دید دیگه ای نگاه نکنید به قضیه. اما الان مثلا QB هم تقریبا این چنین شرایطی داره. اما کسی به اون ایراد وارد نمیکنه چرا؟ منظورم قصاص قبل از جناینه.
فکر می کنم چون پارامترها فرق میکنه،شاید برای اون بازی هم این اتفاق بیفته
چیزی که میشه بهش فعلا استناد کرد اینکه،این بازی فقط یک بخش کمپین داره و دیگر هیچ اما QB هنوز خیلی از مواردش معلوم نیست و هنوز به انتشارش مدت بیشتری باقیمونده
احتمال زیاد به اون هم همین نقدها وارد میشه همون طور که به AW هم وارد شد
الان خودت اگر بخوای بازیو نقد کنی برای سایت،این بحث کم محتوا بودن رو نکته ی منفیی نمی دونی در کل؟!
منظور اینکه با دید اولیه ی که داریم،مدال ارزش تکرار رو نمی دی بهش که یا میدی؟!:دی
این هجمه انتقادها هم بیشتر از همون زمان E3 شروع شد وQTE بی موردی که به کار برده بود.First Impression خوبی بجا نذاشت به نظرم
 
نمیخوام بحث مقایسه ای و مستقیم وارد تاپیک کنم. خواهشن هم به دید دیگه ای نگاه نکنید به قضیه. اما الان مثلا QB هم تقریبا این چنین شرایطی داره. اما کسی به اون ایراد وارد نمیکنه چرا؟ منظورم قصاص قبل از جناینه.

من البته این بخش قصاص قبل از جنایت رو کاملا قبول دارم و کلا فکر میکنم گیر شدیدی به بازی داره داده میشه که ان هم ناشی از انتظارات بالایی هست که همه از این بازی دارن. یعنی موفقیت فرست پارتی های سونی تو نسل قبل همه رو بدعادت کرده. اما به نظر من انتقاد محتوی کم به order میتونه وارد باشه. مثلا همین QB که میگی از اساس با Order فرق میکنه و طبیعی هست که کسی چیز اضافه ای جز بخش تک نفره و داستانی نداشته باشه. و کاملا مشخصه چرا چون بازی داستان محور هست و همه از بازی داستان میخوان. عین بازی های دیوید کیج. واقعا کدوم گیمری منتظر بخش آنلاین توی Beyond میتونه باشه؟ اما Order فرق میکنه. درسته که تو بازی داستان نقش محوری داره اما سبک بازی ایجاب میکنه مدهای مختلف، چلنج های زیاد، مالتی خوب و .... داشته باشه.

من فکر میکنم Order باید سینگل بینهایت قدری داشته باشه که بتونه ملت رو انقدر راضی نگه داره که دیگه دلشون چیز دیگه نخواد. باز هم میگم من نمیگم Order قراره پیس آو شت باشه. میگم این انتقاد که محتوی کم داره میتونه بهش وارد باشه (در صورتی که سینگل ارضا کننده نداشته باشه و در نهایت تجربه واقعی بازی یه چیز 5 6 ساعته باشه).
 
فکر می کنم چون پارامترها فرق میکنه،شاید برای اون بازی هم این اتفاق بیفته
چیزی که میشه بهش فعلا استناد کرد اینکه،این بازی فقط یک بخش کمپین داره و دیگر هیچ اما QB هنوز خیلی از مواردش معلوم نیست و هنوز به انتشارش مدت بیشتری باقیمونده
احتمال زیاد به اون هم همین نقدها وارد میشه همون طور که به AW هم وارد شد
الان خودت اگر بخوای بازیو نقد کنی برای سایت،این بحث کم محتوا بودن رو نکته ی منفیی نمی دونی در کل؟!
منظور اینکه با دید اولیه ی که داریم،مدال ارزش تکرار رو نمی دی بهش که یا میدی؟!:دی
این هجمه انتقادها هم بیشتر از همون زمان E3 شروع شد وQTE بی موردی که به کار برده بود.First Impression خوبی بجا نذاشت به نظرم

حالا من یادم نمیاد سر AW هم همین قضایا بود یا نه. (تا جایی که یادم میاد نبود) اما خوب همه کسانی که بازی کرده بودن راضی بودن ازش. حالا بعضی از منتقدهای مرضی هرچقدر میخواستن میکوبیند بازی رو. هیچ تاثیری روی تجربه ماها نذاشت.

احتمالا نقد بازی رو خودم بنویسم اما از الان نمیتونم جوابی بهت بدم. همونطور که خودت نمیتونی با اطمینان بگی بازی چجوری هست و محتواش به چه شکله. AW هم یه بازی سینگل ساده بود و هیچی نداشت اما بسیار با ارزش بود.

بعد از اون قضیه QTE ها هم این بیچاره ها کلی نمایش نشون دادن و دیدیم که گیم پلی اصلا QTE نیست و کلی شوتینگ و تا جایی پلتفرمینگ و مخفی کاری هم داریم. مینی گیم هم داریم. یعنی تقریبا همه چی داره این بازی توی گیم پلیش اما این دید های مسخره و منفی ازش برداشته نمیشه.
درسته که تو بازی داستان نقش محوری داره اما سبک بازی ایجاب میکنه مدهای مختلف، چلنج های زیاد، مالتی خوب و .... داشته باشه.
مثال Beyond و QB اصلا با هم، همخونی ندارن :دی QB هم یه بازی شوتینگ و هست و سعی داره قدرتش رو روی داستان بذاره. الان باید انتظار داشته باشیم مالتی خوبی داشته باشه؟ گیم پلی 15 دقیقه ای QB رو دیده باشی مبینی که تو بازی دارن فقط شوتینگ میکنن (با چاشنی بازی با زمان.)

اصلا کی گفته و کجا نوشته شده که یه بازی که شوتینگ باشه یا حتما مالتی و چلنج داشته باشه؟ سری مترو مالتی داشتن؟ شوتینگ FPS هم هستن تازه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or