PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
polygon چیه ؟ :دی:|
چند ضلعی ! :d
یک کارکتر مثلا از Nهزار چندضلعی تشکیل شده ! خلاصه اینکه همه چیز در طراحی اول از همین چندضلعی ها شروع میشه..
هرچه بیشتر ، جزئیات عمیق تر و بهتر ! مثلا همین شخصیت کریتوس در Gow III پولیگان های زیادی داشت و همین باعث میشد اون ماهیچه ها و بدن و چهره خشن ـش هرچه بهتر به نمایش دربیاد ... در کل روی کیفیت خیلی تاثیر داره، اصلا جزء اصلی به حساب میاد..
 
چندضلعی های استفاده شده در کاراکتر ها را polygon گویند .

هر چقد تعداد چند ضلعی بیشتر باشه جزییات بیشتر هستش .

بهتره نگاه کنیم به یکی از بیشترین polygon های نسل قبل (شاید بیشترین )

932bc48f813140171.jpg

البته پیرو حرف دوستان در صفحه قبل باید اشاره کنم که ellen page در بازی beyond حدود 000 30 پولیگان داشت

یه جایی هم شنیدم هر کدام از ماشین های بازی driveclub حدود 000 200 پلیگان خواهد داشت ( شگفت انگیز )
 
به نظر اصلا این موضوع مهم نیست کاراکتر چقدر Polygon داشته باشه مهم اینکه بازی زیبا به نظر برسه که میرسه و از اون طرف بازی حال بده زیاد راجب این موضوع حساس نشین .;)

یعنی polygonـشون بیشتر از کرایسیس هست؟؟!!

بله روی PC بازی Crysis 1 در حدود 20000 polygon بیشتر نداشته .;)

Crysis 3 در حدود 58000 polygon بوده روی PC .;)


MC-Poly-635x421.png
 
از قرار معلوم شخصیت اصلی بازی دارای 100 هزار polygonهستش. که می‌شه گفت چه در نسل قبل و چه در نسل جدید پیشتازه. تو نسل قبل برای یه بازی AAA بیشترین polygon‌ـی که استفاده شد 10.000 تا بود . حالا تک دموها رو حساب نکنیم مثل The Dark Sorcerer که 70 هزار تا استفاده کرده بود. ایتم یه لیست از بازیهایی که بیشترین پولیگان رو داشتن.

- Killzone: Shadow Fall شخصیت اصلی : 40.000 - 60.000

- God of War 3 شخصیت کریتوس : 20.000

- Heavy Rain شخصیت اصلی: 15.000

- Ryse: Marius: 85.000

- Uncharted 3 : Nathan Drake: 35.000

- Star Citizen شخصیت اصلی: 100.000

شما فقط کنسولها رو حساب میکنی ؟pc چیه این وسط؟
حالا اینکه نسبت به کنسولهای پیشین خیلی بیشتر بوده درست ولی با نسل جدید باید مقایسه بشه
مثلا با رایز



به نظر اصلا این موضوع مهم نیست کاراکتر چقدر Polygon داشته باشه مهم اینکه بازی زیبا به نظر برسه که میرسه و از اون طرف بازی حال بده زیاد راجب این موضوع حساس نشین .;)



بله روی PC بازی Crysis 1 در حدود 20000 polygon بیشتر نداشته .;)

Crysis 3 در حدود 58000 polygon بوده روی PC .;)


MC-Poly-635x421.png
58000 تا کم نیستا برای یه نسل پیش اونم در حالیکه رو کنسول بجز یکی دو تا بازی بقیه رو 15000-20000 قفل شدن
شما حالا تصور کن برای نسل بعد کرایتک چیکار میخواد بکنه
اینا تونستن (کنسول منظورمه) دو تا سه برابرش کنن ببین کرایتک 58000 رو چند برابر کنه چی میشه
 
58000 تا کم نیستا برای یه نسل پیش اونم در حالیکه رو کنسول بجز یکی دو تا بازی بقیه رو 15000-20000 قفل شدن
شما حالا تصور کن برای نسل بعد کرایتک چیکار میخواد بکنه
اینا تونستن (کنسول منظورمه) دو تا سه برابرش کنن ببین کرایتک 58000 رو چند برابر کنه چی میشه

ببین دوست عزیز اول از همه ربطی به این تاپیک نداره این موضوع.

دوم من همین الان با مایا میام یه مدل ساده میسازم بالای 10000000 polygon داشته باشه اصلا این موضوع انقدر ها هم بعضی ها بزرگش میکنن موضوع مهمی نیست کار شگفت انگیزی هم انجام نشده شما یه مقدار پردازیش میتونی انجام بدی امدی بیشترش به مدل اصلی اختصاص داری به جای اینکه به بقیه اختصاص بدی چیز شگفت انگیزی انجام نشده اینکه بچه ها بزرگش میکنن به خاطر اینکه آخرش لبه ها و نوع بافت و کیفیت فرو رفتگی ها و ... در یه همچین مدلی طبیعیتر هستش فقط همین نه اینکه کار شگفت انگیزی باشه مدل با این تعدا پولیگان تولید بشه .;)
 
58000 تا کم نیستا برای یه نسل پیش اونم در حالیکه رو کنسول بجز یکی دو تا بازی بقیه رو 15000-20000 قفل شدن
شما حالا تصور کن برای نسل بعد کرایتک چیکار میخواد بکنه
اینا تونستن (کنسول منظورمه) دو تا سه برابرش کنن ببین کرایتک 58000 رو چند برابر کنه چی میشه
سلام
کرایسیس 3 نسخه PC رو نسل هفت حساب میکنی شما ؟ میشه بگین روی PC نسل قبل و بعد یعنی چی ؟ اگه فکر میکنی خیلی شاخه بازیهاشو روی کنسول با بقیه بازیها مقایسه کن ( که سخت افزار یکسانه) نه که PC 2013 رو با PS3 بزاری رو به روهم .

حتما کرایسیس شیش سال دیگه روی PC هم حکم نسل فعلی رو داره!
 
  1. Watch_Dogs: 19
  2. The Order: 1886 9 :d
  3. Deep Down: 9
  4. Metal Gear Solid V: Ground Zeroes: 8
  5. Final Fantasy XV: 8
  6. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain: 7
  7. Yakuza Ishin: 6
  8. The Playroom: 5
  9. Tom Clancy’s The Division: 5
  10. Killzone: Shadow Fall: 5
  11. Lily Bergamo: 4
  12. inFAMOUS: Second Son: 3
  13. Driveclub: 3
  14. The IdolM@ster: 3
  15. The Evil Within: 3
  16. Final Fantasy XIV: A Realm Reborn: 2
  17. Nobunaga’s Ambition: Creation: 2
  18. Dream C Club: Hosts Girls on Stage: 2
  19. Assassin’s Creed IV: Black Flag: 2
  20. Knack: 2
  21. Wonder Flick: 2
  22. Hohokum: 1
  23. Contrast: 1
  24. Dynasty Warriors 8 xTreme Legends: 1
  25. Guilty Gear Xrd -Sign-: 1
  26. The Crew: 1
  27. Evolve: 1
  28. Kingdom HEarts III: 1
  29. FIFA 14: 1
  30. Thief: 1
  31. Warframe: 1
  32. Wolfenstein: The New order: 1
  33. Doki Doki Universe : 1
  34. Nikoli no Puzzle 4: Sudoku: 1
  35. Star Wars: Battlefront: 1
  36. Call of Duty: Ghosts: 1
  37. Strider: 1
  38. Octodad: Dadiliest Catch: 1
  39. Outlast: 1
The Order: 1886 has become the graphical barometer upon which all next-gen titles should be measured
CVG

پـر هزینـه ترین بخش کار facial animation بـوده
و اینکـه بیش تر از 1 سال طول کشیده تا بازیگرهایـه مناسب واسه چهار شوالیـه رو پیدا کنن ! :|

:bighug: Weerasuriya and his 110 colleagues want to rock the industry
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or