PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
کلا این فروشنده ها یدونه باشن. خودشون میان اینجا اکانت میسازن و جو میدن که های این بازی از الان قیمتش فیلانه و از این داستانا! جواب ما هم یک مید فیگر آبداره!
 
there is no doubt in my mind that The Order: 1886
will carve out its own place among these greats
and has potential to be the first Game of the Year worthy title on the PS4
playstationlifestyle

it was just as captivating as its E3 debut last year
with its jaw-dropping visuals
makes this one of our most anticipated PS4 releases
digitalspy

This game may be set in the Victorian era
but The Order: 1886 could become a classic game of our era
thegameheadz

So, yes, I am extremely hyped
I’m not sure how I’m going to wait for this one
psnation

he best thing I can say about The Order: 1886
is that seeing it for the first time felt like seeing Uncharted 2 for the first time
And just like Uncharted 2
The Order: 1886 may come to define the early years of a console experience for me
This could be the reason to own a PS4
psu
من فقط تحسین و تقدیرها رو میارمـ دوستان دیگـه زحمت انتقادها رو بکشن :-" :d
 
آیا میدانستید :

تمام گیمر های جهان از نوادگان ایوب هستن !

یک تریلر خشک به آدم نشون میدن تا سال دیگه بازی بیاد یا شاید هم مثل دو بازی یک نسل بعد بیاد ! :d

:d

=============

آقا به حاشیه نبرید این تاپیک خوشگل رو !
 
Eurogamer هم يه مقاله مفصل در مورد بازي نوشته و با سازنده مصاحبه كرده

"In the beginning, The Order was a project - that's all it was," says Weerasuriya. "It was on PC. We didn't know what platform it was going to be on, but we knew the core mechanics. And then it obviously evolved. January 2011 was when we signed it with Sony. Rumours were going around because we were working on stuff. When we were ready to talk about it, we showed it to Sony - we said this is what our future's going to look like, and we hope it aligns with yours.

بازي رو روي pC برنامه ريزي كرده بودن ولي مشخص نبوده دست آخر رو كدوم پلتفورم مياد احتمالا قصد داشتن مولتي بدن

The Order is not just Ready at Dawn's first crack at triple-A, then - it's also in the pressure cooker supplied by platform exclusivity. It's good pressure, Weerasuriya says, and the studio's grown from around 30 staff to a team of around 110 to help deal with it. There's something else on its side, too - the technical backing from Sony as well a little of the expertise held by its worldwide studios as they've helped redefine the third-person shooter and mainstream narrative games across the course of the last few years.


اولين بازي AAA شون بوده و خيلي از كمكهاي كوچولوي سوني (Santa Monica) راضين


Getting the flow right is a tricky balancing act, but at least Ready at Dawn's able to learn its lessons from one of the masters of the art. Uncharted has already been a reference point for The Order, albeit one picked out by observers rather than the developers, but nevertheless it's a comparison Weerasuriya's happy to invite. There are others still; Quantic Dream's handling of largely linear narrative seems to have bled through in the lightly interactive cut-scenes, and it's bled too into Ready at Dawn's desire to serve story above all else.


اينجا هم دقيقا اشاره ميكنن كه از آنچارتد الگو برداري كردن


"One thing that people say about Quantic Dream is that they have their path and believe in it," says Weerasuriya. "I know they'll strive to achieve their vision, and not a lot of people have the guts to do that. You compromise and compromise too much, and when you over-compromise you lose the game you wanted to do. What I love about Quantic is that on the emotional beat side, they're doing stuff that a lot of people wished they could do. They've achieved something in gaming that's another path. We don't all have to be the same, we have to have diversity."


اينجا هم از ديويد كيج و تيمش تعريف ميكنه ميگه اونا راهي رو ميرن كه خيليا دوست دارن برن اما جيگرشو ندارن. ساختن اين بازياي متفاوت آرزوي هر كسيه اما جيگرشو هر كسي نداره

There's one last comparison to make. What is shown of The Order's gunplay might be brief, but in the short section of what's set to be the game's meat and potatoes it's hard not to see a slightly clunky take on a formula made famous by Epic's Gears of War before slowly dying away in recent years. Are the comparisons fair, and can a fantastical third-person shooter still be relevant in this age?

اينجا هم ميگه يه كوچولو هم از گيرز الهام گرفتيم البته در بحث گيم پلي


"There's some stuff in there," Weerasuriya admits. "I'm a fan of Gears. I love every game, as long as I'm getting something out of it. And Gears showed a lot of stuff about melding mechanics - it might not have invented cover, but it built on that, and of course we look at that and have fun with that. When you think about making a shooter, everybody now does cover in a similar way. So how do you do cover better? We've included soft cover and traversal. And it really does change the gameplay. Those are things that we're trying to learn from the things we love, and make it better. That's what every good studio does. They try and take something good, and make it great."


ميگه من خودم عاشق گيرزم و قصد دارم تو اين بازي چيزي رو كه گيرز رو بازي بزرگي كرده داشته باشم اما خيلي بيشتر و بزرگتر
 
آخرین ویرایش:
الان فروشنده ها حساب ویژه ای رو این بازی بستن و دارم رو چرتکشون عددهای بالای 300 تومن میبینم:d

فکر نکنم شما فروشنده باشید ولی اون بزرگوارا هم اکثرشون اینجا در حاله پرسه زدن هستن
جوه الکی ندید بازی رو همین پایه 170-80 میمونه
 
ظاهرا IGN گفته این بازی استاندارد های جدیدی در سبک شوتر سوم شخص ارایه خواهد کرد .

اما من دوس داشتم تایم تریلر مقداری بیشتر میبود . اما نشد .

احتمالا یا خواستن بازی اسپویل نشه یا هم هنوز بازی کار ساختش زیاد مونده

اگه مورد دوم باشه که خب به نظرم ایراد هستش اما خیلی بعیده چون از سال 2010 دارن روش کار میکنن . و اون مورد اسپویل درست تر هستش
 
من یه چندتا سوال داشتم ممنون میشم یکی جواب بده
اول اینکه این بازی open world هست یا نه؟
سوال دوم اینکه چرخه زمانی شب و روز داره یا همیشه اتمسفرش همینه حالت مه گرفته و بدون نور خورشید؟
نه داداش بازی Ow نیست ! شوتر/اکشن ادونچر با دید سوم شخص هستش، در مورد چرخه شب و روز هم چیزی نگفتن ولی به احتمال زیاد نداره ! نه.
اتمسفرـش هم همین بود که توی تریلر دیدی دیگه ! :d به نظر من که واقعا بازی کلا اتمسفر و گرافیک و گیم پلی و داستان و موسیقی مَچ ـی داره ! یعنی از این بهتر نمیشه !
پ.ن : اگر پست های این چند صفحه اخیر رو بخونی ، همه چیز بازی گیرت میاد ! :d
 
آخرین ویرایش:
خب دوباره برگردیمـ سر بحث شیرین ـه پریـویـوها :d
it could be a potential showcase for what the PlayStation 4 can really do
shacknews
This is truly a marvel for the PS4
Ready At Dawn’s title has completely blurred the lines between what we expected between CG and gameplay visuals

One thing’s for sure
و اون اینکـه بی صبرانـه منتظریمـ تا ببینیمـ ناتی داگ با قدرت این کنسول چیکار میکنـه .
بهترین اظهار نظر تا به اینجـا :d
ps4daily
 
اون Me گفتن که لهجه Cockney هستش که لهجه پایین شهری ها و کسایی که میخوان ادای لات و لوت هارو در بیارن، این اعضای Order به احتمال زیاد از طبقه های با پرستیژ و بالای جامعه هستن، من انتظار بریتیش غلیظ نداشتم ولی حداقل به بریتیش Upper middle class بد نمی بود.

اگه دقت کنید گفتم این لهجه رو با پرسه زدن توی خیابون های لندن احتمالا می بینیم...

اینو سریع تر بدن بیرون دیگههه! این به نظرم اولین بازی این نسله که با دیدنش آدم واقعا حس میکنه نسل کنسول ها یکی جلو رفته...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or