PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
محیط هایی که در نمایش های قبلی دیدیم هم خیلی خطی بودن اونا که در بالن اتفاق نمی افتادن اما بازم خطی بودن اصلا شما تا الان نمایشی از order دیدین که یه مقدار محیطش باز باشه حالا محیط sandbox که مثال زدید پیشکش
هدف گیری بازی هرچی نرم تر و روان تر باشه حسن تلقی میشه این یه امر بدیهی فقط سلیقه من نیست
اگر سنگین و خشک باشه ادم احساس میکنه لگ داره
مثال kz2 که زدین خیلی خوب قطعا این مورد ضعف تلقی شد در kz2 که سازندگانش در kz3 تغییرش دادن چون اگر این مورد حسن بود gg قطعا در kz3 با همون حالت ادامه میداد
در مورد انیمیشن دشمن ها که خیلی مشخص تو تریلر راه رفتنشون یا وقتی تیر میخورن خیلی ابتدایی به نظر میاد رفلکساشون
اونوقت بازی های مثل مترو 2033 و مترو آخرین نور، باید داغون ترین بازی هایی باشن که تو عمرمون دیدیم چون کلا توی یه متروی 3-4 متری درگیر هستیم! این یه مثال ساده بود. بخواید اینقدر مثال براتون میارم از بازی هایی که محیط های خطی داشتن و بازی های خیلی موفقی هم بودن. نمیدونم چرا همه الان یادشون افتاده به این مسائل گیر بدن.

@Dinosaur

دقیقا مشکل منم همینایی هست که گفتی. این بازی هیچ المان تازه و غیرمعقولی رو نشون نداده. تمامی المان های بازی های موفق رو یه جا جمع کرده. تمامی چیزایی که دیدیم رو 10 ساله داریم میبینیم تو بازی ها. اما نمیدونم چرا زورشون به این بازی رسیده جدیدا.

یا مثلا همین تو دیوار رفتن هوش مصنوعی یکی از معمول ترین چیزایی هست که توی هر بازی ای میتونید ببینید. اما اینجا شده یه مشکل خیلی خفنی که به خاطرش نباید بازی خریداری بشه؟!!!
 
[MENTION=101]Dinosaur[/MENTION]
اينها همه به کنار این قسمتایی از اردر که نشون میده و QTE داره اینا قسمت هایی هستن که تو بازیای دیگه به عنوان کات سین گذاشته میشن حالا اردر اومده بازیکنارو توی کات سین ها دخیل می کنه این الان چیز بدیه که ترولش میکنه؟؟؟
واقعا هیچ ایده ای ندارم چرا یه همچین ویدیویی داده یورو گیمر...
ضمن اینکه اولش میگه اولین باری بود اردر بازی میکردم در حالیکه پریویو قبل رو هم همین ایشون پر کرده ( همون پریویویی که با اخبار تاخیر خوردن منتشر شد)
پ.ن:بنظرم دلیل اینکه توی کات سینها Qte گذاشته یا بازیکنا رو دخیل کرده این بوده که می خواستن قابلیت اسکیپ نداشتن کات سین هارو پوشش بدن :دی
 
ایرادهایی که از این بازی گرفته میشه مسائلی هستن که گویا قراره از TO به بعد نکته ی منفی محسوب بشن!
هوش مصنوعی ضعیفه و نحوه ی عملکرد دشمن جالب نیست اما خطی بودن هم شد ایراد؟ یعنی من ندیدم تا حالا تو نکات منفی یک بازی " خطی بودن" یا خیلی خطی بودن یا خط خطی بودن نوشته شده باشه!
یوروگیمر هم که گویا تو مراسم PSX انتظار داشته یدونه از اون PS4 های نقره ای بهش برسه و نرسیده که اینجوری این چند وقته داره مثل سایت های زرد مطلب مینویسه :دی
 
از قديم گفتن خودم كردم كه لعنت بر خودم باد. دقيقا اين جمله وصف حال سازنده هستش. بنده خداها اومدن بهترين گرافيك بازيهاي ويدويي تاريخ را

تا الان دادن بيرون. كم كمش گيم پلي استاندارد سوم شخص را دارن تحويل ميدن ( البته به نظر بنده مكانيزهايي را هم اضافه كردن ) در ضمن ايمان

دارم تو مراحلي كه گرگينه ها دشمن هستند گيم پلي تغيير هم ميكنه. حالا گيم پلي بر خلاف گرافيك كه انقلابي نيست ولي استاندارد هستش

يه سري كه ادعاي منتقد بودن ميكنن ميان شعر تحويل ميدن. اين بازي هيچي هم نباشه، تنها بازي اي كه واقعآ در حد نام نسل هشت هستش

پس 100 درصد ارزش خريدنو داره.
 
آخرین ویرایش:
بهترین کار اینکه این بازی رو با بازی های هم سبک مقایسه کنیم مثل Army of Two: The Devil's Cartel ، Inversion ، Spec Ops: The Line ، Geow
این بازی ها بالا حداقل یه محتوا یه محیط خاص دیدیم مثلا Inversion دنیا وارونه میشد ، Army of Two: The Devil's Cartel هم یه مرتبه صحنه آهسته میشه
این بازی هیچ جدید و خصوصیت نداره ، توی این تریلر ها 80 درصد بازی محیط های بسته بوده ، فقط تو صحنه ها باید دکمه بزنید ،
خلاصه این بازی بکش برو جلو ،
nckcfmql6lv3ygav3khb.jpg


y1yebh7093jqqlbww3qv.jpg


دشمنش رو ببینید توی این صحنه شما جای دشمنان بودین چیکار میکردی ؟ این داره چشم تو چشم هم نگاه میکنه و خشاب عوض میکنه در حالتی که میتونه سنگر گیری کنی ، این یعنی هوش مصنوعی ضعیف هست ، خیلی جاها بازی اینطور هست


من خوارم همین سبکه بدترین بازی توی شوتر سوم شخص هم تموم کردم ، این بازی هیچ چیز به جز گرافیک نداره
از قديم گفتن خودم كردم كه لعنت بر خودم باد. دقيقا اين جمله وصف حال سازنده هستش. بنده خداها اومدن بهترين گرافيك بازيهاي ويدويي تاريخ را

تا الان دادن بيرون. كم كمش گيم پلي استاندارد سوم شخص را دارن تحويل ميدن ( البته به نظر بنده مكانيزهايي را هم اضافه كردن ) در ضمن ايمان

دارم تو مراحلي كه گرگينه ها دشمن هستند گيم پلي تغيير هم ميكنه. حالا گيم پلي بر خلاف گرافيك كه انقلابي نيست ولي استاندارد هستش

يه سري كه ادعاي منتقد بودن ميكنن ميان شعر تحويل ميدن. اين بازي هيچي هم نباشه، تنها بازي اي كه واقعآ در حد نام نسل هشت هستش

پس 100 درصد ارزش خريدنو داره.


استاندارد باشه ولی چیز جدید نداشته باشه و تکراری باشه چی؟
 
آخرین ویرایش:
از قديم گفتن خودم كردم كه لعنت بر خودم باد. دقيقا اين جمله وصف حال سازنده هستش. بنده خداها اومدن بهترين گرافيك بازيهاي ويدويي تاريخ را

تا الان دادن بيرون. كم كمش گيم پلي استاندارد سوم شخص را دارن تحويل ميدن ( البته به نظر بنده مكانيزهايي را هم اضافه كردن ) در ضمن ايمان

دارم تو مراحلي كه گرگينه ها دشمن هستند گيم پلي تغيير هم ميكنه. حالا گيم پلي بر خلاف گرافيك كه انقلابي نيست ولي استاندارد هستش

يه سري كه ادعاي منتقد بودن ميكنن ميان شعر تحويل ميدن. اين بازي هيچي هم نباشه، تنها بازي اي كه واقعآ در حد نام نسل هشت هستش

پس 100 درصد ارزش خريدنو داره.

من پیش بینی نمره حدود 90 برای این بازی میکنم

- - -ویرایش - - -

^^
همونطور که تو پست قبلیم هم گفتم، مسئله عجیب و غریبی سر این بازی هست. واکنش های اخیر یوروگیمر چاره ای برام نمیذاره که فکرم بره به سمت توهم توطئه! همونطور که گفتی چطور میتونن با یه دموی حداکثر 1 ساعته چنین تصمیمی برای ملت بگیرن؟ اصلا یه چیزایی شده اخیرا که آدم از هرچی صنعت گیم و منتقداشه حالش بهم بخوره. اون از قضایای اخیر متاکریتیک و رئیسش و تام چیک و ... اینم از اینا. واقعا این صنعت به کجا داره میره؟

داداش من نظرم اینه که چون سونی فراتز از انتظار ها بوده و انتظار میره بهترین ها رو تو این نسل عرضه کنه ، اگر کسی بیاد از بازی های انحصاریش انتقاد کنه(جالبیش اینه که یه بازی نیومده داره یارو از باگ انتقاد میکنه ببین چقدر مسخره!!!) این اظهار نظر ها به شدت جلب توجه میکنه
هدف این ها که البته شما بگردی کلان 2 یا 3تا سایت بیشتر نیستن حرف متفاوت زدن برای جلب توجه ه
 
نظر شخصی:
گیمــ پلی خیلی کنـد و بی روحـه! گیمی با این اوضاع گیمــ پلی اگر گرافیک پایینی داشت و از یـه سازنده گمنامــ بود، حتی تاپیک همــ براش زده نمی شد!
 
این بازی هیچ چیز به جز گرافیک نداره
لول ! شما از داستان این بازی خبر داری که می گی چیزی جز گرافیک نداره !؟ بازی در بدترین حالت می تونه یه گرافیک وحشتناک غیر قابل باور ( یا همون CG ) به علاوه یه داستان خوب ارائه بده. در مورد گیم پلی اساسا خواستگاه یه بازی اکشن سوم شخص کشتن و جلو رفتنه . سری Geow که اسطوره بعضی از دوستان توی این ژانر هست هم از این قائده کشتن و جلو رفتن مستثنی نیست. ضمنا با گذاشتن 4 تا عکس و دیدن یه تریلر B_roll راجع به کل گیم پلی و هوش مصنوعی نظر نمی دن . من الان برم صد تا تا اسکرین از سری geow بذارم اینجا که پر و پاچه و کمر لوکاست ها توی تمام کاور گیری هاشون زده بیرون و موقع تیر خوردن هم هیچ عکس العملی نشون نمی دن و هیکل بد قوارشون رو جمع و جور نمی کنن _ مشکلی که تمام کسانی که این سری بازی رو انجام دادن ازش اگاه هستن _ شما کلیت هوش مصنوعی بازی رو زیر سوال می بری !؟ بازی جدای از ضعف هایی که داره از پتانسیل های زیادی هم برخورداره . شاید نتونه خیلی عالی از نظر نمرات عمل کنه ولی حداقل با ارایه یه داستان خوب و اون گرافیک عالی و یه گیم پلی معمولی نمرات قابل قبولی خواهد گرفت .
 
هر سری که میام اینجا یه سری از نظرات رو میخونم واقعا حالم بد میشه
اقا کی گفته همه بازی های موفق باید گیمپلی انقلابی داشته باشن؟
یا یه بازی باید حتما یه چیز عجیب غریب توش باشه تا بازی خوبی بشه؟
اینارو یه سری از کجا در میارن؟
 
خوب بعد از ایرادات تارموی نیتن حالا نوبت به order رسید و انحصاری بعدی رو خدا به خیر کنه. کلا یه سری از دوستان هم دو سالی هست دلواپسن و مثل اینکه دلواپسی از عالم سیاست به گیم هم منتقل شده. اینکه بازی قراره چی از آب دربیاد و متای بالا بگیره یا پایین معلوم نیست. پس الکی با قاطعیت نظر ندید. مثلا ایراد میگیرید از محیط بسته. از کی تا حالا از روی چند دقیقه دمو میشه باز و بسته بودن محیط رو تشخیص داد؟ :| این عکس یه نمونه ست که نشون میده محیط بازی چقدر بستهَ ست. یعنی وضعیه هااا!؟!
the-order-1886-012814-1.jpg

نکته ی بعدی که واقعا جالبه ایراد گرفتن از انیمیشن هاست که کلا فقط میشه گفت :|
تنها نکته ی منفی که تو تریلر به چشم میاد هوش مصنوعی دشمن هاست که بازهم معلوم نیست تو نسخه ی نهایی شاهدش باشیم یا نه!
پ. ن: تجربه ثابت کرده خیلی از مواقع بازی هایی که منتشر مییشن با پیش بینی ها چه مثبت و چه منفی زمین تا آسمون فرق دارن پس حواسمون به کامنت دادنمون باشه بهتره که بعد از عرضه ی بازی رومون بشه تو انجمن آفتابی بشیم:d
پ. ن 2: بعضی از کاربرها هم که به درجه ای رسیدن که فقط کم مونده از داستان ایراد بگیرن :| که اونم بعید نیست اتفاق بیفته.
 
لول ! شما از داستان این بازی خبر داری که می گی چیزی جز گرافیک نداره !؟ بازی در بدترین حالت می تونه یه گرافیک وحشتناک غیر قابل باور ( یا همون CG ) به علاوه یه داستان خوب ارائه بده. در مورد گیم پلی اساسا خواستگاه یه بازی اکشن سوم شخص کشتن و جلو رفتنه . سری Geow که اسطوره بعضی از دوستان توی این ژانر هست هم از این قائده کشتن و جلو رفتن مستثنی نیست. ضمنا با گذاشتن 4 تا عکس و دیدن یه تریلر B_roll راجع به کل گیم پلی و هوش مصنوعی نظر نمی دن . من الان برم صد تا تا اسکرین از سری geow بذارم اینجا که پر و پاچه و کمر لوکاست ها توی تمام کاور گیری هاشون زده بیرون و موقع تیر خوردن هم هیچ عکس العملی نشون نمی دن و هیکل بد قوارشون رو جمع و جور نمی کنن _ مشکلی که تمام کسانی که این سری بازی رو انجام دادن ازش اگاه هستن _ شما کلیت هوش مصنوعی بازی رو زیر سوال می بری !؟ بازی جدای از ضعف هایی که داره از پتانسیل های زیادی هم برخورداره . شاید نتونه خیلی عالی از نظر نمرات عمل کنه ولی حداقل با ارایه یه داستان خوب و اون گرافیک عالی و یه گیم پلی معمولی نمرات قابل قبولی خواهد گرفت .
حواسم به داستان نبود ، لوکاست هست ، ادم نیست که عقل داشته باشه! با وجود نسل جدید انتظارات بالاتر میره
من گفتم 80 درصد بازی اینطوره ، البته اونم شاید توی بازی اصلی اینطور نباشه ، یعنی بهتر شده باشه
من میگم چیز جدید و بخصوص نداره ، یه گیم پلی که تو تمامی بازی شوتر شوم شخص میبینیم ، نصف بازی گیم پلی هست ،
مثلا این بازی رو مقایسه کنیم با اثر جرمی 3 ، اثر جرمی بخش نقش آفرینی داره ، محیط های گوناگون و ماجراجویی های مختلف داره ، یا همون Geow ، تو یه جاش غول جنگ میکنی ، تو یه جاش بارون شیشه میاد ، تو یه جاش میری تو شکم کرم و باید رگاشو ببری ، تنوع تو بازی باید زیاد باشه که طرف مراحشو به خاطر داشته باشه
نه اینکه همش تو یه محیط مبارزه توی خیابون یا توی خونه طرف باشه که محیطی که طرف مبارزه میکنه خیلی مهم هست
به نظرتون این عنوان میتونه همچین محیط های تو خودش داشته باشه و تنوع مراحل داشته باشه ؟ که در تاریخ انتشار معلوم میشه ، تا الان چیزی که ندیدیم
منتقدین بیشتر به محتوا یعنی این چیز های که میگم نمره میدن ،
 
آخرین ویرایش:
حواسم به داستان نبود ، لوکاست هست ، ادم نیست که عقل داشته باشه
انصافا این جمله آخر مغلطه ست:d این چیزی که شما میگی یعنی چشم مون رو رو ایرادات بازی های محبوبمون ببندیم! همون لوکاست هایی که شما میگی دقت کردی تو چندجا از داستان بازی همون انسان های باهوش رو غافلگیر میکنن؟ یعنی هر کی لوکاسته حس نداره؟ حالا هوش نداره درد که داره! درد تیر خوردن رو متوجه نمیشه که همونطور پشت سنگر میشینه تا بمیره؟ :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or