PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
تورو خدا کسی میتونه لینک گیم پلی 30 دقیقرو بده...خواهشا=((

30 دقیقه ای رو نگیر چون از تلویزیون گرفتن. خودشون یه direct feed دادن 15 دقیقه ای اونو دانلود کن. تمامی مراحل بازی رو هم نشون میده. تو اون 30 دقیقه یارو 15 دقیقه اش رو چت میزنه فقط :دی تو تاپیک تریلر ها گذاشتن.
 
هرکسی دموی آخر رو دیده باشه این قدر از بازی ایراد نمیگیره خیلی بازی نسبت به دموی قبلی پیشرفت داشته اگر یه دموی امیدوار کننده دیگه داشته باشه میره تولیست خرید
 
بازی به نظر خیلی شیک و قشنگ میاد، گیم پلی هم ایراد هایی که ازش میگیرن به نظرم اونقدر نباید Harsh باشه، درسته که همچی استاندارده و چیز جدید و خیلی خفنی نیست گیم پلی ولی اینو فراموش نکنیم که نیازی نداره چیز خیلی خفن و عجیبی باشه که بازی خوب بشه، گرافیک که بی نظیره، داستان به نظر باید جالب باشه (چون هنوز هیچی مشخص نیست نمیشه با اطمینان گفت- Uncharted 3 هم تریلر ها Hint میکرد که داستانش خیلی خوب باشه ولی خیلی ضعیفتر از دو قسمت قبلی بود). نظر شخصی من اینه که بازی خوبی خواهد بود و خیلی تجربه لذت بخشی (با اینکه کاملا بر این مسئله واقف هستم که شاید تا آخر سال دیگه من نتونم براش وقتی بگذارم، بین Wild Hunt و Bloodborne و Dark Souls II PS4 و بعد تابستون Phantom pain.....بنده خدا بازیش گم میشه :d)
 
کلاً اوضاع The Order: 1886 یه کم عجیب غریبه! :دی اگه بازی در حدی افتضاح بود که همه سایت ها یکجا ازش بد میگفتن بحثش فرق میکرد، ولی الآن آدم حس میکنه یه مُد خفنی درست شده که یه عده فقط باید به بازی گیر بدن و چیز مثبتی توش نببینن. البته واکنش گیمرها بعد از PSX مثبت بود و اون هایی که بازی رو تجربه کردن، اکثراً ازش تعریف کرده بودن. در مورد سایت ها هم در کنار جاهایی که بازی رو جوری با پُتک کوبیدن که نیمرو شد، بعضی جاها هم صحبت های متعادل تری داشتن. مثلاً نویسنده IGN در کنار ایراداتی که از بعضی بخش ها گرفته بود، نوشته بود که تجربه fun و جالبی بوده و سیستم نبردهای بازی هم براش رضایت بخش بوده. (مثل اینکه یه ویدئو هم هست که چند نفر از IGN صحبت میکنن و از بازی خوب میگن، ولی خودم ندیدمش.)
Game Informer هم به این شکل بازی رو بررسی کرده که دو نفر مکالمه داشتن و مختصرش این هست:
Reiner: بعد از دموی 45 دقیقه ای میتونم بگم که سورپرایز شدم و از دمو لذت بردم.
Kim: من هم سورپرایز شدم. Gunplay بازی سفت و سخت بود و با بخش های شلوغ بازی، کاور گرفتن و بدست آوردن اسلحه ها حال کردم. با QTE هم مشکلی نداشتم و به نظرم استفاده بیش از حدی ازش نشده بود. ملت نگران این قضیه هستن، ولی QTE حالت بالانس و متعادلی داره.
بعدش یه سری صحبت های دیگه کردن و Reiner گفته که از مینی گیم مربوط به باز کردن قفل خوشش اومده و اون بالن های نجات هم چیزهای جالبی بودن. ایشون هم مثل Kim از Gunplay تعریف کرده و اون رو خوب دونسته، ولی با هوش مصنوعی دشمن ها مشکل داشته و گفته که به نظر میرسه دشمن ها نگران جونشون نیستن!
یه سری صحبت های دیگه هم در مورد دنیای بازی و داستان و ... کردن. از نظر گرافیک هم هر دو به شدت تعریف کردن و گذشته از گرافیک عالی و طراحی کاراکترها و ...، به جزییات ریزی که توی محیط وجود داره اشاره کردن. در آخر هم Kim یه بار دیگه اشاره کرده که بعد از تجربه این دمو، نظرش نسبت به قبل مثبت تر شده.
توی ویدئوی Gametrailers هم که رتبه دوم رو به بازی داده، صحبت خیلی زیادی نمیکنه ولی آخرش میگه هنوز مشخص نیست چقدر از زمان بازی به cutsceneها برمیگرده و نسبت بخش های ویدئویی به گیم پلی چطوری هست، ولی چیزی که توی PSX تجربه کردیم عالی بود!
Videogamer در مجموع پیش نمایش خیلی خوبی ننوشته و ایرادات مختلفی از بازی گرفته و از قدیمی بودن بعضی مکانیزم ها و مشکلات بخش مخفی کاری و ... گفته، ولی از Gunplay تعریف کرده و گفته که وقتی بازی از بخش های آروم وارد نبردها میشه، 5000 برابر (!) بهتر از قبل میشه! سیستم نبردهای بازی رو در مجموع معمولی دونسته، ولی جزییاتی که توی اون وجود داره باعث میشه سطحش بالاتر بیاد. از Blindfire پشت کاورها تعریف کرده و در مجموع هم گفته که هیجان و لحظه های نفس گیری توی این بخش هست که توی بقیه بخش ها دیده نمیشه. اون قسمت آشپزخونه رو هم جالب و fun دونسته.

درسته که بازی مشکلاتی داره که احتمالاً کم هم نیستن و یه عده باهاش حال نمیکنن، ولی دیگه این تیتر Eurogamer خیلی مسخره بود! یعنی در حد مجلات زرد درپیت بود. سایتی در حد و اندازه های Eurogamer واقعاً باید بعد از 30 دقیقه بازی کردن (که جمعش با دموهای قبلی شاید به 1 ساعت هم نرسه، یعنی در مجموع بخش خیلی کوچیکی از کل بازی) بیاد تیتر بزنه که بازی رو pre-order نکنین؟! برای Sonic Boom هم بعید میدونم همچین تیترهایی زده باشن که حالا برای این یکی میزنن! :دی همچین چیزی وظیفه منتقد هست که وقتی نشست 10،11 ساعت بازی کرد و تمومش کرد، بگه که بازی خوب بود یا آشغال بود. احتمالاً تیتر نقد نهایی بازی هم یه چیزی تو این مایه ها هست: "اگر The Order: 1886 را در جایی دیدید، آن فروشگاه را سریعاً به آتش بکشید."
به نظرم منتشر کردن یه دموی مفصل و اساسی برای The Order: 1886 خیلی واجبه. چون IP جدیدی هست و ملت هم حق دارن نسبت به امتیازها در مورد خرید بازی تصمیم گیری کنن. امتیازها هم اون طور که میشه پیش بینی کرد، احتمالاً یه بازه عظیمی رو دربرمیگیره که یه عده خوب و نسبتاً خوب میدن، یه عده متوسط، یه عده هم شاید در حد نمره های درخشان 4 و 5! یعنی به شخصه بعید میدونم شاهد امتیازهای متعادلی باشیم و احتمالاً یکی از اون بازی هایی میشه که از امتیاز 2 (!) تا 9 و 10 رو شامل میشه! :دی به خاطر همین عرضه دمو برای این بازی حیاتی هست تا گیمرها خودشون هم حداقل یه بخشی از بازی رو تجربه کنن.
 
^^
همونطور که تو پست قبلیم هم گفتم، مسئله عجیب و غریبی سر این بازی هست. واکنش های اخیر یوروگیمر چاره ای برام نمیذاره که فکرم بره به سمت توهم توطئه! همونطور که گفتی چطور میتونن با یه دموی حداکثر 1 ساعته چنین تصمیمی برای ملت بگیرن؟ اصلا یه چیزایی شده اخیرا که آدم از هرچی صنعت گیم و منتقداشه حالش بهم بخوره. اون از قضایای اخیر متاکریتیک و رئیسش و تام چیک و ... اینم از اینا. واقعا این صنعت به کجا داره میره؟
 
نظرات متفاوت نیست اون ملت هستند که دنبال ایراد گیری هستند. الان با هرکی در مورد این بازی بحث میکنی از گیم پلی ایراد میگیره اما وقتی دلیل ایرادشو میپرسی جوابی میگیری که خود گویندشم نمیدونه از کجاش در اورده. البته به نظر من اینجور گیر دادن ها برای IP جدید مخصوصا عناوین مدعی طبیعیه. زمانی که اولین دمو از TLOU برای عموم باز گذاشته شد یه سری از وبسایت های معتبر مثل VG247 از بازی ایراد زیادی گرفتن اما دیدم اخرش چی شد. در کل به نظرم این بازی موفق میشه نظر منتقد های رو به خودش جلب کنه چون هم سبک عام پسندی هستش هم یک چیز متفاوت نسبت به عناوین دیگه داره ( اتمسفر و نوع گیمپلی )
هوش مصنوعی تو دیوار اولین ایراد و یکی از مهمترین ایراد هاش
محیط به شدت خطی دومین ایراد واقعا به نظرم گیمر نمیتونه اصلا تو این محیط به شدت محدود نفس بکشه
هدف گیری بازی خیلی خشک
انیمیشن دشمن ها به نظر ضعیف میاد
اینا کافیه یا بازم بگم

بازی به نظر خیلی شیک و قشنگ میاد، گیم پلی هم ایراد هایی که ازش میگیرن به نظرم اونقدر نباید Harsh باشه، درسته که همچی استاندارده و چیز جدید و خیلی خفنی نیست گیم پلی ولی اینو فراموش نکنیم که نیازی نداره چیز خیلی خفن و عجیبی باشه که بازی خوب بشه، گرافیک که بی نظیره، داستان به نظر باید جالب باشه (چون هنوز هیچی مشخص نیست نمیشه با اطمینان گفت- Uncharted 3 هم تریلر ها Hint میکرد که داستانش خیلی خوب باشه ولی خیلی ضعیفتر از دو قسمت قبلی بود). نظر شخصی من اینه که بازی خوبی خواهد بود و خیلی تجربه لذت بخشی (با اینکه کاملا بر این مسئله واقف هستم که شاید تا آخر سال دیگه من نتونم براش وقتی بگذارم، بین Wild Hunt و Bloodborne و Dark Souls II PS4 و بعد تابستون Phantom pain.....بنده خدا بازیش گم میشه :d)
اینکه گفته میشه خیلی از بازی ها مکانیزم جدید وارد گیم پلی نمیکنن درسته اما این بازی ها اونایی که موفق ظاهر میشن همون مکانیزم های قبلی رو به بهترین شکل تا جایی که میشه کم ایراد تحویل میدن و سعی میکنن همون مکانیزم های قبلی رو هم ارتقاع بدن و کامل تر کنن
 
آخرین ویرایش:
^^
همونطور که تو پست قبلیم هم گفتم، مسئله عجیب و غریبی سر این بازی هست. واکنش های اخیر یوروگیمر چاره ای برام نمیذاره که فکرم بره به سمت توهم توطئه! همونطور که گفتی چطور میتونن با یه دموی حداکثر 1 ساعته چنین تصمیمی برای ملت بگیرن؟ اصلا یه چیزایی شده اخیرا که آدم از هرچی صنعت گیم و منتقداشه حالش بهم بخوره. اون از قضایای اخیر متاکریتیک و رئیسش و تام چیک و ... اینم از اینا. واقعا این صنعت به کجا داره میره؟
این قضایا چیز تازه ای هم نیست از قدیم بوده . توی صنعت گیم هست توی سینما بیشتر . نقد و نقادی بیشتر به سمت تجارت رفته و این توهم توطئه ای که میگی هم واقعا توهم نیست . یه چیز واقعی هستش . من خودم توی سینما منتقدایی میشناسم که خیلی معروفن و خیلی هم مردم قبولشون دارن . اما با 50 هزارتومن میان از فیلمی که بدشون میاد تعریف می کنن . یا بالعکس. حالا توی ابعاد وسیع و جهانی هم این قضیه هست .
 
هوش مصنوعی تو دیوار اولین ایراد و یکی از مهمترین ایراد هاش
محیط به شدت خطی دومین ایراد واقعا به نظرم گیمر نمیتونه اصلا تو این محیط به شدت محدود نفس بکشه
هدف گیری بازی خیلی خشک
انیمیشن دشمن ها به نظر ضعیف میاد
اینا کافیه یا بازم بگم


اینکه گفته میشه خیلی از بازی مکانیزم جدید وارد گیم پلی نمیکنن درسته اما این بازی ها اونایی که موفق ظاهر میشن همون مکانیزم های قبلی رو به بهترین شکل و کم ایراد عرضه میکنن و سعی میکنن همون مکانیزم رو هم ارتقاع بدن و کامل تر کنن
مواردی که گفتی ایراد هایی هستش که شما باهاش مشکل داری نه دیگران. نه محیط بازی مشکل داره نه شوتینگ. توی این قسمت از دمو بازی توی یک بالون جریان داره نکنه شما توقع داری یک محیط sandbox در حد UN4 که توی یک جنگل اتفاق میوفته بهت تحویل بدن ؟ اما در مورد خشک بودن هدف گیری حوشحال میشم ی توضیحی بدین. اصلا هدف گیری خشک یعنی چی ؟ وقتی اکثر وبسایت های خبری از fun بودن gunplay بازی خبر میدن ( که تونستن بازی رو تجربه کنن ) نمیدونم فاز شما ها چیه که به شوتینگ بازی گیر میدین ؟ چه توقی از شوتینگ بازی داشتین ؟ اگه شوتینگ این بازی خشکه پس شوتینگ عناوینی مثل KZ2 باید فوق العاده خشک و slow motion باشه !( در حالی که نصف محبوبیت KZ بخاطر اون حس سنگینی و خشک بودن gunplay بازی بود )
اما واقعا با این قسمت حال کردم
انیمیشن دشمن ها به نظر ضعیف میاد
یعنی چی اصن ؟:d از دوستان فوق متخصص خواهشمندم که این قضیه رو موشکافی کنند که انیمیشن ضعیف دشمنا یعنی چی؟:d توقع داشتی اون وسط تکنو برن ؟:))
 
مواردی که گفتی ایراد هایی هستش که شما باهاش مشکل داری نه دیگران. نه محیط بازی مشکل داره نه شوتینگ. توی این قسمت از دمو بازی توی یک بالون جریان داره نکنه شما توقع داری یک محیط sandbox در حد UN4 که توی یک جنگل اتفاق میوفته بهت تحویل بدن ؟ اما در مورد خشک بودن هدف گیری حوشحال میشم ی توضیحی بدین. اصلا هدف گیری خشک یعنی چی ؟ وقتی اکثر وبسایت های خبری از fun بودن gunplay بازی خبر میدن ( که تونستن بازی رو تجربه کنن ) نمیدونم فاز شما ها چیه که به شوتینگ بازی گیر میدین ؟ چه توقی از شوتینگ بازی داشتین ؟ اگه شوتینگ این بازی خشکه پس شوتینگ عناوینی مثل KZ2 باید فوق العاده خشک و slow motion باشه !( در حالی که نصف محبوبیت KZ بخاطر اون حس سنگینی و خشک بودن gunplay بازی بود )
اما واقعا با این قسمت حال کردم
یعنی چی اصن ؟:d از دوستان فوق متخصص خواهشمندم که این قضیه رو موشکافی کنند که انیمیشن ضعیف دشمنا یعنی چی؟:d توقع داشتی اون وسط تکنو برن ؟:))
محیط هایی که در نمایش های قبلی دیدیم هم خیلی خطی بودن اونا که در بالن اتفاق نمی افتادن اما بازم خطی بودن اصلا شما تا الان نمایشی از order دیدین که یه مقدار محیطش باز باشه حالا محیط sandbox که مثال زدید پیشکش
هدف گیری بازی هرچی نرم تر و روان تر باشه حسن تلقی میشه این یه امر بدیهی فقط سلیقه من نیست
اگر سنگین و خشک باشه ادم احساس میکنه لگ داره
مثال kz2 که زدین خیلی خوب قطعا این مورد ضعف تلقی شد در kz2 که سازندگانش در kz3 تغییرش دادن چون اگر این مورد حسن بود gg قطعا در kz3 با همون حالت ادامه میداد
در مورد انیمیشن دشمن ها که خیلی مشخص تو تریلر راه رفتنشون یا وقتی تیر میخورن خیلی ابتدایی به نظر میاد رفلکساشون
 
^^
همونطور که تو پست قبلیم هم گفتم، مسئله عجیب و غریبی سر این بازی هست. واکنش های اخیر یوروگیمر چاره ای برام نمیذاره که فکرم بره به سمت توهم توطئه! همونطور که گفتی چطور میتونن با یه دموی حداکثر 1 ساعته چنین تصمیمی برای ملت بگیرن؟ اصلا یه چیزایی شده اخیرا که آدم از هرچی صنعت گیم و منتقداشه حالش بهم بخوره. اون از قضایای اخیر متاکریتیک و رئیسش و تام چیک و ... اینم از اینا. واقعا این صنعت به کجا داره میره؟
ما که هنوز بازی نکردیم.. بهترین کار همون داد یک دمو هست به قول dinasouar
اقا بیخیال ، موضوع سیاسی نکنید توهم و... انگار بار اوله و فقط سر این بازی اینطوری شدن منتقدا !
 
هوش مصنوعی تو دیوار اولین ایراد و یکی از مهمترین ایراد هاش
محیط به شدت خطی دومین ایراد واقعا به نظرم گیمر نمیتونه اصلا تو این محیط به شدت محدود نفس بکشه
هدف گیری بازی خیلی خشک
انیمیشن دشمن ها به نظر ضعیف میاد
اینا کافیه یا بازم بگم

فکر کنم شما از GC پارسال تا الان فریز شده بودی الان بیدار شدی :-/:d

اگه منظورت از دشمن لایکنه ، که فوق انیمیشینه . که اسمش میشه CG . بقیه موارد هم به سطر اولم مراجعه بشه :d
 
محیط هایی که در نمایش های قبلی دیدیم هم خیلی خطی بودن اونا که در بالن اتفاق نمی افتادن اما بازم خطی بودن اصلا شما تا الان نمایشی از order دیدین که یه مقدار محیطش باز باشه حالا محیط sandbox که مثال زدید پیشکش
هدف گیری بازی هرچی نرم تر و روان تر باشه حسن تلقی میشه این یه امر بدیهی فقط سلیقه من نیست
اگر سنگین و خشک باشه ادم احساس میکنه لگ داره
مثال kz2 که زدین خیلی خوب قطعا این مورد ضعف تلقی شد در kz2 که سازندگانش در kz3 تغییرش دادن چون اگر این مورد حسن بود gg قطعا در kz3 با همون حالت ادامه میداد
در مورد انیمیشن دشمن ها که خیلی مشخص تو تریلر راه رفتنشون یا وقتی تیر میخورن خیلی ابتدایی به نظر میاد رفلکساشون

آقا میگم میخواید با اکانت فرعی بیاید یه اسم خوانا بگذارید
الان دقیقا این اسم چیه؟؟؟مخففه؟ مثل USA??
الان نظر احمق هایی مثل یوروگیمر مهمه؟ یا لذتی که از بازی میبرید؟
به نظر من ما اصلا هدف اصلی از بازی کردن رو فراموش کردیم راه رو گم کردیم...
 
^^
همونطور که تو پست قبلیم هم گفتم، مسئله عجیب و غریبی سر این بازی هست. واکنش های اخیر یوروگیمر چاره ای برام نمیذاره که فکرم بره به سمت توهم توطئه! همونطور که گفتی چطور میتونن با یه دموی حداکثر 1 ساعته چنین تصمیمی برای ملت بگیرن؟ اصلا یه چیزایی شده اخیرا که آدم از هرچی صنعت گیم و منتقداشه حالش بهم بخوره. اون از قضایای اخیر متاکریتیک و رئیسش و تام چیک و ... اینم از اینا. واقعا این صنعت به کجا داره میره؟
حالا فردین من به دید توطئه بهش نگاه نمیکنم، ولی واقعاً قضیه این ویدئوی Eurogamer خنده دار هست! الآن تازه ویدئو رو دیدم و نمیدونم چطوری همچین سایتی میاد چنین چیزی رو منتشر میکنه. طرف توی همون ثانیه 20 ویدئو (یعنی زمانی که در مورد هیچ چیزی صحبت خاصی نکرده) شروع میکنه به تیکه انداختن و زوم میکنه روی سیبیل Galahad و میگه Mustache Simulator (شبیه ساز سیبیل) نمیدونم شاید کلاً این ویدئو زیرمجموعه ای از بخش طنز Eurogamer هست که من خبر ندارم؟! چون دقیقاً شبیه ویدئوهای مسخره Youtubeـی هست که ملت توی خونه ـشون یه دوربین جلوشون میذارن و مسخره بازی درمیارن. از شبیه ساز سیبیل که میگذره، گیر میده به این تیکه و از نظر گیم پلی مسخره ـش میکنه:
6skt32xmth7p974zir9q.jpg


یعنی الآن The Order: 1886 اولین بازی تاریخ هست که توی بعضی بخش ها به بازیکن میگه دکمه بزن؟! یعنی تا حالا بازی FPS/TPS نداشتیم که وقتی به در یا فلان دستگاه میرسه یا میخواد کار خاصی بکنه، روی صفحه مینویسه دکمه بزن؟!! چند تا بازی 90+ مثال بزنم که توی صحنه های مختلف، شکل دکمه رو میذارن که بازیکن فشار بده و یه اتفاقی بیفته؟ اونا رو هم مسخره میکنن؟
بعدش گیر میده به QTEهای مبارزات از نزدیک و بخش مخفی کاری. حالا اینا رو میگیم قبول. ولی صحنه بعدش دیگه اوج کار هست!! گیر داده به اون بخشی که با اسنایپر باید ملت رو رصد کنیم و از ترور اون بنده خدا جلوگیری کنیم! این هم گیر دادن داره؟!!! کم داشتیم بازی هایی که مشابه این بخش رو داشتن؟
wedovhkbp6eko5e86fss.jpg


بعدش هم که رفته سراغ بخش های تیراندازی و نبردها، یعنی بخشی که خیلی ها ازش خوششون اومده و حتی بعضی از اون هایی که با خیلی بخش های بازی حال نکردن هم از نبردهای بازی راضی بودن. حالا این رو هم میگیم سلیقه ای هست و ممکنه یکی خوشش بیاد و یکی نه.
در نهایت هم که بحث زیبای باگ! 2 ماه تا عرضه بازی باقی مونده. توی این 2 ماه دیگه نمیان داستان رو تغییر بدن یا مرحله جدید طراحی کنن، بلکه بیشتر وقت ـشون صرف از بین بردن باگ ها و مشکلات بازی میشه. بعد طرف با یه لحن تمسخرآمیز گیر داده به باگ های بازی، جوری که انگار نسخه نهایی دستش هست. نکته جالبش اینه که خودش هم میگه من میدونم بازی هنوز کامل نشده، ولی به خاطر اتفاقاتی که سر AC: Unity, The Crew و Halo Collection افتاده، باید نگران باشیم و فلان و چنان!!!!!

باز هم میگم شاید این مدل ویدئوها رو برای بقیه بازی ها هم ساختن. یعنی توی پیش نمایش فقط تیکه بندازن و مسخره کنن و بگن بازی رو pre-order نکنین. ولی اگه تا حالا از این کارها نکردن، واقعاً دستشون درد نکنه که با The Order: 1886 افتتاحش کردن!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or