PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
در کل بازی در بخش گرافیک و اتمسفر خیلی شیک و عالی ظاهر شده ولی در بخش گیم پلی با وجود نمایشهای راضی کننده تر بعدی به نظر من هنوز نتونسته کاملا باثبات و تمیز جلوه کنه و نگرانی ها در این مورد هنوز پابر جاس....

تلاش برای ساخت بخش سینگل و همینطور گیم پلی متنوع کاملا مشهود , ولی این مکانیزمهای متنوع تا حالا عیبهایی داشتن : هوش مصنوعی چه در بخش شوتر چه مخفی کاری میتونه بهتر باشه , تاکید زیاد به قسمتهای QTE و .......

+

در نهایت به نظرم تا بازی رو تجربه نکنیم و یا حداقل تجربه کامل دیگران رو نخوونیم نمیشه نظر نهایی داد چون بازی تو همه زمینه ها یکدست نیست....البته تجربش واجب می باشد:d

.
 
یکی از دلایلی که ملت انتظار مولتی دارن همین جلو رفتن چهار نفره داستان و بودن چهار نفر روی کاور بازی هستش، خداییش حداقل یه کو-آپ چهار نفره می زاشتن :|

حرفتون کاملا منطقیه.
همین مورد در اولین برخورد ممکنه ذهنیت یک کو آپ رو در وجود مردم بوجود بیاره.
خیلی ها طالب تجربه ی این اثر بوسیله ی این بخشی که ذکر کردید هستن.
می تونستن این کار رو انجام بدن ولی سوالی بوجود میاد...
چرا این کار رو نکردن؟!!! :d
احتمال میدم بخاطر اینکه قرار نیست در بازی با یاران خودمون زیاد رفت و آمد داشته باشیم.
البته این موردی که گفتم شاید چندان با عقل جور در نیاد چون نمایش های بازی این رو میگن.
ولی بخاطر داشته باشین که قراره در نقش سر گالاهاد بازی کنیم و طبق گفته ها، یک سیستم ربایشی و احساسی میان گیمر و این شخصیت بوجود بیاد.
شاید بیشتر به این خاطر بوده.
ولی این ها مدارک کامل و جامعی برای نبودن این بخش نیستن.
می تونستن بمانند اثر بایووار عمل کنن و کو آپ رو جداگونه قرار بدن...
 
من دیگه عملا از توضیح دادن خسته شدم. دیگه هم پستی در رابطه های گیرهای بیخودی که به این بازی میدین نخواهم داد. اینم آخرین پستی هست که میزنم.

اگر قراره فقط بکشیم و کاتسین ببینیم و از نقطه ی I به F بریم موجب تکرار میشه.
نه که تو بازی های دیگه وسطش یه بندری هم میرقصیم :|
 
یکی از دلایلی که ملت انتظار مولتی دارن همین جلو رفتن چهار نفره داستان و بودن چهار نفر روی کاور بازی هستش، خداییش حداقل یه کو-آپ چهار نفره می زاشتن :|
توققعتون از سازنده ی که اولین بازی AAA کنسولیش رو ساخته یکم بالاست :دی. آنچارتد هم توی شماره اول هچی نداشت بجز سینگل پلیر.
 
من دیگه عملا از توضیح دادن خسته شدم. دیگه هم پستی در رابطه های گیرهای بیخودی که به این بازی میدین نخواهم داد. اینم آخرین پستی هست که میزنم.


نه که تو بازی های دیگه وسطش یه بندری هم میرقصیم :|

چه نوع آثاری؟
هم بازی بد هست و هم خوب!
شما باید بدونید که منظور بنده از این حرف چی بود.
طراحی مرحله در اینجا واکنش شدیدی نشون میده.
به گیمر باید اختیاراتی داده بشه.
فرض کنید در مرحله ی پنجم هستید.حال کاتسین آغازین رو می بینید و کمی جلو می روید.با تعدادی دشمن می جنگید و بعد کاتسینو پایان قسمتی از مرحله!
منظور من این نوع طراحیست.
دست گیمر فقط برای کشتن و حرکت کردن بازه!
بازی باید برای گیمر احترام قائل باشه و اجازه ی کار های بیشتری بده.
مثلا در آغاز مرحله کنترل گالاهاد به ما داده میشه.
محیطی بزرگ رو شاهد هستیم.
دنبال آیتم های بدرد بخور می گردیم؛ چند نوع سلاح می بینیم و یک سری وسایل کار آمد.
در محیط می چرخیم و تعدادی دشمن می بینیم.
خب،
اینجا باید امکاناتی به گیمر داده شده باشه تا بتونه اونطور که دوست داره با دشمنان برخورد کنه.
بتونه با سلاح های متنوع با اونها روبرو بشه، مخفی کاری کنه، حمله ی قافلگیرانه انجام بده، با سلاح های انفجاری وارد عمل بشه، اگر توانایی دستور به اعضا هست بتونه این کار رو انجام بده.
در مقابل دشمن هم از هوش کافی برخوردار باشه و خیلی ساده و سرسری خودشو به کشتن نده!
ما به همان واکنش مناسب نسبت به عکس العمل بازی کن هم راضی ایم!
این در مورد گیمپلی.
اما اون قسمت حرفم راجبه رفتن از نقطه ی الف به ب.
بیشتر منظورم این بود که مراحل پر تنوع باشن.
فقط رفتن از یک مکان به مکان دیگه و تمام شدن مرحله نباشه!
یک لحظه در ذهن خودتون تصور کنید اگر بیشتر بازی اینگونه باشه..!
بتونن با توانایی خودشون مراحل به یاد ماندنی و متفاوتی خلق کنن!
حادثه های زیادی رو به نمایش بزارن!
معماری هر مرحله با دیگری تفاوت داشته باشه!
به جزییات دقت کنن و مراحلی با آب و هوای متفاوت فقط دکوری نباشه!
باران تاثیر داشته باشه!
یک یا دومرحله رو برای طی کردن مسیر توسط وسایل نقله ی جالب طراحی کنن!
به بازی هیجانات متفاوت ببخشن!
ببینید...
در چپتر ششم شاهد یک مرحله ی شبانه و ساکت و آرام باشیم.
و در مرحله ی بعد با نبردی شلوغ و بزرگ( به همراه رخ دادن اتفاقات هیجان انگیز) همراه باشیم.
در قسمت بعد باران یا برف بباره و بر محیط تاثیر گذار باشه.
بعد از آن وارد یک ساختمان بزرگ بشیم که بمانند خرابه ها هر لحظه ممکنه احتمال ریزشش وجود داشته باشه!
می بینید چقدر می تونن تفاوت در مراحل بازی بوجود بیارن؟
بله!
حرف من اینه!!!
فقط کاتسین و درگیری و رفتن از نقطه ی A به نباشه...
 
آخرین ویرایش:
بحث توقعات بالا از این بازی هست به نظرم یکی از مواردی که باعث شده از همون اول مردم خیلی از این بازی انتظارات خیلی بالایی داشته باشند حضور سانتا مونیکا پشت بازی بود.اگر اشتباه نکنم مراسم رونمایی دوال شاکر 4 بود تا هم لوگو سانتا امد همه ملت جیغ و دست هورا کشیدن.سانتا مونیکا کناره ناتی داگ محبوب ترین بهترین استدیو سونی هست بین طرفدار ها

- - -ویرایش - - -

چه نوع آثاری؟

حرف اینه!!!
فقط کاتسین و درگیری و رفتن از نقطه ی A به نباشه...

منظوره شما طراحی مراحل Sand box هست که این روزها همه بازی ها هم واقعا دارن به این سمت حرکت میکنن از بازی های رییسنگ بگیر تا شوتر و 2d ولیکن درباره نوع مراحل مراحل مخفی کاری اسنایپ کردن تنوع سلاح ها همه این چیزا هست.
 
بحث توقعات بالا از این بازی هست به نظرم یکی از مواردی که باعث شده از همون اول مردم خیلی از این بازی انتظارات خیلی بالایی داشته باشند حضور سانتا مونیکا پشت بازی بود.اگر اشتباه نکنم مراسم رونمایی دوال شاکر 4 بود تا هم لوگو سانتا امد همه ملت جیغ و دست هورا کشیدن.سانتا مونیکا کناره ناتی داگ محبوب ترین بهترین استدیو سونی هست بین طرفدار ها

- - -ویرایش - - -



منظوره شما طراحی مراحل Sand box هست که این روزها همه بازی ها هم واقعا دارن به این سمت حرکت میکنن از بازی های رییسنگ بگیر تا شوتر و 2d ولیکن درباره نوع مراحل مراحل مخفی کاری اسنایپ کردن تنوع سلاح ها همه این چیزا هست.

این دیگه به خواننده مربوط میشه که از نوشته ی بنده چه برداشتی داشته باشه.
در کنار مراحل سند باکس گونه وجود چند مرحله ی خطی اصلا بد نیست.
منتها اگر برعکس این اتفاق بیفته "ممکنه" تاثیر بدی داشته باشه.
تنوع مرحله هم که جای خودشو داره.
طبیعت انسان تمایل به آزادیست و بخصوص در بازی ها که کنترل کننده ما هستیم این مورد بیشتر به چشم میخوره.
حرف شما از خیلی جهات کاملا درسته.
 
تنوع مراحل هم بد نیستا! :d
توی کوچه و خیابون با ساختمون های مخروبه که بودیم!
اون بیمارستان هم که کلا یه جو دیگه داشت!
کشتی هوایی هم که همین چند وقت پیش نشون دادن!
تو تریلر گیمزکام یه جای کلیسا مانند خفنی هم بود!
فکر کنم توی اسکله هم یه مرحله ی دیگه بود(بازم گیم پلی گیمزکام)
و کلا اینکه آقا تنوع زیاده:-" یا حداقل نمایش ها محیط های مختلفی رو نشون دادن! :d
 
تنوع مراحل هم بد نیستا! :d
توی کوچه و خیابون با ساختمون های مخروبه که بودیم!
اون بیمارستان هم که کلا یه جو دیگه داشت!
کشتی هوایی هم که همین چند وقت پیش نشون دادن!
تو تریلر گیمزکام یه جای کلیسا مانند خفنی هم بود!
فکر کنم توی اسکله هم یه مرحله ی دیگه بود(بازم گیم پلی گیمزکام)
و کلا اینکه آقا تنوع زیاده:-" یا حداقل نمایش ها محیط های مختلفی رو نشون دادن! :d

بهتره یکباره دیگه کامنت من رو بخونید!
من که نگفتم بازی متنوع نیست.
میگم "اگر" اینطور باشه ممکنه واسش مشکل بوجود بیاد!
یک مورد نگرانی های دیگه هم مربوط به جناح مقابل یعنی مایکروسافت میشه!( فکر کنم حرفم واضح باشه! )
خب طبیعتا هیچ کس دلش نمیخواد این عنوان خراب شه تا مورد عنایت طرفداران عزیز مایکروسافت قرار بگیریم!
 
داستان TO1886 شده داستان کارهای Cage . دقیقا همون ایرادات بنی اسرائیلی رو (حتی بدتر) دارن از این بازی می‌گیرن. چرا بازی از نقطه A شروع می‌شه و بعد از یک سری اتفاقات می‌رسیم به نقطه B؟ چرا بازی مولتی نداره؟ چرا تروفی‌هاش راحته؟ چرا همش دکمه زنیه؟ چرا مدت زمان playthroughـش n ساعت نیست؟ چرا fun نیست؟ چرا حجم بازی کمه؟ چرا نوآوری نداره؟ چرا Sir Galahad سیبیل داره؟ اصلا چرا R@D به خودش اجازه داده بازی بسازه؟
انگار تو بازی های دیگه بین نقطه A تا B میریم پیک نیک! انگار همه بازی‌ها تا به الآن مولتی داشتن! انگار بقیه بازی ها دکمه زنی نیست و با قدرت ذهن اجرا میشن. انگار هر بازی که عرضه میشه باید سرشار از نوآوری باشه صنعت گیم رو متحول کنه. گمون نکنم منتقدا هم خیلی به این بازی رحم کنن. وقتی این همه ایراد تُپُل از چنتا Demo و Hands-On گرفتن، مطمئنا برای خود بازی برنامه های بیشتری دارن. ولی باز خوبه با این همه جو منفی که دور این بازی هست، پیش فروش خیلی خوبی داشته و فکر کنم فروش خوبی هم داشته باشه. امیدوارم با این ایرادات خفنشون کلا" IP رو زمین نزنن!
 
من تنها نگرانیم بابت اینکه این بازی امتیازات پایین بگیره . اینه که کلا از ساختن ادامه ی این IP منصرف شن . وگرنه به شخصه نه نمرات برام مهمه . نه نظر منتقدین . دیگه توی این همه سال فهمیدیم که یه بازی و چجوری ارزیابی کنیم .
این میزان از انتقاداتی که از بازی میشه به نظرم یه مقدار بیش از حده و اصلا نمی فهمم چرا باید اینقدر نسبت به این بازی جو منفی درست بشه . درصورتی که خیلی از بازیهای دیگه شرایط مشابه این بازی داشتن و موقع عرضه هم وضعیت خیلی بدی داشتن ولی اینقدر نه قبل از ریلیز نه بعد از ریلیز جو منفی راجع بهشون نبوده .
تازه اینم در نظر بگیریم که RAD داره اولین بازی AAA کنسولیشو میسازه و قطعا نباید توقع زیادی هم ازشون داشت .
 
کسی از بازی خوشش نمیاد نخره RAD کارت دعوت اختصاصی براتون نفرستاده که!دیگه مسخرش دراومده انگار سازنده ارث بابای یسری رو هاپولی کرده داره با پول اون بازی میسازه که یسری اینجوری علیهش جبهه گرفتن!
این بازی شده محل گیرای الکی یه عده که فقط میخوان یه چیزی گفته باشن!اوایل گیر رو گرافیک بود بعد که فکشون چسبید زمین شروع کردن به داستان گیر دادن بعد شد هوش مصنوعی الان شده مولتی!اقا از بازی خوشت نمیاد نخرش مگه همه چی باید طبق علایق شما باشه؟مگه هربازیی که مولتی نداشته زده تو جاده خاکی؟دقیقا یادمه سر ولفنشتاین گفتن انلاین نداره پس دیگه بازیه خرابیه بعد که اومد اینقدر سینگلش جذاب بود کسی یاد مولتی نیفتاد اصلا!
این ایرادیم که میگن از A به B باید بری شما بازی کردی که میدونی تو حین گیم پلی چه اتفاقاتی قراره رخ بده؟همه بازیای خطی اصلشون اینه از اینجا بری اونجا ولی مهم اتفاقاتیه که در حین رفتن رخ میده!
 
من موندم چرا اعصاب خودتونو خورد میکنید؟چیکار دارید که دیگری نظرش چیه در مورد بازی.حالا این دیگری چه منتقد معروف باشه چه یه کاربر بچه سن تو بازیسنتر.اگه از بازی خوشتون میاد که دیگه مشکلی نیست.بخرید و بازی کنید و لذت ببرید.اگه خوشتون نمیاد که نخرید و بازی نکنید و لذت ببرید.حالا هی بیااید همدیگه رو قانع کنید که این بازی خوبه یا بد.ولش کنید بابا.طرفدارای این بازی الان از شئت هایپ دارن میترکن مثل من.هیچ کسی هم نمیتونه نظر من یکی رو در مورد بازی عوض کنه
 
نوار سياه دور صفحه؟ PreOrder Canceled!:d
مولتي نداره؟ چقدر بد! PreOrder Canceled!:d
Level Design ضعيف ، پنچر و مقوا ؟ PreOrder Canceled!:d
مدت زمان كم و ارزش تكرار پايين؟ Really؟؟ PreOrder Canceled!:d
شوتينگ بازي استاندارد نيست؟ PreOrder Canceled!:d
منتقدا قراره از بازي لذت نبرند؟ بميرم الهي! PreOrder Canceled!:d
عدم نوآوري و خلاقيت؟ دنياي تكراري؟ Shame On R@d!! ِو PreOrder canceled!:d
.
..
...
Anti Hate Squad!
Don't Make Us Angry!:|
 
کسی از بازی خوشش نمیاد نخره RAD کارت دعوت اختصاصی براتون نفرستاده که!دیگه مسخرش دراومده انگار سازنده ارث بابای یسری رو هاپولی کرده داره با پول اون بازی میسازه که یسری اینجوری علیهش جبهه گرفتن!
این بازی شده محل گیرای الکی یه عده که فقط میخوان یه چیزی گفته باشن!اوایل گیر رو گرافیک بود بعد که فکشون چسبید زمین شروع کردن به داستان گیر دادن بعد شد هوش مصنوعی الان شده مولتی!اقا از بازی خوشت نمیاد نخرش مگه همه چی باید طبق علایق شما باشه؟مگه هربازیی که مولتی نداشته زده تو جاده خاکی؟دقیقا یادمه سر ولفنشتاین گفتن انلاین نداره پس دیگه بازیه خرابیه بعد که اومد اینقدر سینگلش جذاب بود کسی یاد مولتی نیفتاد اصلا!
این ایرادیم که میگن از A به B باید بری شما بازی کردی که میدونی تو حین گیم پلی چه اتفاقاتی قراره رخ بده؟همه بازیای خطی اصلشون اینه از اینجا بری اونجا ولی مهم اتفاقاتیه که در حین رفتن رخ میده!

خسته شدم بخدا!
نمی فهمم چرا هیچ کسی متوجه حرف من نمیشه!
اینقدر سخته بفهمید من اصلا به این بازی گیر نمی دم؟
خب منم دارم حرف شما رو میزنم :|
دارم میگم باید حین این رفت آمد اتفاقاتی بیفته :|
دقیقا چیزی که شما داری میگی! این هم دقیقا حرف منه و من تعجب می کنم اینجا همه برعکس گرفتن :/
منم بازی رو پیشخرید کردم و تمشم خریدم!
حالا من به صد روش دیگه بگم بابا من مشکلی از بازی نمی گیرم فقط اما و اگر ها رو میگم تو کت هیچ کس که نمیره.
خب دوست من شما اصلا کامنت من رو خوندی؟
بابا به والله منم دارم میگم در حین رفتن به نقطه ی B باید اتفاقاتی رخ بده!
وقتی من دارم میگم "خب این تفکر ممکنه تو ذهن خیلی ها شکل بگیره" یعنی دارم بهتون توضیح میدم که این مشکلات ممکنه بوجود بیان!
نمی دونم چطور میگید داریم به بازی گیر می دیم:/
خواهشن این عینک یک رنگی دیدن رو بندازید دور!
حداقل متوجه تفاوت نوع گفتار بشید!
کسی اینجا هیچ برخورد بدی نداشته که شما اینطور رفتار می کنید!
به قول بزرگان این سایت هم تایین تکلیف کردن برای دیگران جزو موارد خطرسازه حالا نمیدونم فقط شامل من میشده؟ :)
درضمن اینجا اومدیم که بحث سالم و بدور از هرگونه موارد اینچنینی داشته باشیم.
اینکه شما این حرفا رو در سطر چهارمتون زدید کاملا جای تاسف داره...
آدم بیش اعصابش از این بهم میریزه که این همه توضیح میدی! این همه سعی می کنی افکارت رو انتقال بدی!
این همه وقت صرف نوشتن اون هم با "موبایل" می کنی!
آخرش می فهمی برای دیوار داشتی سخنرانی می کردی !
یه نگاه گذرا به کامنت آدم می کنن و بعد فکر می کنن این هم مثل بقیست!
دارم طرفداری این بازی رو می کنم بعد به من انگ ایراد گرفتن میزنن!
عزیزان!
حرف های بنده کلی بود! نه فقط مختص این اثر!

- - -ویرایش - - -

کسی از بازی خوشش نمیاد نخره RAD کارت دعوت اختصاصی براتون نفرستاده که!دیگه مسخرش دراومده انگار سازنده ارث بابای یسری رو هاپولی کرده داره با پول اون بازی میسازه که یسری اینجوری علیهش جبهه گرفتن!
این بازی شده محل گیرای الکی یه عده که فقط میخوان یه چیزی گفته باشن!اوایل گیر رو گرافیک بود بعد که فکشون چسبید زمین شروع کردن به داستان گیر دادن بعد شد هوش مصنوعی الان شده مولتی!اقا از بازی خوشت نمیاد نخرش مگه همه چی باید طبق علایق شما باشه؟مگه هربازیی که مولتی نداشته زده تو جاده خاکی؟دقیقا یادمه سر ولفنشتاین گفتن انلاین نداره پس دیگه بازیه خرابیه بعد که اومد اینقدر سینگلش جذاب بود کسی یاد مولتی نیفتاد اصلا!
این ایرادیم که میگن از A به B باید بری شما بازی کردی که میدونی تو حین گیم پلی چه اتفاقاتی قراره رخ بده؟همه بازیای خطی اصلشون اینه از اینجا بری اونجا ولی مهم اتفاقاتیه که در حین رفتن رخ میده!

خسته شدم بخدا!
نمی فهمم چرا هیچ کسی متوجه حرف من نمیشه!
اینقدر سخته بفهمید من اصلا به این بازی گیر نمی دم؟
خب منم دارم حرف شما رو میزنم :|
دارم میگم باید حین این رفت آمد اتفاقاتی بیفته :|
دقیقا چیزی که شما داری میگی! این هم دقیقا حرف منه و من تعجب می کنم اینجا همه برعکس گرفتن :/
منم بازی رو پیشخرید کردم و تمشم خریدم!
حالا من به صد روش دیگه بگم بابا من مشکلی از بازی نمی گیرم فقط اما و اگر ها رو میگم تو کت هیچ کس که نمیره.
خب دوست من شما اصلا کامنت من رو خوندی؟
بابا به والله منم دارم میگم در حین رفتن به نقطه ی B باید اتفاقاتی رخ بده!
وقتی من دارم میگم "خب این تفکر ممکنه تو ذهن خیلی ها شکل بگیره" یعنی دارم بهتون توضیح میدم که این مشکلات ممکنه بوجود بیان!
نمی دونم چطور میگید داریم به بازی گیر می دیم:/
خواهشن این عینک یک رنگی دیدن رو بندازید دور!
حداقل متوجه تفاوت نوع گفتار بشید!
کسی اینجا هیچ برخورد بدی نداشته که شما اینطور رفتار می کنید!
به قول بزرگان این سایت هم تایین تکلیف کردن برای دیگران جزو موارد خطرسازه حالا نمیدونم فقط شامل من میشده؟ :)
درضمن اینجا اومدیم که بحث سالم و بدور از هرگونه موارد اینچنینی داشته باشیم.
اینکه شما این حرفا رو در سطر چهارمتون زدید کاملا جای تاسف داره...
آدم بیش اعصابش از این بهم میریزه که این همه توضیح میدی! این همه سعی می کنی افکارت رو انتقال بدی!
این همه وقت صرف نوشتن اون هم با "موبایل" می کنی!
آخرش می فهمی برای دیوار داشتی سخنرانی می کردی !
یه نگاه گذرا به کامنت آدم می کنن و بعد فکر می کنن این هم مثل بقیست!
دارم طرفداری این بازی رو می کنم بعد به من انگ ایراد گرفتن میزنن!
عزیزان!
حرف های بنده کلی بود! نه فقط مختص این اثر!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or