PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
بابا یجور میگید game spot نمره میده که انگار چه خبره
بابا خودتون با بازی حال کردید بخرید و بازی کنید و به این سایت های چرت توجه نکنید
دوستانی هم که میگن بازی فلان ایراد رو داره مگه تمام کردید بازی رو
گیم اسپات به شاهکار نسل قبل tlou امتیاز 8 میده بعد به پرسونا 4 امتیاز 9 رو میده دیگه حال و احوالش معلومه
بابا بذارید بیاد بعد play کنید و بعد بکوبید!!!
 
بابا یجور میگید game spot نمره میده که انگار چه خبره
بابا خودتون با بازی حال کردید بخرید و بازی کنید و به این سایت های دره پیت توجه نکنید
دوستانی هم که میگن بازی فلان ایراد رو داره مگه تمام کردید بازی رو
گیم اسپات به شاهکار نسل قبل tlou امتیاز 8 میده بعد به پرسونا 4 امتیاز 9 رو میده دیگه حال و احولش معلومه
بابا بذارید بیاد بعد play کنید و بعد بکوبید!!!
اون یه فرد تخیلی به نام تام مکشی بود مخش پنالتی میزد و الان دیگه نیستش
نمرات بعضی وقت ها فریبنده هست ، مثلا Middle-earth: Shadow of Mordor نمرات فریبنده هست ،
در مورد Order هم بگم من عاشق این سبک هستم که بازیشو میگیرم
 
اون یه فرد تخیلی به نام تام مکشی بود مخش پنالتی میزد و الان دیگه نیستش
نمرات بعضی وقت ها فریبنده هست ، مثلا Middle-earth: Shadow of Mordor نمرات فریبنده هست ،
در مورد Order هم بگم من عاشق این سبک هستم که بازیشو میگیرم
بهترین کار همینه
چیزی که خوشت میاد رو تجربه میکنی
در ضمن game spot میخاد یگه اره بابا ما متفاوتیم
 
بچه ها من یه نظری دارم
کلن توی این نسل سونی خیلی از رقبا جلو افتاده و انتظارات بالا رفته و در افکار عمومی اینجوری تلقی میشه که سونی دیگه بازی انحصاری که میزنه بی نظیره و بهترینه و این حرفا
حالا شما فرض کن تو این شرایط برخی سایت ها که تعداشون هم کمه بیان یه بازی انحصاری سونی هنوز نیومده شروع کنن به حمله!!
چقدر جلب توجه میکنه . مثلا من خودم تو سایت ها کلی میگشتم درباره همین ها که انقدر انتقاد میکنن ببینم چی میگن ، حرف هایی که میزنن چقدر متفاوته و از این حرف ها
مثلا ببینید Gamespot به آشغالی مثل Ghosts اومده 8 داده به TLOU هم 8 داده حالا این کجا اون کجا این نمره پایینی که به تلو دادن باعث جلب توجه شدیدی میشه که بگن ببینید ما چقدر متفاوتیم
بازی order هم تو این مقطع شامل همین مساله شده و بازی نیومده بهش حمله میکنن جالب اینه که به گیم پلی که مشخص نیست چی از آب در میاد دارن گیر میدن.
البته توجه کنید این تاکتیک فقط برای 2015 جواب میده نمیشه یه مدت زیادی تکرارش کنن چون اعتبار سایتشون میره

- - -ویرایش - - -

من که میگم با توجه به پیش نمایش های یوروگیمر و گیم اسپات ، یک 5 و یک 6 احتمالا باید کنار بگذارید با توجه به اون میش نمایش ها ، مگر این که بازی خیلی دیگه موارد اضافه کنه که بعیده تو این فاصله باقی مونده.
من به شخصه یک پیش نمایش مثبت ندیدم از بازی و ... خدا بخیر کنه.

همین منتقد ها به آشغالی مثل Ghosts نمره 8 دادن
حالا اگه کسی اعتقاد داره بازی انحصاری سونی که معمولا بالای 9 نمره میاره این دفعه 5 میشه فقط بهت میگم:
ساقیت خوب بوده داداش
 
گیمپلی 15 دقیقه ای بازی رو دیدم تریلری که از ورود به کشتی هوایی تا درگیری تو اشپزخونه طول میشکه رو منظورم هست در کل باید بگم بزرگترین ضعف بازی خیلی مشخص بودش هوش مصنوعی به شدت ضعیف بازی هستش دشمن های خیلی سطحی عمل میکردن بعضی اوقات هم خیی راحت بی هدف از کاور در می امدن ما هم بدون نشونه گیری تو کاور راحت دخلشون رو میاوردیم دیگه بخوان تو محیط هایی مثل اشپزخونه بخوان دورمون بزنن از اینجور حرکت اصلا وجود نداره کلا از اونجایی که هم انلاین و co-op نداره بعید میدونم تجربه خوبی از لحاظ شوتر به وجود بیاره.
 
این Soundtrackـه عالیه عالییییی ! خیلی خوشم اومد ، ریتم غمگین اما بی نهایت زیبا ... بعد از موسیقی Mike Oldfield برای Metal Gear Solid V : The Phantom Pain این رو خیلی پسندیدم . واقعا انحصاری های سونی از لحاظ موسیقی قوی هستن . همین موسیقی تو بازی به کار بره ، به نمره ی بازی اضافه میشه و میتونه نقطه ی قوت باشه .
 
این بحث نداشتن ایده جدید و ... توی گیم پلی اوردر واقعا عجیب و مسخره شده! مگه توی این 4-5 سال اخیر چندتا بازی داشتیم که سبک شوتینگ سوم شخص رو به جلو حرکت داده؟ آخری بازی ای که من یادم میاد Gears of War بود که سبک کاور گیری و شوتینگ رو بهبود، و به یه استاندارد تبدیل کرد! بعد از این بازی تمامی بازی های این سبک، پیرو همین راه بودن و هستن. حالا چطور شده اینقدر گیر الکی میدن به اوردر خدا میدونه. واقعا گاین بازی بعضی چیزا داره که خار بزرگی شده تو چشم بعضی منتقدها. من خودمم منتقدم اما والا تا حالا اینطور ذهنیتی نداشتم از یه بازی با چنین نمایش هایی. اولش که گیر میدادن نمیتونن اون گرافیکی که نشون دادن رو پیاده سازی کنن و بعد از اولین نمایش میگفتن افت فریم داره و ... بعدش دیدیم گرافیک پایین نرفت هیچ، بالاتر هم رفت و فریم هم ثابت شد. الانم که شروع کردن به توپیدن به گیم پلی ای که آشناست و همه از اون دارن استفاده میکنن! واقعا فازشون چیه؟
 
بازي Coop و آنلاين نداره پس تجربه ي خوبي در زمينه ي شوتر به وجود نمياره :))
نداشتن اون ٢ مورد روي جاي ديگه تاثير نميذاره ؟!!
اين بازي سبب خير شد واقعا ، كلي مسائل جديد كشف كرديم :d
 
من نمی دونم چطوری راجع به بازی که بازیش نکردید انقدر قاطعانه و منفی نظر میدید ؟؟ چند نفر از شما ها اونشب تو مراسم psx بازیرو بازی کرده ؟؟ درجه ی سختی بازی رو یکی از ویدیوها رو آسونه که طرف به متوسط تغییرش میده ... به هر حال تا بازی نیومده از رو 4 تا ویدیو نمیشه گفت اپیک فیله و چیز جدیدی نداره....

یه چیزی مد میشه ملت ولم نمی کنن ، الانم انتقاد بیجا مد شده . خب عزیز من بزار بازی بیاد بعد فکت صادر کن. خدا نکنه 2 نفر بگن مشکل ai داره ، 700 نفر میگن آره مشکل ai داره :| همین کارا باعث میشه از هیچی لذت نبرید...
 
بازي Coop و آنلاين نداره پس تجربه ي خوبي در زمينه ي شوتر به وجود نمياره :))
نداشتن اون ٢ مورد روي جاي ديگه تاثير نميذاره ؟!!
اين بازي سبب خير شد واقعا ، كلي مسائل جديد كشف كرديم :d

نکته اول عزیز جبهه نگیر دلیل نیست یک کنسولی رو خریدی از خوب و بدش دفاع کنی نکته دوم دقت کنی یکی از المان های اصلی بازی های شوتر بخش انلاین و co-op هست حالا نبود اینها شک نکن نکته منفی حساب میشه جاهای دیگه هم تو بازی های دیگه هم تاثیر میذاره نمونه دیگش ولفنشتاین بودش علارقم گیمپلی خوبی داشت به خاطره عدم بخش انلاین مورده انتقاد های زیادی قرار گرفت !
من نمی دونم چطوری راجع به بازی که بازیش نکردید انقدر قاطعانه و منفی نظر میدید ؟؟ چند نفر از شما ها اونشب تو مراسم psx بازیرو بازی کرده ؟؟ درجه ی سختی بازی رو یکی از ویدیوها رو آسونه که طرف به متوسط تغییرش میده ... به هر حال تا بازی نیومده از رو 4 تا ویدیو نمیشه گفت اپیک فیله و چیز جدیدی نداره....

یه چیزی مد میشه ملت ولم نمی کنن ، الانم انتقاد بیجا مد شده . خب عزیز من بزار بازی بیاد بعد فکت صادر کن. خدا نکنه 2 نفر بگن مشکل ai داره ، 700 نفر میگن آره مشکل ai داره :| همین کارا باعث میشه از هیچی لذت نبرید...

اگر بخوایم بعده سالها گیمر بودن خوب یا بد بودن یک بازی رو از روی تریلر های گیمپلیش تشخیص ندیم که وای بر ما ! موقعی که بازی عرضه شد هم من هستم هم شما زمان زیادی هم تا لانچش نمونه تقریبا یکبار نشد درباره یک بازی نظر بدیم و کسی که مخالف هست مقلطه نکنه به جای پاسخ دادن
 
نکته اول عزیز جبهه نگیر دلیل نیست یک کنسولی رو خریدی از خوب و بدش دفاع کنی نکته دوم دقت کنی یکی از المان های اصلی بازی های شوتر بخش انلاین و co-op هست حالا نبود اینها شک نکن نکته منفی حساب میشه جاهای دیگه هم تو بازی های دیگه هم تاثیر میذاره نمونه دیگش ولفنشتاین بودش علارقم گیمپلی خوبی داشت به خاطره عدم بخش انلاین مورده انتقاد های زیادی قرار گرفت !


اگر بخوایم بعده سالها گیمر بودن خوب یا بد بودن یک بازی رو از روی تریلر های گیمپلیش تشخیص ندیم که وای بر ما ! موقعی که بازی عرضه شد هم من هستم هم شما زمان زیادی هم تا لانچش نمونه تقریبا یکبار نشد درباره یک بازی نظر بدیم و کسی که مخالف هست مقلطه نکنه به جای پاسخ دادن

مقلطه ای در کار نیست ولی بعده سالها گیمر بودن هم نمیشه از روی چندتا ویدیو قاطعانه نظر داد . یه سری مشکلات هست ولی به کل بازی نمی چربه . بزارید بازی عرضه بشه بعدش میشه راجب هوش مصنوعی و آسون بودن و به وجود نیومدن تجربه ی خوب شوتر به خاطر نداشتن co-op نظر داد .
منظور منم از پست قبلی فقط شما نبودید ، منظورم همه ی کسایی بود که تو چند صفحه ی اخیر فاز منفی گرفتن .
 
مقلطه ای در کار نیست ولی بعده سالها گیمر بودن هم نمیشه از روی چندتا ویدیو قاطعانه نظر داد . یه سری مشکلات هست ولی به کل بازی نمی چربه . بزارید بازی عرضه بشه بعدش میشه راجب هوش مصنوعی و آسون بودن و به وجود نیومدن تجربه ی خوب شوتر به خاطر نداشتن co-op نظر داد .
منظور منم از پست قبلی فقط شما نبودید ، منظورم همه ی کسایی بود که تو چند صفحه ی اخیر فاز منفی گرفتن .

من کلا لحنم اروم هست ولی تو کامنت اصلا حال استفاده کردن از شکلک ها رو ندارم همه فکر میکنن میخوام خیلی قاطعانه فکت بدم نه نظره منم مثل بقیه نظر هاست نه کمتر نه بیشتر . قبول دارم از روی تریلر گیمپلی اصلا نمیشه درباره داستان نظر داد ولی در مورده گیمپلی مخالفم چون با یکم تجربه میشه تشخیص داد بازی در چه سطحی هستش همونطور که همه از انچارتد 4 گیمپلیش تعریف کردن با اینکه هیچکس بازی نکرده این عنوان رو ئلی مشخص بود سطح گیمپلی بازی طراجی مراحل همه در چه سطحی هستش
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or