PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
داستان TO1886 شده داستان کارهای Cage . دقیقا همون ایرادات بنی اسرائیلی رو (حتی بدتر) دارن از این بازی می‌گیرن. چرا بازی از نقطه A شروع می‌شه و بعد از یک سری اتفاقات می‌رسیم به نقطه B؟ چرا بازی مولتی نداره؟ چرا تروفی‌هاش راحته؟ چرا همش دکمه زنیه؟ چرا مدت زمان playthroughـش n ساعت نیست؟ چرا fun نیست؟ چرا حجم بازی کمه؟ چرا نوآوری نداره؟ چرا Sir Galahad سیبیل داره؟ اصلا چرا R@D به خودش اجازه داده بازی بسازه؟
انگار تو بازی های دیگه بین نقطه A تا B میریم پیک نیک! انگار همه بازی‌ها تا به الآن مولتی داشتن! انگار بقیه بازی ها دکمه زنی نیست و با قدرت ذهن اجرا میشن. انگار هر بازی که عرضه میشه باید سرشار از نوآوری باشه صنعت گیم رو متحول کنه. گمون نکنم منتقدا هم خیلی به این بازی رحم کنن. وقتی این همه ایراد تُپُل از چنتا Demo و Hands-On گرفتن، مطمئنا برای خود بازی برنامه های بیشتری دارن. ولی باز خوبه با این همه جو منفی که دور این بازی هست، پیش فروش خیلی خوبی داشته و فکر کنم فروش خوبی هم داشته باشه. امیدوارم با این ایرادات خفنشون کلا" IP رو زمین نزنن!

آره بابا اینا که چیزی نیست، اصلا گیم پلی مشکل داره مگه چیز خاصیه؟ اصلا کی به ارزش تکرار اهمیت میده؟ بابا گیم پلی بازی کوتاهه چیه مگه؟ تازه تا جایی که امکان داره خطی هم هست مگه این مشکلیه؟ نصف قسمت های هیجانی هم QTE ــه مگه این ایراده؟
GOTY 2015 واسه خودشه مشکلی نداره که !
بحث این بازی هم شد متا اهمیتی نداره اصلا متا کیلو چنده؟ منتقد ها؟ اونا که از خرزو خان پول گرفتن این بازی بکوبن ول کن بابا ! منتقد کیلو چنده، هر وقت به یکی از بازی های سونی امتیاز بالا دادن معتبر میشن و هر وقت قرار باشه یه بازی رو بکوبن همون بحث اول پاراگراف!
 
آره بابا اینا که چیزی نیست، اصلا گیم پلی مشکل داره مگه چیز خاصیه؟ اصلا کی به ارزش تکرار اهمیت میده؟ بابا گیم پلی بازی کوتاهه چیه مگه؟ تازه تا جایی که امکان داره خطی هم هست مگه این مشکلیه؟ نصف قسمت های هیجانی هم QTE ــه مگه این ایراده؟
GOTY 2015 واسه خودشه مشکلی نداره که !
بحث این بازی هم شد متا اهمیتی نداره اصلا متا کیلو چنده؟ منتقد ها؟ اونا که از خرزو خان پول گرفتن این بازی بکوبن ول کن بابا ! منتقد کیلو چنده، هر وقت به یکی از بازی های سونی امتیاز بالا دادن معتبر میشن و هر وقت قرار باشه یه بازی رو بکوبن همون بحث اول پاراگراف!
/:)چه قدر سریع ۱۵ تا پست دادی معلوم نشه=))
 
آره بابا اینا که چیزی نیست، اصلا گیم پلی مشکل داره مگه چیز خاصیه؟ اصلا کی به ارزش تکرار اهمیت میده؟ بابا گیم پلی بازی کوتاهه چیه مگه؟ تازه تا جایی که امکان داره خطی هم هست مگه این مشکلیه؟ نصف قسمت های هیجانی هم QTE ــه مگه این ایراده؟
GOTY 2015 واسه خودشه مشکلی نداره که !
بحث این بازی هم شد متا اهمیتی نداره اصلا متا کیلو چنده؟ منتقد ها؟ اونا که از خرزو خان پول گرفتن این بازی بکوبن ول کن بابا ! منتقد کیلو چنده، هر وقت به یکی از بازی های سونی امتیاز بالا دادن معتبر میشن و هر وقت قرار باشه یه بازی رو بکوبن همون بحث اول پاراگراف!

شما بازی کردید که می گید گیمپلی مشکل داره؟
نمایش های بازی هم در این حد نبودن.
اتفاقا خیلی ها فقط دلشون می خواد با اون شاتگان خفن بازی ( و اون افکت ماورایی شلیک! ) به قلع و قمع دشمنان بپردازن!
می دونید چرا؟
چون دقیقا من و اکثر کسانی که دیدن فکر می کنن همون حس ناب شلیک با دو لول دوم دو رو داره!!!
یا قمه کشی گالاهاد ! :d
گیف همکه منتشر شد!!!
اتفاقا یکی از نکات مثبت گیمپلی همین شوتینگ فوق العاده ی بازیه که حداقل من رو جذب خودش کرده!
اسلحه های متنوع و واقعا شاهکار بازی هم که حسابشون کاملا دست همه اومده!
استدیوی خیلی خلاقی هست این ردی ات داون!
کویک تایم ایونت ها هم اونقدر نشون داده نشدن که از الان بخوایم نتیجه گیری کنیم!
اتفاقا این شیوه ای که سازنده در نظر گرفته خیلی خوب و تنوع پذیره!
در ضمن QTE زدن با این گرافیک فکر کنم دقیقا تاثیر خوبی روی بازی کننده داشته باشه.ارزش تکرار هم که اصلا نمیشه راجبش حرف زد تا وقتی بازی منتشر نشده.
گیمپلی کوتاهه؟؟:/
اگر آدم به چیزی علاقه داشته باشه، دنبالش میره و نظر کسی براش اهمیت نداره.
کسی که عاشق اوردر هست این حرفا صدمی از علاقه اش کم نمی کنه.
بلکه بیشتر ترغیب میشه...
منتقدان برن برای خودشون بوق بزنن!
 
آره بابا اینا که چیزی نیست، اصلا گیم پلی مشکل داره مگه چیز خاصیه؟ اصلا کی به ارزش تکرار اهمیت میده؟ بابا گیم پلی بازی کوتاهه چیه مگه؟ تازه تا جایی که امکان داره خطی هم هست مگه این مشکلیه؟ نصف قسمت های هیجانی هم QTE ــه مگه این ایراده؟
GOTY 2015 واسه خودشه مشکلی نداره که !
بحث این بازی هم شد متا اهمیتی نداره اصلا متا کیلو چنده؟ منتقد ها؟ اونا که از خرزو خان پول گرفتن این بازی بکوبن ول کن بابا ! منتقد کیلو چنده، هر وقت به یکی از بازی های سونی امتیاز بالا دادن معتبر میشن و هر وقت قرار باشه یه بازی رو بکوبن همون بحث اول پاراگراف!
از اونجایی که حرف از رو هوا زدن راحته، راحت باش! به موسیقی و گرافیک و داستان هم گیر بده.
نظر یک شخص که TO1886 رو 2 ساعت بازی کرده Vs نظر جناب Lockdown راجب گیم‌پلی:
اصلا گیم پلی مشکل داره مگه چیز خاصیه؟
Overall I would say the gameplay was enjoyable.

اصلا کی به ارزش تکرار اهمیت میده؟ بابا گیم پلی بازی کوتاهه چیه مگه؟ تازه تا جایی که امکان داره خطی هم هست مگه این مشکلیه؟
خیلی می‌بخشید! شما چند بار بازی رو تموم کردی که میگی کوتاهه؟ اصلا کوتاه بودن رو برای ما تعریف می‌کنید بی زحمت؟ یک بازی خطی چند ساعت گیم‌پلی باید داشته باشه؟ میتونم بپرسم بازی خطی باید چجوری باشه؟ Open World؟

نصف قسمت های هیجانی هم QTE ــه مگه این ایراده؟
نخیر ایراد نداره! همون طور که برای The Walking Dead و God of War ها و Heavy Rain و ... ایراد نبود، برای Order هم نیست.


GOTY 2015 واسه خودشه مشکلی نداره که ! بحث این بازی هم شد متا اهمیتی نداره اصلا متا کیلو چنده؟ منتقد ها؟ اونا که از خرزو خان پول گرفتن این بازی بکوبن ول کن بابا ! منتقد کیلو چنده، هر وقت به یکی از بازی های سونی امتیاز بالا دادن معتبر میشن و هر وقت قرار باشه یه بازی رو بکوبن همون بحث اول پاراگراف!

So-funny-I-forgot-to-laugh.jpg
 
آخرین ویرایش:
Lol
بازی که به مزاق گیمر ها خوش اومده.از پیشفروشش هم معلومه.نمرش هم 85 اینا بشه قابل قبول هست.از یک استدیویی که اولین بازی کنسول خانگیش رو میسازه نباید انتظار یک شاهکار wow داشت
 
آره بابا اینا که چیزی نیست، اصلا گیم پلی مشکل داره مگه چیز خاصیه؟ اصلا کی به ارزش تکرار اهمیت میده؟ بابا گیم پلی بازی کوتاهه چیه مگه؟ تازه تا جایی که امکان داره خطی هم هست مگه این مشکلیه؟ نصف قسمت های هیجانی هم QTE ــه مگه این ایراده؟
GOTY 2015 واسه خودشه مشکلی نداره که !
بحث این بازی هم شد متا اهمیتی نداره اصلا متا کیلو چنده؟ منتقد ها؟ اونا که از خرزو خان پول گرفتن این بازی بکوبن ول کن بابا ! منتقد کیلو چنده، هر وقت به یکی از بازی های سونی امتیاز بالا دادن معتبر میشن و هر وقت قرار باشه یه بازی رو بکوبن همون بحث اول پاراگراف!

حالا شما و دوستان که انقدر حامی حقوق متا و منتقدین هستین و متا براتون از اولویت های تاریخ بشریت هست و گیمینگ بدون متا اصن گیمینگ نمیشه ، چرا هر وقت بحث HnS پیش میاد میگین بیونتا بهترین HnS نسل 7 بود ؟ :-/ اونجا منتقدین میرن هواخوری ؟

نمی خوام پای بحث های مسخره ی مقایسه رو به تاپیک باز کنم ولی دیگه انقدر هم جوگیر نشید که فک کنید بقیه چیزی بارشون نیست و شما همین الان به عنوان یکی از 313 نفر یاران امام زمان اومدین ما رو از گمراهی در بیارین ...
حالا کسی زیاد چیزی نمی گه فک نکنید خبریه

پ.ن: الان شما فک کردی با یوزر جدید و 4 تا پست بیایید جلو همه فک می کنن کاربر جدیدین ؟ کسی که همچین پست های پر باری میده معلومه چند سال و توی کدوم تاپیک های فروم فعالیت داشته ...
 
آخرین ویرایش:
به نظر من کسی که جرات نداره با ID خودش بیاد پست بده اصلا ارزش نقل قول شن نداره. بیخیالش بشید بزارید هرچی دوست داره بگه!:دی یا بلاکش کنید راحت!:دی

نه بابا ایشون بیستا ایدی سوزونده. اون ایدی اصلیش هم فکر کنم Vavi یا یه همچین چیزی بود.

کلا وقتی صفحه قبل جواب من رو داد فهمیدم کیه.
 
نه بابا ایشون بیستا ایدی سوزونده. اون ایدی اصلیش هم فکر کنم Vavi یا یه همچین چیزی بود.

کلا وقتی صفحه قبل جواب من رو داد فهمیدم کیه.

در هر صورت فرقی نداره. من خودم موافق ترول کردنم اما این بابا اصلا ارزش ترول هم نداره.
 
اين همه ميگن كنسول ما خوب است كلي بازي دارد پس چرا صبح تا شب اينجا مشغول ترولينگيد ؟ :d
بعد ما از لفظ " يه عده بيكار " استفاده كرديم دوستان بهشون برخورد :d
 
‘The Order: 1886’ installation size detailed, graphical improvements shown - National Video Game | Examiner.com

اشاره کرده گرافیک بازی پیشرفت کرده است

Furthermore, a new look at the title’s graphics show a massive improvement in visual and we have some comparison shots that will show just how far the game has advanced graphically.

یک پیش نمایش مختصر از بازی

http://connecteddigitalworld.com/2015/01/08/preview-order-1886/

The characters’ hair reacts to the light and has a real look of ‘depth’ and layering to it. Character animations are subtle and gestures are accurate. The physics of the fabrics are a real step above the standard

The Order 1886 is shaping up incredibly well. It’s already the best looking thing I’ve seen on PS4. The transitions between cutscene and gameplay are seamless to the point were you have to keep checking if you can move with the thumbstick
 
نه بابا ایشون بیستا ایدی سوزونده. اون ایدی اصلیش هم فکر کنم Vavi یا یه همچین چیزی بود.

کلا وقتی صفحه قبل جواب من رو داد فهمیدم کیه.
یاد kane افتادم درست حدس زدم:-/
خداوکیلی بازی هیچی نداشته باشه داستان فوق العاده و صحنه های سینماتیک (گرافیک که دیگه ...) سنگ تموم گذاشته:d
خدا کنه اگه این نسخه موفق بشه ip ر کلا بدن به SM بشه جایگزین GOW :d آکیبا کجاست سرم ر ببره:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or