PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
این چی بود؟ بازی بود؟ CG بود؟ چه کوفتی بود؟ :دی
دیشب تریلر 1080 شصت مگی رو ریختم رو گوشی با پردازنده ی دو هسته ای ، نتونست بدون افت فریم پخشش کنه=))
همه ی اینا رو یه جعبه 30x30 میخواد رندر کنه؟:-s
واقعا که مرز بین CG و گیم پلی شکسته شد...
من برم از خدا بترسم ، چون در آینده بهتر از اینش هم میبینیم و اونوقته که دیگه هیچ سونی فنی نمیمونه و همه بن میشن:d
55745478403766874690.jpg
 
این چی بود؟ بازی بود؟ CG بود؟ چه کوفتی بود؟ :دی
دیشب تریلر 1080 شصت مگی رو ریختم رو گوشی با پردازنده ی دو هسته ای ، نتونست بدون افت فریم پخشش کنه=))
همه ی اینا رو یه جعبه 30x30 میخواد رندر کنه؟:-s
واقعا که مرز بین CG و گیم پلی شکسته شد...
من برم از خدا بترسم ، چون در آینده بهتر از اینش هم میبینیم و اونوقته که دیگه هیچ سونی فنی نمیمونه و همه بن میشن:d
55745478403766874690.jpg
مشکل از گوشی نیست، بازی فعلا افت فریم داره ولی طبق گفته R@D تا زمان انتشار برطرف میشه.
 
این چی بود؟ بازی بود؟ CG بود؟ چه کوفتی بود؟ :دی
دیشب تریلر 1080 شصت مگی رو ریختم رو گوشی با پردازنده ی دو هسته ای ، نتونست بدون افت فریم پخشش کنه=))
همه ی اینا رو یه جعبه 30x30 میخواد رندر کنه؟:-s
واقعا که مرز بین CG و گیم پلی شکسته شد...
من برم از خدا بترسم ، چون در آینده بهتر از اینش هم میبینیم و اونوقته که دیگه هیچ سونی فنی نمیمونه و همه بن میشن:d
55745478403766874690.jpg

البته ربطی نداره و توی قدرت Ps4 شکی نیست... اما مقایسه ات دیگه خیلی ضایعست! په نه په، گوشی شما از ps4 باید قوی تر باشه؟! :| :D کنسولی گفتن، گوشی گفتن! ثانیا افت فریم به نظرم توی این استیج از ساخت، توی خود بازی هم تا حدودی هست.
 
@ arash1996 & kasra5004 8-| توهم توطئه آیا؟
منظورم این بود که تریلر اینقدر سنگین بود گوشی نتونست مثل آدم پخشش کنه:| من قدرت گوشیم رو با PS4 مقایسه کردم؟!
من که نگفتم قدرت گوشیت رو با Ps4 مقایسه کردی (ولی کسرا گفت:d) فقط خواستم بگم افت فریم از خود تریلره.
 
الان که دوباره تریلر رو دیدم و یکم از هایپ اولیه در امدم مشکلات کالیژن بازی برام مشهود تره. لباس های کارکترها وحشتناک عالی ریگ شدن و از دیدن تکون خوردن هاشون همزمان با حرکات بدن مغز آدم سوت میکشه اما انقدر کالیژنشون با بدن ها بده که آدم یاد دو نسل قبل میفته! شنل ها به راحتی از دست و پای آدم ها رد میشن و ... حتی نسل پیش هم بتمن ها که شنل براشون مهم بود به یه تکنیکی رسیدن که کالیژن شنل با بدن رو حل میکرد اما تو Order‌ که این همه روی ریگ لباس ها کار شده فکری به حالش نکردن! البته خدا کنه این مشکلات برای این مرحله از ساخت بازی باشه نه اینکه کلا قراره اینجوری بمونه!

بنظر من تنها مشکل گرافیکی بازی فعلا همینه. افت فریم هم که کلا تو این مرحله یه چیز عادی هست و اگه نبود باید تعجب میکردیم. اما از مشکلات که رد بشیم دوربین بازی وحشتناک پشم ریزونه! من ان بار صحنه پریدن ان یارو بین ساختمون ها (تو اوایل تریلر) رو جلو عقب کردم تا دوربینو درکش کنم. یا تو Melee Attack ها به طرز استثنایی سینمایی میشه. اصلا یه چیز عجیبیه! واقعا باورنکردنیه! آدم یادش میره قراره اینو بازی کنه یا محو نگاش کنه!

من فکر میکنم Order‌ درواقع Uncharted این نسل میشه. Uncharted هم پروسه ساخت شماره اولش خیلی طول کشید چون فقط یک سال پروتوتایپ کردنش زمان برد اما وقتی بیس رو ریختن با شماره های بعدی... (فوقعه ماوقعه). Order هم میتونه با شماره های بعدیش تبدیل به یه عنوان خیلی بزرگ باشه که دربرابر عظمت گیم پلیش اصلا گرافیکش دیگه به چشم نیاد!‌درست مثل TLoU که از بس خوبه گرافیک فوق خفنش آخرین چیزی هست که باعث میشه فکتون بیفته و تا بخواید به گرافیک بازی فکر کنید حسابی شیو شدید!
 
مقایسه مدل های تریلر E3 2013 با مدل های گیم پلی:

*سمت راست: Trailer e3 2013
*سمت چپ: Gameplay


مقایسه ها بصورت GIF: (اولی ۱۴ مگابایت، دومی ۱۹ مگابایت)

http://www.uploadax.com/images/13397540694522611131.gif
http://www.uploadax.com/images/28537874841918214355.gif



We also strived to create a seamless experience when it came to the game. The idea was to make sure that you never saw any visual discrepancies or breaks in continuity between gameplay and cinematic. Our game models and our cinematic models are one and the same, and everything is rendered real time in the engine as you play the game. The trailer we presented is a great example of that. What you saw is running in-engine, in-game with no gimmicks. These visuals are what you can expect of the final game when you play it


منبع
 
آخرین ویرایش:
الان که دوباره تریلر رو دیدم و یکم از هایپ اولیه در امدم مشکلات کالیژن بازی برام مشهود تره. لباس های کارکترها وحشتناک عالی ریگ شدن و از دیدن تکون خوردن هاشون همزمان با حرکات بدن مغز آدم سوت میکشه اما انقدر کالیژنشون با بدن ها بده که آدم یاد دو نسل قبل میفته! شنل ها به راحتی از دست و پای آدم ها رد میشن و ... حتی نسل پیش هم بتمن ها که شنل براشون مهم بود به یه تکنیکی رسیدن که کالیژن شنل با بدن رو حل میکرد اما تو Order‌ که این همه روی ریگ لباس ها کار شده فکری به حالش نکردن! البته خدا کنه این مشکلات برای این مرحله از ساخت بازی باشه نه اینکه کلا قراره اینجوری بمونه!

بنظر من تنها مشکل گرافیکی بازی فعلا همینه. افت فریم هم که کلا تو این مرحله یه چیز عادی هست و اگه نبود باید تعجب میکردیم. اما از مشکلات که رد بشیم دوربین بازی وحشتناک پشم ریزونه! من ان بار صحنه پریدن ان یارو بین ساختمون ها (تو اوایل تریلر) رو جلو عقب کردم تا دوربینو درکش کنم. یا تو Melee Attack ها به طرز استثنایی سینمایی میشه. اصلا یه چیز عجیبیه! واقعا باورنکردنیه! آدم یادش میره قراره اینو بازی کنه یا محو نگاش کنه!

من فکر میکنم Order‌ درواقع Uncharted این نسل میشه. Uncharted هم پروسه ساخت شماره اولش خیلی طول کشید چون فقط یک سال پروتوتایپ کردنش زمان برد اما وقتی بیس رو ریختن با شماره های بعدی... (فوقعه ماوقعه). Order هم میتونه با شماره های بعدیش تبدیل به یه عنوان خیلی بزرگ باشه که دربرابر عظمت گیم پلیش اصلا گرافیکش دیگه به چشم نیاد!‌درست مثل TLoU که از بس خوبه گرافیک فوق خفنش آخرین چیزی هست که باعث میشه فکتون بیفته و تا بخواید به گرافیک بازی فکر کنید حسابی شیو شدید!
حالا جدای از اینایی که بهشون اشاره کردید به نظر میرسه بافتهای بعضی قسمتها هم کیفیت لازم رو ندارن مثلا توی همین ویدیوی 60MB که 2:50 دقیقه از بازی رو نشون میده دقیقه 1 به بعد رو نگاه کنید همونجایی که کاراکتر بازی واسه اولین بار میخواد با دشمن درگیر بشه و میره کنار دیوار موضع میگیره اگه به بافت در و چوبهای روبرو دقت کنید میبینید که کیفیت لازم رو ندارن البته مطمئنا این کیفیت نهایی بازی نیست و در آینده بهتر میشه ولی به نظرم این کیفیت برای یک بازی نسل بعد اصلا جالب نیست
cc59310b685d78761.jpg
 
اصلان CG چیه :دی ؟!! تریلر E3 رو که خودشون گفتن Real-Time ـه و گرافیک دقیقاً چیزی هست که میتونن توی گیم پلی و نسخه نهایی انتظار داشته باشید ! CG ـی وجود نداره . اون متنی هم که گذاشتی رو RaD بعد از نمایش E3 بازی در مورد تریلر گفت (لینک) .
 
Last edited by a moderator:
اصلان CG چیه :دی ؟!! تریلر E3 رو که خودشون گفتن Real-Time ـه و گرافیک دقیقاً چیزی هست که میتونن توی گیم پلی و نسخه نهایی انتظار داشته باشید ! CG ـی وجود نداره . اون متنی هم که گذاشتی رو RaD بعد از نمایش E3 بازی در مورد تریلر گفت (لینک) .
درست میگی رضا. آخه متن خبر اونو زده بود منم کلا حواسم نبود:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or