Multi Platform The Lords of the Fallen

سازنده
Hexworks
تاریخ انتشار
2023
ناشر
CI Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1661345275438.png

The Lords of the Fallen

Developer: HEXWORKS
Publisher: CI Games
Platforms: PC, PS5, XBOX series
Release Date: 2023
شب گذشته و در طی مراسم زنده شروع گیمزکام، ادامه بازی The Lords of the Fallen، معرفی شد.
این عنوان که با نامی مشابه با شماره اول معرفی شده است را می توان یک سافت ریبوت از این سری دانست که با تغییر سازنده بازی از استدیو Deck 13 به استدیو تازه تاسیس HEXWORKS رخ داده است.
جریانات بازی در دو جهان موازی زندگان و مردگان رخ می دهد و بازیکنان در هر دو جهان فرصت پیشروی خواهند داشت. به گفته سازندگان در TloF جدید، با دنیایی 5 برابر بزرگتر از قسمت قبلی رو به رو هستیم .
در زمینه داستان، این عنوان بیش از 1000 سال پس از شماره اول رخ می دهد.
پس از گذراندن دورانی تاریک، سرانجام خدای شیطانی، آدیر، سقوط کرد (در شماره پیشین به این موضوع پرداخته شده است). با این حال خدایان برای همیشه نابود نمی شوند...
اکنون پس از گذشت قرن ها، آدیر در حال بازگشت است.
به عنوان یکی از صلیبیون تاریک، وظیفه شخصیت اصلی، سفر در سرزمین ها و مقابله با نیروهای آدیر است...

همانطور که پیشتر ذکر شد، بازی در دو جهان موازی رخ می دهد که قدم گذاشتن در هر کدام، چالش های خود را خواهد داشت.
در بازی جدید دیگر با شخصیتی از پیش تعیین شده رو به رو نیستیم و می بایست در ابتدای بازی کاراکتر خود را ساخته و شخصی سازی کنیم. به گفته سازندگان گزینه های متعددی برای شخصی سازی وجود خواهد داشت و همچنین 9 کلاس ابتدایی در بازی برای انتخاب وجود دارد.
The Lords of the Fallen جدید، کماکان یک بازی سولز لایک به شمار می آید با این تفاوت که جهان بازی تاریک تر از بازی اول و همچنین مبارزات بازی سریعتر از گذشته هستند. به گفته سازندگان صد ها سلاح در بازی برای انتخاب وجود خواهد داشت.
در این عنوان امکان تجربه بازی به همراه یک نفر دیگر به صورت آنلاین و یا تهاجم به سرزمین سایر بازیکنان نیز وجود دارد.
فانوسی که در تریلر بازی قابل مشاهده بود، وسیله ای است که به وسیله آن می توان بین دو جهان بازی جا به جا شد.
 
Last edited by a moderator:
یه 12 ساعتی بازی کردم و واقعا معتادش شدم حقیقتا خیلی شبیه دارک سولزه و همینش برای من یکی خیلی لذت بخشه فقط نمیفهمم چرا انقدر بد بازی رو میگفتن درسته بعضی وقتا بازی نیم ثانیه فریز میکنه و یه سری مشکلات ریز گرافیکی داره ولی بازیش با ارفاق یه لول از دارک سولز پایین تره و همین که صد تا مسیر مختلف داره خیلی برای منی که دوست دارم یه منطقه رو چند بار برم عالیه گرافیک بازی هم که وقعا عالیه و من ترجیح میدم همون حالت quality بازی کنم نکته بعدی هم اینکه برعکس lies of p که مجبورت میکرد حتما parry کنی این بازی بیلد های مختلفی داره که بازی رو راحت تر میکنه
فعلا دارم بیلد ریدینس میرم ولی بعدا که اسپل گرفتم میخوام بیلد اینفرنو برم
فقط یه سوال بدون اسپویل کردن بگید کدوم اندینگ از نظر سلاح هایی که میده بهتره
سه تا اندینگ داره:
اینفرنو / رادیانس و آمبرال.
هرکدوم رو که بری برای نیوگیم بعدی یک کلاس جدید آنلاک میشه.
بسته به بیلدی که دوست داری همشون میتونن خیلی قوی باشن.

من خودم روی اینفرنو داشتم سلاخی میکردم ولی خب پیش میاد که یکسری از دشمنها کلا به اینفرنو مقاوم باشن.
اما یکی از دوستهام میگفت من با پاداش اندینگ رادیانس خیلی حال میکنم.

در هر صورت اگه روی کنسولی و میخوای پلت کنی باید هر سه رو بری.
 
  • Like
Reactions: ezio252
سه تا اندینگ داره:
اینفرنو / رادیانس و آمبرال.
هرکدوم رو که بری برای نیوگیم بعدی یک کلاس جدید آنلاک میشه.
بسته به بیلدی که دوست داری همشون میتونن خیلی قوی باشن.

من خودم روی اینفرنو داشتم سلاخی میکردم ولی خب پیش میاد که یکسری از دشمنها کلا به اینفرنو مقاوم باشن.
اما یکی از دوستهام میگفت من با پاداش اندینگ رادیانس خیلی حال میکنم.

در هر صورت اگه روی کنسولی و میخوای پلت کنی باید هر سه رو بری.
آخه مثل اینکه برای دیدن هر اندینگ باید کل بازی رو بری و نمیشه از بکاپ سیو استفاده کرد من فقط خواستم ببینم کدوم اندینگ بهترین کلاس یا اسلحه رو میده که احتمالا همون اندینگ اینفرنو رو برم چون دور بعدی میخوام بیلد اینفرنو برم چون روی ایکس باکس بازی میکنم ترفی برام مهم نیست
فقط یه سوال به نظرت بیلد آمبرال قوی تره یا اینفرنو ؟ خودم الان دارم بیلد ریدیانس میرم و با اسپلی که از باس پیتا گرفتم خیلی حال میکنم
 
آخه مثل اینکه برای دیدن هر اندینگ باید کل بازی رو بری و نمیشه از بکاپ سیو استفاده کرد من فقط خواستم ببینم کدوم اندینگ بهترین کلاس یا اسلحه رو میده که احتمالا همون اندینگ اینفرنو رو برم چون دور بعدی میخوام بیلد اینفرنو برم چون روی ایکس باکس بازی میکنم ترفی برام مهم نیست
فقط یه سوال به نظرت بیلد آمبرال قوی تره یا اینفرنو ؟ خودم الان دارم بیلد ریدیانس میرم و با اسپلی که از باس پیتا گرفتم خیلی حال میکنم
الان اگه رادیانس رو داری میری که خب خیلی بهتره.
اینفرنو برخلاف رادیانس اواخر بازی خیلی قوی میشه و البته یکسری از دشمنها هم بهش (آتیش) مقاومت دارن.
اما خب اینفرنو به نظرم خیلی اسلحه ها و اسپلهای جذابی داره.

اینفرنو حتما دمیج بیشتری به نسبت آمبرال میزنه .
بیلد آمبرال کلا برای پلیرهاییه که چالش رو دوست دارن ، چون بخشی از دمیجهایی که با بعضی از اسپلها میزنی Wethered حساب میشه (همون که نوار سلامتی خاکستری میشه) و دشمن میتونه دوباره جونش رو پر کنه.
همین گیم رو رادیانس برو و دومی رو اینفرنو.

اگه فقط میخوای بلیدها رو ببینی و باهاشون حال کنی میتونی آخر بازی انتخاب کنی که نیوگیم پلاس بعدی اعمال نشه و دشمنها با همین خط سلامتی و دمیج فعلی باقی بمونن و فقط خودت OP بشی.

اینطوری میتونی خیلی سریع همه رو وانشات کنی و آمبرال رو هم تست کنی.
 
بعد از اتمام بازی با توجه به اینکه داستان این نسخه بیشتر از طریق استیگماها و آیتم ها روایت می شد و نسخه قبل رو هم بازی نکرده بودم در نتیجه با لور رو داستان شدیدا بیگانه بودم. در طول بازی این ناآشنایی و گنگی هم باعث می شد نتونم از کلیت بازی لذت ببرم.
در نتیجه رفتم ویدیوهای Lorebrarians رو دیدم و خیلی از داستان بازی خوشم اومد چون خیلی از اتفاقاتی رو که در طول بازی نمیدونستم برام روشن و منطقی شد. حتی آشنایی با گذشته کرکترا مخصوصا باس ها بسیار برام جالب بود.
دنیای بازی به نظرم پتانسیل زیادی برای ادامه داستان داره و امیدوارم توی نسخه های بعدی بتونن ازش استفاده خوبی بکنن. اون کانال رو هم به دوستانی که مثل خودم خوره داستانن و میخوان بیشتر با جهان بازی، کرکترا و داستان آشنا بشند پیشنهاد میدم، کیفیت کارش در حد واتی نباشه کمتر نیست.
الان میخوام با اینسایت بیشتر با یک بیلد دیگه بازی رو استارت بزنم. :D
 
دوستان بین این 4تا grand sword کدومش رو پیشنهاد میکنید ؟
BLOODY GLORY
EBONLIGHT ABIDING
JUSTICE
RAVAGER GREGORY
بیلدی که دارم روی RADIANCE و STRENGTH تمرکز داره
خودم میخواستم هر دوی BLOODY GLORY و EBONLIGHT رو استفاده کنم ولی خیلی سنگین میشم چون دارم اندینگ آمبرال میرم نمیتونم اون RUNE که آهنگر میده و وزن شمیر رو صفر میکنه استفاده کنم
 
دوستان بین این 4تا grand sword کدومش رو پیشنهاد میکنید ؟
BLOODY GLORY
EBONLIGHT ABIDING
JUSTICE
RAVAGER GREGORY
بیلدی که دارم روی RADIANCE و STRENGTH تمرکز داره
خودم میخواستم هر دوی BLOODY GLORY و EBONLIGHT رو استفاده کنم ولی خیلی سنگین میشم چون دارم اندینگ آمبرال میرم نمیتونم اون RUNE که آهنگر میده و وزن شمیر رو صفر میکنه استفاده کنم
از لحاظ دمیج کلی Ravager Gregory's از همه بهتره، مخصوصا اگه Strength و Radianceت رو مساوی بالا میبری. بلادی گلوری به درد بیلدایی که بیشتر radiance میبرن بالا با یکم strength میخوره، جاستیس هم برعکس به درد بیلدای بیشتر strength با یکم radiance میخوره.
Ebonlight هم مثل Ravager مساویه ولی scalingش از Ravager ضعیف تره. (دوتا B+ در برابر دوتا A+)

بنظرم بیخیال dual wield کردن دوتاشون بشو. به جاش یه jeffrey's dagger بزار تو دست چپت و سه تا rune که دمیجت رو هنگام two hand کردن میبره بالا بزار روش (اسمش Gravixئه).
این rune اثرش محدود به سلاحی که میزاریش روش نمیشه. برا همین اگه سلاح دست راستت رو two hand کنی عملا انگار ۶ تا rune روش گذاشتی. اینطوری مشکل وزن هم نداری.

باس های بازی زیادی سخت نیستن خدایی؟!
برعکس به نظرم زیادی آسونن.
من این بازی و Lies of P رو یه ماه پیش همزمان بازی کردم. اینجا تقریبا همه باسارو جز ۳-۴ تاشون بار اول زدم ولی اونور تو LoP تقریبا همه باسای اول و آخر بازی دهنمو سرویس کردن. :D
 
از لحاظ دمیج کلی Ravager Gregory's از همه بهتره، مخصوصا اگه Strength و Radianceت رو مساوی بالا میبری. بلادی گلوری به درد بیلدایی که بیشتر radiance میبرن بالا با یکم strength میخوره، جاستیس هم برعکس به درد بیلدای بیشتر strength با یکم radiance میخوره.
Ebonlight هم مثل Ravager مساویه ولی scalingش از Ravager ضعیف تره. (دوتا B+ در برابر دوتا A+)

بنظرم بیخیال dual wield کردن دوتاشون بشو. به جاش یه jeffrey's dagger بزار تو دست چپت و سه تا rune که دمیجت رو هنگام two hand کردن میبره بالا بزار روش (اسمش Gravixئه).
این rune اثرش محدود به سلاحی که میزاریش روش نمیشه. برا همین اگه سلاح دست راستت رو two hand کنی عملا انگار ۶ تا rune روش گذاشتی. اینطوری مشکل وزن هم نداری.


برعکس به نظرم زیادی آسونن.
من این بازی و Lies of P رو یه ماه پیش همزمان بازی کردم. اینجا تقریبا همه باسارو جز ۳-۴ تاشون بار اول زدم ولی اونور تو LoP تقریبا همه باسای اول و آخر بازی دهنمو سرویس کردن. :D
همون ravager رو بردم تا لول نه و الان 1100 تا دمیج میدم اون جفری هم فکر خوبیه ولی آخه روی شیلدم rune که مانا رو پر میکنه گذاشتم و اینجوری اونو از دست میدم الان تقریبا با حلقه ی مانا راحت اسپل جاجمنت میزنم و سریع پر میشه به نظرت اگه سه تا gravix اضافه کنم چقدر به دیج اضافه میشه ؟
راستی یه دونه اضافی هم بعد از تبلت سوم میتونم بذارم رو شمشیر اصلی یعنی 5 تا gravix
 
همون ravager رو بردم تا لول نه و الان 1100 تا دمیج میدم اون جفری هم فکر خوبیه ولی آخه روی شیلدم rune که مانا رو پر میکنه گذاشتم و اینجوری اونو از دست میدم الان تقریبا با حلقه ی مانا راحت اسپل جاجمنت میزنم و سریع پر میشه به نظرت اگه سه تا gravix اضافه کنم چقدر به دیج اضافه میشه ؟
راستی یه دونه اضافی هم بعد از تبلت سوم میتونم بذارم رو شمشیر اصلی یعنی 5 تا gravix
برا من رینگ مانا به تنهایی برای اینکه رو انمی چاق و چله ها Orius' Judgment استفاده کنم یا هرازگاهی هیل کنم کافی بود. نهایتا مانا کم آوردی هم میتونی یکی از این consumable هایی که مانا میدن رو استفاده کنی. (من آخر بازی فکر کنم ۲۰۰ تا از اینا به طور طبیعی جمع کرده بودم)

Gravix هر یه دونش ۱۰٪ دمیج کلی سلاحت رو میبره بالا (این علیرغم توضیحاتش که گفته فقط دمیج فیزیکال رو بالا میبره، دمیج های المنتال رو هم بالا میبره) یعنی ۳ تای روی جفری ۳۰٪ دمیج اضافست.
 
تو Dev Diary قبلی توضیح دادن که با چندتا تتو آرتیست خوب میرن به گیمزکام و برای طرفدارهایی که از قبل درخواست داده بودن به طور رایگان تو غرفه خودشون براشون تتو با آرتهای LOTF رو میزنن.

احتمالا یک نمایش جذاب از نسخه دوم اونجا دارن.
معنی نمیده که فقط برای تتو زدن برن غرفه بگیرن :D
=========
برای من تریلر معرفی نسخه 2023 و با موسیقی که روش گذاشتن هنوز یکی از بهترین تریلرهای چندسال اخیره.
 
آپدیت دومین سالگرد بازی منتشر شده.
من تازه امروز دیدم.

با این آپدیت یک شمشیر جدید به همه پلیرها به طور رایگان دادن ، Moon’s Judgement

6ee26185c48d048c9247962195d787d2.jpg

این شمشیر بر اساس Strength و Agility آپگرید و اسکیل میشه که درصدی بیشتر به سمت Strength اسکیل میشه.
=========

بخش جادوی بازی رو به روز کردن و تغییرات زیادی درش دادن:
  • Faster Spellcasting: Reduced cast times across some early-game spells.
  • Cast Cancelling: You can now dodge out of casts earlier.
  • Refined Mana Scaling: Players now receive increased mana with each Inferno and Radiance level increase.
  • Mana-Stones — cheaper and more effective, especially early-game.
  • Spell Accessibility: Lower stat requirements making early-game magic more viable.
    • Inferno: Pyroclastic Stone, Infernal Hounds & Incinerating Blast
    • Radiance: Blessed Reflections, Radiant Slash
    • Umbral: Reduced stat requirements across all spells and Increased wither damage across all Umbral spells for greater impact.
  • Radiant spells PvP damage increased Vortex of Torment, Consecrate, and Lucent Beam
  • Magic Nerfs
  • Reduced overall and PvP damage: Orius’ Judgement
  • Reduced healing amount: Invigorating Aura.
  • Mana Cost Increased:
    • Putrefaction
    • Graveyard Fog
  • PvP damage reduced
    • Infernal Orb
    • Lava Burst
    • Umbral Orb
    • Painful Echo
    • Radiant Flare
    • Piercing Light
=============

مدیریت اینونتوری و مرتب کردن آیتمها بر اساس نوع ، وزن ، مقدار دمیج و... بالاخره به بازی اومد:

  • Type
  • Weight
  • Attack Value
  • Defense Value
  • Upgrade Level
  • Armour Set
  • Damage Type (e.g., poison, fire)
  • Quantity
  • Number of Spell Slots
  • Spell Power
  • Mana Cost
1760612556203.jpg

همینطور از این به بعد با کلیک روی یک بخش از آرمور میشه کل باقیمونده اون ست از آرمور رو هم پوشید ، Equip Full Set.

========
مدیریت Stamina
از این به بعد بیرون از محیط مبارزه میشه بینهایت دوید ، شخصیت اصلا نفس کم نمیاره!
========

Pause Botton
خب میشه از این به بعد بازی رو Pause کرد!!!

=======
بخش Coop و منوی مدیریت این بخش هم به روز شد و در دسترس تر قرار گرفت.
انصافا این نسخه بهترین طراحی بخش Coop رو بین تمام بازیهای سولزبورن/سولزلایک داره .

==============
==============
اما در کل میگم بازی رو واکینگ سیم کردن میگید نه.
بازی همینطوریش خیلی آسون بود ، دیگه با قابلیت Pause و دویدن نامحدود و... هم خیلی نوب فرندلی تر شده.

کنجکاوم بدونم تو نسخه دوم میخوان تا چه حد سختی پیش فرض بازی رو برای پلیر آسون در نظر بگیرن؟
این بازی فعلی اصلا تو سختی پیش فرض چالش خاصی نداره و اصلا نمیشه سولزلایک خطابش کرد.
تنظیم درجه سختی هم که نداره و به جاش Advanced Game Modifiers آوردن که خب پلیر جدید تو دور اول نمیدونه چطور و چقدر باید با این گزینه ها تعامل داشته باشه و با اون به درجه سختی مورد نظرش برسه.
البته این بخش بعد از نیوگیم پلاس خیلی جذابه و به نفع پلیره ولی برای دور اول بازی مخصوصا که پلیر هیچ ایده ای نداره استودیو سختی بازی رو ترکونده و همونطور که گفتم عملا یه واکینگ سیمولاتور با ظاهر سولزلایک تحویل داده.

امیدوارم اگه تو بازی بعدی هم این فلسفه رو برای درجه سختی بازی در نظر گرفته باشن حداقل گزینه انتخاب درجه سختی (Easy/Normal/Hard) براش قرار بدن که تجربه دور اول پلیر رو خراب نکنن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or