PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
افت فریم مربوط به پلیرهاتونه احتمالا...من که هیچ افت فریمی ندارم پیلیرم هم km هست

چرا چند جا داره اونايي كه من متوجه شدم

اول اون قسمتي كه بالا پشت بوم هستن يكي دو ثانيه قبل از اينكه تو دوربين دو چشمي نگاه كنه يه لحظه افت فريم پيش مياد

دوم اونجايي كه پسر فرانسويه ميپره اونور رو اونيكي ساختمون پاش ميره تو تيكه چوبا گير ميكنه اونجا هم يه لحظه افت داريم

سوم يه قسمتي هست كه سيبيلو جون از يه چهار چوب در كه در نداره رد رد ميشه كه پشت يه بيلبيلكي پناه بگيره دقيقا تو لحظه رد شدنش افت پيدا ميشه

اينا رو من متوجه شدم شايد بازم داشته من نديدم


اما يه نكته در مورد گيم لي اگه دقت كرده باشيد نشونه روي هدف قفل نميشه و خودت بايد احتمالا با آنالوگ استيك سمت راست روي هدف بري كه جالبه چون معمولا بازيا همه داره به اين سمت ميره

يه مقدار هم خود نشونه رو مخه اميدوارم بشه تو آپشن شكلشو عوض كرد.

اما بيشترين جايي كه واقعا گرافيك بازي منو مدهوش كرده بود اون قسمتي بود كه اسلحه رو داشت ميچرخوند

WOW Dat Shader
 
آخرین ویرایش:
تریلر رو که همه ی خوبی هاشون رو گفتید! :d
در مورد افت فریم هم من واقعا چیزی درک نمیکنم! (البته من توی همون LOS که همه مگن افت فریمه هم چیزی درک نکردم! :-" فکر کنم چشمام رو 20 فریم قفل میباشن مثلا! :d ) همین صحنه ی پریدنی رو که گفتید هم چک کردم ولی مشکلی نبود که! حالا...
کلا تریلر همه چیش عالی بود :d
اما...یعنی اینجا فقط منم که به نظرم Melee Attackـش باید روش کار بشه! :d
چندین ثانیه ما با طرف گلاویز بودیم،خودشون همدیگه رو زدن به دیوار و اینا و تنها کاری که ما کردیم،یه دایره زدن بود! به نظرم مبارزاتش باید چالش بر انگیزتر و جذاب تر بشه! اون وسط یکی دوتا دکمه زنی دیگه اضافه بشه! (حالا نه مثل اون صحنه ی دایره صحنه آهسته بشه،ولی مثل آنچارتد یا tlou باید باشه دیگه! ) تا قبل از اون دایره برای جاخالی،من هیچگونه احساسی نمیکنم که ما توی اون صحنه دخیل باشیم! :d
البته برای نظر نهایی زوده،شاید اینجا چون مورد خاصی بود(از بالا پریدیم،سقف هم خراب شد و ...) اینطوری باشه و توی صحنه های دیگه مبارزاتش جذاب تر بشه! :d
ولی اون آخرش که بهمون حق انتخاب میداد چجوری طرف رو نفله کنیم عالی بود! دمشون گرم! >:)

با نشونه هم مشکلی نداشتم! یحتمل هر تفنگ نشونه ی مخصوص خودش رو داره،یا مثلا به خاطر بیلد نهایی نبودنش میباشد! :d

1 مورد دیگه یادم نیست تایید شده یا نه! اگر تایید شده شفاف سازی کنند دوستان! :d
بازی سیستم آپگرید اسلحه داره دیگه؟ :d
 
محیطای بازی تو تریلر از بس کوچیک بود احساس خفگی کردم:| خدا کنه اینجور نباشه تمام بازی دوربین بازیم خیلی نزدیک بود یجورایی سردرد میده به ادم انگار اما گرافیک واقعا تو کنسولا رقیب نداره برا اولین بار میشه گفت آبجکتای محیط به حد CG رسیدن اصلا درو دیوارش آدمو مات و مبهوت میکرد اما افت فریم داشت بیداد میکرد کلا تریلر ایراد زیاد داشت هوش مصنوعی دشمنای بازیم افتضاح بود اینا داشتن تیراندازی میکردن اونا داشتن یه طرف دیگرو نگاه میکردن باگم که داشت خودم از تریلر خیلی خیلی انتظاراتم بیشتر بود با توجه به هایپ منتقدا اما فقط گرافیکش راضیم کرد الان فقط امیدم به اینکه این تریلر بیلد ابتدایی بازی باشه و ایرادا برطرف بشه تا زمان عرضه چون فعلا تنها دلیل خرید کنسول نسل بعدیه سونی اوردر 1886 اون Melee Attack ام با این وضعیتش نمیکاشتن تو گیم پلی بهتر بود مگه اینکه بهترش کنن اما یجورایی حس سینمایی میده به بازی
کلااز نظر گرافیک و فیزیک(این بخشم یه مقدار ایراد داشت)همون چیزی بود که منتقدا گفتن و بازی حرف نداره اما باقی چیزاش هنوز خیلی جای کار داره
اخه اون یارو پیره از جلوشون یه جایی بود مثله پنجره , داشت میزدشون اینام از پشت رسیدن ... ولی در کل منم مثله تو امیدوارم همه مشکلاتش حل بشه خودشون که گفتن نگرانی ها خیلی طول نمیکشه همشون حل شه ( چند صفحه قبل توییتشونم گذاشتم ). بنظرم e3 میتونیم ببینیم چی قراره بیاد ! ولی در کل خیلی بازی شاخی میشه اگه بدونه ایراد تحویل بدنا
yahoo_4.gif
تو شاخ بودن بازی که شکی نیست:dاما ایرادا لامصب زد تو ذوقمون نصف شبی چون من حتی از آنچارتد 4 بیشتر منتظر اینم الان برا همین میخوام یه چیز بی ایراد و تر تمیز باشه یه چیزی تو مایه های بازیای ناتی داگ نمیدونم شاید یکم انتظاراتم بیش از حد رفته بالا اما این بازی محکوم به ترکوندنه:d
 
آخرین ویرایش:
اینا داشتن تیراندازی میکردن اونا داشتن یه طرف دیگرو نگاه میکردن
اخه اون یارو پیره از جلوشون یه جایی بود مثله پنجره , داشت میزدشون اینام از پشت رسیدن ... ولی در کل منم مثله تو امیدوارم همه مشکلاتش حل بشه خودشون که گفتن نگرانی ها خیلی طول نمیکشه همشون حل شه ( چند صفحه قبل توییتشونم گذاشتم ). بنظرم e3 میتونیم ببینیم چی قراره بیاد ! ولی در کل خیلی بازی شاخی میشه اگه بدونه ایراد تحویل بدنا :d
 
تریلر رو که همه ی خوبی هاشون رو گفتید! :d
در مورد افت فریم هم من واقعا چیزی درک نمیکنم! (البته من توی همون LOS که همه مگن افت فریمه هم چیزی درک نکردم! :-" فکر کنم چشمام رو 20 فریم قفل میباشن مثلا! :d ) همین صحنه ی پریدنی رو که گفتید هم چک کردم ولی مشکلی نبود که! حالا...
کلا تریلر همه چیش عالی بود :d
اما...یعنی اینجا فقط منم که به نظرم Melee Attackـش باید روش کار بشه! :d
چندین ثانیه ما با طرف گلاویز بودیم،خودشون همدیگه رو زدن به دیوار و اینا و تنها کاری که ما کردیم،یه دایره زدن بود! به نظرم مبارزاتش باید چالش بر انگیزتر و جذاب تر بشه! اون وسط یکی دوتا دکمه زنی دیگه اضافه بشه! (حالا نه مثل اون صحنه ی دایره صحنه آهسته بشه،ولی مثل آنچارتد یا tlou باید باشه دیگه! ) تا قبل از اون دایره برای جاخالی،من هیچگونه احساسی نمیکنم که ما توی اون صحنه دخیل باشیم! :d
البته برای نظر نهایی زوده،شاید اینجا چون مورد خاصی بود(از بالا پریدیم،سقف هم خراب شد و ...) اینطوری باشه و توی صحنه های دیگه مبارزاتش جذاب تر بشه! :d
ولی اون آخرش که بهمون حق انتخاب میداد چجوری طرف رو نفله کنیم عالی بود! دمشون گرم! >:)

با نشونه هم مشکلی نداشتم! یحتمل هر تفنگ نشونه ی مخصوص خودش رو داره،یا مثلا به خاطر بیلد نهایی نبودنش میباشد! :d

1 مورد دیگه یادم نیست تایید شده یا نه! اگر تایید شده شفاف سازی کنند دوستان! :d
بازی سیستم آپگرید اسلحه داره دیگه؟ :d

والا داشتنش كه داره ولي خوب بازي قراره 5 يا 6 ماه ديگه بياد قشنگ وقت هست كه اين نواقص رو رفع كنن. حالا شما كه ميگي من افت نميبينم ولي مني كه ميبينم يه نكته هم برام خيلي قابل توجهه اونم اين كه افت فريم دقيقا تو صحنه هاي خلوت داره اتفاق مي افته و تو مبارزات نيست كه اين خودش نشون ميده مشكل از ضعف سخت افزاري نيست و با يه Optimise ساده قابل حله

در مورد گيم پلي هم اين بازي قرار نيست همش اكشن باشه مثل گيرز باشه و مقايسش با اون درست نيست. دقيقا اشاره شده كه بازي از آنچارتد و بازياي ديويد كيج الهام گرفته پس منتظر اين باشيد كه گيم پلي تا حدود زيادي حاوي عناصر ادونچر و احتمالا QTE باشه و شايد يه جاهايي هم مثل Beyond قشنگ فيلم سينمايي شه اين انتخاب كادر پايين و بالاي تصوير فقط براي خوشگلي نيست واقعا بايد با سبك بازي همخواني داشته باشه

اون قسمت زير زمين رو دقت داشتيد؟ اين نورپردازي رو داشتيد؟ واقعا Impressive بود. فضا سازي با نور فانوس انجام شده بود كه نور هم سو سو ميزد و ميتابيد تو صورت گل پسر سيبيل قشنگ. بازي به راستي پتانسيل اين رو داره كه به بهترين بازي عمرم تبديل شه درجه هايپ ممن الان اينه

th
 
به قول دوستمون این فرو رفتگی لباس داخل بدن باید حل بشه چون بازی ظرافت بالایی داره توی ذوق میزنه . زمانی که از روی دیوار میپره طرف دیگه دقت کنید انتهای لباسش کامل داخل بدنش فرو میره .
 
یه نکته ای که کمی نگران کننده ست اینه که بازی الان حداقل 2 سال و خورده ای هست که داره ساخته میشه و انتظار میره وضعیتش بهتر باشه .
افت فریم که خیلی واضحه ، یعنی یه جاهایی شاید حتی زیر 20 هم میاد ... از اون طرف بعضی تکسچرها خیلی خوب نبودند و همچنین باگهای گرافیکی هم دیده میشد ... خلاصه ش اینه که بازی پتانسیل خیلی زیادی داره که به یه عنوان خیلی خوب برای نسل جدید تبدیل بشه ، ولی به شرط اینکه زمانی که منتشر میشه این مشکلات رو نداشته باشه ، اما چیزی که من میبینم فکر میکنم برای بی نقص شدن شاید یکسالی کار داشته باشه ، امیدوارم عجله نکنن ، هرچند که بنظرم به احتمال زیاد برای سه ماهه آخر 2014 ریلیز میشه .
 
ps4 exclusive the order 1886 could improve even further

آندریـا شوارتـزنگر :d در مورد هوش مصنوعی گفتـه :
The AI is still rough
we have some amazing people working on it
it will get better soon
از اون طرف رو ویراسـوریــا گفتـه که
از لودینگ هایـه طولانی خسته شده اید آیـا ؟! :d
you’re not going to face a loading screen until the next time you boot up the game
آکیبا فقط یه بـار در مورد قابلیت ـه آپگرید کردن اسلحـه ها حرف زدن اون همـ همون E3 ـه سال پیش بود
که ویراسوریـا گفته بود امکانش هست همچیـن چیزی داشتـه باشیمـ .

مصاحبـه ویراسوریـا با Rev3Games
ready at dawn explains the secrets of its amazing visuals like an oil painting
At the end of the interview Weerasurya also confirmed that the game will be released this year
 
یه نکته ای که کمی نگران کننده ست اینه که بازی الان حداقل 2 سال و خورده ای هست که داره ساخته میشه و انتظار میره وضعیتش بهتر باشه .
افت فریم که خیلی واضحه ، یعنی یه جاهایی شاید حتی زیر 20 هم میاد ... از اون طرف بعضی تکسچرها خیلی خوب نبودند و همچنین باگهای گرافیکی هم دیده میشد ... خلاصه ش اینه که بازی پتانسیل خیلی زیادی داره که به یه عنوان خیلی خوب برای نسل جدید تبدیل بشه ، ولی به شرط اینکه زمانی که منتشر میشه این مشکلات رو نداشته باشه ، اما چیزی که من میبینم فکر میکنم برای بی نقص شدن شاید یکسالی کار داشته باشه ، امیدوارم عجله نکنن ، هرچند که بنظرم به احتمال زیاد برای سه ماهه آخر 2014 ریلیز میشه .
نیما از کجا میدونی تریلر برای نسخه final بوده؟ به نظرم تا e3 این مشکلات رو حل میکنن
 
نمیدونم این gameplay که از بازی منتشر کرده Alpha built هست یا نه اما به نظرم خیلی ضعیفه مخصوصا توی texture ها . همون قسمتی که میپرن پایین و shooter شروع میشه واقعا texture ها توی ذوق میزنه اگه دقت کنید. فقط طراحی شخصیتها فوق القعاده با دقت انجام شده و نورپردازی فوق القعاده بازی هست که داره بازی رو زیبا جلوه میده مگرنه به نظرم texture های محیطش خیلی معمولی هست . همین عکسی که پسته بالای من هست فقط به کیفیت ماته دیوار توجه کنید.
یعنی بعد از این همه سال این هست که تحویل میدن ؟
من که هایپ نیستم دیگه . اصلا راضی کننده نبود .
امیدوارم چیزهای بهتری رو ببینیم و واقعا جای سوال برام هست اصلا این بازی اماده عرضه توی امسال هست یا نه و چرا سونی این همه مدت اصلا از این بازی پرده برداری نکرده بوده .. به نظرم پروسه ساختش راضی کننده نیست. IGN هم اشاره کرده بود بازی کلی افته فریم و مشکلات صداگزاری و باگ داره که بهش گفته بود بازی اصلا هنوز بهینه سازی نشده !!!! واقعا بعد از 2 سال 6 دقیقه از بازی بهینه نشده که نشون بدن ؟
صرفا به نظرم هیچ چیزه Jaw Dropping نداشت .

شرمنده اینطور نظر میدن ... چون خودم بازیش رو دوست داشتم اما در سطحه انتظارم تا الان دیگه ظاهر نشد .
از نظر محیط و طراحی هنری عالی هست ....
gameplay هم که به نظره من ترکیبی هست از QUcik time events و Gears Of War . تا الان هنوز چیزه خاصی یا WOW آز gameplay بازی به نمایش نزاشتن . این نکته نگران کننده رو گفتم چون عملا محیطهای که نشون دادن همه خطی و بسیار بسته و محدود بوده و به نظرم نمیرسه چیزی غیر از این باشه مگر اینکه بیشتر نشون بدن . تا اینجایی که من برداشت کردم این بازی یک بازی شوتر کلاسیک با quick time event ها و story focus هست.
امیدوارم بالانس بین دشمنها و the order برقرار باشه با این سری اسلحه هایی که دارن و یا حداقل نیاز هوشه مصنوعی درست حسابی هست .به هر حال که Ready At Dawn پیشتر بازیهایی مثل GOW رو روی psp کار کرده و واقعا هم کارش عالی بود در زمینه اون تیپ بازیا امیدوارم از پس چنین عنوانی بر بیاد. شخصا من نه بد بینم نه خوش بینم اما بیشتر نگران تا اینکه خوشحال باشم .

البته در نهایت هم میگم هنوز نمیشه از این بازی اصلا برداشت کرد و امیدوارم توی ماه های اینده بیشتر ببینیم.
 
آخرین ویرایش:
IGN الان یه ویدئوی breaking dawn گذاشته واسه ی تریلر بازی. توی اون هم در لحظه ی آخر به شکل متلک به افت فریم اشاره میشه. خیلی واضح هست یه جاهایی. قسمت هایی هم هست که یک حالت بریده گی پیش میاد که به نظر من اون افت فریم نیست و به واقع "بریده گی" هستش و یه جورایی چسبیدن کات سین به زمانیه که کنترل کاراکتر رو بدست می گیرید چون اگر دقت کنید در همون لحظه پولیش و افکت مه در صفحه کمتر میشه و ظاهرا کات سین ها از قبل با رزولوشن بالا رندر شده هست و به وسیله ی قدرت پردازشی با سرعت به حالت کنترل شخص یا QTE متصل میشه و اصلا متوجه نمیشیم. به جایی که اسلحه رو چک می کنید هم میشه اشاره کرد و دید که اون صحنه به کل جداست. پرش از ساختمون و یا نگاه کردن توی اون دوربین در اول گیم پلی هم همینطور. یه چیزی هم که خیلی توی ذوق می زنه اینه که جای هیچ کدوم از گلوله ها توی دیوار نمی مونه
 
الان چی شد یهو همه شروع کردن به بد گفتن از بازی؟ :-/ هنوز نه به باره نه به داره زدین بازی رو ترکوندین. 2 دقیقه تریلر دیدید اما میگید تو گیم پلی چیز خفن و WOW ـی ندیدیدم. صبر کنید یه نمایش کامل بیاد ببینیم جربان چچیه آخه. از اونور تیم سازنده RAD تعدادشون کمه و این مدت زمان زیاد ساخت هم دلیلش همین میتونه باشه. Alan Wake رو به یادتون بیارید. در مورد افت فریم که بعضی جاها دیده میشه هم من با محمد موافقم. از مجا معلوم اصلا این نمایش Build نهایی بوده؟ نمایش GOW III یادتون رفته؟ آوردن یه بیلد اولیه نشون دادن که انتظارا خیلی نره بالا بعد یهو ترکووند بازی. در ضمن هنوز 1 سال تا عرضه بازی مونده و بازی به مراحل پولیش داره نزدیک میشه. به نظر این تریلر فقط نشان دهنده گرافیک بازی بود و بس. فقط میخواست یه دور نما از گرافیک ریل تایم بازی برامون نشون داده باشه. تا E3 صبر کنید ببینیم چی میشه آخه نه که اینطور سریع جبهه بگیرید و شروع کنید به کوبیدن بازی. جالبه یه نفر که یه پستی میده 10 نفر پست سرش میان از بازی ایراد میگیرن :دی
 
این حرفا دیگه چیه ! :|
رندر شده و CG ـیه و باور نمیکنین ، مشکل از خودتونه...نمیدونم چرا هنوز بعضی ها هنوز به قدرت و عظمت این سازنده و خیلی استودیو های AAA سونی ایمان نیاوردن ! :d:|
یادمه زمانی که همون تریلر جنجالی killzone 2 توی E3 به نمایش دراومده بود، خیلی ها انکار میکردن و می گفتن این رندرشده ـست و گیم پلی نیست و از این حرفا... ! ولی آخرش عرضه شد و بعد هیچی نداشتن بگن (!) ، الان هم بعضی از دوستان هنوز باورش نمیشه که یه سازنده ای اومده از بیشتر (!) قدرت PS4 استفاده کرده و داره یه عنوان درخور برای این کنسول منتشر میکنه و هنوز که هنوزه بعضیا توی شک هستن.. ! خدمتتون عرض کنم که هنوز جای کار باقیه و سازنده ها گفتن از این بهتر هم میشه :>! پس یه موقع چیزی نگید بعدا توش بمونید !
PS4 Exclusive The Order: 1886 Set to Get Even Better: Developers Talk About Lighting and AI
بعدشم هنوز اول راهــه ! 8-|:d صبر کنین عناوین فرست پارتی رو ببینین تا بعدـش بفهمین که The Order هم در مقابل اونها چیزی نیست..ناتی داگ هنوز آنچارتد رو نمایش نگذاشته، سانتامونیکا هم مونده ! و ووو..خلاصه آقا اینهمه تعجب بعضی از دوستان نمیدونم واسه چیه ! تازه یه عنوان واقعا میشه گفت نسل بعدی(اینی که میگم نسل بعدی یعنی واقعا نسل بعدی ! نه اینکه:-"....) داریم می بینیم و بعد بعضیا ...
--این رو هم رئیس استودیو گفته:-" !
“A lot of developers are sometimes gun-shy about how far they can go with narrative. But you take risks”
Ru Weerasuriya, Ready At Dawn
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or