PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
تریلر که عالی بود و همه تعریف کردن. چیزی که خیلی تو چشم بود دوربین ، نورپردازی و فیزیک لباس ها بود.
البته لباس ها یک مشکلاتی دارند که مطمئنم تا گلد شدن بازی حل میشه.
در مورد گیم پلی هم نظر خاصی ندارم چون چیز خاصی نشون ندادن که به شخصه ازشون ممنونم.
ولی فکر کنم بیشتر از بخش هایی که توی تونل یا زیرزمین هستند و با غیرانسان ها می جنگند ، خوشم بیاد.
اتمسفر بازی هم عالیه و جو تاریک و ترسناکی رو می تونه داشته باشه.
در نهایت امیدوارم تا می تونند دیر تر منتشر کنن تا به یک عنوان پرفکت تبدیل بشه. دقیقا مثل The Last of us

IGN الان یه ویدئوی breaking dawn گذاشته واسه ی تریلر بازی. توی اون هم در لحظه ی آخر به شکل متلک به افت فریم اشاره میشه. خیلی واضح هست یه جاهایی. قسمت هایی هم هست که یک حالت بریده گی پیش میاد که به نظر من اون افت فریم نیست و به واقع "بریده گی" هستش و یه جورایی چسبیدن کات سین به زمانیه که کنترل کاراکتر رو بدست می گیرید چون اگر دقت کنید در همون لحظه پولیش و افکت مه در صفحه کمتر میشه و ظاهرا کات سین ها از قبل با رزولوشن بالا رندر شده هست و به وسیله ی قدرت پردازشی با سرعت به حالت کنترل شخص یا QTE متصل میشه و اصلا متوجه نمیشیم. به جایی که اسلحه رو چک می کنید هم میشه اشاره کرد و دید که اون صحنه به کل جداست. پرش از ساختمون و یا نگاه کردن توی اون دوربین در اول گیم پلی هم همینطور. یه چیزی هم که خیلی توی ذوق می زنه اینه که جای هیچ کدوم از گلوله ها توی دیوار نمی مونه
عجب حقه ای !
میشه اسم این کار رو هم بگید؟!
 
بازی شیش ماه تاخیر بخوره بهتره تا ازین مشکلات ریز گرافیکی داشته باشه ، یه مقدار هایپم فروکش کرد ولی امیدوارم نسخه ی نهایی ازین دست مشکلات نداشته باشه...
 
یک هو چی شُد..!؟ من هنوز تریلر رو ندیدم همه اولش داشتن با CG مقایسه می کردن بعد یکباره دارین از گرافیک بازی بد میگین..؟

از گرافیک بازی بد نگفتن همه ایراداتی که گفته شد برای گیمپلی میباشد. دلیلشم هایپ بیش از حد بعد از دیدن تریلرگیمپلی و گرافیکش بود که باعث شد ایراد ها دیده نشه.
به نظر خودم این عادیه اگه به زمان the last of us برگردین همون اوایل اکثرا فک میکردین بازی موفقی نمیشه اما بعدش دیدین که زد ترکوند عملا :d
به نظر من این بیلد اولیه بود چون اگه بازی توی مراحل اتمام بود خود RAD یک تریلر از گیم پلی نشون میداد . در اخر تقصیر خود ما میباشد عجولیم دوست داریم هرچه سریعتر یه تریلر از گیمپلی ببینیم درحالی که هنوز مراحل اولیس زمانی هم که گیمپلی با ایراد میاد میخوره توی ذوقمون :d
 
بازی توی محله آلفاست طبق گفته سازنده . تمام باگ ها و مشکلات برطرف میشه بزودی . نمایش کامل و درست حسابی بازی در E3 !

گرافیک در بدترین حالتش قابل مقایسه با هیچ عنوان نسل بعدی نیست . امیدوارم توی نمایش E3 با برطرف کردن مشکلات و همراه یا تخریب پذیری و فیزیک انقلابی بازی یک بار دیگه پشم هارو مورد عنایت قرار بدن!
 
مشکلات ویدئو واضح هستن و طبیعین این به کنار ولی انتظاراتو پایین نگه داشتن همیشه خوبه :دی گرافیک بازی که همینجوریشم اصلا رقیب نداره ولی انتظارا نباید در حد غیر معقول باشه طوری که فردا اگه یه سری از این مشکلات تو نسخه نهایی بود و به نمره ها منعکس شد همچین بخوره تو ذوقمون که از بازیم نتونیم لذت ببریم :دی

پ.ن : البته چیزی که به نمایش گذاشتن اصلا قابل باور نبود و خارق العاده بود فقط مساله اون ایرادای کوچیکی بودن که ربطی به کلیت گرافیکی که ما دیدیم و Shave شدیم نداشت :دی
 
آخرین ویرایش:
دوستان اگه بازی آماده بود که Sony اون تریلر مسخره و نصفه نیمه رو نشون نمی‌داد :دی
اون نسخه آزمایشی رو هم فقط فرستاده بودن به سایت ها که با بازی آشنا بشن که دزدی اومد و رسید دست ما.
 
این طور که به نظر میرسه The Order 1886 کار خیلی سختی برای راضی کردن مخاطبین خودش خواهد داشت ! :دی
گرافیک بازی حداقل توی این ویدئو که به نظرم فوق العاده بود ! درسته که بی مشکل نبود ، ولی نکات مثبتش بیشتر از نکات منفی اون بود. اگه روی مسائل مختلف ریز بشیم ، میشه به یه سری چیزها گیر داد. تکسچر بعضی دیوارها جالب نیست ، یه سری جاها لباس ها توی دست و پا گیر میکنن ، افت فریم توی بعضی بخش ها دیده میشه (این رو واقعاً امیدوارم حل بشه و به این شکل نمونه) و ... ، ولی از اون طرف IQ بازی فوق العاده هست و کیفیت تصویر خیلی بالاست ، مدل کاراکترها در بهترین حد خودش هست و نحوه حرکت لباس ها کم نظیره ، افکت هایی مثل آتیش اسلحه ها خیره کننده ها هست و نورپردازی وحشتناکه. در مجموع گرافیک کلی بازی خیلی زیبا و تماشایی کار شده و البته ایراداتی هم داره که امیدوارم برطرف بشه.
در مورد گیم پلی هم هر سال 30،40 تا بازی با کیفیت خوب به بالا (بازی های متوسط رو کار ندارم) منتشر میشه که شاید فقط 4،5 تاشون چیز واقعاً جدیدی داشته باشن. نمیدونم چرا همه گیر دادن به اینکه این بازی گیم پلی جدیدی نداره ! :دی الآن حسش نیست مثال بزنم و شاید به طرفدارهای بازی های مورد نظر بر بخوره ، ولی بگردین توی بهترین بازی های همین نسلی که گذشت ، ببینین چندتاشون گیم پلی متفاوت و جدیدی ارائه دادن ! :دی خیلی از بهترین بازی های نسل قبل گیم پلی ای داشتن که هیچ نکته جدیدی نداشت (یا خیلی کم داشت) ولی المان های مختلف رو انقدر خوب کنار هم چیده بودن که تبدیل به بازی های خوبی شدن. هنوز هم چیز زیادی از گیم پلی بازی ندیدیم که بشه نظر نهایی داد. کلهم 2 دقیقه بود که نصفش تیراندازی بود و نصفش هم راه رفتن و QTE. هرچند همون QTE هم یه تیکه ـش جالب به نظر میرسید ، صحنه آهسته میشد و باید بین گزینه های مختلف تصمیم گیری میکردیم. بازی چیزهای دیگه ای هم داره که در آینده بیشتر در موردشون میشنویم. مثلاً استفاده های جالب از صفحه لمسی DS4 مثل زدن کدهای مورس که باعث ارتباط با کشتی هوایی میشه و ...
همین طور در مورد محیط تنگ بازی ، بعید میدونم کل بازی این طور باشه. :دی توی همون اولین تریلر میشه شاهد محیط های نسبتاً بزرگی بود و جایی که تریلر تموم میشه ، احتمالاً خود بازی شروع میشه که یه محوطه بزرگ هست. یا طراحی هایی که از بازی اومده بود ، نوید محیط های بزرگی رو میداد. البته کسی هم نباید انتظار محیط های بیش از حد عظیم رو داشته باشه ، چون بازی توی شهر لندن میگذره که پُر از کوچه ها و خیابون های تنگ و باریک هست و نمیشه انتظار محیط های خیلی عظیم رو داشت. ولی احتمالاً تنوع خوبی رو در این زمینه شاهد باشیم.
در مورد هوش مصنوعی هم باید به شرایط اون صحنه دقت کنین ! طرف داره از روبرو با یکی دیگه مبارزه میکنه و بازیکن هم از پشت میاد. اینجا 3 حالت بیشتر پیش نمیاد :
1. طرف به مبارزه خودش با نفر جلویی ادامه بده چون اگه یه دفعه به سمت عقب برگرده ، از طرف همون دشمنی که داشته باهاش میجنگیده شهید میشه.
2. مثل خیلی از بازی های دیگه تا صدای تیر از پشت (از طرف بازیکن بدبخت که عالم و آدم همیشه فقط میریزن سر اون) میشنوه ، به نفر جلویی که داشته باهاش مبارزه میکرده بگه گور بابات و در عرض یک صدم ثانیه برگرده به سمت بازیکن ! :دی که به نظرم این احمقانه ترین حالت ممکن هست و توی خیلی از بازی ها از این قضیه حرص میخورم. چون منطقی نیست که داری با یه نفر از روبرو میجنگی و خیلی راحت برگردی و با نفر پشتی بجنگی. در این صورت نفر روبرویی راحت خلاصت میکنه.
3. با یه حرکت Matrixـی شیرجه بزنه زمین و بشینه پشت سنگر که از جلو تیر نخوره و بعدش با بازیکن بجنگه ! :دی خب این بهترین حالت ممکن هست ، ولی چیزی هست که توی کمتر بازی ای میشه شاهدش بود و زیاد نمیشه گیر داد که چرا توی این بازی همچین چیزی رو نمی بینیم.

زیاد هم بد نیست که سطح انتظارات یه کم پایین تر از اون حالت فضایی اولیه بیاد که یه عده پیشاپیش بازی رو در حد بهترین عنوان نسل بالا برده بودن ، ولی در مجموع بهتره تا E3 صبر کنیم ! :دی به نظرم اون موقع میشه نظر بهتری در مورد بازی داد.
 
آخرین ویرایش:
ولی بازم به نظر من QTE جاش توی یه بازی شوتر چندان جالب نیست، نباید روش تمرکز بشه اما سازنده ها توی مصاحبه ها به وفور دارن از انواع QTE ها و حالت های مختلفشون میگن، همه ی بازی ها دارن میرن به سمت نقل داستان و دراما و ... . من اولش خیلی هایپ بودم واسه بازی، اما الان صبر می کنم تا یه گیم پلی درست و حسابی ازش ببینم بعد نظر بدم. اگه بخوام شوتر بخرم بیشتر واسه گیم پلی میخرم نه چیزای دیگه...
 
مورادی مثله افت فریم و باگهای گرافیکی واسه یه بازی تو مرحله آلفا زیاد نگران کننده نیست چون اگه اینا هم نبودن دیگه تقریبا بازی کامل میشد

ولی با همه اینا گرافیک بازی از نسل هشتی هایی که تا الان تریلرشو دیدم خیلی سرتر بود . گیم پلیش هم بیشتر جنبه اشنایی با جو بازی رو داشت چون چیز خاصی نشون ندادن . داستانشو ببینیم چی از اب درمیارن
ولی با همه اینا بازم خوبه الان ایرادا رو بیارن جلو چششون تا اینکه بازی بیاد و از چشممون بیفته
 
واقعا چیزی که کمتر بهش اشاره شد و فرای شاهکار هم بود و بینهایت به لذت بردن از بازی اضافه میکنه همین آزادی عمل در QTE بود , مطمئنما از بهترین و دلچسب ترین موارد بازی همین QTE وحشتناک بازی هست, واقعا تصمیم گیری درمورد استفاده از اشیا حین QTE زدن اینجا بین نظیر بود:
50042339871902199675.png

03126684078779150285.png


::بشدت منتظر دیدن Melee Attack با گالاهاد اعظم هستم! تصور Melee Attack با این جزئیات گرافیکی خارق العاده هوش و حواسو از آدم میگیره !!!! تصور کن با همچین گرافیک فوق شاهکار و با این فیزیک خارق العاده و این جو سنگین و درگیر کننده بازی با قنداق اسحله یا مشت و لگد با دشمن به صورت Melee Attack درگیر شی!!!!!!!!

اصلا نمیتونم واسه این بای صبر کنم..خداااااااااااااااا
اره خیلی صحنه باحالی بود ! دماغ گالاهاد داشت میرفت دهنش انقد صورتشو کج کرد :d راستی من دوس داشتم موها و سیبیل گاهالاد یه چیزی باشه مثله امضام یعنی یکمی روشنتر و زردتر .. خیلی بهش میومد . یکمی هم موهاش زیاد میشد . با ارتهای بازی قیافش فرق داشت یکم
همه مرحله رو فقط با گالاهاد میشه رفت ؟
 
دوستان چیزی که نظر من رو به خودش جلب کرد هوش مصنوعی پایین بازی بود که واقعا تو ذوقم زد دقیقا جایی که شخصیت اصلی داره به یک نفر از پشت شلیک میکنه طرف اصلا برنمیگرده پشت سرش نگاه کن که کی داره تیر میزنه امیدوارم این مشکل هم رفع شه...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or